چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

یکی از نکاتی که خانم‌ها در ارتباط با آقایون باید به آن توجه کنند نوع پوشش خودشان است. تیپ و نحوه لباس پوشیدن شما در جلب نظر یک آقا نسبت به شما تاثیر بسزایی دارد چرا که در اولین برخورد آنچه که اول از همه به چشم می‌آید ظاهر و نوع تیپ و پوشش شما است. پس اگر قصد آشنایی و برقراری ارتباط دوستانه با آقایی را دارید باید به این نکته توجه کنید و از همین ابتدا گام بزرگی را در شروع رابطه بردارید. اگر هم جز دخترانی هستید که تا الان به اهمیت این موضوع فکر نکرده‌اید نگران نباشید و از همین الان شروع کنید. در این مقاله ما به شما می‌گوییم که پسرها و مردها معمولا از چه تیپ و پوششی خوششان می‌آید.

به تناسب رنگ لباس هایتان دقت کنید


اگر قصد دارید تا برای جلب نظر کسی که به اون علاقه‌مند هستید تیپ خوبی بزنید و در برخورد اول عالی جلوه کنید باید کمی رنگ‌شناسی نیز بلد باشید. یعنی در انتخاب رنگ لباستان باید هارمونی را در نظر بگیرید. اگر قرار است یک مانتوی زرد بپوشید بهتر است رنگ شال و شلوارتان را زرد انتخاب نکنید بلکه از رنگ‌هایی که با زرد هارمونی دارند استفاده کنید. به طور کلی رنگ‌هایی مانند زرد و قرمز و صورتی و بنفش و سبز برای آقایان جذابیت زیادی دارد اما به شرطی که از سر تا پا یک رنگ نباشید. اینجاست که رنگ‌شناسی می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا بتوانید با هرآنچه دارید به بهترین شکل ظاهر شوید.

حتما بخوانید: روانشناسی رنگ در روابط عاشقانه

 

از شلوار جین استفاده کنید

استفاده از شلوارهای جین بدلیل اینکه بین جوانان بسیار پرطرفدار است به همین دلیل چه دختران و چه پسران استفاده از آن را بسیار می پسندند. سعی کنید تا در برنامه خود استفاده از شلوار جین را نیز در اولویت قرار دهید. چراکه درعین ارزان قیمت بودن بسیار شیک و اسپرت است و شما می‌توانید هرچیزی را با آن ست کنید.

به وزن خود توجه کنید 

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از انتخاب نوع لباس خود حتما به وزنتان نیز نگاهی بیاندازید. افرادی که خیلی چاق یا خیلی لاغر هستند بهتر است تا از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنند. درکل بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندامتان باشد.

نکته: یادآوری می‌کنیم که ظاهر و وزن شما در هر صورتیکه که باشد قابل احترام است و فقط این مورد از آن جهت مطرح می‌شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن به هدف خود برسید.

تحت هر شرایطی خود را ملزم به استفاده از کفش پاشنه بلند نکنید 

اگرچه پوشیدن کفش پاشنه بلند از نظر آقایون جذاب است اما این دلیل نمی‌شود که شما به هر قیمتی خود را به سختی بیاندازید. سعی کنید استفاده از کفش‌های پاشنه بلند را بیشتر به موقعیت‌ها و مجالس خاص مثل مهمانی و جشن اختصاص دهید. اگر هم جز افرادی کوتاه قد هستید و دلتان می‌خواهد همیشه کفس پاشنه بلند به پا داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از کفش‌هایی است که کمی لژ دارد و راه رفتن را برای شما دشوار نمیکند. باور کنید پوشیدن کفش پاشنه بلند در خیابان‎های سنگ فرش شده اصلا برای مردان جذابیتی ندارد. پوشیدن یک کالج یا کتونی خوش‌رنگی که در آن احساس راحتی می‌کنید می‌تواند خیلی جذاب‌تر باشد.

  چطور عشقم را مجذوب خودم بکنم؟

حتما بخوانید: چطور زنی جذاب و زیبا برای شوهرم باشم (راه های افزایش جذابیت زنانه) 

 

متناسب با تیپتان از زیورآلات نیز استفاده کنید

یکی از مواردی که می‌تواند در دو چندان شدن جذابیت ظاهری و تیپ شما تاثیرگذار باشد استفاده از زیورآلاتی مانند ساعت، دستبند، انگشتر و … است. لزومی ندارد که آنچه از آن استفاده می‌کنید حتما طلا باشد، حتی استفاده از زیورآلات نقره، چرم و کنفی نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای انتخاب باشند. یادتان باشد که هنگام انتخاب آن‌ها از شکل هایی که ظرافت دخترانه شما را کم می‌کنند استفاده نکنید بیشتر پسرها دوست ندارند که شریک عاطفی آینده‌اش را با گردنبند طرح اسکلت ببیند.

از عینک آفتابی غافل نشوید

استفاده از یک عینک آفتابی متناسب با اندازه صورتتان می‌تواند بر جذابیت بیشتر تیپ شما بیفزاید. زمانیکه با شخص مورد نظرتان بیرون رفتید و درحالیکه آفتاب مستقیم به چشم هایتان می‌خورد و شما بخاطر نداشتن عینک مناسب مجبور می‌شوید دستتان را بالای صورتتون بگیرید احتمالا بخشی از جذابیت ظاهری خود را با این کار زیر سوال می‌برید.

آرایش کنید اما ماسک نزنید 

یکی از اشتباهاتی که اغلب خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که فکر می‌کنند آقایون از آرایش غلیظ خوششان می‌آید. اما در حقیقت اینگونه نیست و اگر هم باشد درباره اغلب مردها صادق نیست. آرایش کردن اصلا کار بدی نیست اما مسئله اینجاست که برخی از خانم‌ها آرایش نمی‌کنند بلکه ماسک می‌زنند. یعنی به قدری که اگر بدون آرایش آن‌ها را ببینیم تشخیص آن‌ها قبل و بعد از آرایش کار سختی می‌شود. درست است که ملاک‎های زیبایی شناختی در جوامع امروزی تغییر زیادی کرده اما تنها چیزی که شاید تغییری نکرده است گرایش تمام انسان‌ها به ساده دوستی است.

از عطرهای ملایم استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که باید حتما به آن توجه داشته باشید استفاده از یک عطر یا ادکلن ملایم است. هرچقدر هم که شما لباس‌های زیبا و حتی گران‌قیمتی بپوشید تا زمانیکه بوی نامطبوعی بدهید این زیبایی چندان به چشم نمی‌آید. پس عطر ملایمی را انتخاب کنید و همیشه آن را با خود داشته باشید. یادتان باشد که حمام کردن با ادکلن هم اصلا کمکی به جذابیت بیشتر شما نمی‌کند.

شخصی که قصد آشنایی با او را دارید چگونه لباس می‌پوشد 

اگر شخص خاصی را مد نظر دارید و می‌خواهید با نوع تیپ و پوشش خود او را تحت تاثیر قرار دهید بهتر است قبل از این کار حواستان به نوع پوشش طرف مقابلتان نیز باشد. برای مثال اگر او شخصی است که همیشه از لباس‌های رسمی و اتوکشی شده استفاده می‌کند بهتر است شما نیز از همین تم پیروی کنید و لباس‌های خیلی اسپرت قطعا برای ظاهر شدن در مقابل چنین شخصی مناسب نیست مگر در شرایط و موقعیت های خاص؛ اما اگر طرف مقابل شما شخصی با تیپ کاملا اسپرت است بهتر است شما نیز این مورد را در نظر گرفته و خیلی رسمی لباس نپوشید.

  بازی کردن با احساسات پسر در رابطه (بازی دادن دل پسران)

آنچه می‌تواند جذابیت تیپ شما را در نظر پسرها دو چندان کند 


تا اینجا دربارۀ اهمیت پوشش و نحوۀ ظاهر شدن در اجتماع و جمع‌های دوستانه صحبت کردیم. اما باید بدانید که داشتن یک تیپ زیبا و تحسین‌برانگیز به تنهایی کفایت نمی‌کند و یک شخصیت دوست‌داشتنی و منحصر به فرد می‌تواند قدرت تاثیرگذاری تیپ شما را صد چندان کند. در ادامه به این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر لبخند بزنید

کسی که بیشتر از اخم، لبخند بر چهره دارد، برای دخترها و پسرها جذاب‌تر است. به علاوه لبخند زدن باعث می‌شود که خودتان و اطرافیانتان شادتر شوید. خندیدن بسیار جذاب است و چهره‌تان را روشن می‌کند.

خودتان را بهتر بشناسید

چنانچه خودتان را بهتر بشناسید، می‌توانید خودتان را بپذیرید و با اطرافیانتان احساس راحتی بیشتری کنید. نوشتن خاطرات و تجربه‌های شخصی روش فوق‌العاده‌ای برای افزایش خودآگاهی و پیگیری رشد فردی است. هنگام نوشتن به نکات زیر توجه کنید:

  • آنچه را که دوست دارید یا دوست ندارید، تعیین کنید.
  • رویاهایتان را تعریف کنید.
  • بررسی کنید که در چه حوزه‌هایی از زندگی به کار و تلاش بیشتری نیاز دارید.

عیبها و نقصهای خود را بپذیرید

ازآنجایی که رسانه‌ها ما را هر روز با تصویرهایی از زیبایی ایده‌آل بمباران می‌کنند، طبیعی است که فراموش کنیم رسیدن به این زیبایی ایده‌آل غیرممکن است و زیبایی در کمال و بدون عیب بودن نیست. نقص‌های ما خصوصیاتی هستند که انسانی منحصر به فرد از ما می‌سازند ـ بنابراین کمبودهای خود را بپذیرید و از آنها به نفع خود بهره بگیرید. به جای متمرکز شدن روی جنبه‌های منفی ظاهرتان به تحسین خصوصیاتی بپردازید که آنها را دوست دارید. سعی کنید خود را در حلقۀ افراد مثبتی قرار دهید که باعث می‌شوند احساس زیبا بودن و دوست داشته شدن بکنید.

شوخ طبع باشید

معمولا پسرها از دخترانی که کمی اهل شیطنت و شوخ طبعی هستند بیشتر خوششان می‌آید. پس در برخورد اول با کسی که قصد آشنایی با او را دارید خیلی جدی نباشید. لبخندی رو لب داشته باشید و سعی کنید گاهی خودتان هم با او سر شوخی را باز کنید. خط قرمز ما افراط است. شوخی بیش از اندازه می‌تواند در برخورد اول نظر او را درباره شما تحت تاثیر قرار دهد.

سازگاری

وقتی دو نفر با هم آشنا می‌شوند، به جای تلاش برای کنترل کردن دیگری باید خودشان را به جریان رو به جلوی رابطه بسپارند. اگر همیشه سعی ‌کنید که همه چیز را طبق میل خودتان پیش ببرید، هیچ وقت نمی‌توانید در رابطه موفق شوید.

  8 تکنیک برای بهبود رابطه

البته احتمالاً یکی از دو طرف رابطه قوی‌تری از دیگری است، این حالت کاملاً طبیعی است. اما هر از گاه باید از در سازگاری و موافقت وارد شوید و حتی اگر با موضوعی موافق نیستید، خودتان را به جریان رابطه بسپارید.

استقلال رای

در عین حال که باید با طرف مقابلتان سازگاری داشته باشید، باید استقلال رای و نظر هم داشته باشید. سعی کنید نظراتی منطقی ارائه دهید و به خاطر داشتن چنین افکاری به خود ببالید. از آموزش خودتان غفلت نکنید تا همواره حرفی برای زدن داشته باشید. اگر از خودتان نظری نداشته باشید، طرف مقابلتان از مصاحبت با شما کسل خواهد شد. هیچ مرد یا زنی به دنبال یک شریک بله قربانگو نیست.

شخصیت مستقل و فوقالعاده

به خاطر داشته باشید کسی که دوستش دارید، فقط زمانی که همه چیز در زندگی یا رابطه‌تان بر وفق مراد است، شما را قضاوت نمی‌کند، زمان‌هایی هم که مشکلی پیش می‌آید، او شما را بر مبنای واکنش‌هایتان ارزیابی می‌کند. بنابراین داشتن یک شخصیت فوق‌العاده به معنای این است که خود و باورهایتان را به خوبی می‌شناسید و زن مستقل و باهوشی هستید که از توانایی بالایی برای نشان دادن واکنش‌های مناسب در روزهای سخت برخوردار است.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس یعنی این که خودتان و ارزش‌هایتان را باور داشته باشید. اگر خودتان به ارزش‌هایتان ایمان نداشته باشید، مسلماً او نیز شما را باور نخواهد کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر دختری این باشد که چطور می‌تواند از نظر ظاهری پسری را جلب خودش کند و تیپی بزند که پسر موردعلاقه‌اش خوشش بیاید. قبل از هر چیز تیپ پسری را که قرار است با او آشنا شوید را در نظر بگیرید و متناسب با آن نوع پوشش خود را انتخاب کنید اما به هیچ عنوان خود را معذب نکنید. به تناسب رنگ لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید خوب دقت کنید. شلوار جین انتخاب خوبی برای هر فصل است از آن استفاده کنید. متناسب با سایز و وزنتان لباس بپوشید. خود را ملزم به پوشیدن کفش پاشنه بلند نکنید. از زیورآلات ظریف و دخترانه استفاده کنید و از اهمیت عینک آفتابی غافل نشوید. داشتن کمی آرایش ملایم نیز می‌تواند به شما کمک کند. در کنار تمام این موارد یادتان باشد که تنها تیپ و ظاهر کافی نیست و شما باید با در نظر گرفتن برخی ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی زیبایی خود را صد چندان کنید. لبخند بزنید. با او شوخی کنید و سعی کنید در هنگام گفت و گو تاییدش کنید. اما یادتان باشد که مستقل باشید و خودتان را زیاد وابسته نشان ندهید. هیچ کس کامل نیست پس روی نقاط قوت خود تمرکز کنید و استقلال رای و نظر داشته باشید. مطمئن باشید که یک دختر مستقل خوش پوش آرزوی هر مرد جوان است.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط