بخت گشایی فوری

بخت‌گشایی فوری، سریع و تضمینی

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

بخت‌گشایی فوری، سریع و تضمینی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که مدت‌ها است قصد کرده ارتباط عاطفی سالمی را شکل دهد و ازدواج کند اما هربار به علتی در این مورد به نتیجه نرسیده است. مثلا شاید پسری باشید که بارها به خواستگاری رفته اما جواب منفی گرفته است، یا اینکه دختری باشید که خواستگاری ندارد یا با هیچ کدام از خواستگارانش به نتیجه نمی‌رسد؛ اما آیا این نشانه‌ها دلیل بر این است که بخت شما بسته شده است؟ برای باز شدن بخت بسته چه باید کرد و راه بخت‌گشایی فوری و تضمینی چیست؟

طلسم و دعای بخت‌گشایی


اگر با وجود تمایل زیادی که برای ازدواج دارید موفق به اینکار نشده باشید، ممکن است تصور کنید کسی بخت شما را بسته است و یا مورد طلسمی واقع شده‌اید که باعث می‌شود بختتان باز نشود و نتوانید ازدواج کنید. در این شرایط شاید آسان‌ترین راه برای حل مشکل ازدواج توسل به طلسم ازدواج و باز شدن بخت باشد، یعنی طلسم و دعایی که کمک کند بختتان باز شود و زودتر ازدواج کنید.درواقع اگر گذرتان به فالگیر، رمال یا آینه بین بیفتد آنها به شما خواهند گفت که راه‌هایی برای باز شدن بخت فوری و تضمینی سراغ دارند که در قبال دریافت هزینه آن را در اختیار شما قرار خواهند داد. آنها ممکن است راه‌های عجیبی برای بحت گشایی به شما پیشنهاد دهند و ادعا کنند در صورتی که به دستورالعمل‌هایی که میگویند عمل کنید به صورت تضمینی در کوتاه‌ترین زمان حتی در کمتر از یک هفته بخت شما را باز می‌کنند!اما این افراد سودجویانی هستند که صرفاً به قصد سودجویی چنین ادعایی می‌کنند. درواقع گرچه دعاهایی قرآنی برای باز شدن بخت دختران دم بخت و بخت‌گشایی پسران مجرد  وجود دارد که می‌توان به آنها توسل نمود، اما هیچ طلسم و وردی در این مورد وجود ندارد که بتواند بخت شما را در مدت زمان اندکی باز کند و موجب ازدواجتان شود.

دلایل بسته شدن بخت و مجرد ماندن


اجازه دهید با هم کاملا صادق باشیم. ممکن است دلایل زیادی برای مجرد ماندن و ازدواج نکردن وجود داشته باشد. زندگی مطابق با انتظارات شما پیش نمی‌رود؛ انتخاب هایی هر روز در زندگی خود داشته اید شما را به اینجایی که هستید رسانده‌اند. اتفاقاتی رخ می‌دهند که کاملا خارج از کنترل شما هستند اما اگر در زندگی شما یک مشکل تکراری وجود دارد وقت آن است که به طور جدی خود را دوباره مورد ارزیابی قرار دهید. این که شما تاکنون مجرد مانده‌اید و بختتان باز نمی‌شود یک دلیل دارد و آن خودتان هستید زیرا وضعیت ارتباطات شما اساساً تحت کنترل خود شما است. حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با افراد جدید ملاقات کرده و احتمال ازدواج کردن را افزایش دهید.برخی اوقات بهتر است لیستی از دلایلی که قبلاً به آنها توجهی نداشته‌اید تهیه کنید تا به شما کمک کند به اعماق روان خود دست یافته و علت مجرد بودن و باز نبودن بخت خود را بفهمید.

زیاد بیرون نمی‌روید


اگر می‌خواهید شانس خود را برای فرار از زندگی مجردی افزایش دهید باید از خانه بیرون رفته و با افراد بیشتری ملاقات کرده و حشر و نشر پیدا کنید. پیدا کردن یک رابطه مانند پیدا کردن شغل است زیرا شما باید از خانه خارج شوید، شبکه بسازید، دانه بکارید و پیگیری کنید. متأسفانه، همسر بالقوه شما در زمانی که در منزل خود نشسته و تلویزیون تماشا می‌کنید به طور معجزه‌وار جلوی شما ظاهر نمی‌شود. حتی اگر آدم درون‌گرایی هستید باید از خانه بیرون بروید و با افراد جدید آشنا شوید.

