پیشنهاد دوستی یا ازدواج دختر به پسر(ابراز علاقه برای آشنایی)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پیشنهاد دوستی یا ازدواج دختر به پسر(ابراز علاقه برای آشنایی)

شاید شما هم از آن دسته دخترهایی باشید که بجای اینکه منتظر بمانند پسرمورد علاقه‌شان به آنها درخواست ازدواج، رابطه دوستی با آشنایی دهد، ترجیح می‌دهند خودشان برای این کار پیش قدم شوند. روش‌های متعددی وجود دارد که از طریق آن یک دختر می‌تواند به پسر مورد نظرش پیشنهاد شروع آشنایی دهد. در  این نوشتار به سوالاتی که ممکن است درمورد نحوه پیشنهاد آشنایی از طرف دختر به پسر برای شما ایجاد شده باشد، پاسخ خواهیم داد.

انواع روش‌های شروع آشنایی و پیشنهاد دوستی


دو روش برای آغاز یک رابطه‌ی عاشقانه وجود دارد: یک راه پیشنهاد کلامی مستقیم و راه دیگر نشانه‌های غیرکلامی واضحی است که علاقه و پذیرش یک طرف را نشان می‌دهد و فرد بعد از این ابراز علاقه منتظر دریافت پاسخ می‌ماند. از روش اول با اصطلاح “پیشنهاد و درخواست مستقیم” یاد می‌شود و رفتارهای غیرکلامی “جذب غیرمستقیم” نامیده می‌شود.

البته یک روش سوم هم برای شروع رابطه وجود دارد که می‌تواند از طریق واسطه صورت پذیرد.

در هر حال در هر موقعیتی که قرار دارید، نیازی نیست در زندگی عاشقانه‌ی خود منفعلانه عمل کنید. زن بودن به این معنا نیست که باید منتظر بنشینید تا شاهزاده‌ی سوار بر اسب سپید به خواستگاری‌تان بیاید. اگر احساس می‌کنید محکوم به مجرد ماندن هستید، باید بدانید که هر فردی رقم زننده‌ی سرنوشت خودش است. چنانچه می‌خواهید تغییری در زندگی‌تان ایجاد کنید و عشق را به زندگی‌تان وارد کنید، می‌توانید از راهنمای مختصری که برایتان تهیه کرده‌ایم، استفاده کنید. حتی اگر این راهکارها را امتحان کردید و نتیجه نگرفتید، حداقل می‌توانید به خودتان تبریک بگویید که شجاعانه به استقبال خطر رفته‌اید.

پیشنهاد ازدواج و آشنایی دختر به پسر به روش مستقیم

پیشنهاد آشنایی که به صورت مستقیم مطرح می‌شود، یعنی صریح و بی‌حاشیه است و ریسک زیادی برای درخواست کننده وجود دارد. زیرا جواب چنین پیشنهادی نیز واضح و صریح خواهد بود: یعنی یا “بله” یا “خیر“. در این روش جواب چه مثبت باشد چه منفی تکلیف دو نفر کاملا مشخص است و ابهام خاصی برای افراد باقی نمی‌ماند.

اما از طرفی ریسک این نوع پیشنهاد دادن مخصوصا برای دختر بسیار زیاد است. زیرا در صورت منفی بودن جواب پیشنهاد، ممکن شخص درخواست کننده احساس شرمندگی کند. ضمن اینکه حتی درصورت اینکه جواب پسر برای آشنایی مثبت باشد، دختر جایگاه و شأن مناسبی در رابطه پیدا نمی‌کند و کنترل رابطه کاملا در دست پسر قرار خواهد گرفت. به طور کلی ابراز علاقه و پیشنهاد آشنایی و دوستی از طرف دختر به پسر به روش مستقیم توصیه نمی‌شود. زیرا تجربه ثابت کرده است در این روش معمولا دختر جذابیتش را برای پسر از دست می‌دهد.

پیشنهاد ازدواج دختر به پسر به روش غیرمستقیم

در مقابل چنانچه دختر “جذب غیرمستقیم” را برای پیشنهاد به پسر انتخاب کند، این احتمال وجود دارد که پسر این نشانه‌ها را به معانی مختلفی تعبیر کند. ابهام بالقوه‌ای که در روش جذب غیرمستقیم وجود دارد، خطر جواب رد شنیدن مستقیم را برای دختر کاهش می‌دهد، چون این قبیل نشانه‌های غیرکلامی غیرمستقیم را می‌توان پیشنهاد شروع یک رابطه‌ی عاشقانه تلقی کرد یا صرفاً رفتاری بسیار دوستانه در نظر گرفت. رفتارهای جذب غیرمستقیم تنوع بسیار بالایی دارد که از لبخند زدن، نگاه‌های دزدانه، بالا بردن ابروها، بازی کردن با موها و … متغیر است. روانشناسان دریافته‌اند که استفاده از رفتارهای جذب غیرمستقیم معمولاً جنس مخالف را بیشتر جذب می‌کند. در هر حال این رفتارها زمانی بیشترین تاثیر را دارد که از سوی زنان انجام شود.

آشنایی دختر و پسر از طریق واسطه

در این روش شما از یک دوست مشترک یا فرد مورد اعتماد که ترجیحا آشنایی نسبی با هردوی شما دارد می‌خواهید که برای آشنایی بیشتر شما را به پسر مورد نظرتان معرفی کند. فرد واسطه باید مورد اعتماد باشد و بتواند به درستی شما را به طرف مقابل معرفی کند. ضمن اینکه می‌توانید از او بخواهید با طرح چند سوال اطلاعات لازم را درمورد طرف مقابل برای شما بدست آورد. مثلا اینکه آیا به طور کلی در حال حاضر او مایل به برقراری رابطه عاطفی هست؟ دوست دختر یا نامزد دیگری دارد؟ و نظر او درمورد شما به طور کلی چیست؟

اما موضوع مهم و قابل توجه این است که در اکثر مواقع واسطه‌ای که کاملا مورد اعتماد باشد، شناخت کافی از طرفین داشته باشد و مهارت ارتباطی لازم برای معرفی درست را داشته باشد، وجود ندارد.

  چرا عشقم قصد ازدواج نداره؟ (چرا نمیخواد باهام ازدواج کنه؟)

چطور به یک پسر به صورت غیرمستقیم پیشنهاد دوستی-آشنایی و ازدواج دهید؟


ابراز علاقه به یک مرد برای شروع آشنایی می‌تواند کار بسیار سخت و اضطراب‌آوری باشد. اما شما در صورت داشتن مهارت ارتباطی کافی می‌توانید به صورت غیرمستقیم تمایل و علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهید.

در ادامه با راهنمای پیشنهاد دختر به پسر آشنا می‌شوید که از چند مرحله ساده و کاربردی تشکیل می‌شود؛ با استفاده از این راهنما می‌توانید یخ پسر مورد علاقه‌تان را بشکنید و به قلب او راه پیدا کنید. می‌توانید تمام این روش‌ها یا بعضی از آنها را امتحان کنید یا حتی هیچ کدام را امتحان نکنید، توصیه‌ی کلی ما به شما این است که هر کاری احساس می‌کنید شما را از منطقه‌ی امن‌تان خارج می‌کند و به پسر محبوبتان نزدیکتر می‌کند، انجام دهید.

سلام کنید و باب گفتگو را باز کنید

وقتی از کنار پسر مورد علاقه‌تان رد می‌شوید، به جای آن که وانمود کنید، او را ندیده‌اید، سلام کنید. شاید این توصیه‌ به نظر بسیاری از شما پیش پا افتاده و بدیهی به نظر برسد، اما برای افرادی که عادت دارند وانمود کنند، مرد جذابی را که از کنارشان رد شده ندیده‌اند، همین سلام کردن ساده گام بسیار بزرگی است.

از پسر جذابی که به دلتان نشسته است، سوال بپرسید یا از او تعریف کنید تا یخ بین‌تان بشکند، شما باب گفتگو را باز کنید و چند قدم به طرف او بردارید و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. سپس نظرش را درباره‌ی رابطه‌ی دوستانه بپرسید تا حداقل به موضوع شروع قرار عاشقانه نزدیک شوید تا ایده‌ای کلی درباره‌ی آینده‌تان با این پسر جذاب پیدا کنید.

