دوره تخصصی بازگشت به رابطه همیار عشق

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

دوره تخصصی بازگشت به رابطه همیار عشق

دسترسی  به جلسات دوره ترمیم و بازگشت به رابطه

برای دسترسی به جلسات دوره ترمیم و بازگشت به رابطه همیار عشق ابتدا اپلیکیشن همیار عشق را نصب کنید. کاربران اندروید میتوانند اپلیکیشن را دانلود کنند. کابران آیفون و مک می توانند به شماره پشتیبانی رادیو عشق در واتساپ (09035714068) پیام دهند تا لینک نصب اپلیکیشن برای آنها ارسال شود.پس از نصب اپلیکیشن به قسمت دوره‌ها و سپس به قسمت دوره ترمیم و بازگشت به رابطه مراجعه کنند.

چرا عشقم باهام تموم کرد!!؟؟(یا میخواد تموم کنه)


جذابیت شما از لحاظ مختلف برای او کم شده است. ویدئوی زیر را ببینید.

بعد از تمام شدن رابطه چه اشتباهاتی نکنیم؟

بعد از تمام شدن یک رابطه بدلیل فشارهای روانی که به شما وارد می‌شود ممکن است دست به اشتباهاتی بزنید که کار را برای شما سخت‌تر کند و شانس شما را برای بازگشت به رابطه کاهش دهد. اشتباهاتی مانند فرستادن پیام‌های طولانی و تماس گرفتن‌های مکرر، پیگیری و تجسس در شبکه‌های اجتماعی او، التماس و اصرار بیش از حد برای بازگشت او به رابطه، فرستادن واسطه، دست از کار و زندگی کشیدن و فکر کردن بی‌وقفه به رابطه‎‌ای که از دست رفته است. همه این‌ها کارهایی هستند که نه تنها رابطه‌تان را برنمی‌گرداند بلکه شما را از هم دورتر و دورتر می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این اشتباهات حتما بخوانید: 17 اشتباه که بعد از جدایی نباید انجام دهید.

اون که رفته برمی‌گرده؟


در این راستا می توانید ,ویدیو زیر را ببینید.

آیا باید حتما برای مدتی ارتباطم را با عشقم قطع کنم؟


خیر. همه چیز بستگی به شرایط شما و رابطه‌تان دارد. در جلسه مشاوره با روانشناس‌تان بررسی‌های لازم انجام گرفته و در این مورد تصمیم می‌گیرید.

هشدار: هرگز به صورت سرخود و یا با توصیه افرادی که تخصص لازم را ندارند و بدون بررسی شرایط خاص شما تا با آن‌ها صحبت می‌کنید می‌گویند برای مدت زمان مشخصی رابطه‌تان را قطع کنید، دست به قطع ارتباط نزنید. گاهی اوقات قطع ارتباط مانند یک سم مهلک برای رابطه عمل کرده و شانس بازگشت به رابطه را به شدت کاهش می‌دهد.

من نمیخوام خودم پیام بدم غرورمو بشکونم، چه کار کنم؟

برای پاسخ به این سوال پادکست زیر را گوش دهید.

من بلاک هستم و هیچ ارتباطی باهاش ندارم چطور امکان داره برگرده؟


خیانت کرده، برگردم؟


دعا، سرکتاب و طلسم میخوام برای بازگرداندن عشقم، دارید؟


برای توضیحات در این مورد ویدیوی زیر را ببینید و این مقاله را بخوانید.

می‌تونم از راه دور براش امواج ذهنی! بفرستم و رو ذهنش تاثیر بذارم که برگرده؟


تغییر در ذهنیت دیگران از طریق کارهایی مثل فرستادن امواج ذهنی، انرژی مثبت و منفی، تصویرسازی و غیره از راه دور امکان‌پذیر نیست و به هیچ وجه مبنای علمی ندارد. افکار یا ذهنیت ما به خودی خود قابل انتقال نیستند و ابتدا باید تبدیل به چیزی شوند که توسط حواس پنچ‌گانه انسان قابل دریافت و فهم باشد و سپس از طریق یک رسانه قابل انتقال باشد. مثلا افکار ما می‌تواند از طریق صحبت کردن به صوت تبدیل شود به فرد مقابل‌مان ارسال شود و او نیز از طریق حس شنوایی آن را دریافت و درک کند. یا اینکه در رفتار ما نمود پیدا کند و از طریق حس بینایی برای طرف مقابل قابل دریافت باشد. حتی افکار و ذهنیت انسان می‌تواند تبدیل به یک عکس، صوت، متن و یا ویدئو شود و در یک رسانه مجازی به اشتراک گذاشته شود تا با واسطه یا بی واسطه دیده یا شنیده شود. بنابراین تصور ارسال امواج ذهنی از طریق هوا و از راه دور یک مفهوم علمی اثبات شده‌ای نیست و نمی‌توانید از طریق مولکول‌های هوا فکر و ذهنیت خودتان را به کسی منتقل کنید و یا فکر و ذهنیت او را به صورت ناخودآگاه تغییر دهید.

هر فردی که این تصور را به صورت ضمنی یا صریح در شما ایجاد کند که چون مثلا بلاک شدید و تمام راه‌های ارتباطی با او بسته است، از راه دور از طریق ارسال امواج ذهنی و انرژی مثبت از طریق کانال ذهنی! می‌توانید در ذهن یا ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل نفوذ کنید و تصمیماتش را تغییر دهید و او را جذب کنید یا قصد فریب شما را دارد یا از این حربه فقط برای تبلیغات و جذب مخاطب استفاده می‌کند و در واقع چنین کاری انجام نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر پادکست زیر را گوش دهید.

آیا با NLP و قانون جذب میتونم عشقمو برگردونم؟!!


اگر چنین تصوری دارید حتما ویدئوی زیر را ببینید. دوره بازگرداندن عشق و ازدواج همیار عشق بر پایه رویکرد علمی درمان شناختی -رفتاری (CBT (Cognitive Behavioral Therapy بوده و در عین حال از تکنیک‌های رویکردهای علمی دیگر نیز استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با رویکرد CBT این مقاله را بخوانید.

 

خانواده یا مادر عشقم مخالف ازدواج ما هست؟


در این زمینه مشاور روانشناس اختصاصیتان به شما کمک خواهد کرد. طرف مقابل شما نباید فکر کند که بین شما و خانواده‌اش یک نفر را باید انتخاب کند. شما در دوره یادمی‌گیرید که جذابیت‌تان را افزایش دهید تا به راحتی نتواند از شما بگذرد و برای بدست آوردن شما و در عین حال جلب رضایت خانواده‌اش به صورت اصولی تلاش کند و شما هم یاد می‌گیرید نقش خود را به بهترین نحو ایفا کنید.

  عشقم برگشته، ولی با پیام‌ها و رفتارهاش گیجم کرده.

مشاوره تخصصی بازگشت به رابطه


جهت تعیین نوبت جلسه مشاوره تخصصی با مشاورین عضو دپارتمان جدایی و ترمیم رابطه همیار عشق می‌توانید از طریق راه های زیر با منشی تعیین نوبت همیار عشق ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این میتوانید مشاور خود را در زیر انتخاب کنید و به صورت اینترنتی نوبت بگیرید.



سردبیر و ناظر کیفی

 

مستانه مرادحاصلی
سردبیر و ناظر کیفی

دکتری روانشناسی

شماره عضویت: ۱۰۱۵۵۵۸

معرفی

 

 

دپارتمان جدایی و ترمیم رابطه همیار عشق

 

محراب مفاخری
روانشناس و مشاور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

شماره عضویت:

رزرو نوبت

معرفی

 

لاله محمد زاده میرکی
روانشناس و مشاور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

شماره عضویت:

رزرو نوبت

معرفی

 

سوگند حشمتی پور
روانشناس و مشاور

کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی

شماره پروانه:4556

رزرو نوبت

معرفی

لیلا موسوی
روانشناس و مشاور

کارشناس ارشد روان شناسی عمومی

شماره عضویت:

رزرو نوبت

معرفی

 

مانیا رضاییان
روانشناس و مشاور

کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

شماره عضویت:23865

رزرو نوبت

معرفی

 

هدی اشرافیان
روانشناس و مشاور

کارشناسی ارشد روانشناسی

شماره عضویت:35075

رزرو نوبت

معرفی

الهام عبدالهی راد
روانشناس و مشاور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

شماره عضویت:13848

رزرو نوبت

معرفی

 

تیم پشتیبانی

 

خانم کلاتری
پشتیبان
سارا محمودی
مدیر پشتیبانی

 

تیم تولید محتوا

 

نازِلی وارطانوسیان
کارشناس تولید محتوا

روابط عمومی

 

 

 ایرانیان خارج از کشور می‌توانند در دوره شرکت کنند؟


بله. همیار عشق برای ایرانیان خارج از کشور هم امکان مشاوره از طریق واتساپ و اسکایپ را فراهم کرده است و هم امکان پرداخت هزینه ها از طریق Paypal

دوره بازگرداندن عشق و ازدواج برای چه کسانی مناسب است؟


دوره بازگرداندن عشق و ازدواج بر مبنای رویکردهای علمی و اثبات شده در زمینه روانشناسی رابطه طراحی شده است و برای روابطی که پتانسیل بازگشت و احیا شدن را دارند کاملا موثر است. با این حال، پیش از شرکت در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج مشاورین روانشناسان ما شرایط شما را برای شرکت در این دوره به صورت کامل ارزیابی خواهند کرد. در صورتی‌که رابطه پتانسیل احیا شدن را داشته باشد مشاوره به شما توصیه می‌کند که در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج شرکت کنید، اما در صورتی که بسته به شرایط رابطه‌تان برای بازگشت لازم باشد مسیر دیگری را طی کنید مشاور دوره زندگی پیروزمندانه پس از جدایی را توصیه می‌کند.

چه کسانی باید در دوره «بازگرداندن عشق و ازدواج به روش فعال» شرکت کنند؟

برای دریافت توضیحات کامل‌‌ این سوال پادکست زیر را گوش کنید.

چه کسانی باید در دوره«بازگرداندن عشق و ازدواج به روش غیرفعال» شرکت کنند؟

برای پاسخ این سوال پادکست زیر را گوش دهید.

برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوط به دوره «بازگرداندن عشق و ازدواج به روش غیرفعال» را مطالعه کنید.

دسترسی رایگان به قسمت‌هایی از محتوای آموزشی


در قسمت زیر می‌توانید به قسمت‌هایی کوتاه از دوره گوش دهید.

نظر کسانی که قبلا در دوره شرکت کردن چیه؟


طبق بررسی‌های واحد نظرسنجی و ارتباط با مراجعان همیار عشق، رضایت شرکت کنندگان از دوره بازگرداندن عشق و ازدواج تاکنون 96.4 درصد بوده است[تاریخ آخرین بروزرسانی:1399/4/22].

هشدار

بعضی سایت‌ها نظرات شرکت کنندگان همیار عشق و سایر مراکز را به عنوان نظرات شرکت کنندگان خود به صورت صوتی و متنی منتشر کرده اند. این سایت (ها) حتی به حریم شخصی مراجعان خود نیز احترام نگذاشته و بدون هیچ تغییری در تن صدا یا حذف موضوعات بسیار شخصی آنها را منتشر می کنند که البته در آنها هم خبری از نام مشاورشان، فرآیند بازگشت یا نام مرکز نیست و فقط شامل تعریف و تمجید است. حتما در مورد خواندن یا گوش دادن به هر نظری دقت لازم را داشته باشید تا اعتماد و حریم شخصی شما مورد سوء استفاده قرار نگیرد. تیم حقوقی همیار عشق حتما این سایت ها و افراد را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد.

مزایای دوره بازگرداندن عشق و ازدواج همیار عشق نسبت به سایر دوره ها چیست؟


  • کیفیت محتوای آموزشی

محتوای آموزشی ارائه شده حاصل تحقیق و تجربیات تیم روانشناسی همیار عشق متشکل از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی بالینی و مشاوره از دانشگاه های معتبر ایران است که سالها با مراجعانی که قصد ترمیم و بازسازی رابطه‌شان را داشتند کار کرده‌اند. آموزش های این دوره و بر مبنای جدیدترین رویکردهای علمی و کاملا کاربردی است. تمامی تکنیک ها و مهارت هایی که در این دوره آموزش داده می شود بصورت اختصاصی و مجزا برای خانم ها و آقایان طراحی شده است.

  • کیفیت ارائه محتوا

این محتوا برای رفاه حال شرکت‌کنندگان‌، صرفه‌جویی در وقت و هزینه بصورت فایل های صوتی تهیه شده است. به‌ همین دلیل در هر زمان و مکانی می‌توانید به آموزش‌ها دسترسی داشته باشید و از آن‌ها بهره ببرید. فایل‌های آموزشی با کیفیت عالی در بهترین استودیو ایران با صدای گویندگان مطرح صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است.

  • مشاوره روانشناسی

وجود یک مشاور روانشناس در کنار شما در یک دوره آموزشی ضروری است چرا که شرایط خاص شما را بررسی می‌کند و به شما آموزش‌‍‌ها و راهکارهای خاص شرایطتان را ارائه می‌دهد. به‌همین منظور همیار عشق این امکان را به شیوه صحیح و علمی برای شما فراهم کرده است.

  زنم قهر کرده رفته چطور باهاش آشتی کنم؟ (برگرداندن زن به خانه)

مشاوران و روانشناسان دوره بازگرداندن عشق و ازدواج همیار عشق مورد تایید رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی کشور هستند و سال‌ها در زمینه مشاوره تجربه دارند.

هشدار: از آنجایی که هرگونه مشاوره توسط افراد بدون صلاحیت یا بدون تخصص می‌تواند منجر به آسیب‌های جبران ناپذیر به شما و رابطه‌تان شود لازم است حتما قبل از شرکت در هر گونه مشاوره یا پرسش و پاسخ در مورد مدارک مشاورتان جویا شوید. فرد مشاوره دهنده حتما حداقل باید هم دارای مدرک کارشناسی و هم کارشناسی ارشد روانشناسی یا مشاوره باشد.

جلسات مشاوره براساس انتخاب شما می‌تواند هم بصورت حضوری و هم بصورت تلفنی و آنلاین برگزار شود. ضمنا قابل ذکر است که در طول جلسه مشاوره آنلاین مشاور روانشناستان فقط بصورت اختصاصی با شما در ارتباط است و همزمان پاسخگوی مراجعان دیگر نیست.

  • پرسش و پاسخ

در این دوره شما میتوانید بصورت آنلاین به راحتی از طریق واتساپ و سایر نرم‌افزارهای پیام‌رسان توسط مشاور روانشناستان همراهی و پشتیبانی می‌شوید و می‌توانید سوالات و نگرانی‌هایتان را در این مدت با او مطرح کنید و در اسرع وقت پاسخ دریافت کنید. بنابراین برای یک یا چند سوال محدود نیاز به استفاده از جلسات مشاوره‌تان ندارید.

آیا رفته با یکی دیگه؟


معمولا پس از یک جدایی افراد ممکن است وارد روابط زودگذر و موقت و سطحی شوند. ممکن است با افراد دیگر صحبت کند. اما به احتمال خیلی زیاد این روابط تبدیل یک رابطه به جدی نخواهند شد. برای وارد شدن به یک رابطه جدی پس از اتمام یک رابطه جدی زمان نیاز است.

آیا دوره بدرد روابط راه دورم میخوره؟


تمامی آموزش‌های دوره برای روابط راه دور نیز قابل اجراست و افرادی که عشق‌شان در یک شهر و یا حتی کشور دیگری هم هست نیز می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده کنند. همچنین برای این گروه از مخاطبین فایل آموزشی بطور اختصاصی نیز طراحی شده است و نکاتی که برای روابط راه دور لازم است بطور کامل و جامع آموزش داده شده است.

چقدر طول می‌کشد که عشقم به رابطه برگرده؟


این زمان کاملا بستگی به شما، طرف مقابلتان و شرایط رابطتان دارد. برای بعضی روابط خیلی زود اتفاق می‌افتد و برای بعضی مدت زمان بیشتری لازم است. چیزی که مهم است این است که مسیر بازگشت به صورت اصولی طی شود و بازگشت به رابطه منجر به یک رابطه پایدار، سالم و موفق شود.

چه تضمینی دارید که %100 عشقم برمی‌گرده؟


برای روابط انسانی هیچ تضمین صددرصدی وجود ندارد. بنابراین هر فرد یا مرکزی که چنین ادعایی کند که %100 عشق شما به رابطه بازخواهد گشت شرط صداقت و اصول اخلاقی را رعایت نکرده و قصد فریب شما را دارد. با شرکت در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج و عمل کردن به تمام آموزش های دوره و توصیه‌های مشاور روانشناس اختصاصی احتمال بازگشت عشقتان به رابطه را چندین برابر می‌کنید.

اگه عشقم برنگشت چی؟ هم هزینه کردم هم حالم خراب‌تر میشه!


دوره بازگرداندن عشق و ازدواج با این هدف اصلی طراحی شده است که شما بتوانید عشقتان را برگردانید و رابطه‌تان را دوباره بسازید. در صورتی که طبق آموزش‌های دوره و راهنمایی های مشاور روانشناستان عمل کنید عشق‌تان بازخواهد گشت. اگر در موارد خاص به احتمال یک درصد هم این اتفاق نیفتاد با این جدایی با کمترین آسیب کنار خواهید آمد و زندگی بهتر از گذشته را تجربه خواهید کرد. چرا؟ چون دیدگاه و طرز فکرتان تغییر کرده است. با شرکت در دوره نگرش و ذهنیتان نسبت به رابطه، خودتان و طرف مقابلتان تغییر می‌کند و تبدیل به یک فرد قدرتمند می‌شوید و از موضع قدرت و نه از موضع ضعف و ناامیدی، با حداقل هزینه عاطفی به طرف مقابلتان فرصت‌های لازم را برای بازگشت به یک رابطه پایدار و هدفمند خواهید داد. چه از این فرصت‌ها استفاد کند و برگردد، و چه برنگردد در هر صورت شما برنده خواهید بود. علاوه بر این، شما از این دوره سخت در زندگیتان بهترین استفاده را کردید چون در این شرایط است که شما انگیزه لازم برای کنکاش خودتان و رابطه‌تان را دارید. بنابراین، آموزش‌ها و راهنمایی‌های دوره باعث شناخت بهتر شما از خودتان و نقاط قوت و ضعفتان خواهد شد تا در آینده رابطه سالم و دلخواهتان را با فرد مناسب بسازید.

آموزش‌های دوره برای همه افراد به یک شکل است؟


خیر. یکی از تفاوت های تمام دوره‌های همیار عشق نسبت به سایر دوره‌ها GS-based بودن آن‌ها است. تمام دوره‌های همیار عشق بر مبنای مشاوره روانشناسی آموزش-محور(Guided Self-help Treatment) بنا نهاده شده‌اند. به این معنی که هم شامل مشاوره و پشتیبانی هستند و هم شامل آموزش‌های عمومی. در بخش مشاوره و پشتیبانی روانشناس اختصاصی شما شرایط خاص شما را کاملا بررسی می‌کند و بر اساس آن تغییرات لازم را در برنامه‌ها، آموزش‌ها و تصمیم‌گیری های شما ایجاد خواهد کرد.

  چرا مردان خیانت می‌کنند؟ (خیانت مردان متاهل)

اگر من تغییر کنم و مهارت یاد بگیرم چطور فرد مقابلم متوجه میشه که من تغییر کردم و بخواد جذب من بشه؟


موضوع مهم در اینجا این است که با توجه به آموزش‌هایی که می‌‎بینید و راهنمایی‌های روانشناستان تغییرات لازم را در خود بدهید، آن هم نه به خاطر بازگشت طرف مقابل، بلکه فقط و فقط بخاطر خودتان. اینکه چطور این تغییرات را به روش‌های مختلف به طرف مقابل نشان دهید در دوره به شما آموزش داده خواهد شد. روش های عمومی در قسمت آموزش و روش‌های اختصاصی با توجه به شخصیت خودتان، شخصیت طرف مقابل و همچنین شرایط رابطه‌تان توسط روانشناس‌تان به شما آموزش داده می‌شود.

طرف مقابل من خیلی مغرور و لجبازه، فرق میکنه با بقیه. برمی‌گرده؟


سوال؟ روز اول هم عشقتان مغرور و لجباز بود؟ همین آدم الان بود؟ …. به دلیل کمبود دانش در مورد رابطه خطاهایی داشتید که باعث شده رابطه به اینجا کشیده شود و با شما مغرورانه برخورد کند. اما خبر خوب این است. یک روز اینقدر برای او جذابیت داشتید که مغرور نبود، شما قبلا یک بار او را جذب کردید، پس نه‌تنها می‌توانید دوباره او را جذب کنید بلکه او را خواهان و مشتاق پایدار شدن رابطه کنید.

 

روی اعتماد به نفس و عزت نفس هم کار میشه دراین دوره؟


بله. تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس یکی از مراحل بازگشت است. تا این اتفاق نیفتد بازگشتی حاصل نخواهد نشد.

چرا هزینه شرکت در دوره مناسب است؟


هزینه شرکت در این دوره شامل هزینه آموزش و مشاوره است. هزینه 7 ساعت آموزش تخصصی در سایر دوره‌های آموزشی موسسات و مراکز دیگر بیش از هزینه کل «پکیج آموزش، مشاوره و پرسش و پاسخ همیار عشق» است. از هزینه مشاوره می‌توانید با کمی جستجو در اینترنت و تماس با سایر مراکز به صورت تقریبی آگاه شوید. در مقایسه متوجه خواهید شد هزینه 3 جلسه مشاوره با یک روانشناس بیش از هزینه کل «پکیج آموزش، مشاوره و پرسش و پاسخ همیار عشق» است.

اما مناسب بودن هزینه شرکت در دوره‌های همیار عشق دو علت عمده دارد:

  • در همیار عشق برآنیم تا همه از تمام نقاط ایران بتوانند از خدمات روانشناسی استفاده کنند (بهبود دسترسی به خدمات درمانی روانشناسی (Improving Access to Psychological Therapies (IAPT))). مراجعه کنندگان ما از تهران،مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی خارج از کشور هستند. با توجه به اینکه در شهرهای مختلف ایران هزینه خدمات عموما پایینتر از کلان شهرها و مراکز است و وضعیت درآمدی خانواده ها در شهرهای مختلف متفاوت است هزینه ها طوری در نظر گرفته شده که مراجعین در نقطه به نفطه ایران استطاعت پرداخت آن را داشته باشند.
  • این خدمات به صورت پکیج ارائه می شود و چون مراجعه کننده از تمام این خدمات به صورت یکجا استفاده می‌کند امکان تخفیف در هزینه‌ها وجود داشته است.

یک حال خوب برای لذت بردن از زندگی و چه بسا ساختن یک زندگی خوب، واقعا ارزش دارد که برای آن وقت بگذارید و هزینه کنید. اگر با این حال بد ادامه دهید در جنبه‌های دیگر زندگی مثل تحصیل و کار به شکل مستقیم و غیر مستقیم دچار آسیب و خسارت می‌شوید. اما با حال خوب و اعتماد به نفس بالا و داشتن جایی که بتوانید به آن تکیه کنید و از آن راهنمایی درست بگیرید، در این برهه حساس زندگی بسیار مفید و ثمربخش است. نباید یک عمر درگیر اشتباهات گذشته باشید و اجازه دهید مشکلی که در یک دوره کوتاه حل می‌شود یک عمر عذابتان دهد. خیلی‌ها دست روی دست می‌گذارند چون اساسا اعتقادی به حل مسئله ندارند و فکر می‌کنند همیشه باید منفعلانه عمل کنند در صورتی که می‌توانند در اتفاقات زندگی‌شان تاثیرگذار باشند و نگذارند بخاطر یک اتفاق در گذشته یک عمر افسرده باشند. دوره جوانی مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین بخش زندگی است و باید روی آن حساس باشید و تمام تلاش‌تان را برای سپری کردن آن به بهترین شکل بکار ببندید.

 

چرا به همیار عشق اعتماد کنیم؟


با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد

برای شناسایی اثر در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روی عکس کلیک کنید

۱- دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
2- نماد اعتماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت
3- دارای نماد ساماندهی از مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

4-مشاوران و روانشناسان با تجربه مورد تایید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی کشور

 

آدرس : تهران، کریمخان‌زند.خیابان ماهشهر، نبش کوچه یگانه، پلاک ۳ واحد ۵

تلفن پشتیبانی:02146015870

پیج اینستاگرام همیار عشق:lovesradio
کانال همیار عشق در تلگرام:lovesradio

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • زهرای عزیز جواب سوالتون در سایت، همان قسمتی که سوال را مطرح کرده اید نمایش داده می شود.

  • محمد جواد عزیز در مورد اینکه چنین روش های شبه علمی موفق هستند یا خیر مفصل در مقالات توضیح داده شده است. برای بازگشت صحیح و اصولی معشوق لازم است تمام رابطه با جزئیات به شیوه علمی بررسی و نقاط ضعفش شناسایی و برطرف شود در غیر اینصورت هرگونه بازگشتی بازهم منجر به شکست است زیرا ریشه مشکلات حل نشده باقی مانده است. لطفا صفحه بازگشت و ترمیم رابطه همیار عشق را به دقت مطالعه بفرمایید.

  • سلام . من دختری هستم 35 ساله . یک ازدواج ناموفق داشتم عقد کردیم و خیلی زود از هم جدا شدیم. بعد از اون چند رابطه داشتم و تو هر رابطه طرف مقابل تحقیرم میکرد و میرفت بعد مدتی باز برمیگشت و من استقبال میکردم و تحقیر ادامه داشت . این ارتباط ها چند بار اتفاق فتاد و من خودمو تحقیر میکردم. دلیل این تحقیر چیه و چرا ادمهای این شکلی رو جذب میکنم .

    • دوست عزیزم سلام. شرایط شما برای من کاملا قابل درکه و باید بدونی شما تنها دختری نیستی که گرفتار چنین تله ای هستی. بله ما روانشناس‌ها به این حالت می‌گیم تله محرومیت هیجانی که در ادامه برات توضیح می‌دم چی هست و چطور شما رو در رابطه گرفتار می‌کنه. اگر فرد در طول زندگی‌اش به خصوص در دوران کودکی و در رابطه با والدینش به اندازه کافی محبت نبینه، تایید نشه، درک نشه، مورد پذیرش قرار نگیره، مدام لازم باشد برای محبت دیدن کار خاصی انجام بده و همیشه در تلاش برای راضی کردن والدین باشه گرفتار تله محرومیت هیجانی میشه. این افراد در بزرگسالی معمولا احساس می‌کنند از طرف دیگران درک نمیشن ، احساس می‌کنن نادیده گرفته می‌شن ، بی‌توجهی دیگران آزارشون می‌ده، معمولا احساس بی‌پناهی دارن و در یک کلام فکر می‌کنن هیچ کس نمی‌تونه تنهایی اون‌ها رو پر بکنه و توقع‌شان برای محبت از دیگران سیری‌ناپذیره و هیچ وقت راضی نمیشن. این افراد وقتی در رابطه هستند همیشه طرف مقابل متهم به بی‌توجهیه این جملات را از این دسته از افراد زیاد می‌شنویم: چرا دیر جواب دادی؟ چرا نسبت به قبل توجه‌ات کم شده؟ دیگه دوستم نداری؟ اصلا منو دوست داری؟ چرا به دوستت زودتر از من زنگ زدی؟ چرا تو مهمونی حواست از من پرت شد چند دقیقه؟ چرا پیام‌هام رو زود سین نمی‌کنی؟ منو بیشتر دوست داری یا مامانت رو؟ و … متاسفانه اغلب این افراد تسلیم این تله میشن و هرچی این تله امر میکنه اطاعت می‌کنن! حرف اصلی تله یا طرح‌واره محرومیت هیجانی اینه که هیچ کس تو را به اندازه کافی دوست نداره پس حواست باشد هرکاری کردن نادیده بگیری و محبت بیشتری طلب کنی. اون‌ها هم تسلیم این خواسته تله می‌شن و شروع می‌کنن التماس و گدایی محبت و توجه از دیگران و اگر دریافتش نکنن آشفته میشن و از همه مهم‌تر، جذب افراد بی‌عاطفه و سرد می‌شوند تا بتونن به این گدایی محبت ادامه بدن. خبر خوب اینه که امروز در مورد تله‌های روانشناسی خیلی تحقیقات زیادی انجام شده و راه و روش مبارزه و از بین بردن این تله‌ها سال‌هاست توسط روانشناس‌ها استفاده می‌شه و اثرات خیلی خوبی هم داشته پس دست به کار شو! روشی که باید استفاده بشه برای شما طرح‌واره درمانیه، طرحواره درمانی یه روند علمی و پیچیده است که نیازمند درمانگران حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه است. البته که آگاهی داشتن از نوع طرحواره‌هایی که داریم قدم بسیار بزرگی برای شکست اون‌هاست اما این تمام ماجرا نیست. اول باید به کمک تست‌های تشخیصی طرحواره، طرحواره شما تایید بشه بعد مراحل درمان شروع می‌شه. تا قبل از اون سعی کن از روابطی که باعث فعال شدن تله محرومیت هیجانی شما می‌شه دوری کنی تا باعث پیشرفت اون نشی. تا زمانی که مطمئن نشدی از پس این تله بر اومدی، رابطه جدیدی رو شروع نکن عزیزم.

  • سلام وقت بخیر من دوسال پیش از طریق یک دوست اینستاگرامی اقا با یه اقاپسری اشنا شدم که باهم یه رابطه قشنگ و عاشقانه شروع کردیم الان بعد از دوسال این ماجرا که من با دوستش اشنایی داشتم مشکل پیش اومده و اون اقا پشت سر من به دوست پسرم حرفای نامربوط زدن و رابطه مارو متشنج کردن
    اما دوست پسر من از من میخواد تلاش کنم تا مشکل ذهنی که براش پیش اومده حل بشه اما من واقعا نمیدونم باید چیکارکنم میشه کمکم کنید؟

    • نگین عزیز سلام
      خیلی مهمه بدونم در مورد چه مسائلی صحبت شده، شریک عاطفی شما چه بخش هایی از آن را پذیرفته و کجای موضوع برایش مساله است. بدون دانستن این موارد مهم نمی توان درباره این موضوع برداشت درستی کرد.

  • من آقایی ۳۵ ساله هستم مدتی طولانی با خانمی دو سال کوچک تر از خودم در ارتباط بودم ، بنا به دلایلی منطقی مدتی ارتباطمون از طرف من کمرنگ شده بود و ایشون یه روزی گفت هیچ حسی به من نداره و ازم سرد شده ، اوایل سردیش بهم میگفت دیگه بهش پیام ندم از زندگیش برم بیرون ولی الان یه کم بهتر شده ،
    بعضی روزا خوب جواب پیام هامو میده ولی بعضی روزا چندتا پیام بدم جواب یکی و دوتا پیام رو میده ، البته همیشه شروع کننده پیام دادن هستم ایشون از زمانی که سرد شده شروع کننده نیست
    ایشون تمایل نداره در مورد گذشته حرف بزنیم و دلیل کمرنگ بودن ارتباطم را براش توضیح بدم
    حالا من می‌خوام دوباره برگرده لطفاً منو راهنمایی بفرمایید
    در بعضی از سایت ها نوشته برای بازگشت عشق باید مدتی ارتباطمون را قطع کنیم ولی من میترسم از دستش بدم

    • امیرحسین عزیز سلام
      این که برای بازگشت عشق باید مدت طولانی با او قطع رابطه کنیم هیچ قانون علمی نداره و کاملا به شرایط شما و رابطه تون بستگی داره. بنابراین پیشنهاد می کنم با یک مشاور صحبت کنید تا بتونید جزئیات اختلافات خودتون رو براش بگید و بتونه کمکتون کنه.

  • من نیاز به کمک دارم ولی نه موبایل دارم ن چیزی میشه یه کمکی به من بکنین واقعااحتیاج به یه همفکری دارم

  • با سلام خسته نباشید من خانومم تقریبا 6ماه ک ترکم کرده اخه هنوز تو دوران عقدیم .مشکلمونم اینه ک بهم شک داره گیر های الکی میده نمیزاره با مادرم 2دقیقه صحبت کنم نمیزاره برا داداش کوچیکم ی اسباب بازی بگیرم.این همه هم ب حرفهاش گوش میکنم دست و جاهی دیگه شم میبوسم ولی بازم بهم شک داره هر چی بخواد هرکاری بخواد واسش انجام میدم
    ولی الان ب خاطر خواهر بزرگش حاضره زندگی مونو نابود کنه .ازتون میخوام یه راه حلی چیزی بهم بدین تا همسرم برگرده ب زندگی.ممنون مچکر

    • علی عزیز سلام
      برای شرایطی که پیش اومده متاسفیم. با توجه به صحبت هایی که کردی، نمی تونیم بدون دونستن حرف های خانمت در این باره نظری بدیم. باید بررسی بشه چرا به شما شک داره؟ چه افکار و احساسی در ایشون باعث شده از شما ناراضی باشن. توصیه می کنم با یه مشاور صحبت کنید تا با بررسی جزئیات رابطه شما راحت تر بتونه کمکتون کنه.

  • سلام دختر ۲۵ ساله هستم سال ۹۵ یه نامزدی ناموفق داشتم بعد اون برام خواستگار اومد و بهشون جریان رو گفتیم و قبول کردن و بینمون چندماه صیغه محرمیت خونده شد تا بیشتر همو بشناسیم در این زمان مادر ایشون کلا زدن زیر همه چی چون از کسی تحقیق کردن و از ما یهشون بد گفتن بعد اون من و اقا پسر به مدت ۵ سال ادامه دادیم و ایشون میگفتن که صبر کنیم مادرشون راضی شدن و از صداشون برای من ویس دادن تا مطمئمن بشم چند روزی بود که تلفشون رو جواب نمیدادن و باعث شد که من نگران بشم و برم جایی که همیشه ماشینشون رو پارک میکردن منتطر شدم و دیدم که ماشیشنون دست برادرشون بود و اینقدر شبیه همن که من از دور نشنتاختم و رفتم جلو و با داداششون روبه رو شدم و مجبور شدم بهشون بگم که برادرشون الان چندسال همش به من میگن صبر کن درست میکنم و همه چی خراب شد الانم طرف مقابلم خیلی از کاری که کردم ناراحتتن و اصلا جواب نمیدن خیلی حالم بده شب یه لحظه جواب دادن و من قضییه اینکه به جای خودش داداشش رو دیدم و باهاش حرف زدم رو گفتم وگفت خیلی بی لیاقتی فقط دارم گریه میکنم نمیدونم چیکار کنم تا بهم جواب بده تا باهاش حرف بزنم کلی بهش زنگ و پیام دادم ولی انگار نه انگار گفت برو همون داداشم رو ببین الان اصلا به زنگا و پیامام جواب نمیدن خیلی حالم بده نمیدونم باید چیکار کنم

    • لیلای عزیزم سلام
      حالت رو درک می کنم. اون آقا برای ناراحتیش دلیل داره (کاری نداریم که این دلایل درست هست یا نه). وقتی طرف مقابل ناراحته بهتر بهش فرصت بدیم که رابطه رو ارزیابی کنه و براش تصمیم بگیره. شما یک رابطه 5 ساله داشتید و اگر قصد هردوی شما برای ازدواج جدی باشه با یک مساله اون رو از بین نمی برید. پس فرصت بدید ایشون فکر کنه و تصمیمش رو به شما اعلام کنه، شاید بعد از فروکش کردن عصبانیتش بخواد با شما صحبت کنه و شاید هم به شما اعلام کنه دیگه نمی خواد ادامه بده، اونوقت شما می تونید راجع به دلایلش و امکان رفع و حل اون ها صحبت کنید. در حال حاضر هر دو درگیر هیجان هستید و لازمه بهم فرصت بدید. تا اون موقع تو توی حال بد خودت نمون و سعی کن به کمک یه مشاور ابعاد این رابطه رو با جزئیاتش بررسی کنی تا یه دید بازتر نسبت بهش پیدا کنی و بتونی راحت تر تصمیم بگیری.

  • سلام
    بنده ۲۹ سال سن دارم و دو و نیم سال پیش با پسری آشنا شدم که چهار سال از من کوچکتر هستند
    در طی این مدت ایشان برای متقاعد کردن خانواده ی خود خیلی تلاش کردند ولی بنابر دو دلیلِ تفاوت سنی و این
    که خواهر و برادری بزرگتر از خودشان دارند که مجرد هستند خانواده ی شان شدیدا مخالف این ازدواج هستند
    این اواخر هم احساس میکنم این مخالفت قاطع و صریح روی کمیت و کیفیت رابطه ی ما تاثیر گذاشته و ایشان مثل قبل گرم و پی‌گیر نیستند.
    رهنمود شما چیست؟

  • سلام وقت بخیر
    من ۳۳سالمه
    حدودا یه سال با دختری دوست شدم به قصد ازدواج رابطه ما خیلی خوب و دوست داشتنی بود
    من بعد از گذشت چند ماه از رابطه درگیر مشکلات مالی و فشار روحی و … شدم
    که از وابستگی من به اون کم کرد
    اون خیلی تلاش کرد که منو به روزای اول برگردونه
    به همون شور و حال اول رابطه
    حتی سر این قضیه هفته ای چند شب بحث داشتیم با هم
    بعد از ۲یا۳ماه دوباره برگشتم به حالت قبل
    ولی اون دیگع سرد شده بود و شورو حال اول رو نداشت
    من با ابراز علاقه و عکس و حرف های عاشقانه
    خواستم ایشون رو به قبل برگردونم
    حتی اصرار هم کردم بدتر شد
    وحتی باعث قطع رابطه شد
    سه روز پیش بود که من بعد از ۳روز پیام ندادن بهش پیام دادم و ابراز علاقه کردم
    ایشون هم گفت که دیگه من اون آدم قبل نمیشم و به زور نمیتونی اخلاقمو عوض کنی
    گفت دیگه با این حرفا نمیخوام ادامه بدم
    سوالم اینه آیا امکان داره که دوباره برگرده؟
    لطفا راهنمایی کنید
    چطور میتونم دوباره جذبش،کنم
    منتظر جوابتونم

    • دوست عزیز سلام
      احساسات شما رو درک می کنیم. بازگشت به رابطه قبلی شرایط خاص خودش رو داره، باید بررسی بشه ببینیم در این رابطه چه گذشته، دلیل عدم تمایل ایشون به ادامه رابطه چی هست؟ آینده رابطه شما وقتی باهم بودید قرار بود به کجا برسه؟ خود شما چه دلایلی به جز علاقه برای ادامه این رابطه دارید و … جواب این سوالات کمک می کنه بفهمیم بهترین راه برای شما چیه؟ پیشنهاد میکنم جزئیات رابطه تون رو در اختیار یک مشاور قرار بدید تا با بررسی همه جانبه اون بهتر کمکتون کنه.

  • سلام من حدود یک سال پیش با دختری آشنا شدم و ما تا چند ماه پیش هم صحبت بودیم(در فضای مجازی)چند ماه پیش ازش درخواست رابطه کردم ولی ایشون قبول نکردن من هم یه سری اشتباهات رفتاری رو انجام دادم و باعث شد طرف بهم بگه دیگه پیام نده الان فهمیدم با یه پسر تو رابطه(دوستی) هست ولی سوال اینه که احتمال داره من دوباره اونو جذب بکنم؟

    • سلام دوست گرامی
      بازگرداندن یک رابطه برای زمانی کاربرد دارد که دونفر در ارتباط و یا ازدواج بودند و این رابطه به هر دلیلی قطع می‌شود. در مورد شما، او درخواست‌تان را برای شروع رابطه قبول نکردند؛ بنابراین شما نیاز به کسب مهارت‌های ارتباطی دارید.
      اما اشاره کردید یا شخص دیگری در ارتباط هستند، در عین حال باز هم می‌خواهید با او باشید؟ بهتر است منطقی‌تر به این ماجرا نگاه کنید.

  • سلام
    من 26 سالمه و حدودا ۶ ماه پیش با پسری که یک سال ازم بزرگتر بود آشنا شدم اوایل رابطه مون خیلی سطحی بود ولی باگذشت زمان احساس کردم کنارش خیلی راحتم و کمکم وابسته اش شدم همین موضوع باعث علاقه شد
    ولی حدود ۲۰ روز هست که تموم کردیم
    اونم به خاطر دلیلی مثل گیر دادن که واقعا من کم چکش میکردم چون بشدت سرم همیشه شلوغ بود و اصلا وقت گیر دادن و چک کردن زیاد نداشتم
    این مسئله هیچ وقت تو رابطه مون چیز جدی نبود اما یک روز یهویی فقط بخاطر اینکه دیدم دو روز به مدت چند ساعت آنلاینه و ازش خواستم عکس بفرسته از چتش و نکرد کات کرد البته قبلا از چتش عکس میفرستاد اگر من میدیدم اینطوری آنلاینه
    بعدش ازش عذر خواهی کردم ولی گفت یه مدت بهم فرصت بده و فرصتش شد ۲ هفته و تو این مدت همه استوریهامو ریپلای میکرد بعد از این مدت وقتی بهش گفتم بازم فرصت میخوای گفت واقعا شرایطم جوری نیست بکشم برای رابطه چون مشکلاتی هم داشت که یه مدت افسرده شده بود 
    منم ازش خیلی  دوستانه و محترمانه خداحافظی کردم بعد از اون کلن یکبار استوریمو ریپلای کرد ولی همشو میبینه و حرف دیگه ای بینمون نبود خواستم بدونم بنظرتون قصدش با این رفتارها چی میتونه باشه و اینکه میشه به از سر گرفتن این رابطه امیدی داشت
    چون منم احساس میکنم دارم بهش سرد میشم و مدام همه رفتارای بدش میاد تو ذهنم و کاملا گیج شدم

    • سلام دوست گرامی
      کیفیت این رابطه بسیار پایین است؛ اعتماد نداشتن، اعتماد را با چک کردن و گیر دادن اشتباه گرفتن، چک کردن چت و ساعت آنلاین و… اینها عواملی هستند که نشان از یک رابطه سطحی دارد.
      بنابراین بهتر است ابتدا کمی درباره ارتباط صحیح مولفه‌های آن آموزش ببینید.

  • سلام. من 37 ساله باپسری هم سن خودم از طریق یک دوست آشنا شدم به مدت چهار ماه .در این مدت گاهی ب خاطر شرایط اقتصادی جامعه از ازدواج پشیمان می شد اما باز ادامه داد البته شرایط مالی متوسطه داشت ایشون ب چهره خیلی اهمیت می داد من در این مدت بر اثر یک اشتباه مشکل جزئی برای صورتم ایجاد شد که وقتی ایشون متوجه شدن گفتن تا زمانی که درمان نشده عقد را عقب می اندازیم من در حال درمان بودم که کم کم روابطشون سرد شد و یک روز پیام دادن که من با پدرم ب خاطر عقب افتادن مراسم دچار اختلاف شدم و دیگه نمی خوام ادامه بدم من خیلی دوستشون داشتم گفتم همه چیز داره درست می شه صبر کن اما توجه نکرد گفت تو خانواده منو بهم ریختی آخه صورتمو لیزر کردم که کمی اثرش باقی موند اما دکتر گفت چند ماهه خوب می شه خیلی قلبمو شکوند الان چهار روزه رفته ما حتی حلقه ام خریده بودیم همه بهم می گن این آدم بدرد زندگی نمی خورد اما دوستش دارم نمی تونم به کسی دیگه فکر کنم خواهش می کنم راهنماییم کنید. ممنون

  • سلام خسته نباشید من و همسرم خیلی باهم خوب بودیم درسته سرد مزاج بودن و این حرفا بعد از سه سال از ازدواجمون خانوممم بعد اینکه بدهی بالا اوردم بانقشه یا بی نقشه نمیدونم اینو منو تنها گذاشت رفت و بعدش گفت میخواد برگرده من سفر کردم به شهرشون که ببینم و برگرده دیدم با طلب کارام حرف زده و حکم جلبمو گرفتن و دستگیر شدم به نظرتون من برگردونم به زندگیم خوبه یا نه؟ یا چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین

    • سلام دوست گرامی
      ابتدا دلیل اینکه می‌خواهید او را برگردانید را بررسی کنید تا انگیزه شما مشخص شود.
      سپس باید توسط مشاور، کیفیت رابطه شما بررسی شود. تا بتوانید دقیقا انگیزه و هدف‌تان را از این زندگی مشترک مشخص کنید.
      او نیز باید تمایل به ادامه زندگی داشته باشد.

  • سلام خسته نباشید
    من عشقم بعدازجدایی با من، به عشق سابقش برگشته
    با اینک یکسال و نیم از رابطمون میگذشت، اما همش میگفت ۸ ماه اخیر تنها بوده و من کامل میفهمش
    ضمن اینک یک بارم اوایل رابطه با همون شخص بهم خیانت کرد و ولی کمتر از دوماه پشیمون شد
    راه بازگشتی داره؟

    • سلام دوست گرامی
      به سن خودتان اشاره نکردید.
      گفتید در طی رابطه به شما خیانت شده و در حال حاضر نیز او به عشق سابقش برگشته است. با وجود این دغدغه شما، برگشت به او و این رابطه است. آیا از خودتان پرسیده‌اید که دلیل اصرار شما برای بازگشت چیست؟
      به نظر می‌رسد این واقعیت را انکار می‌کنید که این رابطه، رابطه مناسبی برای شما نبوده و در آن به شما خیانت شده است. آیا طرف مقابل شما نیز در حال حاضر تمایلی به بازگشت به رابطه دارد؟ غیر از دلتنگی چه عامل دیگری شما را به سمت این رابطه سوق می‌دهد؟
      برای بررسی این سوالات و کیفیت رابطه شما، نیاز است که با مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره داشته باشید. سپس اگر این رابطه قابل بازگشت بود، بتوانید مسیر درستی را برای بازگشت طی کنید.

  • سلام..ببخشید من با یک آقایی برای اولین بار به صورت مجازی آشنا شدم و حدود2ماه رابطه ی خوبی داشتیم در واقع رابطه ای که زیاد هم من اجازه ندادم عاطفی باشه…ایشون پزشک بودن و من بهشون گفتم شما خیلی راحت میتونید یک دوست توی فضای حقیقی داشته باشید ولی خب گویا قبلا نامزدی داشتن که ترکش کرده و از ایران رفته و ایشون هم به خاطر حرف های دیگران و نگاه ها رابطه ای رو دیگه شروع نکرده و نمیخواد هم توی شهر خودشون که همدان هست رابطه ای داشته باشه..و در شرایط کروناای هم بیمارستان بودن و 1 ماه هم در همون حین هر وقت از روز فرصت میکرد حتما زنگ میزدن و پیام میدادن تا اینکه کرونا گرفتن و رابطمون خیللللیی از همه نظر عاطفی شدت گرفت، تا جایی که من به عینه در حالی که خودش به من میگفت دوستت دارم..من هم به زبان اومدم و ابراز علاقه کردم …اصرار داشت بعد از بهبودیش هم رو ببینیم اما من میدونستم مادرش با شرایطش اجازه ی سفر بهش نمیده و همین هم شد…و تا بعد از ماه رمضان به همین شکل بودیم ایشون خیلی حساس و زود رنج نبودن…سر یک مسئله با هم دعوامون شد و گویا مقصر من بودم…من پیام دادم و رفتم طرفش بعد از 3 یا 4 هفته و دوباره رابطمون شروع شد ولی اینبار فهمید که من چقدر اذیت شدم از نبودنش و رابطمون مثل قبل نشد…من میخواستم یکی از دوره های شما رو بنا به شرایطم تهیه کنم اما نمیدونم کدومش مناسبه؟؟؟اصلا برای اینجور آشنایی ها دوره ی بازگرداندن عشق و ازدواج مناسب هست یا وقت صرف کردنه؟؟؟اینم بگم که من واقعا شیفته ی یکسری ویژگیهاش شدم که کاملا با خودم در یک راستا هست و 2 هفته پیش بهم گفت میخوام ته دلت رو روشن کنم ولی الان 1 هفته ای میشه خبریش نیست…منم دیگه پیامی ندادم بهشون…ممنون میشم کمکم کنید

    • سلام دوست گرامی
      رابطه شما نیاز به بررسی بیشتری دارد تا بتوانید در دوره‌ای شرکت کنید.
      اگر صرفاً بلد نبودن مهارت‌هایی مانند ارتباط موثر و حل مساله بین شما مشکل ایجاد کرده باشد، برای یادگیری آن اقدام کنید.
      اما اگر ایشان بدون هیچ دلیلی رابطه را یکدفعه تمام کرده‌اند، نیاز است حتما این رابطه مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد.

  • سلام
    من مریم ۳۷ ساله با اقای که ده سال خودم بزرگترن به مدت ۸ سال دوستیم و بنده ایشون را خیلی دوسشون دارم و قبولشون دارم ایشون هم اینطور نشون میدادن بنده و ایشون چیزه خاصی از این رابطه نمیخواستیم و من قم و ایشون مشهد هستن
    فقط همو دوست داشتیم اما مدتیه ایشون غیبشون زده و من خیلی دارم زجر میکشم از نبودشون
    نمیدونم چکار کنم نه تماسمو پاسخ میدن نه پیامی میشه لطفا کمکم کنید؟

    • سلام دوست گرامی
      اطلاعات مختصری دادید و نیاز به پرسیدن سوالات بیشتری وجود دارد.
      برای مثال: دلیل گرایش شما به فردی که 10 سال از شما بزرگتر است چیست؟ ایا ایشان متاهل هستند؟ طریق آشنایی به چه صورت بوده است؟ مدت زمان آشنایی به چه دلیل 8 سال طولانی شده است؟ علت عدم ازدواج شما تابحال چه بوده است؟
      اما نکته مهم‌تر این است که آیا سابقه این غیبت کردن یکدفعه‌ای در ایشان وجود داشته است؟ دعوای خاصی صورت گرفته است؟
      تمام این مسائل باید توسط مشاور بررسی شود تا بتوانیم حل مساله مناسبی داشته باشیم.

  • سلام وقت بخیر
    دختر ۱۸ ساله هستم . سر موضوعی یه مدت با یه پسر همیشه بحث و کل کل داشتم . اون رو میدیدم و میشناسمش چون در یک محیط هستیم.بعد از مدتی متوجه شدم که دوسش دارم و بعد از کلی کلنجار و ماجرا حسم رو بهش ابراز کردم. خیلی آدم غد و مغروری بود ولی بعد یک هفته که باهاش حرفی نزدم اون هم راجب حسش بهم گفت. دوماه باهم بودیم وخیلی کنارش خوشحال بودم ولی یه مدت که گذشته بود بهم گفت به آینده با من فکر نکن و اینکه گفت معلوم نیست کارش کجا باشه و الان در سنی نیست که برای ازدواج تصمیم بگیره. مدتی گذشت خواهرشون از ارتباط ما با خبر شد و مخالفت کرد و گفت که زوده این چیزا و این مورد ها….و گفت که اگر ارتباط رو قطع نکنه به پدر و مادر من و ایشون اطلاع میده😑 و من از تحت فشار بودنش کاملا خبر داشتم
    اون هم مجبور شد که بره اومد خدافظی کرد
    و منوبلاک کرد و رفت
    وقتی اتفاقی در مجازی با دوست صمیمیش که مثل برادرش بود صحبت کردم گفت اون تورو برای یکی دو روز نمیخواست و ماجرای خواهرش رو تایید کرد.
    میدونم که چندین ماه وفادار بود و وقتی منو میدید رفتار هاش یجوری بود
    اما بعد از ۵ ماه تو مجازی به ارتباطش با یه دختری شنیدم که قبلا هم قبل از ارتباطش با من راجب اینکه باهم هستن حرف بود ولی اون گفت که چیزی نبوده بینشون . دختر خالم واسطه شد و باهاش حرف زد اما خیلی خیلی بد حرف زده بود و گفته بود حسی نداره اکثر حرف هاش از روی حرص بود انگار. گفته بود اون دخترو دوست داره اما بعد یجورایی زیرش زده بود و گنگ رفتار کرده بود.
    اما هنوزم وقتی من رو بیرون میبینه رفتار هاش عادی نیست و نگاه هاش خیره… به تازگی آقایی
    برای خاستگاری من اومده بود…
    . مدتی بعد از اون شنیدم که رفته خاستگاری اون دختر…اصلا برام باور کردنی نیست چون آدمی نیست که بخواد تو سن کم ازدواج کنه و از طرفی بعد از یکسال به طور ناگهانی منو از بلاکی ت واتساپ در آورده بعد از رفتار هاش تو بیرون .من واقعا سر درگمم بعد از یکسال که هیچ حرفی بینمون نبوده من نتونستم فراموش کنم هر چند ازش ناراحتم…(اشتباهی که کردم این بوده که تو ماه های اول زیاد استوری های غمگین گذاشتم ولی ۵.۶ ماهی هست کاملا خودمو بهش بی توجه نشون دادم و فکر میکنم همین باعث جذبش شده) لطفا کمکم کنید هر بار که میخوام فراموش کنم اتفاقی پیش میاد که دو دل میشم (اون منو تو اینستا دنبال نمیکنه اما میدونم پیج فیک داره تو پیجم😐) به نظرتون باید چیکار کنم الان من؟ هنوز دوستم داره یا بهم فکر میکنه بعد از یکسال و خورده ای؟ از بلاک درش بیارم من هم؟ چیکار کنم که جذب بشه؟

  • سلام وقت بخیر
    دختر ۱۸ ساله هستم . سر موضوعی یه مدت با یه پسر همیشه بحث و کل کل داشتم . اون رو میدیدم و میشناسمش چون در یک محیط هستیم.بعد از مدتی متوجه شدم که دوسش دارم و بعد از کلی کلنجار و ماجرا حسم رو بهش ابراز کردم. خیلی آدم غد و مغروری بود ولی بعد یک هفته که باهاش حرفی نزدم اون هم راجب حسش بهم گفت. دوماه باهم بودیم وخیلی کنارش خوشحال بودم ولی یه مدت که گذشته بود بهم گفت به آینده با من فکر نکن و اینکه گفت معلوم نیست کارش کجا باشه و الان در سنی نیست که برای ازدواج تصمیم بگیره. مدتی گذشت خواهرشون از ارتباط ما با خبر شد و مخالفت کرد و گفت که زوده این چیزا و این مورد ها….و گفت که اگر ارتباط رو قطع نکنه به پدر و مادر من و ایشون اطلاع میده😑 و من از تحت فشار بودنش کاملا خبر داشتم
    اون هم مجبور شد که بره اومد خدافظی کرد
    و منوبلاک کرد و رفت
    وقتی اتفاقی در مجازی با دوست صمیمیش که مثل برادرش بود صحبت کردم گفت اون تورو برای یکی دو روز نمیخواست و ماجرای خواهرش رو تایید کرد.
    میدونم که چندین ماه وفادار بود و وقتی منو میدید رفتار هاش یجوری بود
    اما بعد از ۵ ماه تو مجازی به ارتباطش با یه دختری شنیدم که قبلا هم قبل از ارتباطش با من راجب اینکه باهم هستن حرف بود ولی اون گفت که چیزی نبوده بینشون . دختر خالم واسطه شد و باهاش حرف زد اما خیلی خیلی بد حرف زده بود و گفته بود حسی نداره اکثر حرف هاش از روی حرص بود انگار. گفته بود اون دخترو دوست داره اما بعد یجورایی زیرش زده بود و گنگ رفتار کرده بود.
    اما هنوزم وقتی من رو بیرون میبینه رفتار هاش عادی نیست و نگاه هاش خیره… به تازگی آقایی
    برای خاستگاری من اومده بود…
    . مدتی بعد از اون شنیدم که رفته خاستگاری اون دختر…اصلا برام باور کردنی نیست چون آدمی نیست که بخواد تو سن کم ازدواج کنه و از طرفی بعد از یکسال به طور ناگهانی منو از بلاکی ت واتساپ در آورده بعد از رفتار هاش تو بیرون .من واقعا سر درگمم بعد از یکسال که هیچ حرفی بینمون نبوده من نتونستم فراموش کنم هر چند ازش ناراحتم…(اشتباهی که کردم این بوده که تو ماه های اول زیاد استوری های غمگین گذاشتم ولی ۵.۶ ماهی هست کاملا خودمو بهش بی توجه نشون دادم و فکر میکنم همین باعث جذبش شده) لطفا کمکم کنید هر بار که میخوام فراموش کنم اتفاقی پیش میاد که دو دل میشم (اون منو تو اینستا دنبال نمیکنه اما میدونم پیج فیک داره تو پیجم😐) به نظرتون باید چیکار کنم الان من؟ هنوز دوستم داره یا بهم فکر میکنه بعد از یکسال و خورده ای؟ از بلاک درش بیارم من هم؟ چیکار کنم که جذب بشه؟

  • دو سال و نیم با پسری بودم که از هر نظر حواسش بهم بود…عاشقم بود…خیلی خیلی عاشق…هر دو ۲۳سالمونه

    دو ساعت راهو رانندگی میکرد که فقط یک دیقه منو ببینه..برام وقت و بی وقت کادو میخرید…منو به همه همکارا و خانوادش معرفی کرده بود و با هم رویاهایی داشتیم که فقط به همونا دلخوش بودم

    تابستونا که از هم دور بودیم کلی ساعت توو اتوبوس بود که دو ساعت منو ببینه و باز بره

    هرچی از کاراش بگم کم گفتم

    این اواخر الکی ناز کردم و چند باری به خاطر بقیه دعوامون شد و من ناشی بازی درآوردم و از ماشینش پیاده شدم

    روز آخر مثلا رفته بودیم که یه روز خوب بسازیم ولی باز الکی رفتم توو قیافه و موقع برگشت هرچی بهم گفت بخند نخندیدم و پیاده شدم از ماشینش و همش دوس داشتم ناز بکشه
    ولی خب این بارو نکشید و گفتم رابطمونو کم کنیم گفت قبول.آرامش تو مهم تره.گفتم اع پس کات.و گفت قبول!

    فرداش خودم گفتم که پشیمونم…ولی دیگه دیر بود و گفت حرفتو زدی

    ۳بار خودم برگشتم سمتش اوایل میگفت دوست دارم ولی خستم…بهم زمان بده
    بعد گفت خانواده هامون بهم نمیخورن(پدر من اخلاقای خاصی داره که من وقتی بهش گفتم حس میکنم خیلی تعجب کرده بود.و میگفت با پدر من متفاوته)

    تا این که بار آخر گفت از تعهد بدم میاد…میخوام جوونی و شیطنت کنم

    اون همه عشق و علاقه رو با کارای خودم از دست دادم و الان از خودم متنفرم!

    فقط به این امید سر میکنم که یه روزی برگرده
    انقدر توو اون یه ماه خودم رفتم سمتش که بهش این قدرتو دادم که هر بار حرفای بدتری بگه که قلبمو بشکنه…ولی فکر میکردم عشق ارزششو داره

    الان نه اونو دارم نه غرور و عزت نفس مونده برام
    حتی دوستش و پسرعموشو واسطه کردم..گفتم به اونا دلیل منطقی میگه لابد.ولی به اونام همین حرفا رو زد و گفت دیگه دوسش ندارم.شخصیتمو انکار میکرد و کارایی که براش میکردم نمیدید.میخوام هر سری با یه دختر برم بیرون عشق و حال کنم

    الان حدود ۲۵روزه هیچ ارتباطی نداریم.ایشون مدام از خوشی هاش استوری میذاره و اموجی قلبی که فقط به من میداد برای همه میفرسته.من استوریاشو نمیبینم ولی برام میفرستن دوستام.

  • سلام من با یه اقایی ۵ سال در ارتباط بودم
    البته ۲/۵ سال دوست بودیم
    ۲/۵ سال دوم این اقا دیگه ترسیده بود از وابستگی و اینجور چیزا میگفت فقط دوستیم ولی ما باهم ارتباط داشتیم
    الانم هرموقع بخوام میرم میبنمش حرف میزنیم ولی نمیخواد زیر بار رابطه بره
    چون یبار خودش گفت که ترسیده از وابستگی از این که دوباره ضربه بخوره
    بنظرتوت من چیکار میتونم بکنم این به قبول کنه و ترسشو شکست بده؟

    • سلام دوست گرامی
      در حال حاضر باید کیفیت رابطه شما بررسی شود، چون اشاره کردید، باهم حرف می‌زنید، همدیگر را می‌بینید، اما رابطه ندارید؟
      ترس ایشان از شکست باید ابتدا حل شود و وظیفه این حل کردن برعهده شما نیست. اگر از گذشته شکست عاطفی دارند، باید آن را حل کنند تا بتوانند برای رابطه با شما اقدام انجام دهند.
      پرونده‌های باز گذشته اجازه نمی‌دهند که ایشان بتواند با خیال راحت در رابطه باشد.
      شما هم برای این رابطه یک زمان بگذارید و مشخص کنید تا چه زمانی می‌خواهید منتظر باشید تا او بتواند از گذشته دست بکشد؟
      برای بررسی بیشتر کیفیت رابطه‌تان می‌توانید از همیار عشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

  • سلام خسته نباشید
    من 3 سالی به یه خانوم بودم یه ذره کار هاش رفتار هاش درستنبود خودم که میگفتم عادت هاشو ترک نمیداد هی توی رابطه جدایی قهر دعوا داشتیم من مجبور شدم خودمو جای کسی جابزنم که خب یکم کمک کنم بهتر شه همه چی و کمکش کنم اما به مرور از اون فردی که من خودمو جا زده بودم خوشش اومدو خیلی وابسته شد بعد بعضی حرفا دیگه ناراحتش میکرد … منم حس عذاب وجدان گرفتم بهش همه چیو گرفتم یه چند روز بد جوری بد اخلاقی میکرد اما بود حرف میزد کم کم کم شد یهو رفت بعد یک ماه به دوستش پیام دادم اونم به گوش اون خانوم رسوند با یک اکانت فیک هر چند روز یه بار باهام حرف میزنه اما همش کوچیک میکنه ادمو بدو بیراه میگه هرچی کلمه عذر خواهی و پشیمونی و برگشت بودو من به کار بردم اما خیلی لجبازه فقط میگه نه و میگه ازت متنفرم و میگه با کسی تو رابطه س و خوشحاله اما دروغ میگه چون خیلی خوب میشناسم و میگه تنها فرصتی که بهت میدم اینه که 3 سال دیگه با نامزدم ببینمت البته اگه فراموشت نکنم
    با این حال چجوری میتونم برگردونمش؟ راهی اصلا هست کاری میشه کرد؟

    • سلام دوست گرامی
      راه‌حل شما برای ایجاد تغییر رفتار در ایشان راه درستی نبوده است که با یک اکانت فیک با او صحبت کنید.
      خواهش، کلمات عذرخواهی و اصرار برای برگشت نیز مسیر صحیحی برای برگرداندن او به رابطه نیست.
      اگر واقعا ایشان وارد رابطه دیگری شده باشند، بهتر است این رابطه را کنار بگذارید و واقعیت را انکار نکنید، اما اگر مطئمن هستید که رابطه‌ای ندارد، برای یادگیری اصول صحیح برگشت و مهارت‌هایی که متاسفانه وجود نداشته است،
      از تیم متخصصان رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

  • سلام با یکی دو سال بود آشنا بودم من 7 سال از ایشون بزرگترم ایشون 28 سالشونه اما از نظر قیافه جوریست که من از ایشون کوچیکتر دیده میشم .همه چی خوب پیش میرفت حتی آقا پسر گفتن که من سنتو کم میکنم که کسی گیر نده از نظر ظاهر هم که مشخص نیست(و مشکلی که دارم چون قیافم کوچیک دیده میشه همیشه خواستگارهای کوچیکتر از خودم میاد ). آخرین باری که من میخاستم از دانشگاه بر گردم شهر خودمون اومدن دنبالم و ترمینال رسوندن تا 10 روز پیش که با هم تلفنی در ارتباط بودیم و من حس میکردم تقریبا یه مدته تماساش کم شده اما هر وقت پیام و یا زنگ میزدم آنی جواب میدادن. تا اینکه بالاخره بعد اینکه من بهشون گفتم تماسات و پیامت کم شده بهم گفتن خودتو الاف من نکن من کار ندارم و تا 5 سال فرصت ازدواج ندارم و پدر و مادرم پیر هستن من تو خانواده ای هستم که چارچوب دارن . منم گفتم اینو دوسال قبل هم میدونستی 28 سال تو اون خونه زندگی کردی و چرا الان میگی؟ گفتن الان که قرنطینه هست و تو خونه ام بیشتر این مسائل را درک کردم. منم اذیتشون نکردم گفتم عیب نداره و گفتم لیاقتت بیشتر از منه و براش آرزوی بهترینها کردم .بعد یه هفته دیدم گوشیمو شارژ شد یه روز بعدش گفتم تو فرستادی گفت آره و گفتن رمز کارتمو میدونی هر وقت لازم داشتی شارز بخر .منم تشکر کردم و گفتم ممنون .ایشون هم گفتن خواهش میکنم. بنظر شما الان قصد ایشون چیه؟ من واقعا نمیدونم چیکار کنم

  • سلام خسته نباشید
    بنده و دخترخانومی دوسال در ارتباط بودیم و قصدمون ازدواج بود و خانواده هامون هم درجریان بودن و مشکلات زیادی تو خانوادشون دارن و دوهفته پیش خیانت کرد بهم و پسری اومده خواستگاریش و اونو انتخاب کرد و خانوادش هم قبول کردن یه مدت همدیگه رو بشناس اگه به هم بخورن ازدواج کنن و سراین موضوع خیلی خورد شدمو داغون و میخوام هرجوری هست برگرده بدونه دعوا و آبروریزی لطفا راهنماییم کنید ممنون

    • سلام دوست گرامی
      در ابتدا باید انگیزه شما از اینکه قصد بازگشت دارید مشخص شود. در حال حاضر ایشان به سمت شخص دیگری تمایل نشان دادند و مرحله آشنایی را سپری میکنند. پس شما باید ویژگی ها و جذابیت های بیشتری داشته باشید تا بتوانید نظر ایشان را جلب کنید تا برگردند. سوال شما کلی است و نیاز به بررسی بیشتری دارد. اینکه چه تلاشی برای ازدواج خود با ایشان انجام دادید؟ مشکلات خانوادگی ایشان چه بوده است؟ چندساله هستید؟ مشاور به شما کمک میکند تا بتوانید رابطه خود را به درستی بررسی بیشتری کنید. ممکن است شما در مرحله انکار سوگ گیر کرده باشید و قبول نکرده اید که ایشان دیگر در زندگی شما نیست. شما می توانید از همیار عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

  • سلام من 44 سال دارم و هنوز ازدواج نکرده ام. دو سالی میشه که با دختری 42 ساله آشنا شدم که ایشان هم مجرد بود 8 ماه صحبت کردیم و کمی رفت و آمد کردیم ایشان بعد از یکماه نظر مثبت به این ازدواج داشتن ولی من مایل به بررسی بیشتر بودم یکسال ئیش سر یک مساله ای قهر کرد و اتمام رابطه را با وضوح کامل اعلام کرد تا اینکه چند روزی میشه که یه نماهنگ فرستاده که یعنی نادم شده حالا من نمی دونم چکار کنم انگار میل دارم که برگردم به رابطه ولی نمی دونم چطوری بهش بگم یا چکار کنم. لطفا راهنمایی ام کنید

    • سلام دوست گرامی
      دلیل قهر ایشان و کات شدن رابطه را باید دقیق توضیح دهید تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم. کیفیت رابطه پس از یکماه مطمئناً هنوز کیفیت خوبی نبوده که شما راضی به این ازدواج نشده اید و قطعاً نیاز به بررسی بیشتری داشته تا آشنایی صورت بگیرد. گاهی یک هیجان مثل غم یا عصبانیت باعث می شود افراد تصمیمات سریعی برای زندگی شان بگیرند. برای بررسی بیشتر می توانید از همیار عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

  • با سلام. من چند ماه پیش با اقایی در یکی از شبکه های اجتماعی اشنا شدم که بعدا فهمیدم همشهری هستیم. بعد از مدتی گفتگو گفت که از من ده سال کوچکتره، و محل کارش تهرانه. ولی گاهی میاد شهرخودمون و دوست داره وقتی اومد منو ببینه. من هم از سر کنجکاوی قبول کردم و چند بار همو دیدیم و با هم بیرون رفتیم. ولی اواسط عید گفت میره تهران برای ماموریتی و از همون زمان رابطه شو ظرف چند روز کمرنگ و بعد با من قطع کرد.نه دلیلی اورد نه حرفی نه بحثی، ضمنا مرتبا میگفت تو خیلی خوب و زیبایی و من حتی اگه روزی ازدواج کنم دوست دارم مثل خواهر بزرگتر کنارم باشی و هر کاری بتونم برات انجام میدم چون دختر مهربانی هستی و لیاقتشو داری. من تا چند هفته بشدت ناراحت بودم و حتی با پیام ازش پرسیدم که جریان چیه؟ ولی جوابی دریافت نکردم. لطفا کمکم کنید این بتونم این مساله در وجودم حل کنم و فراموشش کنم، چون یه سرگرمی کوتاه مدت میخواسته لابد دوست دختر سابقش برگشته و اونم منو دور انداخته

    • سلام دوست گرامی
      برای اتفاقی که افتاده متاسفیم. در این مرحله شما با خود می گویید که من چه ایرادی داشتم که او من رو نخواست؟ و این سوال باعث می شود عزت نفس شما به شدت کاهش پیدا کند. اما شیوه آشنایی شما، سن بالاتر، اشاره شما به اینکه شما را خواهر بزرگتر می دانست، نشان می دهد که ارتباط جدی ای صورت نگرفته بود. بخصوص اینکه ارتباط از راه دور هم بوده است. شما دچار شکست عاطفی شدید و باید برای گذر از این مسیر، از کمک تخصصی مشاوره بهره مند شوید. این امکان را همیار عشق برای شما فراهم کرده است و می توانید وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

      • سلام من یکسال با پسری که دو سال از خودم بزرگتر بود در ارتباط بودم و حتی قبل از شروع رابطه ۱۰ ماه دوست ساده بودیم و اون از من خوشش میومد و حتی یه مدت میگفت فکرت از سرم نمیره بهتره باهم حرف نزنیم تا بیشتر از این وابسته نشم اما خب بعد دو ماه باهم دوست شدیم و رابطه رو شروع کردیم این یک ماه اخیر خیلی سرد شده بود ولی من گریه میکردم پا به پام گریه میکرد و احساسش پاک بود ولی میگفت افکارمون بهم نمیاد بخاطر شرایط کرونا من زیاد نمی تونستم ببینمش
        من در فضای مجازی اخلاق یکم متفاوت ولی بنظر خودم در واقعیت خیلی از افکار هامون شبیه همه اون با اینکه دوستم داره بلاکم کرده و گفت زندگیم رو بکنم و دیگه ناراحت نباشم و اشکام رو حروم نکنم

  • سلام من چچهار سال پیش عاشق دختری شدم و بنا به دلایلی رابطه از طرف ایشون تموم شد و من داغون شدم .واقعا سه سال عذاب کشیدم تا این که که پارسال با دختری که از اقوام نزدیکمون بود دوست شدم و رابطمون شکد گرفت من با این دختر خیلی خوشحال بودم و باعث شده بود که غم گذشتع رو فراموش کنم ..رابطمون محدود بود اون شرط گذاشته بود که نباید فامیل بفهمن منم احترام گذاشتم انقد باهاش خوشحال بودم که هر بار که بیرون میرفتیم براش گل رز میخریدم و در حد بغل بهم محبت میکردیم واقلا دلم خوش بود تا این که دوماه پیش بعد یه سال که احساس میکردم تو چت باهام سرد شده دلیلشو پرسیدم گفت که خسته شدم تمن یه دختر تو سرد ی گفتم چرا سردم مگه محبت نکردم میگفت فقط محبت نیس منم پرسیدم اخه منظورت از هیجان چیه رابطه ما محدود بود و یواشکی با هم حرف میزدیم و قرار میزاشتیم گفت بعدا میفهمی خودت .این بحث یه بار پیش اومده بود ولی دوباره برگشته بود اخرش گفت دیگه واقعا نمیتونم این دفعه برای خودمم سخته جدایی ولی نمیتونم اخرش گفت برای دخترای دیگه مثل من نباش رفت و دو ماهه که داغونم سعی کردم فراموش کنم ولی نتونستم

    • سلام
      رنج و ناراحتی که ازش صحبت می‌کنید کاملا قابل درک و طبیعیه. برای اینکه بخواهیم رابطه‌تون رو بررسی کنیم نیاز به اطلاعات بیشتری داریم ولی به نظر میرسه خواسته‌های شما از رابطه متفاوت بوده. بهتره هنگام شروع رابطه دو نفر درباره خواسته‌هایی که از هم دارن صحبت کنن تا آگاهانه‌تر وارد رابطه بشن. پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان دوره بازگرداندن عشق و ازدواج صحبت کنید.

  • با سلام
    من با اقایی ۸سال اشناهستم و ۳ ساله ابراز علاقمون بهم بیشتر شد و تااینکه هر دو بهم میگفتیم همو دوست داریم تااینکه من گفتم در سنی هستم ک باید برای ایندم تصمیم بگیرم ایشون گفتن باتوجه به شرایط بد اقتصادی و بی پولی شرایط ازدواج ندارن وگرنه کی بهتر از من (نمیدونم این حرف واقعا صادقانه بود یابهانه)
    منم برخلاف میل باطنیم و غرورم مجبور شدم بگم پس تمومش کنیم و ایشونم پذیرت اما با ناراحتی درصورتی ک هردو هنوز دلمون پیش هم بود و باگریه جدا شدیم
    اما الان ۵ماهه میگذره و اصلا دیگ نه ایشون اقدامی کرد نه من!
    اما عکسام انلاینی و استوری هامو چک میکنه تولدمو یادش بود زودتر از همه و اگر منو جایی ببینه قطعا جلو میاد که ببینمش اینا شاید نشون بده هنوز تو فکرش هستم فراموش نشدم

    به نظر شما راهی وجود داره ک من بتونم ایشونو ب ازدواج راضی کنم؟؟ امیدی هست؟!
    دوره هارو شرکت کنم نتیجه میده؟؟

    • سلام
      بله به نظر میرسه علاقه دوطرفه بین شما وجود داره ولی اگر طرف مقابل‌تون فعلا شرایط ازدواج نداشته باشه در این زمینه کار زیادی نمی‌تونید کنید مگر اینکه بخواهید صبر کنید تا ببینید کی شرایطش مهیا میشه. با اینحال پبشنهاد می‌کنم با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید تا با بررسی دقیق‌تر شرایط رابطه‌تون دقیق‌تر راهنمایی بشید.

  • سلام
    من ۸ ماه با یه پسری در ارتباط بودم که یک سری خیانت کردم و چن سری هم با افراد دیه بیرون رفتم و از هم جداشدیم و هربار اون خودش برگشت و نتونست دوری رو تحمل کنه اما ۴ روز پیش با دختری ک قبلا هم باهاش رابطه داشته وارد رابطه شده و ما تموم کردیم
    حال خوبی هم ندارم و اصلا نمیتونم اون رو بااون دختره ببینم چیکار کنم ن میتونم فراموش کنم ن میتونم دوریشو تحمل کنم

    • سلام
      تعهد از مهم‌ترین اصول یک رابطه است و وقتی هرکدام از طرفین تعهد لازم رو نداشته باشن به طرف مقابل و رابطه‌شون آسیب‌های جدی می‌زنن. بنابراین طبیعیه که در حال حاضر حالتون خوب نباشه. اما بهترین کار براتون اینه که با کارشناسان دوره بازگرداندن عشق و ازدواج صحبت کنید تا به شیوه صحیحی راهنمایی بشید و کار اشتباهی انجام ندین که رابطه‌تون بیش از این آسیب ببینه.

  • سلام خسته نباشید
    من یکسال پیش با دختری آشنا شدم ۳ ماه رابطه مجازی داشتیم همو دوست داشتیم و تو خیلی چیزا تفاهم داشتیم و هنوز فرصت نکرده بودیم همو ببینیم بخاطر دور بودن که اهل شهر دیگ بود ایشون با خانوادش مشکل داشت درمورد این که زور میکردن درس بخونه و اون هیچ علاقه ای نداشت به این کار بخصوص مادرش و سر این و چند موضوع دیگ به شدت اختلاف داشتن تا جایی که یه روز میخواست از خونه بزنه بیرون و یا بلایی سر خودش بیاره من باهاش حرف زدم که بیاد شهر ما اومد اینجا خیلی پشیمون بود و میترسید ولی بازم نمیخواست به اون خونه بره من با کمک عمم تو خونه اون نگهش داشتم و یه ۱۰ روزی توی شهر ما موند و اولین دیدار ما هم میشد فهمیدیم رابطمون خوبه و همونطوریه که داخل مجازی بود عشقمون بیشتر شد و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم و رو پای خودمون وایسیم بعدش با خانوادش ارتباط پیدا کرد اونا پشیمون بودن و تصمیم گرفت برگرده خونشون برگشت اونا باهاش خوب شدن منم قول داه بودم برم خواستگاریش رفتیم چند بار با کلی اتفاقات این وصلت سر گرفت و ما به هم رسیدیم ایشون کاملا با شرایط من آشنا بودن و خبر داشتن و با میل خودشون قبول کردن منم واقعا دوسش داشتم.
    قرارمون این بود توی شهر ما تشکیل خانواده بدیم ولی چون خانوادش باهاش خوب شدن زد زیرش و با دلایلی که اورد منم درکش کردم و قرار شد تو شهر اونا شروع کنیم
    خلاصه کلی قرار داشتیم و هیچ کدوم رو همکاری نکرد ۴ ماه اول خوب بودیم بعدش اختلافات شروع شد دوستاشو میدید یا تازه عروس های دیگرو میدید و مقایسه میکرد درحالی که از اول میدونست شرایط من چیه منم تا حد توانم هرکاری میکردم بهش ولی هر روز این بهونه ها زیاد شد و تاجایی پیش رفت که به شخصیت منم ایراد میگرفت و میگفت باید خودتو درست کنی خلاصه من تا حد توانم این کارارو کردم بعضی جاها هم کم گذاشتم بخاطر این مشغلم زیاد بود و واقعا زیر فشار بودم خانوادش دیگ بهش گیر نداد درس بخونی و شغلی که دوست داشت رو براش فراهم کردن و به هدفش رسید تا این که تا یک ماه پیش دیگ کلا عوض شد و میگه حتی اونی بشی که من میخوام دیگ دوست ندارم و میخوام جدا بشم ازت و متنفرم ازت رابطمون تو لبه پرتگاهه هیچ ارزشی برام قائل نیست بنظرتون چیکار باید بکنم ؟

    • سلام دوست گرامی. به نظر می رسد در حال حاضر رابطه شما دچار مشکلات متعددی شده است. محل سکونت فعلی، ایرادگیری های متعدد از جانب طرف مقابلتان، درخواست ایشان برای تغییر شما و… از جمله مسائلی است که باعث میشود رابطه کیفیت مطلوبی نداشته باشد.بهتر است برای دریافت مشاوره از مشاوران همیار عشق نوبت بگیرید.

  • سلام من با دوست پسرم ٢ساله كه باهميم ١٩ سالمه ١سال ايران نبودم ولى منتظرم موند تا برگردم يكبار زمانى كه خارج از ايران بودم دعوا داشتيم و بهم زديم ولى بعد از ١٦ روز با يه حالت خيلى داغون و نزارى گفت كه نميتونه و تحمل نداره حتى اگه برگشتنم به ايران طول بكشه هم براش مهم نيست و خواست دوباره به رابطه برگرديم بعد يه هفته قبول كردم حالا الان ٤-٥ ماهه برگشتم الان به مشكلاى مالى و خانوادگى و اينجور چيزا برخورده خودش كه ميگه الان تو شرايطى ام كه نميتونم رابطه رو كنترل كنم و اين حرفا با هم ديگه حرف زيم منم وانمود كردم كه برام اوكيه و تقريبا تموم كرديم ولى خودش ميگفت شايد من اين روزا رو بگذرونم همه چى مثه روزاى اولش شه و اينكه ميخواست منو كامل از دست نده باهم در ارتباط باشيم ولى تو رابطه نباشيم فعلا . الان چند روزى هست كه كلا باهاش يك كلمه هم حرف نزدم حدودا ٣-٤ روزه كه دوبار بهم پيام داده و حالمو پرسيده. من همش به اين تصورم كه چيزى تموم نشده و اين يه فاصله اس فقط يعنى درك جدايي باهاش برام خيلي سخته چون مشكلى مبود بينمون. اخلاقش جورى شده كه حتى واسه دوستاى صميمشم زياد ديگه وقت نميذاره ميگه درگيرم. من ميخوام برگرده واقعا ولى الان جوابشو نميدم كه بفهمه چقدر وقتى بودم هواشو داشتم
    نميدونم بايد چيكار كنم تو اين مقطع واقعا لطفا كمكم كنيد

    • سلام دوست گرامی. به نظر می رسد در رابطه تکلیف دقیق شما و طرف مقابلتان روشن نیست و نمی دانید باید چه کنید
      معمولا دل کندن از یک رابطه عاطفی بسیار دشوار است و برخی از اشخاص نمی توانند به راحتی تنهایی و درد پس از ان را تحمل کنند.
      برای بررسی بیشتر رابطه تان حتما از مشاوره همیار عشق نوبت بگیرید.

    • سلامـ
      من 14سالمع ..به پسری١٩سالع علاقعمند شدم ک قبل این هیچ حسی نسبت بهش نداشتم.. ازفامیلامون هستن و خیلی خیلی بهم نزدیکیم.. من محصلم و ایشون هم تحصیل میکنند بگونع ای دیگر..
      درضمن کم سن و سال تر از ما هم اطراف ما ازدواج کردن و حتی چنتاشون بچع هم دارن دیگع لطفا از سن نگید.
      مجازی ارتباط برقرار میکنیم حرف میزنیم ولی تو واقعیت مثل بچع های دیگر فامیل ک همش تو سروکلع هم میزنیم نیستیم کم حرف و خجالتی مقابل هم قرار میگیریمـ.. میگع دوسم دارـع و من هم کاملا عشقش رو باور میکنم ..خانوادگی خیای باهم سفر رفتیم مهمونی مراسم گرفتیم حتی هفتگی میریم خونع هم ما خونع اونا.اونا خونع ما اما دوتایی باهم نبودیم حتی باهم حرف نمیزنیم تو جمع.
      خانوادـع هامون هم همو دوس دارن..
      همع حالتاش دستمع همع چیز زندگی همو میدونیم همع خلقیاتم دستشع .. همع ی محلع میدونن ما همو میخایم و حتی بعضیا پشت سرمون ک میگن ..اینا مال هم شدن تموم نمیخان علنی بشع.ولی اینطور نیست.. خانوادـع هامون میدونن و الان دیگع راضی هستن.ممکنع ک بگین چ خوب.
      ولی وختی من عاشقش شدم و دلمو بدست آوورد اتیشی تر بود گرچع ما هردومون خونسرد و ارومو عاشق اتیشی نیستیم ولی جونمون براهم میرـع .. ولی دلم میخواد بیشتر حالمو بپرسع بیشتر بیاد سراغم بیشتر باهام حرف بزنع چکنم ؟؟ چکار کنم احساس خوبتری بهش دست بدـع وقتی باهام حرف میزنع وپیعم میدـع؟ و چکنم ک بتونیم بغیر از مجازی در واقعیت هم باهم صحبت کنیم نزدیک تر بشیم .. اخع دوسش ندارم ک ..عاشقش شدم .. مستقیم زیاد بهمدیگع نگاه نمیکنیم ولی هرازگاهی یهو قفل میشیم رو هم ..
      خانوادـع مذهبی هستیم .
      من خیلی هم باهاش گرم نمیگیرم چون طوری هست ک حس میکنم خیالش از چیزی ک راحت میشع دیگع ی مدت کم یا زیادش مهم نیست.. ولش میکنع مث اوایل ک خواستگار داشتم میخواست بیاد خواستگاری اما تا دید خبری نیست خیالش راحت شد و دیگع ن خودش ن خانوادش چیزی نگفتن .. یا مثلا چیزای دیگع .. وختی تنهاست و میرـع خونع بـ من پیعم میدـع دیگع وختی با دوستاشع با خونوادشع بیرونع نـ ..ولی دوسم دارـع و دوسش دارم ..منم نمیتونم دیگع حرفای اطرافیانو ..نگاهای مردمو .. تیکع های دوستامو آوازـعـ ای ک در رفتع.. تحمل کتم ازطرفی نمیتونم بگم بیا خواستگاری…دیگع با این اوضاع برام خواستگارم نیومد.. با خیلیا هم سر ابن موضوع حرفم شدـع ک اقا چنین رابطع ای نیست هنوز میپرسن خو راستشم میگم ولی همع فک میکنن دروغ میگم بهشون.. اخع چرا..نمیدونم ..
      این موضوعات شاید مربوط نبودن اما لطفا شما کمکم کنید هرچی ک میتونید راهکار بدید بیشتر و بیشتر سمتم بیاد رابطمون قوی و قشنگ تر بشع خواهش میکنم …
      خیلی ممنون

  • سلام خسته نباشين…من يازده ماه با پسري اشناشدم ک قصدمون ازدواج بود خانواده ها خبر داشتن تا يجايي..يمدته دعواهامون زياد شده نميدونم چرا همش من مقصرم بي دليل بهونه ميگرفتم فلان…الان جداشديم سراينکه من بهش بددهني کردم نميدونم چيکارکنم دوباره باهم اشتي کنيم باهم خوب بشيم خيلي همديگرو دوس داريم ولي احساس ميکنم الانم ک جداشديم اون از رفتارم خسته شده البته خودشم اينجوري گفته خستش کردم چيکارکنم اخلاقم خوب شه بتونم عشقمو برگردونم؟؟؟

    • سلام دوست گرامی. یکی از مسائلی که باعث میشه ارتباط کیفیت خوبی نداشته باشه، بهانه گیری ها و بددهنی به طرف مقابله. برای حل این مساله، باید اول روی مهارت های رفتاری خودتون تمرکز کنید و یاد بگیرید و بعد میتونید برای بازگرداندن رابطه از مشاوره همیار عشق بهره مند بشید.

  • سلام 19 سالمه یه رابطه 2 ساله روتموم کردم یکسال ازش گذشته وبا شخص دیگه ای 3 ماه هست وارد رابطه شدم ک از اشنایان همون شخص قبلیه با اگاهی و شناخت وارد رابطه شدم چون خیلی از رابطه قبلیم ضربه خوردم طرفم بهم خیانت جنسی کرد هنوز هم دوسم داره ولی من دوباره نمیتونم قبولش کنم ، مشکلم با فرد جدید هستش، دقیق شرایطم رو میدونس منم همینطور از اخلاقاش تا حدودی خبر داشتم ادم متعهدی هست و این برام مهمه در کنارش هم خیلی مغرور ، مشکلم اینجا شروع شد ک حس کردم با گوشه و کنایه باهام حرف میزنه و منم خواستم یاد اوری کنم ک قبلااسیب دیدم و ترس از دست دادن ازارم میده به یکباره با یه پیام کوتاه ازش خداحافظی کردم ، واوهم فقط پرسید ک ینی چی اینکارت ،جوابی ندادم و بعد یک هفته دوباره جواب و خواستم دلیل گوشه کنایه زدن هاش رو بپرسم ، ک گف با کسی ک تو فکر رابطه قبلش هس نمیتونم ادامه بدم ب نوعی گارد گرف ، من توضیح دادم و گفتم شرایطم و حال روحیم مناسب نیس ، و اگر باهاش وارد رابطه شدم دلیل داشته ک شخصی بهم ایشون رو معرفی کرده ، در حین گفتگو متوجه شدم ک خود ایشون قصد ترک کردن رو ندارن ولی دارن یه جور ضربه شست نشون میدن ،همینطور سر یه جریان من نجیور شدم دروغی رو بگم ک اون رو براش بازگو کردم وقتی ایشون متوجه دروغم شدن شاکی شدن ک چ ا دروغ گفتی قرارمون این نبود ک هرگز دروغ نگیم ، دروغ واقعا مصلحتی بود و مفصله جریانش به هر. حال ایشون گفته بودن ک حق اشتباه و دروغ نداریم و من رو محکوم کردن به هردو ینی هم اشتباه کردم ک خدافظی کردم و هم دروغ گفتم ، اماوقتی گفتم ک رابطه تموم شده گفتن نه ولی من ادم کینه ای هستم و زمان میبره ک فراموش کنم ، چندین پیام دادم معذرت خواهی کردم اما پاسخی نداشتم حتی این ک این رابطه تموم شده یانه ، الان یک ماه هست ک بی خبرم ، غرورم اجازه نمیده ک باز هم تماس یا پیام داشته باشم قرار بود بعد از چند ماه ازدواج کنیم و این شخص از نظرم فو ق العاده بود از خیلی لحاظ ، الان مشکلم اینه ک سخته دوباره شکست بخورم و چجوری دوباره اعتماد کنم و یا چجوری برگردونم فردی ک خیلی مغروره

    • سلام
      اینکه ایشون گفتن براشون سخته با کسی تو رابطه باشن که هنوز تو فکر رابطه قبلیشه نکته مهمیه. باید دید واقعا چقدر رابطه قبلی‌تون برای شما حل شده چون به نظر میرسه روی این رابطه‌تون هم تاثیرات منفی گذاشته. با وجود مسائلی که مطرح کردین لازمه با مشاوران دوره برگرداندن عشق و ازدواج صحبت کنید تا در این زمینه دقیقا راهنمایی‌تون کنن.

    • سلام دوست گرامی
      آنچه از پیام شما متوجه شدم، رفتار شما در ارتباط فعلی تان، جوری بوده که با شکست از نفر قبلی و سوگ او، درگیر بوده اید و این مساله طرف مقابلتان را آزار داده است. ترس از دست دادن و ترس از شکست،در شما این مساله را یاداور می شود. پس لطفا قبل از برگشت به رابطه حتما از مشاوره تلفنی یا آنلاین همیار عشق نوبت بگیرید.

      • سلام.موضوع خیلی حیاتیه.لطفا کمکم کنین.من با یه فردی یک سال و خورده ایی بودم و ایشون خودشون رابطه رو به اتمام رسوندن .و من بسیار از این شرایط ناراضی بودم و خورد و خوراک نداشتم به حد نابودی رفتم.به دعا گرفتن هم اعتقادی ندارم ولی به خدا و استجابت اون اعتقاد دارم.چون درست وقتی رفت من دعا کردم .یه مدت منتظر شدم و یه مدت هم باهاش تماس می گرفتم و اون هم سعی می کرد منو ازسزش باز کنه.تا اینکه خودم با تموم کردن رابطه موافقت کردم با اینکه برام زجر اور بود.چند ماه گذشته حدودا7 ماه.الان برگشته میگه بیا باهم باشیم اشتباهم این بوده ولت کردم.بهش فکر کن و جوابتو به من بگو.و جالب تر اینجاس که من تویه یه رابطه دیگه ام نمی گم عاشقشم ولی دوسش دارم. اما اونی که داره برمی گرده یا یه جورایی بهم درخواست داده رو نمی ونم چیکار کنم؟دو دلم.نمی دونم باکی ادامه بدم و ایا اگه باهاش ادامه بدم چجوری بفهمم ک باز همون اش و همون کاسه چجوری بدونم که دوباره نمیره؟خب همه احتمالات رو باید برسی کرد از یه سمت هم نمیشه دل کسیو به بازی گرفت مخصوصا کسی که باهاش تو رابطه ام.و من بین دوراهی گیر کردم.

        • سلام دوست گرامی
          به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید.
          علت تمام شدن رابطه قبل چه بوده است؟ پس از 7 ماه به چه دلیل او برگشته است؟ و قرار است با این برگشت چه تغییراتی در رابطه شما بوجود بیاید؟
          نکته مهم‌تر این است که شما پس از مدتی با فرد جدیدی وارد رابطه شده‌اید. شروع این ارتباط جدید آیا از روی فراموش کردن طرف قبلی بوده است؟
          زمانی می‌توانید از این دوراهی رها شوید که ابتدا مشخص کنید که دقیقا دنبال چه فردی برای رابطه هستید؟ ایده‌آل‌های شما چیست؟
          برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

مقالات مرتبط