مگه میشه عاشق این دخترا نشد؟!

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

مگه میشه عاشق این دخترا نشد؟!

 چی کار کنم عاشقم بشه؟

خیلی وقت‌ها تو روابط عاطفی اون کشش اولیه شکل می‌گیره، اما هنوز دو طرف از اینکه فرد مقابل رو دوست دارن یا عاشقشن، مطمئن نیستن؛ اما باید اینطور مواقع چی کار کرد؟ اگه با کسی آشنا هستید و دلتون می‌خواد عاشقتون بشه، بهتره به کارهایی که در اینجا گفته شده، خوب دقت کنید.

حس قدرتشو بیدار کنید

درسته که مستقل بودن برای یک خانم، آیتم مهمی برای جذابیت محسوب می‌شه، اما آقایون دوست دارند به شما نشون بدند آدم قدرت‌مندی هستند و می‌تونند از شما به خوبی حمایت کنند. بنابراین، در عین مستقل بودن، بهتره نشون بدید که به کمک مردی که دوست دارید، احتیاج دارید؛ البته یادتون باشه، زیاده‌روی نکنید.

بگذارید دلش براتون تنگ بشه

همه چیز توی رابطه بهتره در حد اعتدالش باشه؛ درسته که ما عاشق آدم‌هایی می‌شیم که باهاشون بیشتر در ارتباطیم، اما بهتره که 24 ساعته در دسترس نباشید! بگذارید کمی دلش براتون تنگ بشه و جای خالیتون رو حس کنه. این که مدام بهش پیام بدید، زنگ بزنید و … نه تنها جواب مثبت نمی‌ده، بلکه کمی هم کلافه کنندست.

ازش تعریف کنید

با توجه به نوع ارتباطی که دارید، از یکی از ویژگی‌های اون تعریف کنید؛ سعی کنید ویژگی‌هایی رو انتخاب کنید که خودش در ایجاد اون نقش داشته باشه؛ مثلا”تیپی که امروز زدی، بی‌نظیره!”، یا اگر ارتباط رسمی‌تری دارید”کنفرانسی که امروز دادید فوق‌العاده بود، لذت بردم …”.

 خودتون باشید

خیلی وقت‌ها، آدم‌ها وقتی کسی رو دوست دارن سعی می‌کنند دائم مواظب رفتار و اعمالشون باشن. این کارها معمولا تاثیر منفی‌ای روی رابطه می‌گذاره، چون این استرس شما برای خوب بودن و اشتباه نکردن، قطعا به فرد مقابل هم منتقل می‌شه. وقتی شما از در کنار کسی بودن حس خوبی نگیرید، دوست ندارید رابطه رو ادامه بدید.

  ازدواج با دختر بزرگ‌تر، درست یا غلط؟

 صبور باشید

زمانی که شما برای عمیق‌تر و صمیمی‌تر کردن رابطه عجله می‌کنید، در حقیقت فشار عاطفی و روانی‌ای به فرد مقابل منتقل می‌کنید که باید هر چه سریع‌تر تصمیمش رو بگیره. این فشار باعث می‌شه، حتی اگه از شما خوشش هم بیاد، بترسه که با این عجلتون فرصت تصمیم رو ازش بگیرید، به همین دلیل کلا ممکنه بی‌خیال رابطه بشه؛ پس صبور باشید.

 نشون بدید که بهش فکر می‌کنید 

گاهی یه پیام ساده، می‌تونه تاثیر چند ساعت گفت‌وگو رو داشته باشه؛ به عنوان مثال: “گفته بودی به مباحث روان‌شناسی علاقه‌مندی، این پیجه به نظرم جالب باشه” یا “گفته بودید روی پروژه … کار می‌کنید، الان یه ایده به ذهنم رسید که …”. این پیام‌ها نشون می‌دن که به حرفاش توجه کردید و به اون چیزهای مربوط بهش، فکر می‌کنید.

به‌طور کلی، چون امروزه خیلی فرصت دیدار حضوری نیست، به همین دلیل پیام‌ درست فرستادن می‌تونه خیلی کمک کننده باشه. شما می‌تونید با شرکت در دوره “جذب مرد با موبایل”، یاد بگیرید با فرستادن چه پیامی، فرد مقابل رو به خودتون علاقه‌مندتر کنید.

قرار نیست تغییرش بدید!

یکی از بدترین کارهایی که بعضی از دخترها در رابطه انجام می‌دن اینه که تلاش می‌کنند فرد مقابلشون رو تغییر بدن؛ از ساده‌ترین چیزها مثل لباس پوشیدن گرفته تا … ؛ به عنوان مثال: “این غذا رو نخور، معدت رو اذیت می‌کنه”. درسته که گاهی گفتن این حرف‌ها نشون می‌ده بهش علاقه‌مندید، اما زیاده‌رویش باعث می‌شه فرد مقابل فکر کنه آزادیش رو دارید می‌گیرید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط