آقایون چطور عشقشونو نشون میدن؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

آقایون چطور عشقشونو نشون میدن؟

آقایون چطور عشقشونو نشون میدن؟


شما رو معرفی میکنه

اگر او شما رو به خانواده‌اش و دوستاش معرفی میکنه و با افتخار کنارتون میمونه و میگه:«ایشون عشق من هستن.» یعنی واقعا دوستتون داره اما اگر شما رو از دید دیگران مخفی و پنهان میکنه، یعنی هنوز مطمئن نیست که شما رو واقعا دوست داره یا نه. وقتی موقع معرفی میگه این دوست منه، یعنی عاشقانه دوستتون نداره.

ازتون کمک میخواد

اگر در کاری یا تصمیمی ازتون کمک خواست و ازتون خواست که نظر بدین یعنی نظرتون براش مهمه. معمولا مردان دوست دارن کارهاشون رو به تنهایی انجام بدن اما اگر ازتون کمک یا نظر خواستن یعنی براشون خیلی مهم هستین و دوستتون دارن.

میخواد قهرمان‌تون باشه

اگر سعی میکنه مشکلاتتونو حل کنه، حتی وقتی که شما ازش کمک نخواستین، یعنی دوستتون داره. پسری که عاشق‌تون باشه، سعی میکنه در هر کار سخت یا آسانی، به شما کمک کنه و حتما در کارهایی که انجام میدین بهتون انگیزه و نیرو میده تا همیشه پیشرفت کنین و رو به جلو حرکت کنین. این کارها یعنی او میخواد قهرمان زندگی و حامی شما باشه.

عذرخواهی میکنه

هر کسی ممکنه در رابطه اشتباه کنه یا ناآگاهانه طوری رفتار کنه یا چیزی بگه که شریک عاطفیش ناراحت و دلخور بشه. این در هر رابطه‌ای پیش میاد و طبیعیه اما در این شرایط شما باید باهاش محترمانه صحبت کنین و اشتباهشو بگین و او باید قبول کنه و معذرت بخواد. اگر این کار رو کرد یعنی دوستتون داره.

«فقط زنگ زدم بهت بگم…»

اگر او بهتون بی دلیل و فقط برای پرسیدن حالتون و خبردار شدن از اتفاقات روزمره‌تون زنگ میزنه یا پیام میده یعنی براش مهم هستین و دوستتون داره. اگر میخواین اصول درست و جذاب پیام دادن رو یاد بگیرین و بدونین چطور باید بهش نشون بدین که دوستش دارین، میتونین به دایرکت پیام بدین و در دوره جذب عشق با موبایل همیار عشق شرکت کنین.

  چطور از روی زبان بدن بفهمیم، مردی به ما علاقه داره؟

بدون اینکه بگین، میفهمه

اگر هنوز حرفی نزدین و چیزی نگفتین اما او فهمیده که چی میخواین بگین یا چی شما رو ناراحت کرده، یعنی دوستتون داره و اونقدر شما رو میشناسه که دیگه میدونه در فکرتون چی میگذره. ممکنه براتون پیش اومده باشه که وقتی با هم هستین، حتی از نگاهتون هم میفهمه که چی میخواین بگین. اینها نشونه‌های خوبی هستن.

 

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

داستان سکسی

خواندن داستان‌ سکسی توسط شوهر

متاسفانه تکنولوژی و فضای مجازی در کنار هزاران هزار فایده‌ای که دارد منجر به بالا رفتن استفاده از پورنوگرافی شده است. خواندن داستان‌های سکسی هم بخشی از پورنو گرافی است

مطالعه»

جنگ و دعوا با مادر شوهر بد

حسود، حرف مفت زن، غیبت کن، پررو، پرتوقع، کثیف، مزاحم؛ کینه ای، نفهم، نمک نشناس، ایرادگیر، بدجنس، بدذات، دروغگو، خراب، دورو، زبون نهم، زبون دراز، پدرسوخته، وحشی، نخود هر آش،

مطالعه»