او را به یک دورهمی گروهی دعوت کنید

اگر پسر محبوبتان را به اندازه‌ی کافی می‌شناسید، می‌توانید مستقیم مرحله‌ی دوم را شروع کنید. از او بپرسید که دوست دارد آخر هفته با شما و دوستانتان در یک برنامه‌ی کوهنوردی یا فعالیت‌هایی از این قبیل شرکت کند. البته اگر هنوز فقط به هم لبخند می‌زنید و با هم دوست نشده‌اید، اول لازم است که دوستی‌تان شکل بگیرد.

دعوت کردن پسری که دوستش دارید، به یک قرار گروهی یک حرکت دوستانه و دلپذیر است و به هیچ وجه شما را ناامید و درمانده نشان نمی‌دهد. بعد از آن که هر دو نفر شناخت بیشتری از هم پیدا کردید، می‌توانید با رعایت توصیه‌های زیر به گونه‌ای با دوست پسرتان قرار بگذارید که او حتی متوجه نشود که شما پیشنهاد را مطرح کرده‌اید.

قرار گروهی راه کم‌خطری برای بررسی کردن موقعیت است، در این قرارهای جمعی می‌توانید متوجه شوید که آیا علاقه‌ای بین شما وجود دارد یا خیر. اگر دو نفری با یک گروه بیرون بروید، این دورهمی کمتر حالت قرار، پیدا می‌کند و بیشتر شبیه یک گردش دسته‌جمعی می‌شود. فقط به پسر محبوبتان بگویید که می‌خواهید با چند نفر از دوستانتان به کوه، سینما، رستوران یا هر جای دیگری بروید و فکر کردید که شاید او هم دوست داشته باشد با شما بیاید.

این قرار گروهی باعث می‌شود که او متوجه شود، شما علاقه دارید در کنارش باشید، اما هیچ کدام فشار یک قرار دونفره را حس نخواهید کرد. اگر قرار گروهی‌تان به خوبی پیش رفت، می‌توانید امیدوار باشید که به تدریج بتوانید با هم قرار عاشقانه بگذارید.

راه‌های تماس برقرار کردن را باز کنید

می‌توانید برای پسر مورد علاقه‌تان در فیبسوک یا اینستاگرام درخواست دوستی بفرستید یا نظرات و پست‌هایش را لایک کنید.

 به هرحال لازم است از هر طریق راه‌های ارتباطی حضوری و مجازی خود را با او افزایش دهید تا بتوانید اصطلاحا به مرور پسری را تور کنید!

از او بخواهید که به شما کمک کند

ساده‌ترین راه برای این که به یک پسر پیشنهاد آشنایی بدهید، بدون این که درمانده به نظر برسید، این است که روشی را برای کمک گرفتن از او پیدا کنید. برای مثال از او بخواهید که نرم افزار جدیدی را روی لپ تاپتان نصب کند. کمک گرفتن بهانه‌ی خوبی است که پسر محبوبتان را بیشتر ببینید و از این فرصت‌ها برای تاثیر گذاشتن روی او و جذب کردنش استفاده کنید.

  8 فراز و نشیب احساسی در اغلب روابط عاطفی

قدرت موبایلتان را فراموش نکنید

با موبالتان میتوانید سخت ترین پسر ا را هم جذب کنید. برای یادگیری اصول جذب عشق از طریق موبایل اینجا را ببینید.

بگذارید متوجه شود که به او علاقه دارید

مجبور نیستید که مستقیم و شفاف به پسر مورد علاقه‌تان بگویید که روی اودارید، اما باید نشانه‌های عشقتان را سر راهش بگذارید. برای مثال وقتی دارید به پایان گفتگویتان نزدیک می‌شوید، بگویید “چه پسر خوبی هستی، لطفاً همیشه همین‌طور بمان.” اما مراقب باشید که چنین حرف‌هایی نزنید: “آنقدر پسر خوبی هستی که هر دختری با تو باشد، خوشبخت‌ترین دختر روی زمین می‌شود.” چنین جمله‌ای نشان می‌دهد که امیدی به ادامه‌ی رابطه با او ندارید.

اعتماد به نفس داشته باشید، قدری برایش ناز کنید و توپ را داخل زمین او بیاندازید تا ببینید که چه عکس‌العملی به دلبری‌های شما نشان می‌دهد. شاید به این ترتیب او در تنگنا قرار بگیرد، اما نگران نباشید. می‌توانید همواره از او تعریف کنید، بعد بگویید که باید بروید و خداحافظی کنید، مانند این که هیچ منظور خاصی از این تعریف نداشته‌اید. شنیدن این تعریف‌ها باعث خوشحالی او می‌شود و فکر می‌کند که شاید واقعاً او را دوست دارید.

چطور مستقیما به یک پسر ابراز علاقه کنید؟


اعتماد به نفس داشته باشید

ابراز علاقه به یک مرد برای شروع آشنایی می‌تواند کار بسیار سختی باشد. گرچه پیشنهاد مستقیم دوستی به یک پسر توصیه نمی‌شود. اما اگر می‌خواهید ریسک کنید و پیشنهاد آشنایی و دوستی را مستقیما با پسر مطرح کنید، باید اعتماد به نفس بسیار بالایی داشته باشید و اینکار را قاطعانه و شجاعانه انجام دهید.

ابتدا زمینه سازی کنید و شرایط را بسنجید

بهتر است قبل از آن که به پسر مورد علاقه‌تان پیشنهاد دوستی بدهید و با او قرار بگذارید، با او حرف بزنید و شرایط را بسنجید. قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که او برایتان مناسب است و شخصیت‌هایتان با هم همخوانی دارد. بعد جوانب را بسنجید تا بفهمید که آیا او علاقه‌ای به شما دارد یا خیر، به این ترتیب در آینده با شنیدن جواب منفی شرمنده نخواهید شد. هر دختری باید قبل از پیشنهاد دوستی دادن به پسر مورد علاقه‌شان بداند که او چه جوابی به این درخواست خواهد داد. بعد از آن که گفتگو را شروع کردید، متوجه می‌شوید که آیا این علاقه دوطرفه است یا خیر. هر دو نفر باید در این گفتگو شرکت داشته باشید؛ اگر درباره چیزی از او سوال کردید و او نیز به ادامه گفتگو علاقه داشت، احتمالاً وقتی دست دوستی به طرفش دراز کنید، دستتان را رد نخواهد کرد. اما اگر او در این گفتگوی دونفره فقط شنونده است، بهتر است خودتان را به دردسر نیاندازید.

عادی برخورد کنید

حتی اگر قلبتان هزار بار در دقیقه می‌زند، وقتی شروع به حرف زدن کردید، بهتر است خونسردی‌تان را حفظ کنید و عادی برخورد کنید. گفتگو را با مطرح کردن یک موضوع کم‌خطر شروع کنید. لازم نیست پیشنهاد دوستی‌تان خاص و شاعرانه باشد. به خاطر داشته باشید که قرار نیست از او خواستگاری کنید، بنابراین لازم نیست عصبی باشید یا متقابلاً او را عصبی کنید. هرچه خونسردتر و آرام‌تر باشید، عادی‌تر به نظر می‌رسید و احتمال این که او نیز جذب پیشنهاد دوستی‌تان بشود، بیشتر می‌شود.

از شوخ طبعی کمک بگیرید

به کمک شوخ طبعی می‌توانید جو را از حالت سنگینی در بیاورید و راحت‌تر پیشنهادتان را مطرح کنید. ضمن اینکه اگر کمی مکالمه شما بانمک و همراه با شوخی باشد، جذابیت شما درنظر طرف مقابل بیشتر خواهد شد. همچنین او احساس راحتی بیشتری می‌کند تا بتواند نظرش را درمورد پیشنهاد شما بیان کند.

یک پیشنهاد ویژه برای اولین ملاقات مطرح کنید

اگر می‌خواهید با او قرار بگذارید، باید به وضوح مشخص کنید که چه کاری را می‌خواهید با هم انجام دهید. اول از خودتان بپرسید که: من دوست دارم چه کاری انجام بدهم؟ بعد به این فکر کنید که او چه کاری دوست دارد، انجام بدهد. برای مثال اگر هر دو هنردوست هستید، از او بخواهید که با هم به یک گالری هنری بروید.

آمادگی شنیدن جواب منفی را داشته باشید

اگر تصمیم خودتان را برای پیشنهاد دوستی دادن به پسر محبوبتان گرفته‌اید، باید خودتان را از نظر روحی تقویت کنید و آمادگی شنیدن جواب منفی آنی را داشته باشید. اگر جواب منفی شنیدید، نباید خرد شوید و درهم بشکنید. البته ممکن است “نه” مستقیم و واضح نشنوید و با جواب‌هایی مانند “متأسفم”، “نمی‌دانم چه بگویم” یا “علاقه‌ای ندارم” مواجه شوید.

  این پسرها مخفیانه دوستتون دارن!

باید به خودتان بگویید که اگر به پسری که روی او کراش دارید، درخواست دوستی دادید و او رد کرد، آسمان به زمین نمی‌آید. زیرا جواب منفی او به معنای این نیست که شما به اندازه کافی خوب نیستید یا مشکلی دارید. این جواب منفی فقط به معنای این است که او علائق متفاوتی دارد و این اختلاف سلیقه و نظر هیچ اشکالی ندارد.

وقتی به پسری پیشنهاد دوستی می‌دهید، بیشتر از آن که جواب او مهم باشد، احساسی که بعد از شنیدن جواب او به شما دست می‌دهد، اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که سلامت قلب و روانتان از همه چیز مهم‌تر است.

سخت نیست!حتما از یک مشاور نظر بخواهید!

اطلاعات این مقاله برای جذب پسر مورد علاقتان لازم بود، اما هرگز کافی نیست. چرا؟ چون شرایط هر فرد با فرد دیگر کاملا متفاوت است و ملاحظات خاص خود را دارد. لطفا کار اشتباهی نکنید و حتما قبل از هر کاری مشورت کنید. پیشنهاد ما این است که اگر پسر مورد علاقه‌تان برایتان مهم است و واقعا دوست دارید آینده‌ای با او داشته باشید شرایط‌تان را با یک مشاور، در میان بگذارید. کار سختی نیست. هرگز به صورت شتاب زده و همچنین بر اساس صحبت دوستان خود کاری انجام ندهید. اگر دانشجو هستید، معمولا دانشگاه‌ها مشاوره حضوری رایگان به دانشجویان ارائه میدهند. در غیر اینصورت حتما با یک مشاور نزدیک محل زندگی‌تان یا مشاور آنلاین موضوع را در میان بگذارید. ما در همیار عشق به خانم‌های بسیاری که به پسری علاقه‌مند بوده‌اند و نمی‌دانستند چطور و از چه راهی آن پسر را جذب کنند طوریکه خود آن پسر پیشنهادش را مطرح کند مشاوره آنلاین داده‌ایم. بهتر است شرایطتان و شرایط آن پسر را برای مشاورین با تجربه ما توضیح دهید. با توجه به شرایطی که مطرح میکنید مشاور ما مشخص میکند که اصلا داشتن رابطه با او درست است یا خیر. در صورت درست بودن رابطه با ایشان، به شما راهکارهای خلاقانه و آزمایش شده جهت جذب ایشان به شما داده خواهد شد. ما در همیار عشق مشاوره آنلاین را بر بستر نرم افزارهای پیام رسان ارائه میدهیم(همیار عشق دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک است) تا هر فرد در هر نقطه ایران و در هر زمان و مکان و با هزینه اندک بتواند به مشاورین با تجربه در این موضوع دسترسی داشته باشد. جهت آشنایی با شرایط مشاوره و آشنایی با مشاورین ما صفحه مشاوره را مشاهده کنید.

پیشنهاد از طرف دختر به پسر می‌تواند به روش مستقیم یا غیرمستقیم مطرح شود. در روش غیرمستقیم، دختر نشانه‌هایی در اختیار پسر قرار می‌دهد که او را به آشنایی بیشتر ترغیب می‌کند. در این روش ریسک کمتری متوجه دختر خواهد بود و در صورت عدم تمایل پسر به رابطه ضرر عاطفی متوجه او نمی‌شود. برای پیشنهاد غیرمستقیم به پسر لازم است با او مکالمه‌ای را شروع کنید و ارتباطتان را به صورت حضوری و مجازی بیشتر کنید. شما می‌توانید برای اینکه بیشتر بتوانید به او نزدیک شوید، پسر را به یک ملاقات گروهی دعوت کنید یا از او برای انجام کاری کمک بخواهید. در ملاقات‌ها و معاشرت‌ها به صورت غیرمستقیم نشان دهید که به او علاقه‌مند هستید و تمایل دارید بیشتر آشنا شوید.

در روش مستقیم شما صراحتا اعلام می‌کنید مایل به آشنایی و دوستی با او هستید و یک جواب واضح و صریح نیز دریافت خواهید کرد. در این روش لازم است اعتماد به نفس کافی داشته باشید، سناریوهای مختلف را در نظر بگیرید و احتمال شنیدن جواب منفی را هم بدهید. برای مطرح کردن پیشنهاد بهتر است عادی برخورد کنید، نگران عکس العمل طرف مقابل نباشید و از شوخ طبعی کمک بگیرید و نهایتا یک پیشنهاد ویژه برای ملاقات اول در نظر داشته باشید.

باز تاکید میکنیم. حتما از یک مشاور کمک بگیرید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • دیشب خواب دیدم،یکی از بچه های اسکیتمون که کراشمه با چند نفر که برام غریبه بودن رفته بودن توی یه ساختمون بلند،کراشم می خواست از اونجا خود کشی کنه وقتی من رسیدم بش گفتم چی شده،گفت باید از این ارتفاع بپرم،گفتم چرا؟ گفت مجبورم کردن،شاید این سرنوشت منه شاید من باید این شکلی بمیرم تا اومدم حرف دیگه ای بزنم دوید و پرید من هم تند دویدم و دستش را گرفتم،مامانمم طبقه پایین بود،مامانمم پاش را گرفت و نجات داد،بعد منم از اونجا فرار کردم و رفتم طبقه ی پایین،همون افراد غریبه هم دنبالم اومدن و کراشما پیدا کردن،می خواستن بندازنش زمین که من به کراشم گفتم باید سوار ماشین بشیم و بریم خونه ما به مامانمم گفتم همه گی فرار کردیم و رفتیم،وقتی رسیدیم تو خونمون رفتیم و نشستیم تو بالکن،کراشم به من گفت میشه یه دیقه بری،رفتم ولی داشتم حرفاشم میشنیدم،کراشم به مامانم گفت من باید یه چیزی بگم ولی خجالت می کشیم،مامانم گفت راحت باش،کراشم گفت:من عاشق دخترتون شدم می خوام باش رل بزنم اجازه میدید،من داشتم از خوشحالی بال در میووردم،مامانم گفت دخترم باید تصمیم بگیره نه من نظر من نظر دخترمه،کراشم که اسمش پویا هست صدام زد و گفت بیام،رفتم و بهم گفت منم با خوشحالی قبول کردم،به مامانم گفتیم میریم بیرون می گردیم،رفتیم بیرون و گشتیم نزدیک یه ساختمون شدیم که درست یادم نمیاد،دوباره اون افراد غریبه را دیدم این بار چند تا بهشون اضافه شده بود، قیافه هاشون آشنا می زد ولی یادم نمیاد دقیق،اونا پویا را گرفتن و بردن طبقه ی ۷ و پرتش کردن ،منم پریدن دیدم یه استخر بزرگ اونجا هست که عمق زیادی داره،حلش دادم که بیوفته توی استخر و منم باش رفتم،طوریمون نشد فقط دستمون شکست،

    اگه میشه تعبیرشا بگیید لطفا خیلی نگرانم💔🥺🥺🥺😓

  • سلام و عرض خسته نباشید…. اول یک تشکر بسیااار ویژه چون مطالب سایتتون واقعا عالی ،جالب،کارآمد و درست هستن…
    دختری 18 سالم..از پسری خوشم اومده که دقیقا هم سن من هست..سعی کردم به طور غیر مستقیم در فضای مجازی بهش بفهمونم که میخوام بیشتر آشنا بشم باهاش ولی نشد… نمیدونم این آقا منظور منو نفهمیده یا اینکه میلی نداره!… راستش تا اونجایی که من شناختمش کلا توی اینجور مسائل و برقراری رابطه گیج میزنه!!! (صفت مناسب تری پیدا نکردم واقعا!) من مطمئنم به خواسته های خودم و تمام جوانب رو بررسی کردم..چیزی که الان میخوام اینه که بیشتر آشنا بشم باهاش… همین!… واقعا اهل رل زدن یا برقرار کردن
    رابطه ی عاطفی (بدون اطلاع والدین و رسمی بودن رابطه) نیستم چون به نظرم فقط مسخره بازی و وقت تلف کردنه… اما میخوام که بیشتر باهاش آشنا بشم… شاید حتی خصوصیاتی پیدا کردم که ازش بدم بیاد!… نمیدونم!…

    درخواستی که الان دارم اینه: من از راه غیر مستقیم جواب نگرفتم… و حتی اگر 1 درصد شانس داشته باشم! میخوام حتما راه مستقیم رو امتحان کنم… خواهش میکنم راهنماییم کنین که چجوری درخواستمو بیان کنم… من خواستگاری نمیکنم!! حتی درخواست دوستی و رل زدن هم نیست!! فقط میخوام بیشتر باهاش آشنا بشم همین!!! و نمیدونم که چطور به بهترین شکل اینو مطرح کنم!
    توجه داشته باشین که تنها راه ارتباطی من با ایشون فقط فضای مجازیه و همونجا باید مطرح کنم … وترجیح خودم اینه که متن نباشه و
    وویس باشه چون فکر میکنم لحنم و اعتماد به نفسم ومنظورم بهتر منتقل میشه…

    لطفا کمک کنین… ممنون

    • سلام دوست گرامی
      راه مستقیم ابراز علاقه برای شما، نتایج مثبتی برایتان نخواهد داشت.
      برای دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید از مشاوران همیار عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

  • سلام. پسری ۱۷ ساله هستم.از لحاظ ظاهری خوب و اخلاقی منطقی. در درسهایم موفق بوده ام و برای کنکور هم امیدوارم.بتازگی یکی از دختر های آشنا (نه فامیل) ب صورت مستقیم بمن اعلام کرد که دوستم دارد و روش نشده تا بحال رو در رو موضوع را بیان کند.ایشان یک سال از من کوچک ترن و من انتظار چنین نگاهی ازش رو نداشتم.خانوادگی هم ارتباط داریم.بمن گفت که عاشقم شده و منتظر حرکتی از سمت من هست.من خیلی نمیخوام درگیر چنین موضوعاتی تا قبل کنکور شوم اما مشتاق و کنجکاوم که یه رابطه حداقلی رو باهاش شروع کنم.بنظر شما این قصد بدون انتظار رابطه بلند مدت در آینده منطقی است از طرف من یا بکل موضوع مناسبی نیست؟

    • سلام… من مشاور نیستم ولی با کلی توضیحات نظرمو گذاشتم ولی منتشر نشد مثل اینکه…. نه لطفا اصلااااا یک رابطه ی کوتاه مدت و بدون برنامه رو با دختری شروع نکنید… اون دختر به رابطه ی بلند مدت فکر میکنه… حتی تا الان اسم بچه هاش رو هم انتخاب کرده…. درست نیس اینطوری با روحیات و آیندش بازی کنین!

