پسر ها از چه دخترانی خوششان نمی اید

پسرها از چه دخترهایی خوششان نمی‏آید؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پسرها از چه دخترهایی خوششان نمی‏آید؟

ملاک ‏های جذابیت برای هر انسانی منحصر به فرد است و هر پسری ملاک‏های خاصی برای خودش دارد. اما بعضی ویژگی‏ها هستند که بین اکثر آدم‏ها مشابه است. در اینجا تلاش کردیم، به مهم‏ترین ملاک‏هایی که باعث می‏شود پسرها از دختری خوششان نیاد، اشاره‏ ای داشته باشیم.

پسرها از چنین دخترهایی خوششان نمی‏آید


  1. دخترهایی که تشنه محبت هستند.
  2. دخترهایی که کنترل‏گرند.
  3. دخترهایی که اعتماد به نفس پایینی دارند.
  4. دخترهایی که به ظاهرشان نمی‏رسند.
  5. دخترهایی که خیلی به آن‏ها وابسته ‏اند.
  6. دخترهایی که دائم ایراد می‏گیرند.
  7. دخترهایی که زیادی حسودی می‏کنند.
  8. دخترهایی که عصبی و پرخاشگرند.

دخترهایی که تشنه محبت هستند.

«دوستم داری؟»، «چقدر منو دوست داری؟»؛ شما به عنوان یک دختر حق دارید که از علاقه فرد مقابلتان به خود مطمئن شوید، ولی این راهش نیست. پرسیدن سوالاتی مثل این بیشتر پسرها را کلافه می‏کنه و باعث می‏شه بخواهند که از شما فاصله بگیرند.

دخترهایی که کنترل‏گرند.

کنترل‏گری به هر شیوه‏ ای باشد باعث ایجاد احساسات منفی در پسرها می‏شود. گاهی این کنترل‏گری خیلی واضح است، مثلا: «این شماره کیه تو گوشیت؟» یا گاهی هم ظاهرا مخفی، مثلا: «عزیزم، هر جا می‏ری به من بگو. آخه نگرانت می‏شم.». در هر دو صورت این احساس به آن‏ها دست می‏دهد که انگار زندانی ‏اند و باید برای خلاصی از آن کاری کنند.

دخترهایی که اعتماد به نفس پایینی دارند.

تا زمانی که شما خودتان را دوست نداشته باشید، نمی‏توانید از دیگران انتظار داشته باشید که از شما خوششان بیاید. حتی اگر هم کسی به شما علاقه‏ داشته باشد، وقتی شما دائما می‏گویید: «زشتم»، «چاقم»، «هیچ کاری بلد نیستم» و …، به مرد این پیغام را می‏دهید که انگار تو متوجه نیستی چه آدم بدی برای خودت انتخاب کردی؛ چقدر بدسلیقه‏ ای!

  از کجا می‌توان فهمید یک رابطه رو به نابودی است؟

دخترهایی که به ظاهرشان نمی‏رسند.

یکی از معیارهای مهم آقایان، ظاهر است، اما منظور زیبایی نیست، چون بسیار سلیقه‏ ای است؛ شما زیباترین فرد دنیا هم باشید، باز هم ممکن است کسانی از قیافه شما خوششان نیاید. پس به جای اینکه سعی کنید تمام سلیقه‏ های دنیا را در نظر بگیرید (کاری که نشدنی است)، فقط کافیست مطابق با سلیقه خود، مرتب باشید و به خودتان برسید.

دخترهایی که خیلی به آن‏ها وابسته‏اند.

بعضی از دخترها، دوست دارند همیشه و در همه جا با فرد مورد علاقه‏ شان با هم باشند. پسرها دوست دارند تفریحات و دورهمی‏ های دوستانه خودشان را داشته باشند و اینکه شما دائما در کنارشان باشید تا حدودی برایشان ناراحت‏ کننده است.

دخترهایی که دائم ایراد می‏گیرند.

یکی دیگر از رفتارهای بسیار آزاردهنده، ایرادگیر بودن است. شنیدن همیشگی حرف‏هایی مثل: «وای این چه لباسیه که پوشیدی.»، «چرا اونجا فلان حرفو زدی»، خودش نوعی کنترل‏گری است و برای هر کس می‏تواند بسیار آزاردهنده باشد.

دخترهایی که زیادی حسادت می‏کنند.

شاید مقدار خیلی کمی حسودی از نظر فرد مقابل نشان‏ دهنده اهمیت دادن شما به او باشد و به همین دلیل کمی جذاب به نظر برسد، اما گفتن جملاتی مثل: «با کی داشتی حرف می‏زدی؟»، «چرا انقدر با اون دختره می‏خندیدی» و جملات مثل این، نه ‏تنها جذاب نیستند، بلکه بسیار آزاردهنده محسوب می‏شوند.

دخترهایی که عصبی و پرخاشگرند.

دختر و پسر ندارد، تقریبا هیچ‏کس نیست که از آدمی که توانایی مدیریت و کنترل هیجان‏ هایش را ندارد و دائما عصبی است و پرخاشگری می‏کند، خوشش بیاید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

این مرد، شما رو دوست نداره!

این مرد، شما رو دوست نداره! نشونه‌های اینکه بهتون علاقه نداره 1) باهاتون درد و دل نمیکنه. 2) براش مهم نیست که چند روز باهاتون صحبت نکنه. 3) دعواهاتون همراه

مطالعه»