چه کار کنم منو بخواد؟!

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

چه کار کنم منو بخواد؟!

عوامل موثر در جذب شخص موردنظر

سه عامل در موفق شدن یا نشدن جذب شخص مورد نظر، تاثیر مستقیم دارن. اگر شما یکی از این سه عامل رو نداشته باشین یا رعایت نکنین، موفق نخواهید شد. میخوایم در این پست، درباره عامل اول که مهم‌ترینه، توضیح بدیم. اما اول ببینیم این سه عامل، چی هستن؟

 1) درون، ذهنیت و طرز تفکر شما

2) رفتار شما در مقابل اون شخص

3) ظاهر و تیپ شما

روحیه مثبت داشته باشین

این مورد، مهم‌ترین ویژگی هست که لازمه داشته باشین! باید روحیه‌تون طوری باشه که دیگران از در کنار شما بودن، لذت ببرن و حس خوبی بگیرن. تا حالا برای شما پیش اومده با افراد مثبت، شاد و خنده‌رو صحبت کنین و ازشون خیلی انرژی بگیرین؟ روحیه مثبت داشتن هم همینه. مردان، زنانی رو دوست دارن که شاد، دارای روحیه مثبت و خنده‌رو هستن، طوری که با خودشون بگن:«وای چقدر این خانم بهم حس خوبی میده!»

خودتونو با دیگران مقایسه نکنین (1)

متاسفانه امروزه در فضای مجازی، اکثر افراد طوری خودشونو نشان میدن که انگار زندگی‌شون کامله و همیشه شاد و خوشبخت هستن. در صورتی که زندگی هیچ کس اینطور نیست. در زندگی همه‌مون، لحظات شادی وجود داره که ما رو پر از احساس خوشبختی و لذت میکنه، و گاهی غم و ناراحتی هم وجود داره که ما رو افسرده میکنه. مقایسه کردن خودتون با دیگران، فقط حال‌تونو بد میکنه و باعث میشه نتونین شخص موردنظرتونو جذب کنین.

خودتونو با دیگران مقایسه نکنین (2)

بعضی از افراد، خودشونو با بخش نمایشی زندگی دیگران مقایسه می‌کنن، و این اصلا درست نیست چون شما نمیدونین چهره واقعی زندگی اون شخص چطوره! بنابراین به جای مقایسه کردن خودتون با دیگران (که اصلا از واقعیت زندگی اونها خبر ندارین)، بهتره خودتونو با خودتون مقایسه کنین و سعی کنین در جهت رشد شخصی، حرکت کنین.

  نشانه های کراش داشتن روی کسی(روت کراش دارم)

صمیمی‌ترین دوست خودتون باشین

شما با صمیمی‌ترین دوست‌تون، چطور برخورد میکنین؟ اگه او اشتباه کوچکی انجام بده، فورا سرزنشش می‌کنین؟ یا میگین اشکالی نداره، همه ممکنه اشتباه کنن؟ اگه ناراحت باشه، تمام تلاش‌تونو برای خوشحال کردنش می‌کنین، درسته؟ نسبت به خودتون هم دقیقا همینطور و حتی مهربان‌تر باشین، تا دیگران هم نحوه رفتار و برخورد با شما رو از خودتون یاد بگیرن.

خانم پرمشغله‌ای باشین

از خودتون بپرسین:«در زندگیم چی میگذره؟»، «چه اهداف و برنامه‌هایی برای زندگی خودم دارم؟»، «در روزهای تعطیل یا در وقت آزاد، چطور وقتم رو میگذرونم؟» اگر جواب‌تون به این سوالات، پر از ناامیدی و بلاتکلیفیه، لازمه که برنامه‌های زندگی‌تونو تغییر بدین، برای خودتون فعالیت‌ها و اهدافی رو مشخص کنین، تا برای شخص موردنظرتون، یک خانم پرمشغله، مستقل و جذاب باشین!

به مهارت‌های دیگه‌ای هم نیاز دارین! (1)

اکثر افراد، اشتباها فکر میکنن جذب عشق صرفا یعنی ابراز علاقه کردن، یعنی اونقدر بهش پیام بدم و باهاش صحبت کنم که عاشقم بشه، یعنی کاری کنم نگاهم کنه و….. در حالی که جذب عشق، فقط با رفتار نیست! همه‌مون در درون‌مون انرژی داریم که به دیگران به صورت ناخودآگاه منعکس می‎کنیم. این انرژی، همون حسیه که دیگران از با ما بودن میگیرن.

به مهارت‌های دیگه‌ای هم نیاز دارین! (2)

برای اینکه بتونین انرژی‌تونو طوری تنظیم کنین که شخص موردنظرتون جذب شما بشه، باید مهارت‌های دیگه‌ای رو هم آموزش ببینین و یک سری تغییرات مثبتی رو در زندگی‌تون ایجاد کنین. برای اینکه بتونین مهارت‌های جذب عشق رو یاد بگیرین و موفق بشین شخص مناسب و موردعلاقه‌تونو پیدا کنین، میتونین در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنین. برای شرکت در دوره، به دایرکت پیام دهید.

  آقایون چطور عشقشونو نشون میدن؟

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

نمی‌تونم بهش پیام ندم …

 “ببخشید … دیگه تکرار نمی‌شه“ ممکنه این سناریو برای شما هم اتفاق افتاده باشه که یکی دو روز بعد از به هم خوردن رابطه، وقتی چشماتون از بس گریه کردید

مطالعه»

قیمت مشاوره روانشناسی (تعرفه سازمان نظام روانشناسی برای مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین)

قیمت مشاوره روانشناسی، توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هر سال تعیین می‌شود. البته در مراکز مشاوره و کلینیک‌های روانشناسی، ممکن است قیمت‌های متفاوتی را ببینید. برخی از مراکز مشاوره،

مطالعه»