دیگه دوستم نداره؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

دیگه دوستم نداره؟

دیگه دوستم نداره؟


خیلی گیر میده

اگر مدام میخواد با شما سر مسائل جزئی و کم اهمیت بحث و دعوا کنه، یعنی دوستتون نداره. کسی که تلاش نمیکنه مشکلات رو محترمانه و صلح‌آمیز حل کنه و حتی سر این که چرا فلان چیز رو اونجا گذاشتی، دعوا راه میندازه، پس شما رو دوست نداره.

چیزهایی میخره که دوست ندارین

اگر چیزهایی میخره که شما دوست ندارین اما خودش خیلی دوست داره، یعنی او به نظرتون اهمیتی نمیده و دوستتون نداره. ممکنه یک یا دو بار براتون چیزی بخره و شما بگین دوست ندارین. این اشکالی نداره اما اگر مدت زیادی همون رفتار رو تکرار کرد و به نظرتون اهمیت نداد، یعنی براش مهم نیستین.

مدام از آینده حرف میزنه

اگر او زمان حال رو رها کرده و مدام از آینده حرف میزنه، شما باید نگران باشین و احتمال بدین که دوستون نداره. زمان حال خیلی مهمه و اول باید اونو درنظر بگیرین و بعد به آینده فکر کنین. فکر کردن زیاد و افراطی درباره‌ی آینده، نگران‌کننده است.

خیلی فراموشکار شده

اگر همیشه چیزهای کوچک و جزئی را به یاد می آورد اما ناگهان خیلی فراموش‌کار شده و مثلا چیزهایی مثل تاریخ تولدتون، رنگ موردعلاقه‌تون و… رو یادش میره،   نشونه‌ی بدیه و ممکنه نشونه‌ی این باشه که دیگه دوستون نداره. البته اگر در شرایط سختی هستن، فراموش کردن طبیعیه اما در دراز مدت، اشتباهه.

به ظاهرتون گیر میده

اگر خیلی اصرار داره که ظاهرتون بده و مدام میگه «فلان لباس رو نپوش»، «چقدر چاق شدی»، «دیگه خوش‌اندام نیستی» و احساس میکنین که می‌خواد ظاهرتونو به زور عوض کنه، یعنی دوستتون نداره. اینکه گاهی بهتون پیشنهاد بده که فلان لباس رو بپوش، بهت میاد، خوبه. منظورمون اینه که اصرار کنه که فلان کار رو بکنین.

  5 ویژگی روابطی که آرامش دارند (چطور آرامش را در رابطه عاطفی برقرار کنیم؟)

بیشتر با دوستاش بیرون میره

البته گاهی این رفتار طبیعی و مفیده، چون هر کسی در رابطه گاهی نیاز به فضا و رسیدگی به زندگی شخصیش داره. اگر این رفتار خیلی طولانی شد و بنظرتون دیگه اون به شما اهمیت نمیده و مشتاق نیست که باهاتون بیرون بره، میتونه نشونه‌ی این باشه که بهتون علاقه نداره.

نشون نمیده که دوستتون داره

اگر حتی ساده‌ترین نشونه‌های دوست داشتن رو از طرفش نمیبینین، یعنی به شما علاقه‌مند نیست. ممکنه احساس کنین مدت زیادیه که بهتون نگفته دوست دارم، ازتون تعریف نکرده یا از لحاظ فیزیکی بهتون مثل گذشته نزدیک نشده، اینها نشونه‌های بدی هستن.

چشماش اینو نشون نمیده

هر کسی که به عشقش نگاه میکنه، از چشماش عشق و محبت میباره و به وضوح دیده میشه، به اصطلاح میگن، چشماش برق میزنه. اگر مدت زیادیه که ارتباط چشمی هم حتی باهاتون برقرار نمیکنه و وقتی نگاه‌تون میکنه، نگاهش بی روح و مرده است، یعنی بهتون علاقه‌مند نیست.

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

چطور در قلب یک خانم نفوذ کنم؟

چطور مخ دخترا رو بزنیم؟ ظاهر آقایون ظاهر برای تاثیرگذاری مخصوصا در قرار اول ملاقات خیلی مهمه چون اولین چیزی که طرف مقابل رو جذب میکنه، ظاهر هست. خانم‌ها دوست

مطالعه»