دلایل پشت پرده جدایی

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

دلایل پشت پرده جدایی

در بیشتر موارد طرف مقابل شما برای اتمام رابطه حقیقت رو نمیگه، بعضی مواقع برای جلوگیری از صدمه به احساس شما، عذاب وجدان و یا هر دلیل دیگه‌ای

رایج ترین بهانه ها اینها هستند:

  • مشکل از تو نیست ، من مشکل دارم
  • من فقط یه کم زمان میخوام تنها باشم
  • اما در واقع دلیل اصلی او برای تمام کردن رابطه کم شدن یا ازبین رفتن جذابیت شماست
  • ممکنه اولین عکس العمل شما این باشد ” واااای خدای من یعنی فکر میکنه من زشتم؟!”

اما توجه داشته باشید جذابیت فقط محدود به جذابیت ظاهری و جنسی نمیشه و تمام جنبه‌های شخصیتی رو شامل میشه. در اینجا لیستی تقریبا جامع از دلایل از بین رفتن جذابیت در روابط بیان شده. اگر شما هم قربانی این موضوع شدید احتمالا یکی از اشتباهات را مرتکب شدید.

دلایل پشت پرده جدایی


  1. کمبود اعتماد به نفس

اگر از افسرگی رنج میبرین و یا همیشه خودتون رو دست کم میگیرین تعجبی نداره که شریک عاطفی‌تون شما را ترک کند. بسیاری برای جلب توجه این‌کار را می‌کنند اما واقعیت این است که این نوع رفتار اصلا جذاب نیست. چرا او بایدکسی را بعنوان شریک عاطفی انتخاب کند که دائما در حال دست کم گرفتن خودش است؟

  1. کنترل بیش از حد

رابطه یک زندان نیست. نباید همه تصمیمات کسی که دوستش دارین رو نقد و بررسی کنید. اگر به طرف مقابلتون به حد کافی آزادی ندادین، از اینکه شمارو ترک بکنه نباید غافلگیر بشید.

  1. حسادت

حسادت تا حدی میتونه جذابیت (جذاب) باشد، اما زمانی که حسادت از کنترل خارج شود مطمئنا نتیجه عکس دارد. حسادت دقیقا به معنی ترس و ناامنی است. ترس و نگرانی از اینکه شخصی بهتر از شما عشقتان رو بدزدد. درسته ممکن هست نتونید به راحتی احساساتتون رو کنترل کنید، اما باید راهی پیدا کنید تا این مشکل رو در درون خود حل کنید و از هربار بروز دادن آن جلوگیری کنید.

  1. وابستگی بیش از حد
  طلاق زن بدون دلیل (زنم بی‌دلیل طلاق می‌خواد)

وابستگی بیش از حد به نابود کننده جذابیت معروف است. اگر شما بیش از حد به شریک عاطفی‌تان وابسته بشید در این صورت جذابیت خود را به مرور از دست میدهید. وابستگی بیش از حد هم از حس ناامنی نشأت میگیرد. سعی کنید یادبگیرید مستقل باشید مخصوصا اگر مرد هستید. استقلال نشان دهنده هوش و اعتماد به نفس است.

  1. بی خیالی

بی خیالی بیش از حد نسبت به همدیگه می ‌تواند یک قاتل بزرگ برای جذابیت رابطه باشد. زوج هایی که نسبت به هم بی تفاوت هستند و برای پیشرفت رابطه سهل انگاری می‌کنند و هیج تلاشی برای نزدیک شدن و درست شدن رابطشون نمیکنن، نباید به ادامه رابطه امیدوار باشن مثل زوج‌هایی که بجای اینکه باهم وقت بگذرونن مدام سرشون تو گوشی هست. اگر یک رابطه‌ی درست میخواهید سعی کنید رابطه تون رو هر روز بهتر و عمیق‌تر از روز قبل کنید، کارهای مختلف را باهم انجام بدین و تفریحات دو نفره مخصوص به خودتان داشته باشید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • با عرض سلام و خسته نباشید
    من با شخصی نزدیک ۳ سال دوست بودم که به مرور اتفاقاتی که شما گفتید شکل گرفت و ایشون تصمیم به جدایی گرفتن.من بعد کلی اشتباه با روش nlp آشنا شدم و تونستم ایشونو برگردونم حالا نمیدونم در ادامه چطور باهاشون رفتار کنم و نزدیکشون بشم که دوباره عاشقم بشه فقط راهنمایی برای رفتارهای پس از برگشت رو میخوام

    • سلام دوست گرامی
      ابتدا رابطه رو پیش خودتون تحلیل کنید.
      شرایط رو بسنجید و با منطق و دید باز نسبت به جذب ایشان اقدام کنید
      واقعیت را در نظر بگیرید.
      در صحبت هایتان از اهداف و برنامه های مشترک اینده صحبت کنید.
      به ایشان زمان کافی بدهید.
      ابراز علاقه و احساسات به جا و مناسبی داشته باشید.
      همراهشان باشید
      و در سایت مقالات خوبی برای ترغیب ایشان به ازدواح وجود دارد از این مقالات استفاده کنید
      دوره تکنیک های جذب عشق، می تواند به شما جهت ابراز احساسات و علاقه و جذب ایشان کمک بسزایی داشته باشد.

مقالات مرتبط

رابطه رو ادامه بدم یا نه؟؟

چند وقته همو میبینیم، باهاش ادامه بدم؟ انرژی خوب رو حس میکنین؟ فرقی نمیکنه که قرار ملاقات اول‌تون باشه یا قرار ملاقات صدم! همیشه باید انرژی خوب رو از سمتش

مطالعه»

چرا یهو اخلاقش عوض شده؟؟

چرا یهو اخلاقش عوض شده؟؟ شخصیت اصلی‌شو به شما نشون میده ممکنه نشونه‌های کوچک اما مهمی در رابطه‌تون بوده که شما انکارش کردین یا تصور کردین که در آینده ممکنه

مطالعه»