چطور، یه قرار آشنایی فوق‌العاده داشته باشیم؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

چطور، یه قرار آشنایی فوق‌العاده داشته باشیم؟

 

به فرد مقابلتون آرامش هدیه بدید.

گاهی وقت‌ها، هیجانی بودن تو قرارهای آشنایی، مثل تندتند صحبت کردن، جذابه، منتهی همیشه اینطوری بودن، باعث می‌شه فرد مقابل هر وقت به شما فکر می‌کنه، کلی شلوغ و پلوغی تو ذهنش بیاد و یادش بره اصلا چی به هم می‌گفتین. پس، سعی کنید با آرامش و لبخند، با هم وقت بگذرونید.

 

یه تعریف کوچولو، قرارتونو جذاب‌تر می‌کنه.

همه آدم‌ها، از اینکه کسی ازشون تعریف بکنه، خوششون میاد؛ حتی اگه به ظاهر بگه: «نه، اختیار دارید؛ اینطوری نیست». لازم نیست که یه کتاب از صفات خوبش بنویسید، یه تعریف کوچولو از انتخاب خوبش برای کافه‌ای رفتید یا نوشیدنی‌ای که بهتون پیشنهاد داد و … ؛ مثلا: «چه جای خوبی انتخاب کردی، فضاش خیلی قشنگه».

 

با آدم‌های اطرافتون مهربون باشید.

لازم نیست نقش بازی کنید. خودتون باشید اما این خود مهربونتون رو نشون بدید؛ مثلا به خانم مسنی که داره سعی می‌کنه با عصا وارد رستوران بشه کمک کنید و با لبخند در رو براش باز کنید. اینکار باعث می‌شه فرد مقابلتون به عنوان ناظر، رفتار شما رو با دیگران ببینه و بفهمه که شما چه قلب مهربونی دارید.

 

 شش دونگ حواستونو به فرد مقابل بدید.

خودتونو بزارید جای فرد مقابل، اگه شما در حال حرف زدن باشید و اون حواسش پرت گوشی موبایل شه یا توجهشو بده به حرف‌های میز بغلی، چه حسی بهتون دست می‌ده؟ قطعا حس خوشایندی نیست. پس، همونطور که خودتون از این رفتار خوشتون نمی‌یاد، این کار رو با اون هم انجام ندید.

 

 بزارید طرف مقابل حرفشو تموم کنه.

یکی از اصول اولیه ارتباطی اینه که شنونده خوبی باشید و یکی از اصلی‌ترین نکات برای شنونده خوب بودن اینه که وسط حرفاش نپرید. این لحظه فقط برای طرف مقابلتونه، سعی نکنید با جمله‌هایی مثل: «اینی که گفتی، منو یاد یه خاطره‌ای انداخت …»، لحظه رو ازش بگیرید.

  چطور خواستگار زیاد داشته باشم؟ (روش‌های‌ جذب خواستگار بیشتر)

 

 از بودن باهاش لذت ببرید.

یادتون باشه، شما باید از این ملاقات لذت ببرید تا طرف مقابل هم همین احساسی رو داشته باشه. این که دائم سکوت کنید فرد مقابل حرف بزنه یا اینکه فقط سوال کنید، اصلا خوشایند نیست. چون ته جلسه شما احساس می‌کنید اصلا نتونستید با فرد مقابلتون ارتباط برقرار کنید. پس، سعی کنید در بحث‌ها مشارکت کنید و شما هم از بودن با اون فرد و صحبت کردن، لذت ببرید.

 

 اعتماد به نفستون رو نشون بدید.

یکی از چیزهایی که می‌تونه به فرد مقابلتون احساس خوشایند بده، اعتماد به نفس و مضطرب نبودن شماست. اول اینکه به خودتون بگید من همین‌طوری که هستم، خوبم. این کار باعث میشه، به جای اینکه دائم فکر کنید لباستون چروک نشده باشه و …، توجهتون رو بدید به جلسه و ازش لذت ببرید.

 

 با ارسال پیام مناسب، شیرینی قرارتون رو چند برابر کنید.

از بین این قرار تا قرار بعد، شما فرصت دارید با فرستادن پیام‌های مناسب، شیرینی قرارتون رو چند برابر کنید و تصویر جذاب‌تری از خودتون تو ذهن فرد مقابل ایجاد کنید. شما می‌تونید با کمک دوره «جذب مرد با موبایل»، یاد بگیرید چه پیام‌هایی بفرستید، جذاب‌تر و بهتره.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

زنم در رابطه جنسی سرد شده

زنم در رابطه جنسی سرد شده

رابطه جنسی یکی از مهمترین بخش‌های زندگی مشترک است که در صورت بروز مشکل و نارضایتی در آن عواقب و پیامد های بدی در انتظار زندگی مشترک خواهد بود. به‌ویژه

مطالعه»