بدست آوردن دل مرد در دوران آشنایی برای ازدواج

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

بدست آوردن دل مرد در دوران آشنایی برای ازدواج

ازش بخاطر کارهایی که براتون میکنه تقدیر و تشکر کنید

بخاطر کارهایی که شریک عاطفی‌تون براتون انجام می‌ده ازش تشکر کنید حتی اگر اینکار یه کار خیلی کوچیک مثل رسوندن شما تا مقصدتون. اینکه بدونه شما قدر هر زحمت کوچیک یا بزرگش رو میدونید باعث میشه دید مثبتی نسبت به شما پیدا کنه.

بذارید یه زمان‌هایی فقط برای خودش باشه

مسلما همه ما دوست داریم کسی که دوستش داریم تمام وقتش رو با ما پر کنه اما هر کسی نیاز به زمان‌هایی مختص خودش، دوستاش و خانوادش نیاز داره. اگر تو این زمینه ازش حمایت کنید و بدونه که در کنار شما قرار نیست زندانی باشه و آزادیش رو از دست نمیده به شدت احساس آرامش می‌کنه.

موبایلتون رو کنار بذارید

وقت‌هایی که کنار هم هستید موبایلتون رو کنار بذارید و تمرکز و حواستون رو به اون اختصاص بدید. اینکه دائم در حال چک کردن شبکه‌های اجتماعی باشید معنی بی‌توجهی کردن و نادیده گرفتن طرف مقابلتون هست هیچ کسی هم دوست نداره نادیده گرفته بشه یا تو اولویت های بعدی قرار بگیره.

وقتی برای خودتون خرید میکنید برای اون هم یه چیزی بگیرید

اینکار نشون دهنده توجه شماست لازم نیست چیز بزرگ و گرونی بگیرید حتی یه چیز کوچیک کافیه چون مسئله پوای که خرج می‌کنید نیست مسئله احساسیه که خرج می‌کنید. این‌کار نشون میده حتی زمانی‌که دارید کارهای مربوط به خودتون رو انجام می‌دین باز هم به فکر اون هستین و اونو بخشی از خودتون می‌دونید.

ازش تعریف کنید

مشخص نیست این ذهنیت از کجا اومده که فقط خانم‌ها رو باید تحسین کرد که ظاهرشون خوبه، بوی خوبی میدن یا خیلی جذاب هستن. اکثرا فکر می‌کنن آقایون براشون این چیزا مهم نیست در صورتی که آقایون هم دوست دارن از نظر شریک عاطفی‌شون خوب و جذاب دیده بشن پس ازش تعریف کنیدبگید که چقدر از دید شما جذابه.

  7 نشانه‌ای که می‌‌خواد با شما ازدواج کند؟

به چشماش نگاه کنید

نگاه یک راه تاثیرگذار برای انتقال احساسات هست در واقع چشم دروازه قلب و احساس است. 3 ثانیه توی چشماش خیره بشید. این تکنیک معاشعه بسیار تاثیرگذاره چون این حس رو میده که چشم‌های شما فقط اونو میبینه و حس خاص و منحصر به فرد بودن بهش میده.

با آرامش باهاش حرف بزنید

صدا حامل احساس ماست. قرار نیست برای جذب مرد با عشوه و ناز افراطی حرف بزنید یا صداتونو شبیه به بچه‌ها کنید. بهترین صدا، صدای طبیعی خودتون هست که از قلبتون میاد. وقتی از صداتون نشات گرفته سرچشمه احساسات عمیق، مهربونی و اشتیاق هست مطمئنا به دل طرف مقابلتون نفوذ میکنه. جملات زیبایی رو صادقانه و خالصانه بهش بگین.

به حالت نشستن‌تان دقت کنید

حالت نشستن، حرف‌های زیادی در مورد شخصیت فرد میزند. اینکه فقط صاف و شیک بشینید درسته که مهمه و نشون دهنده اعتماد به نفس ولی اما تغییر دادن حالت بدنتون موقعی که صدای مرد موقع حرف زدن کم یا زیاد میشه خیلی تاثیرگذارتره. خمیده نشستن نه تنها نشان‌دهنده عدم اعتماد به نفس بلکه جوری نشون میده که انگار حواستون به حرف‌هاش نیست. برای اینکه نشون بدید خیلی نسبت به حرف هاش مشتاقید کمی سمتش خم شین. باز گذاشتن دست‌ها بطور ناخودآگاه به طرف مقابل اینو نشون میده که ذهن روشن و بازی دارید.

لبخند بزنید

خندید هرکسی مثل اثر انگشتش خاص و منحصر به فرد هست اما چیزی که خاص‌تر و تاثیرگذارترش میکنه اینه که از ته دل و برای موضوعات جالب و طنز باشه. اینکه وقتی شرایط سخت شد باز هم لبخند به لب داشته باشین یا بخندین باعث میشه مردی که عاشقش هستین حس کنه اونقدرها هم سخت نیست زندگی. اما حواستون باشه برای موضوعات جدی و مهم اینکارو نکنید.

  دلایل ازدواج نکردن پسرها:سختگیری زیاد، بدبینی، ترس از مسئولیت و طلاق

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط