نفس رابطه‌تون به شماره افتاده!

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

نفس رابطه‌تون به شماره افتاده!

نفس رابطه‌تون به شماره افتاده!


خیلی کم‌حرف شده

اگه این اتفاق برای رابطه‌تون افتاده باشه، حتما با خودتون فکر می‌کنین:«قبلا درباره همه چیز باهام حرف میزد، اما حالا انگار باید به زور ازش حرف بکشم. اصلا خودش حرف نمیزنه!» اگر در یک رابطه، طرفین دیگه حرفی برای گفتن با هم نداشته باشن، یکی از نشانه‌های اینه که رابطه نفس‌های آخرشو میزنه.

خیلی فراموش‌کار شده

قول‌هایی که به شما داده و حتی کوچک‌ترین چیزها رو هم فراموش میکنه! این موضوع، نشانه خوبی نیست اگر مدام تکرار بشه.

از ابراز علاقه‌های شما عصبانی میشه

اگه شریک عاطفی‌تون از ابراز علاقه‌های شما یا رفتارهای عاشقانه‌تون عصبانی میشه، مدام شما رو پس میزنه و خودش هم اصلا مثل گذشته در رابطه احساساتی نمیشه، یعنی نفس رابطه‌تون به شماره افتاده.

همش میگه «نمیدونم چی میشه»

وقتی صحبت از آینده رابطه‌تون میشه، همش میگه:«نمیدونم چی میشه. برنامه‌ام مشخص نیست.» این بلاتکلیفی و مصمم نبودن برای برنامه‌ریزی آینده رابطه، نشانه خوبی نیست.

همش پیام میده، نه زنگ میزنه، نه قرار میذاره!

یکی از نشانه‌های اینکه رابطه‌تون نفس‌های آخرشو میزنه، اینه که دیگه مثل قبل نه زنگ میزنه و نه مشتاقه که همدیگه رو ببینین. احتمالا اگر هم شما پیشنهاد بیرون رفتن بدین، میگه:«کار دارم، سرم شلوغه» یا میگه:«بهت خبر میدم» اما اصلا خبر نمیده. اگه رابطه‌تون مدت‌هاست که فقط در حد پیامه، باید بیشتر درباره ادامه دادن رابطه‌تون تامل کنین!

رابطه‌مون تمام شد! چیکار کنم؟؟ (1)

با وجود نشانه‌های اسلایدهای قبلی و نشانه‌های دیگه‌ای، ممکنه رابطه‌تون دیر یا زود تمام بشه. بعد از جدایی، هر شخصی وارد مراحل سوگواری میشه. عبور از این مراحل ممکنه ماه‌ها طول بکشه. در این دوران، استفاده از کمک حرفه‌ای، خیلی خیلی مهمه تا شما بتونین به روال عادی زندگی‌تون برگردین و آسیب‌هایی که تمام شدن رابطه، به شما وارد کرده رو جبران کنین.

  چه وقت نباید به یک مرد اعتماد کرد؟ (مردانی که قابل اعتماد نیستند)

رابطه‌مون تمام شد! چیکار کنم؟؟ (2)

برای همین منظور، میتونین در دوره زندگی پیروزمندانه پس از جدایی همیار عشق شرکت کنین. برای کسب اطلاعات درباره دوره و شرکت در آن، به دایرکت پیام بدین.

رابطه‌مون تمام شد اما من هنوز دوستش دارم و میخوام برگرده!

اگه از جدایی‌تون پشیمان شدین، هنوز بهش علاقه دارین و میدونین که اگه رابطه‌تون ادامه پیدا کنه، میشه اشتباهات رو اصلاح و جبران کرد، میتونین برای بازگرداندن شریک عاطفی‌تون، در دوره بازگرداندن عشق و ازدواج شرکت کنین. برای شرکت در دوره، به دایرکت پیام بدین.

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط