بازگشت به رابطه، درست یا غلط؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

بازگشت به رابطه، درست یا غلط؟

چطور تصمیم درستی بگیرم؟


تحقیقات نشون میده حدود نصف آدما تو رابطه‌هاشون مدام کات می‌کننو بعد یه مدت دوباره آشتی می‌کنن. چرا که بعد از تموم شدن رابطه از سر دلتنگی و وابستگی بدون اینکه مشکلاتشون رو حل کنن به رابطه برمی‌گردن. برای اینکه بتونید درست تصمیم بگیرید به رابطه برگردین یا نه، این 4 سوالو از خودتون بپرسین.

 چرا از هم جدا شدین؟

اگر جدایی بخاطر خیانت، سواستفاده یا ناسازگاری بوده بازگشت به صلاح‌تون نیست. شاید الان حالتون بد باشه و دلتنگ باشین ولی کنار گذاشتن رابطه‌ای که باعث توهین و تحقیرتون شده، تو دراز مدت باعث میشه سالم‌تر و شادتر زندگی کنید، حالا چه مجرد بمونید و چه بخواهید رابطه جدیدی داشته باشین.

برای برگشتن دلیل درستی دارین؟

اگر بخاطر تنهایی و وابستگی میخواید به رابطه برگردید یا صرفا بخاطر مزایایی که بودن با اون فرد براتون داشت به فکر برگردوندنش افتادین مجاز نیستین رابطه رو برگردونید. زمانی مجازین، که واقعا علاقه قلبی به طرف مقابل داشته باشین و باور داشته باشین در آینده میتونید در کنار این آدم یک رابطه متعهدانه و پایدار بسازید.

حاضرین برای ترمیم رابطه تلاش کنین؟

برای ترمیم رابطه لازمه با صبر و حوصله تمام کم و کاستی ها و مشکلات رابطه رو شناسایی و حل کنین. باید یک بار برای همیشه رابطه‌تون رو به روش درست و اصولی بازسازی کنین و ازاین چرخه قهرو آشتی بیرون بیاید. تمام آموزش‌ها و مهارتهایی که برای ترمیم و برگرداندن فرد مورد علاقتون نیاز دارین را میتونید با شرکت در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج یادبگیرید. برای آشنایی با دوره میتونید در دایرکت پیام بدید.

  مهارت حل مساله (مشکلات و تعارضات رابطه را چطور حل کنم؟)

اونم همینو می‌خواد؟

بازگشت به رابطه یه تصمیم دو نفره هست البته شما نقش کلیدی و موثری برای ترغیب طرف مقابلتون دارین. اما تا زمانیکه مطمئن نشدین طرف مقابلتونم برای ترمیم و بازسازی رابطه مصممه نباید بیش از حد سرمایه‌گذاری کنین. لازمه محتاطانه و به تدریج پیش برید و برای بازگشت به رابطه عجولانه و شتابزده رفتار نکنین.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط