چطور بفهمم دوستم داره یا نه؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

چطور بفهمم دوستم داره یا نه؟

چطور بفهمم دوستم داره یا نه؟


حرفی از دخترهای دیگه نمیزنه

یکی از نشانه‌های عاشق بودن اینه که وقتی شما در کنارش هستین، حرفی از دخترهای دیگه نمیزنه و به دخترهای دیگه خیره نگاه نمیکنه. در فضای مجازی هم به دنبال افراد غریبه نیست.

در مورد اتفاقات زندگیش به شما خبر میره

شما تنها دختری هستین که از زندگیش و اتفاقاتی که براش میفته خبر دارین، یعنی به جز خانواده و دوستاش، با شما هم همه چیز رو در میان میذاره.

در صحبت‌هاش، بیشتر از کلمه «ما» استفاده میکنه

به مسائل مختلف از زاویه دید هردوتون نگاه میکنه و بیشتر از کلمه «ما» استفاده میکنه. مثلا اگه در یه جمع باشین و کسی ازتون چیزی بپرسه، میگه:«ما دوست نداریم….» یا «ما دوست داریم….» یعنی به جای اینکه فقط از طرف خودش صحبت کنه، از طرف هردوتون اظهار نظر میکنه.

هر روز بهتون پیام میده یا زنگ میزنه

منظورمون این نیست که هر دقیقه یا بلافاصله بعد از اینکه وقتش آزاد باشه فقط با شما صحبت کنه، اما آدم عاشق دوست داره هر روز از عشقش خبر بگیره، نه اینکه چند روز بدون اطلاع قبلی، غیب بشه!

مراقبه که شما را از دست نده

سعی میکنه کارهایی نکنه که شما از دستش دلخور بشین. البته قطعا نمیشه که افراد هیچ کار آزاردهنده یا بدی انجام ندن، چون هر کسی ممکنه در رابطه اشتباه کنه، اما حداقل اشتباهاتی انجام نمیده که جزء خط قرمزهای شماست و ممکنه شما رو از دست بده.

در کنارتون شوخ‌طبعه

وقتی در کنارتونه، سعی میکنه شوخی کنه، شما رو بخندونه و خوشحال‌تون کنه. البته از شوخی‌های مناسبی استفاده میکنه.

  ازدواج با دختری که از لحاظ مالی ضعیف‌تر است

نمیذاره زیاد از هم دلخور بمونین

اگه مشکلی بین‌تون پیش اومده باشه و چند دقیقه یا چند ساعت با هم صحبت نکرده باشین، ممکنه خودش برای آشتی پیش‌قدم بشه و اجازه نده که قهرتون طولانی بشه.

اینجور آدمی رو از کجا پیدا کنیم؟

برای جذب شخص مناسب که دوست‌تون داشته باشه و باهاتون رابطه سالمی رو برقرار کنه، نیاز هست که شما هم آمادگی‌شو داشته باشین و یک سری مهارت‌های لازم رو بدست بیارین. توصیه می‌کنیم برای کسب این مهارت‌ها و افزایش آگاهی‌تون برای جذب شخص مناسب و مدیریت درست رابطه، در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنین. برای کسب اطلاعات به دایرکت پیام بدین.

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام من 18سالمه و کنکوری. متاسفانه تو خانواده از همون دوران بچگیم شاهد دعوای پدر و مادرم بودم و یه مدت دیگه به صورت رسمی از هم جدا میشن. منم اصلا رابطم با پدرم خوب نیس آرزو به دل موندم یه بار بهم محبت کنه و از یه طرف دیگم مامانم از وقتی بچه بودم افسردگی داره. من چند ماهه یه مشاور تحصیلی دارم22 سالشونه ایشون از همه نظر هوامو داره و خیلی بهم محبت میکنه. خیلی رفتارشو دوس دارم. احساس میکنم بهش علاقه مند شدم و تو ذهنم مدام خیال پردازی میکنم از یه طرفم فکرمیکنم بخاطر کمبود محبتم از طرف خونوادم هر کسیو میبینم محبت میکنه عاشقش میشم نمیدونم چیکارکنم. میشه راهنماییم کنین.

    • سلام دوست گرامی
      درست حدس زدید که دلیل گرایش شما به ایشان یا هر شخص دیگری، کمبود محبتی است که از جانب خانواده داشتید. این نکته را حتماً باید توسط روانشناس حل کنید و به نتیجه درستی برسید؛ چون در آینده شما را دچار دردسر خواهد کرد؛ بخصوص اینکه در سن کنکور هستید و به دانشگاه خواهید رفت.
      این نکته را فراموش نکنید که مشاور در هر بخشی که باشد، نباید نقش دیگری غیر از مشاور بودن برای شما ایفا کند.

مقالات مرتبط

نشانه‌های سوءاستفاده عاطفی

نشانه‌های سوءاستفاده عاطفی ترور شخصیتی افرادی که از عواطف و احساسات شما سوءاستفاده میکنن، معمولا از کلمات «همیشه» یا «هیچ وقت» استفاده میکنن، مثلا میگن:«تو هیچ وقت سر قولت نمیمونی.»

مطالعه»