برگرداندن دختر به رابطه

برگرداندن دختر به رابطه (چکار کنم دوست دخترم برگرده)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

برگرداندن دختر به رابطه (چکار کنم دوست دخترم برگرده)

گاهی اوقات پس از گذشت مدتی از پایان یک رابطه عاطفی، ممکن است پسری برای معشوق سابقش دلتنگ شده و تصمیم بگیرد او را به رابطه بازگرداند. ممکن است برگرداندن دختر به رابطه با توجه به شرایط و احساسات منفی موجود این کار دشوار به نظر برسد؛ اما فارغ از اینکه به چه دلیل دختر شما را ترک کرده، این امکان برای شما وجود دارد که با او آشتی کنید، او را مجدداً عاشق خودتان کرده و به رابطه بازگردانید. درواقع شما با دانستن راه و روش صحیح و افزایش مهارت‌های ارتباطی و عاطفی قادر خواهید بود که یک رابطه عاطفی جدید را با دوست دختر سابق خود آغاز کنید و او را مجدداً به رابطه بازگردانید.

تصمیم‌گیری در مورد بازگرداندن دختر به رابطه


زمانی که یک زوج، ارتباط خود را با هم از سر می‌گیرند معمولاً اطرافیان آنها این را نشانه خوبی ارزیابی نمی‌کنند. مردم، مجادلات و اختلافات آنها را دیده‌اند و فکر می‌کنند که این زوج اسیر هوا و هوس خود بوده و توان کنترل خود را ندارند. واقعیت این است که هیچ کس نمی‌تواند باور کند که شما از اشتباهات خود درس گرفته، آنها را کاملاً بررسی کرده و تصمیم گرفته‌اید که دوباره با هم باشید.

یک مرد صادق، پل‌های در حال تخریب را ترک کرده و شما به هر دلیل تصمیم می‌گیرید که آنجا بمانید. شما از خودتان می‌پرسید که “آیا من باید رابطه‌ام را با او دوباره از سر بگیرم؟” اما جواب صحیح و درست آن را نمی‌دانید، عقل و قلب شما حرف‌های متفاوتی می‌زنند. زمانی که تصمیم می‌گیرید که رابطه خود را دوباره از سر بگیرید، سه سؤال از خود بپرسید، این سه سؤال به شما کمک می‌کنند که پاسخ درست پرسش خود را در مورد از سرگیری دوباره رابطه بیابید.

چرا می‌خواهید رابطه خود را با او دوباره از سر بگیرید؟

ممکن است شما از طرف جامعه احساس فشار کنید که از این که فکر کنند شما زن خوش‌گذرانی هستید ناراحت باشید و به همین دلیل بخواهید رابطه خود را دوباره آغاز کنید. آیا این طور نیست؟ یا شما بخواهید حرف اطرافیان خود را که می‌گویند شما روح بزرگ و بخشنده‌ای دارید و می‌توانید همه چیز را فراموش کنید را تأیید کنید.
مشکل در اینجا است که گاهی اوقات بخشیدن همان فراموش کردن است. شما دیگر توهین‌ها و دردهایی که این شخص به شما وارد کرده است را فراموش کرده‌اید. زمانی که به این پریش پاسخ می‌دهید، نسبت به ضمیر و درون خود به دقت آگاه باشید. اگر ضمیر شما علامتی می‌دهد باید بدانید که ارزشش را ندارد. خوشبختی و عشق برای این زن باید صرفاً به دلایل و روش‌های درست و صحیح باشد، در این صورت در یک رابطه ارزش آغاز دوباره را دارد.

چرا یکدیگر را ترک کرده‌اید؟

ممکن است وی به طور کامل جذابیت خود را از دست داده باشد یا شما زمان زیادی برای رهایی و تغییر فکر خود صرف کرده باشید. ممکن است شما در ارتقای رابطه خود مشارکت نداشته‌اید و یا والدین یا عادات وی باعث ناراحتی شما شده باشند. در واقع، این که شما چگونه رابطه خود را قطع کرده‌اید مهم نیست. مهم این است که آیا علت این قطع رابطه و جدایی درست بوده است یا نه. با خود صادق باشید ممکن است شما ترس‌هایی داشته باشید، یا در رابطه شما خشونت‌های فیزیکی وجود داشته است. این احساس‌ها هنوز در سر شما وجود دارند و مدام شما آنها را به خاطر می‌آورید.
با خودتان و البته طرف مقابلتان صادق باشید. شما باید به تمام این موضوعات توجه داشته باشید تا بتوانید علت جدایی و قطع رابطه را دریافته و ببینید که آیا می‌توانید این رابطه را در آینده ادامه دهید یا نه. آیا او تغییر کرده است؟ اگر او تغییر نکرده باشد، شما چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا شما قادر هستید که خود را تغییر دهید؟ آیا تصمیم قبلی شما در رابطه با قطع ارتباط درست بوده است یا نه؟

  سوختن و ساختن به خاطر بچه‌ها (ادامه رابطه به خاطر فرزندان)

بنشینید و تأمل کنید. گاهی اوقات ممکن است از سرگیری یک رابطه غیرممکن باشد.

آیا شما می‌توانید با این تصمیم زندگی کنید؟

این بدان معنی است که شما باید بدانید که باید با این تصمیم زندگی کنید و باید عواقب اجرای این تصمیم خود مانند ناراحتی و درد ناشی از قطع ارتباط و جدایی دوباره را بپذیرید. دومین قطع ارتباط، درد کمتری دارد اما باز هم ممکن است به اندازه‌ای باشد که باعث شود شما از جنس زن، بی‌صداقتی متنفر شوید و این جمله معروف را بر زبان آورید: “من هرگز دوباره عاشق نخواهم شد”
به طور مثال آیا می‌توانید با این واقعیت مواجه شوید که دختر مورد علاقه شما نمی‌تواند با مادر شما رابطه برقرار کند؟ آیا می‌توانید در خیال خود با فردی که با وی رابطه داشته و با او دل شما را شکسته و به شما خیانت کرده است کنار بیایید؟ آیا شما می‌توانید با بستگان او روابط دوستانه ایجاد کنید؟ آیا می‌توانید دیگر هرگز به او دروغ نگویید، به او خیانت نکنید و به او توجه بیشتری داشته باشید؟ آیا می‌توانید عادات بد خود را ترک کرده و سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید؟ این‌ها برخی عواقب تصمیم‌های شما هستند که باید آنها را بپذیرید و با آنها زندگی کنید.

بازگشت به یک رابطه صرفاً این نیست که بگوییم “خوب! بیا رابطه‌مان را دوباره از اول شروع کنیم” بلکه این است ” بیا رابطه خود را دوباره از سر بگیریم و با عشق و بدون خودخواهی آن را دوباره بسازیم”. این کاری دشوار است اما ارزشش را دارد. به هر حال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید دوباره رابطه خود را با دختر مورد علاقه خود شروع کنید یا نه.

برگرداندن دختر به رابطه


چگونه دختر مورد علاقه خود را به رابطه بازگردانم؟

این داستان قدمتی به طول تاریخ دارد: شما جدا می‌شوید، عاشق او هستید و می‌خواهید دوباره به رابطه بازگردید. این که این جدایی و قطع رابطه دیروز، سه ماه پیش یا سال گذشته یا حتی پس از آشنایی دختر مورد علاقه شما با فرد دیگری اتفاق افتاده است مهم نیست زیرا همیشه راهی برای بازگرداندن او وجود دارد. عجله نکنید و گام به گام برای بازگرداندن دختر مورد علاقه خود حرکت کنید. شاید اگر به او اطمینان دهید به شما یک شانس دوباره بدهد. برای به دست آوردن هر چیز باارزشی باید تلاش کرد.

مدتی تنها باشید

این اولین قاعده است. پس از جدایی باید برای مدتی تنها زندگی کنید. به خودتان قول دهید که حداقل تا دو هفته هیچ تماسی با دختر مورد علاقه خود نخواهید گرفت. جدایی به شدت سخت و آزاردهنده است و باعث تلاطم‌های عاطفی می‌شود و شاید هم راحت و تسکین‌دهنده باشد. به علاوه، شما فرصت پیدا می‌کنید که احساس خود نسبت به او و احساستان نسبت به این جدایی را درک کرده و در صورت نیاز نحوه بازگرداندن او را بررسی کنید.

بر خواسته‌های خود تمرکز کنید

در این دوره تنهایی، بیشتر در مورد خودتان فکر کنید. از تنهایی لذت ببرید و از زندگی که در آن نیاز به مصالحه و سازش مداوم ندارید لذت ببرید و خود را تزکیه کنید. شما که هستید؟ چه می‌خواهید؟ به باشگاه بروید، یک سبک جدید پیدا کنید و با دوستان خود بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید و سرگرمی‌های جدید پیدا کنید.

  بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

چیزی جذاب‌تر از مردی که زندگی خود را دارد وجود ندارد. این کار به شما کمک می‌کند که دوباره ارزش خود را از نظر او بازیابید و اوضاع را تحت کنترل بگیرید. دوباره احساس‌ها و نیت‌های خود را ارزیابی کنید: آیا واقعاً تمایل دارید دوباره با او رابطه داشته باشید؟ آیا ضرورت دارد که در مورد بازگرداندن او در حالی که با فرد دیگری ارتباط دارد تلاش کنید؟ در این صورت و پس از گذشت این چند هفته، اگر هنوز تصمیم به بازگرداندن دختر مورد علاقه خود دارید باید گام بعدی را بردارید.

بفهمید که چرا دختری که دوستش داشته‌اید، شما را ترک کرده است

اولین گام برای بازگرداندن دختری که دوستش دارید این است که بفهمید چرا شما را ترک کرده است. هیچ دختری دوست ندارد رابطه‌اش را دوباره با شما از سر بگیرید مگر این که آن علتی که باعث جدایی قبلی شده برطرف شده باشد؛ بنابراین در این مورد فکر کنید، تنبل نباشید. در مورد جزئیات خیلی فکر کنید. آیا او تاکنون به شما گفته که دیگر دوستتان ندارد؟ البته شما ممکن است فکر کنید که دختر مورد علاقه شما نیز به این فاصله نیاز دارد ولی کماکان سؤال اصلی این است که چگونه او را بازگردانید؟ به هر حال، به احتمال زیاد او بارها علت جدایی و قطع رابطه را گفته است، در برخی موارد هم شما باید خود را تغییر دهید.

با او تماس بگیرید

اگر پس از این دوره پرتلاطم زندگی هنوز هم می‌خواهید با او باشید وقت آن رسیده است که برای بازگرداندن او اقدامی انجام دهید. چگونه با نامه او را بازگردانید؟ چه روشی را انتخاب می‌کنید (تلفن، نامه یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی)، مهم این است که این روش آسان و همراه با شوخی و سرگرمی باشد. یک درام نسازید، نیازی به غم و تراژدی نیست. یک پیام مانند این که “ما باید دوباره با هم صحبت کنیم” یا ” من می‌خواهم رابطه‌مان را دوباره شروع کنیم” عبارات سنگینی هستند و اشتیاقی در وی برای دیدار دوباره شما ایجاد نمی‌کنند. پس از یک جدایی بد چگونه می‌توانید او را بازگردانید؟ نشان دهید که شما مثبت هستید و او می‌تواند به راحتی با شما رابطه برقرار کند و شما بهتر از آن فردی هستید که او در ملاقات آخر دیده است. شما باید او را جذب این تغییرات جدید خود کنید.

نگرش خود را تغییر دهید

نگرش خود را تغییر دهید

اولین جلسه شما پس از جدایی می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد اما به یاد داشته باشید که باید نگرش‌های خود را در عین حالی که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده‌اید تغییر دهید. این که چه موقع از هم جدا شده‌اید- دو هفته یا دو سال پیش- مهم نیست، شما باید مهربان و با اعتماد به نفس باشید. شما باید قرار خود را در طول روز بگذارید.

به عنوان مثال، برای خوردن ناهار یا نوشیدن یک قهوه با او قرار بگذارید؛ مانند قرارهایی که با دوستان دیگر خود می‌گذارید. گاهی اوقات باید وانمود کنید که از نظر روحی قدرت بیشتری پیدا کرده‌اید و ممکن است تحت تأثیر قرار دادن او برای بازگشت دوباره به رابطه دشوار باشد. در چنین مواقعی ممکن است وی فکر کند که شما فقط به دنبال رابطه جنسی هستید بنابراین بهتر است که آسان بگیرید و سعی کنید لحظات شاد و لذت بخشی داشته باشید. شما باید پسری را به او نشان دهید که قرار است عاشقش شود و نه پسری که با او قطع ارتباط کرده است.

هر از گاهی او را ببینید و با وی قرار بگذارید

اگر شما پس از اولین ملاقات، نظرتان تغییر نکرد و هنوز تمایل داشتید که او را به رابطه بازگردانید سعی کنید گاه گاهی او را ببینید. توجه داشته باشید که شما باید مدام از خود بپرسید که آیا می‌خواهید دوباره با او باشید یا نه. بیشتر مردان وارد یک فرایند می‌شوند ولی نمی‌دانند که آیا واقعاً به آن نیاز داشته‌اند یا نه. اگر شما می‌خواهید او را بازگردانید یعنی رابطه شما وارد مرحله و سطح جدیدی شده است بنابراین باید صد درصد مطمئن باشید که او را می‌خواهید.

  چی کار کنم از این که منو رد کرده پشیمون شه و برگرده؟

درباره خودتان برای او صحبت کنید

پس از چند جلسه (اگر هنوز تمایل به بازگرداندن او دارید) می‌توانید در مورد چیزهایی که در مدتی که او نبوده است فهمیده‌اید و یاد گرفته‌اید صحبت کنید. به او بگویید که در مورد علت جدایی قبلی فکر کرده‌اید و بر روی خودتان کار کرده‌اید. باید به او نشان دهید و او را مطمئن سازید که شما به بلوغ و پختگی رسیده‌اید.

برای ترمیم رابطه تلاش کنید

زمان آن فرا رسیده که در رابطه خود تغییرات کیفی ایجاد کرده و آن را ارتقا دهید. از چیزهایی که در زمان جدایی یاد گرفته‌اید باید استفاده کنید و بر روی آنها کار کنید. شما ارتباط خود را دوباره برای این که یک هفته با هم باشید آغاز نکرده‌اید بلکه این کار را کرده‌اید که اگر او دختر رؤیایی شما باشد، رابطه‌ای بلند مدت و شاید همیشگی شکل دهید. نشان دهید که برای ادامه رابطه واقعاً چه می‌خواهید. شما باید خیلی با هم صحبت کنید و همیشه صبور باشید. اگر این کار را انجام دهید با هم خواهید ماند.

برگرداندن دختر مورد علاقه شما به رابطه، کار سخت و غیرممکنی نیست، البته تنها در صورتی که راه و روش و مهارت عاطفی برای این کار را به درستی بلد باشید. همیار عشق به منظور بالا بردن سطح مهارت‌های عاطفی، دوره  آنلاین با سیستم آموزش محور برگزار می‌کند. بسته آموزشی بازگرداندن عشق و ازدواج که توسط مشاوران مجرب طراحی شده است، به صورت ویژه بر روش‌های گام به گام و کاربردی برای برگرداندن معشوق به رابطه تمرکز دارد. ضمن اینکه دانشجویان این دوره می‌توانند از مشاوره و راهنمایی یک مشاور اختصاصی نیز بهره بگیرند.
کارشناسان ما در همیار عشق آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما در مورد بسته آموزش و مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج، هستند. برای این منظور می‌توانید با شماره 02122024728 تماس بگیرید و یا در  تلگرام و واتساپ (09035714068) پیام دهید.

 

در یک کلام…
اگر قصد دارید دختری را به رابطه بازگردانید، بهتر از قبل از هر چیز این تصمیم را بررسی کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل نمایید. از خودتان بپرسید که دقیقاً چرا قصد دارید دوباره رابطه را آغاز کنید؟ دلیل اصلی جدایی شما چه بود و آیا قادر خواهید بود روی تصمیم به بازگرداندن رابطه بمانید؟
اگر به طور شفاف در این مورد به نتیجه رسیدید و تصمیم شما برای بازگرداندن دوست دختر سابقتان قطعی است، لازم است مدت زمانی را با خودتان خلوت کنید و بر آنچه دقیقاً از رابطه می‌خواهید تمرکز نمایید. سپس درک کنید علت اصلی اینکه دختر شما را ترک کرده چه بوده است و برای حل و فصل و عدم تکرار مجدد این مشکل برنامه‌ریزی کنید. سپس با او تماس بگیرید. ضمن حفظ اعتماد به نفس، رفتار خود را تغییر دهید تا بتوانید نظر او را جلب کنید. ملاقات‌ها و تماس‌ها را گهگاه ادامه دهید تا زمانی که آمادگی لازم برای حل و فصل مشکلات گذشته به وجود آید. نهایتاً در مورد نحوه ترمیم رابطه صحبت کنید و برای آن تلاش نمایید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • الان 20سالمه و بو دختری 7سال در رابطه بودم ولی خیلی مغرور بازی در میوردم و اذیتش کردم,بارهام بهم فرصت داد ولی نتونستم اونقدرا که باید خودمو تغییر بدم ,بعد ازینکه بهم گفت نمیخواد منو فهمیدم چه اشتباهی کردم و کاملا قصد بازگردوندنشو رو دارم 5روزه ازین قضیه میگذره ،چیکار کنم؟بهم میگه دیگه نمیخوادم

    • سلام دوست گرامی
      7سال زمان بسیار طولانی است.
      اما از آنجایی که سن شما کم است، این 7 سال یعنی در شروع و اوج دوره نوجوانی اتفاق افتاده است؛ سنی که هنوز هویتی شکل نگرفته است و تکلیفی در زندگی مشخص نیست!
      پیشنهاد می‌کنیم با مشاور صحیت کنید تا هدف از این رابطه بررسی شود.

  • با سلام
    و سپاس
    لطفا قبل از ارائه برخی راهکارها به شخصیت و احساسات خانم ها هم توجه بفرمایید
    برخی راهکارها فقط در موارد خاص کاربرد دارند مثلا دو هفته تماس نگرفتن شاید برای اون آقایی مناسب باشه که دوست دخترش که مدت زیادی هم از آشناییشون نمیگذره باهاش بهم زده اما درمورد مردی که رابطه طولانی با خانمی داشته مثلا ازدواج و.. و از علاقه خانم به خودش خبر داره ، تماس نگرفتن وبیخبری بدترین و بیرحمانه ترین
    کاری هست که اون مرد میتونه انجام بده
    .مگر اینکه اون مرد واقعا قصد آزار زن رو داشته باشه
    مردی که میخواد نامزدش یا دوست دخترش رو نگه داره فقط کافیه مرد باشه و یکم به ضعف های خودش هم توجه داشته باشه بعنوان مثال وابستگی شدید به خانواده بخصوص مادر مشکل بعضی آقایون هست که نتنها انتخاب همسر رو واسشون مشکل میکنه حتی نگه داشتن همسر منتخب مادرشون هم واسشون به یک چالش تبدیل میکنه چون نمیدونن چطور باید حدود خودشون رو برای خانواده پدری مشخص کنن. یا مشکل دیگه ای که بعضی از آقایون دارن فراموش کردن جنسیتشون و خصوصیاتی که باید بعنوان یک مرد بطور ذاتی داشته باشن هست؛ مثل قدرتمند بودن ، حامی بودن ، هراس نداشتن از هر مسئله کوچکی. وقتی مردی ضعیف باشه به احتمال زیاد رابطه عاطفیش به شکست منجر میشه حتی اگر یک عشق دو طرفه باشه، حتی اگر نامزدش اونقدر شجاع باشه که تمام ترس ها و ضعفهای اونو جبران کنه باز هم کافی نیست

    • سلام دوست گرامی
      از آنجایی که هیچ دونفری شبیه هم نیستند، بنابراین هیچ رابطه‌ای نیز نسخه یکسانی نخواهد داشت.
      مقاله به صورت عمومی است و شخصی که زندگی و رابطه برایش اهمیت داشته باشد، قطعاً از کمک تخصصی مشاور بهرمند خواهد شد.

  • دوست دخترم بعد از دوسال رابطه بعد از دعوایی که با خواهرش داشتم و مخالفت خانوادش، باهام بهم زد و گفت این تصمیم خودش بوده و ازم خیلی رنجیده
    چجوری میتونم برش گردونم؟

    • سلام دوست گرامی
      به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید.
      در مسیر بازگرداندن عشق، باید تناسب شما دونفر و کیفیت رابطه سنجیده شود، در صورتی که این تناسب‌ها به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد، مشاور به شما کمک می‌کند تا کدورت‌ها را از بین ببرید و بتوانید مجددا در کنار او باشید. اما اگر حقیقتاً طرف مقابل شما، خودش خواسته باشد که این رابطه را تمام کند، اصرار شما فایده‌ای نخواهد داشت.

      • سلام من و دوست دخترم ۷ماه رابطه داشتیم ولی برای دوست پسر قبلیش یه مشکل بزرگ پیش اومده وقتی واکنش من رو نسبت به این موضوع دید تصمیم گرفت جدا بشیم گفت اون آدم خیلی وقته فقط نقش دوست تو زندگیم داره ولی تو داری به یه چیز دیگه فک میکنی بهم اعتماد نداری
        به نظر شما باید چیکار کنم برای اینکه برگرده الان ۲هفتس کات کردیم

        • امین عزیز سلام
          رابطه چارچوب های مشخصی داره و دو نفر وقتی وارد رابطه میشن، باید به این چارچوب ها پایبند باشن. یکی از مهم ترین این چارچوب ها اعتماد هست و هر دو نفر باید بتونن به راحتی درباره اون صحبت کنن و اگه مشکلی در این باره دارند حلش کنند. اما خوب مطرح کردنش هم اصول و قواعد خودش رو داره. اول باید مطمئن بشی دلیل این خانم برای ترک شما حتما به خاطر این موضوع بوده. توصیه می کنم با یه مشاور صحبت کنی و با بررسی جزئیات رابطه ات بتونی دید بازتری نسبت به رابطه ات و آینده اش پیدا کنی.

  • با خانمی ۲۵ ساله از فامیل که متارکه کرده قصد ازدواج دارم. خودم هم متارکه کردم و با وی ۲۰ سال اختلاف سنی دارم. همه اعضای خانواده‌هامون‌ و هم خودمون‌ با این وصلت موافقیم. آیا این اختلاف سنی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟

    • سلام دوست گرامی
      سن یکی از فاکتورهای مهم در ازدواج است. باید به چندنکته توجه کنید تا کمتر به مشکل بربخورید:
      دعواها و بحث‌های شما اگر در نهایت به مسأله سن منجر شود، ازدواج خوبی نخواهید داشت. مثلاً هر اختلافی که پیش بیاید شما به ایشان میگویید” چون تو بچه ای متوجه نمیشی” یا “من باید بهت یاد بدم چطور رفتار کنی” و یا برعکس ایشان به شما بگوید “تو هیجان لازم رو نداری چون از من خیلی بزرگتری و داری پیر میشی.”
      نکته دوم این است شما بتوانید در برابر خانواده‌ها و اطرافیان اگر حرفی در مورد اختلاف سنی شما بزنند، به راحتی مقابله کنید و یا حتی اجازه صحبت در این باره را به کسی ندهید.
      به این نکته هم توجه کنید که جدا از مسأله سن چون هردوی شما متارکه کرده‌اید، حتماً از مشاوره پیش از ازدواج استفاده کنید تا دلیل جداشدن هر دوی شما از همسران اول، د رازدواج دوم مجدداً تکرار نشود.

      • دختری ک چند سال با هم بودیم و دیوانه وار همو دوست داریم، سر یک بحث، فکر کرد که من تغییر کردم
        گفت که تو تغییر کردی و عوض شدی و من اون آدم قبلی و میخوام
        دیگه به من اس نده خواهشا
        عصبی بود و خیلیم دوسم داره میدونم .
        منم بهش گفتم اگه دوری نبود من حالتو خوب میکردم
        چکار کنم برش گردونم

        • سلام دوست گرامی
          به سن خودتان و طرف مقابل و همچنین موضوع بحث اشاره‌ای نکردید.
          گفتید اگر دوری نبود؛ یعنی ارتباط شما از راه دور و مجازی بوده است؟ یا مدتی است از هم دور هستید؟
          این اطلاعات اولیه برای بررسی رابطه نیاز است تا بتوانیم به شما کمک کنیم.
          می‌توانید برای دریافت مشاوره از مشاوران رادیوعشق نوبت بگیرید.

مقالات مرتبط