مشاوره روانشناسی در امریکا (روانشناس ایرانی در لس انجلس و کالیفرنیا)

مشاوره روانشناسی در آمریکا (روانشناس ایرانی در لس آنجلس و لاس وگاس)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

مشاوره روانشناسی در آمریکا (روانشناس ایرانی در لس آنجلس و لاس وگاس)

آمریکا که به کشور فرصت‌ها معروف است یکی از مقصدهای رویایی ایرانیان برای ادامه تحصیل و پیدا کردن شغل و بیزینس جدید است. اما مهاجرت به کشوری مثل آمریکا و زندگی در شهرهای بزرگی مثل واشنگتون، لس آنجلس،لاس وگاس، نیویورک و ایالت هایی مثل کالیفرنیا، جورجیا و کنتاکی سختی‌های زیادی به همراه دارد که در صورتی که بخوبی نتوانید آن‌ها را مدیریت کنید تمام ابعاد زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. دراین مسیر اگر دغدغه‌های‌تان را با یک مشاور ایرانی و فارسی‌زبان در میان بگذارید، فشار مشکلات را می‌توانید تا حد خوبی کاهش دهید.

چرا ایرانیان مقیم خارج از کشور باید به مشاور روانشناس مراجعه کنند؟


تقریبا تمام ایرانیانی که به دلایل مختلف به آمریکا مهاجرت می‌کنند با مشکلاتی ازجمله موارد زیر دست و پنجه نرم می‌کنند:

  • زبان جدید: متاسفانه سطح آشنایی و تسلط ایرانیان به زبان انگلیسی بالا نیست و اولین مشکلی که در بدو ورود با آن روبرو می‌شوند عدم توانایی برقراری ارتباط موثر با محیط پیرامون است. همین موضوع اثرات زیادی بر زندگی فرد خواهد گذاشت و باعث می‌شود فرد احساس انزوا کند.
  • فرهنگ جدید: برای هیچ کسی تفاوت فاحش فرهنگی میان این دو کشور پوشیده نیست. این تفاوت در فرهنگ حتی به خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی فرد، حتی سبک ارتباطی او با همسر یا عشق زندگی‌اش نیز اثر می‌گذارد.
  • اضطراب و استرس: دوری از خانواده و سرزمین مادری و شروع یک زندگی جدید در آمریکا برای برخی اضطراب و استرس زیادی به همراه دارد که این اضطراب و استرس ممکن است بر تحصیل و کار او نیز سرایت کند و لازم است در این باره حتما با یک روانشناس فارسی زبان صحبت کنید.
  • دلتنگی: دوری از خانه، خانواده و دوستان بعد از مهاجرت فشارهای روانی بسیاری به فرد تحمیل می‌کند که کنار آمدن با آن آنقدرها ساده نیست و گاهی نیاز است از یک متخصص کمک بگیرید.
  • مشکلات مالی: شهرهایی مثل نیویورک، واشنگتون و لس آنجلس از گران‌ترین شهرهای دنیا هستند تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل در این شهر و سایر شهرهای گران آمریکا یکی از چالش‌های ایرانیان مقیم آمریکاست.

روانشناس ایرانی برای ایرانیان در آمریکا


بسیاری از ایرانیانی که در شهرهایی مانند لس آنجلس، سانفرانسیسکو و نیویورک زندگی می‌کنند برای حل مشکلات فردی، ازدواج و یا مشکلات خانوادگی‌شان ترجیح می‌دهند با یک روانشناسی ایرانی خوب مشاوره داشته باشند. مشاوره با روانشناسی ایرانی مزیت‌های زیادی دارد برای مثال به راحتی حرف‌ شما را میفهمد و نیازی به صحبت کردن به زبان انگلیسی ندارید. با فرهنگی که در آن بزرگ شدید بخوبی آشناست و توصیه‌هایی که به شما می‌کند با در نظر گرفتن فرهنگ مادری و فرهنگ محل جدید زندگی‌تان است. ما در همیار عشق این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بصورت غیر حضوری و از راه دور بتوانید با مشاور روانشناس خود مشاوره داشته باشید.

  چطور کینه و کدورت را در زندگی مشترک از بین بریم

برای رزرو نوبت می‌توانید:

به شماره 09035714068 در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

و یا بصورت اینترنتی نوبت خود را در روز و ساعت دلخواهتان رزرو کنید.

روانشناسان همیار عشق چطور به ایرانیان ساکن آمریکا می‌کنند؟ 


ما در همیار عشق برای ایرانیان مقیم آمریکا امکانی را فراهم کرده‌ایم تا بتوانند به راحتی با روانشناسان مجرب و متخصص ما از بصورت غیر حضوری جلسات مشاوره داشته باشند،:

  • جلسات مشاوره بصورت تماس صوتی در واتساپ و یا بصورت آنلاین (چت در واتساپ) برگزار می‌شوند تا به راحتی مراجعین بتوانند با مشاور خود صحبت کنند.
  • نوبت مشاوره در کوتاه‌ترین زمان ممکن تنظیم می‌شود و در اسرع وقت ارتباط شما با مشاورتان برقرار می‌شود.
  • ایرانیان مقیم آمریکا می‌توانند از طریق حساب Paypal هزینه مشاوره خود را پرداخت کنند.
  • هزینه مشاوره در همیار عشق نسبت به مشاوره در خارج از ایران بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات مشاوره روانشناسی از راه دور به ایرانیان ساکن آمریکا


مشاوره طلاق و جدایی

آمارها نشان می‌دهند تعداد زیادی از زوج‌ها بعد از مهاجرت به آمریکا علی رغم رابطه خوبی که باهم داشتند دچار سردی در رابطه و جدایی می‌شوند. این موضوع ریشه در عوامل زیادی دارد، گاهی دوری، مشکلات مهاجرت و یا فرهنگ جدید عامل این جدایی می‌شوند. بطور کلی برای همه زوج‌هایی که از هم جدا می‌شوند نمی‌توان یک نسخه واحد در نظر گرفت گاهی باید برای احیا و بازسازی رابطه‌ای که خراب شده تلاش کرد و یا گاهی باید آن رابطه را به خاطره‌ها سپرد و مشغول بازسازی زندگی خود شد. برای اینکه بهترین و درست‌ترین مسیر را پیدا کنید لازم است با یک مشاور روانشناس مجرب مشاوره داشته باشید. ما در همیار عشق در هردوی مسیر کنارتان خواهیم بود.

  مشاوره روانشناسی در ترکیه (مشاور فارسی زبان در استانبول، آنتالیا و آنکارا)

بازگرداندن رابطه

بازگرداندن رابطه

بازگرداندن یک رابطه که اگرچه غیر ممکن نیست ولی نیاز به تلاش بسیاری دارد. بخصوص برای ایرانیانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند شرایط کمی پیچیده‌تر و حساس‌تر می‌شود. ما در همیار عشق برای بازگرداندن رابطه یک برنامه مدون براساس اصول علمی روانشناسی طراحی کردیم و تمامی مهارت‌هایی که نیاز دارید در قالب فایل‌های صوتی در اختیارتان قرار داده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما وارد لینک زیر شوید و مطالب و پادکست‌های آموزشی را مطالعه بفرمایید.

نکات طلایی در مورد بازگرداندن عشق

شکست عشقی

همانطور که گفته شد گاهی فراموش کردن یک رابطه و پشت سرگذاشتن یک رابطه بهترین و درست‌ترین تصمیم است. کنار گذاشتن رابطه بخصوص برای افرادی که به تازگی نیز مهاجرت کردند کار آسانی نیست چون مهاجرت به خودی خود آستانه تحمل دوری و دلتنگی را در فرد پایین می‌آورد در این شرایط مشاوره با یک روانشناس ایرانی و یادگیری تکنیک‌های علمی کمک بزرگی می‌کند. تعداد نسبتا زیادی از مراجعین ما که با موضوع ضربه عاطفی و شکست عشقی به همیار عشق مراجعه می‌کنند دانشجویان ایرانی در نیوجرسی، تگزاس، کلرادو و … هستند و خوشبختانه با کمک مشاور روانشناس‌شان توانسته‌اند بخوبی این سوگ عاطفی را پشت سر بگذارند و زندگی موفقی برای خود بسازند. برای کسب اطلاعات بیشتر بخش صفحه مروبط به دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» را مطالعه کنید.

زندگی پیروزمندانه پس از جدایی

مشاوره خانوده 

ایالیت هایی مثل کالیفرنیا، تگزاس و کارولینا انتخاب ایرانی‌ها برای مهاجرت بصورت خانوادگی هستند محله‌ها و رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های ایرانی در این شهرها به وفور یافت می‌شود. خانواده‌هایی ایرانی در این شهرها مانند هر نقطه دیگر در دنیا گاهی در زندگی مشترک‌شان دچار مشکل می‌شوند و نیاز دارند با یک مشاور روانشناس متخصص در موضوع خانواده صحبت کنند. برای این عزیزان ما در همیار عشق امکان مشاوره بصورت تماس صوتی در واتساپ را فراهم کرده‌ایم تا به راحتی بتوانند با مشاور خود صحبت کنند.

 مشاوره پیش از ازدواج

انتخاب همسر و ازدواج یکی از تصمیم‌های بزرگ هر فردی در زندگی است. بخصوص اگر تصمیم داشته باشید با یک فرد خارجی ازدواج کنید اهمیت مشاوره پیش از ازدواج چند برابر می‌شود. در مشاوره پیش از ازدواج موارد زیادی بررسی می‌شود برای مثال معیارهای و ملاک‌ها و طرف مقابل‌تان چقدر بهم نزدیک است، هردوی شما به چه سطح از بلوغ عاطفی، اجتماعی و .. رسیده‌اید و یا در هنگام مشکل از چه الگویی برای حل تعارض استفاده می‌کنید.

  راهکارهای کاهش استرس و اضطراب مهاجرت (ترس از مهاجرت)

نکات طلایی مشاوره پیش از ازدواج 

مشاوره جذب عشق 

مشاوره جذب عشق

دانشجویان ایرانی که برای ادامه تحصیل به آمریکا می‌روند برای مثال دانشجویانی به دانشگاه‌های نیویورک، سانفرانسیسکو، دنور و .. می‌روند در محیط جدید با افراد جدید آشنا می‌شوند. برای شروع یک رابطه و سوق دادن به یک رابطه پایدار منجر به ازدواج نیاز است سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند، معیار و خواسته‌های خود را بشناسند، از دوره آشنایی به شناخت خوبی از طرف مقابل‌شان برسند و به خوبی خودشان و ویژگی‌های مثبت‌شان در رابطه را نشان دهند. در این میان ممکن است با چالش‌ها و پستی بلندی‌های مختلفی روبرو شوید به‌ همین منظور کمک گرفتن از یک روانشناس ایرانی کمک بزرگی به شما می‌کند. برای اینکه با خدمات همیار عشق در این زمینه آشنا شوید حتما بخش نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج

مشاوره خیانت 

یکی دیگر از مشکلاتی که تعداد زیادی از مراجعین ما با آن روبرو هستند بخصوص افرادی که مهاجرت کرده‌اند موضوع خیانت است. ایرانیان ساکن آمریکا بعد از مهاجرت و روبرو شدن با فرهنگ جدید سبک‌های ارتباطی جدید، حدود ارتباطی جدید متاسفانه با موضوع خیانت همسر مواجه می‌شوند. مشاوران متخصص ما در موضوع خیانت با بررسی عوامل مختلف مثل نوع خیانت، عوامل ریشه‌ای خیانت، نوع رابطه و …….. کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کنید.

بسیاری از ایرانیانی که به کشور آمریکا مهاجرت می‌کنند چه برای کار چه برای تحصیل ممکن است در مراحل مختلف زندگی‌شان به کمک یک مشاور ایرانی نیاز داشته باشند. ایرانیان مقیم آمریکا در ایالت هایی مثل نیویورک، کالیفرنیا، تگزاس و …  و شهر هایی مانند بدلیل مشکلاتی مانند زبان جدید، فرهنگ متفاوت، اضطراب و استرس ناشی از تغییر و دلتنگی برای خانواده نیاز دارند با مشاور ایرانی مشورت کنند. همیار عشق در زمینه بازگرداندن رابطه، کنار آمدن با جدایی، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره جذب خدمات مشاوره و آموزش به ایرانیان عزیز ساکن آمریکا ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام من خانمی هستم ۵۰ سال دارم ثمره ازدواج من چهار فرزند است که شکر خدا همه بزرگ شدند من بعد اینکه بچه اولم به دنیا آمد متوجه خیانت های شوهرم شدم ولی واسطه بچم تحمل کردم و به امید روزی بودم که دست از این کار ها بر میداره نخواستم بچه هام بدون پدر بزرگ بشن ولی هنوزم دست از این کار بر نمینداره خدایی دیگه کشش ندارم شب تا صبح با گوشی خود فیلم پورن نگاه میکنه نمی‌دونم با کی چت میکنه موقع که میگم میگه آب نان ازت نگرفتم خوب کار میکنم به تو چه بیرون هم میره مقصد اون زن های بیرون است خسته شدم چه کار کنم

    • سلام دوست گرامی
      متاسفانه شما رنج زیادی را تحمل کردید و بهتر بود همان زمان که متوجه این اتفاق شدید، به زوج‌درمانگر مراجعه می‌کردید.
      همه چیز بستگی به تصمیم شما دارد؛ خیانت نیز مانند مسائل دیگر نیاز به بررسی دارد تا ریشه‌اش مشخص شود.
      اگر همسرتان رضایت می‌دهد به زوج‌درمانگر مراجعه کنید تا وضعیت و کیفیت زندگی شما را بررسی کند.

مقالات مرتبط