  • سلام
    من دقیقا ی ساله پسری دوست دارم و میخوام به نحوی بهش بگم که دوسش دارم اما شرایط اینو ندارم که باهاش قرار بزارم چون تنها اجازه بیرون رفتن ندارم و حتی شماره یا ایدی شم ندارم که در فضای مجازی بهش بگم
    و اینکه باهاش در یه محله هستیم و خانوادشو کاملا میشناسم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم و اینکه پیش دوست داداشم تو مغازه ش کار میکنه
    لطفا راهنماییم کنیم

    • سلام دوست گرامی
      با توجه به محدودیت های که دارید میتوانید یکی دو بار به مغازه ای که ایشان مشغول هستند سر بزنید تا شما را ببینتد
      اما اقدام و پیشنهاد مستقیم اشتباه هست

  • سلام، دوسش دارم خیلی زیاد اما چون دخترم نمیتونم مستقیم نیتم رو بهش برسونم خودش میگ دختر نباید مستقیم بگه چون کرامتش حفظ نمیشه چیکارکنم؟

    • دوست عزیز
      سلام

      قبل از هر چیزی می‌خوام بدونید که شما به عنوان یک دختر حق دارید از کسی خوشتون بیاد، اما به هر حال با توجه به طبیعت مردانه، همونطور که خودتون گفتید بهتره پیشنهاد از سمت شما نباشه؛ اما چرا؟ چون با توجه به بررسی‌هایی که انجام شده در تاریخ تمدن انسانی، زن‌ها علاقه داشتند با قوی‌ترین مرد ازدواج کنند، چون مرد قوی بهتر می‌تونست ازشون در مقابل خطرات محافظت کنه. از طرفی هم مردها برای اینکه قدرتشون رو نشون بدن، مجبور بودند که برای به دست آوردن کسی که می‌خوان مسابقه بدن و رقیباشون رو از بین ببرن.
      البته الان دیگه قرار نیست کسی از بین برده بشه، اما به هر حال هنوز این مساله تلاش کردن برای به دست آوردن چیزی که می‌خوان، تو وجودشون باقی مونده.
      برای همین پیشنهاد مستقیم شما، این شانس که برای به دست آوردنتون تلاش کنند رو ازشون می‌گیره! پس بهترین کار اینه که به روش غیر مستقیم علاقتون رو بهشون ابراز کنید؛ جوری که متوجه بشه برای داشتن شما شانس داره، اما همچنان باید تلاش کنه.
      از اونجایی که بیشتر ارتباطات امروزه از طریق فضای مجازیه، یکی از روش‌هایی که می‌تونه به شما کمک کنه، دوره “جذب مرد با موبایل” هست که اصول درست پیام دادن رو برای جذب مرد دلخواه به شما آموزش می‌ده. لطفا برای دریافت این دوره، به مشاوران ما پیام دهید.

  • سلام من به مدت یک سال پسری را دوست دارم و میخواهم از طریق تلگرام به پیام بدهم و صادقانه همه چیز را بگویم .لطفا راه نمایی ام کنید که چطور بهش بگم

    • سلام دوست گرامی
      شما مطرح نموده اید که شخصی رو علاقمند هستید اما قبل از اعلام این موضوع لطفا روی موارد زیر فکر کنید:
      ۱-علاقه من بر اساس چه مواردی شکل گرفته است؟
      ۲-من از خواسته ها و علایق خودم چقدر شناخت دارم؟
      ۳-این شناخت من از خودم چقدر با شخص مورد نظر چقدر تطابق دارد؟
      بعد از اینکه به این موارد جواب دادید اکنون زمان تصمیم هست
      اگر جواب شما مثبت بود و خواهان شروع این رابطه بودید :
      ۱-در صورت امکان شخصی شما رو غیر مستقیم به ایشون معرفی کنند
      ۲-شروع صحبت ها رو از مبحثی غیر از علاقه شروع کنید و یک موضوع برای اغاز رابطه پیدا کنید
      ۳-به مرور و طی زمان و کم کم علاقه خودتون رو بیان کنید
      ۴-سعی کنید با رفتارتون ایشون ترغیب به بیان احساسات بشند
      ۵-پس از مدتی میتونید از سایت همیار عشق، ویس های مربوط به جذب عشق رو دریافت کنید که کمک بسیار زیادی برای جذب به شما میکند
      ۶-خودتان باشید و فرد وابسته ای نباشید

مقالات مرتبط

ازدواج سفید و پیامدهایش

احتمالا واژه ازدواج سفید به گوشتان خورده است یا حتی اگر این کلمه را نشنیده باشید در اطرافتان دیده‌اید دختر و پسرهایی که بدون ازدواج رسمی با یکدیگر زندگی می‌کنند

مطالعه»