هنوز روابط قبلی خود را فراموش نکرده‌اید


 

شاید شما قسم بخورید که این کار را انجام داده‌اید اما به یاد داشته باشید اکنون زمانی است که باید بی‌رحمانه با خودتان صادق باشید. آیا تلاش کرده‌اید که با نامزد قبلی خود تماس بگیرید؟ آیا او را مخفیانه در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید؟ آیا هنوز هدایایی که از او دریافت کرده‌اید را به امید این که روزی برگردد نگه داشته‌اید؟ در این صورت مشخص است که هنوز رابطه‌های قبلی خود به خصوص با افرادی که با آنها قرار گذاشته‌اید یا تلاش کرده‌اید که با آنها ملاقات کنید را فراموش نکرده‌اید. این موضوع به طور ناخودآگاه در گفتار، عمل و زبان بدن شما مشخص می‌شود.اگر شما در چنین وضعیتی قرار دارید، شاید بهتر باشد که یک گام به عقب بردارید و به خاطر خوب شدن حال خودتان هنوز مجرد بمانید. شما برای بهتر شدن حالتان به زمان نیاز دارید. کسی شما را ترک کرده و قلب شما را شکسته است بنابراین شما باید خود را تسکین داده و استقلال خود را بازیابید. اگر شما برای پیدا کردن دوباره خودتان زمان بگذارید مشکلی به وجود نخواهد آمد، این ممکن است یکی از بزرگ‌ترین تجربیات زندگی شما باشد. بعداً زمانی که احساس کردید دوباره آماده بازگشت و ساخت یک رابطه جدید هستید، وقت را هدر ندهید و خود را اسیر زمان نکنید.

  چطور تو رابطه خجالتی نباشم؟ (کمرویی دختر در ارتباطات عاطفی)

شما فردی وسواسی و ایرادگیر هستید

اگر مدام به شما گفته می شود که “شما یک فرد ایرادگیر هستید” می تواند برای شما یک عیب محسوب شود. اما این واقعاً به چه معنا است؟ آیا این که شما ایرادگیر و وسواسی باشید، خوب نیست؟ ما افرادی را انتخاب می‌کنیم و متعهد شویم که بیشتر زمان خود را با آنها صرف کنیم. به هر حال، خط باریکی بین ایرادگیر بودن و انتخاب وجود دارد. کسی که می‌خواهد فردی را انتخاب کند این کار را بر اساس قابلیت‌ها و شایستگی های فرد مورد نظر انجام می‌دهد. برخلاف این گروه افراد، افراد عیب‌جو و ایرادگیر انتظارات غیرواقع‌بینانه‌ای دارند. به عنوان مثال، آنها ممکن است یک نفر که گزینه ای برای ازدواج است را به دلیل لهجه یا طرز راه رفتن او رد کنند. اگر شما فرد عیب‌جو و ایرادگیری هستید باید واقعیت‌ها را بررسی کنید. فردی که از هر نظر کامل باشد وجود ندارد، هر فردی ممکن است عادات یا رفتارهایی داشته باشد که به نظر شما عجیب به نظر برسد. در مورد مسائل کوچک نگران نباشید، آنها واقعاً بی‌اهمیت هستند زیرا بر لیاقت و شایستگی فردی که قرار است شریک خوبی برای زندگی شما شود تأثیری نخواهند داشت. افراد را به این دلیل که ارتباط خوب و مثبتی با آنها برقرار نمی کنید حذف کنید ولی نگران جنبه‌های بی‌اهمیت و جزئی نباشید. برای باز شدن بخت و داشتن ازدواجی موفق، افراد را انتخاب کنید ولی ایرادگیر و وسواسی نباشید.

عزت نفس شما بسیار بالا است

شما خودتان را آن قدر خوب و عالی می‌بینید که فکر نمی کنید کسی لیاقت با شما بودن را داشته باشد. هیچ کس به این موضوع اعتراف نمی‌کند و بسیاری از افراد نیز ممکن است بدون این که خودشان متوجه باشند چنین طرز فکری داشته باشند؛ بنابراین در اینجا چند سؤال از شما می‌پرسیم تا دریابید که آیا علت بسته بودن بخت شما این است یا نه. به یاد داشته باشید که باید بی‌رحمانه با خود صادق باشید.

آیا شما فکر می‌کنید که هدف زندگی شما از دیگران والاتر است؟ آیا شما متقاعد شده‌اید که مسیر زندگی شما تاکنون کاملاً درست بوده است؟ آیا شما بلافاصله نتیجه می‌گیرید که دیگران به اندازه شما خوب زندگی نمی‌کنند؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤالات مثبت است پس احتمالاً مجرد مانده و بختتان باز نمی‌شود زیرا شما شیفته خودتان شده‌اید. شما بیش از حد دیگران را قضاوت می‌کنید و افرادی که احتمالا می‌توانند شریک زندگی شما باشند را به سرعت از لیست خود حذف می‌کنید و احتمال داشتن یک رابطه را کاهش می‌دهید.

عزت نفس شما بسیار پایین است

شما خود را بسیار پایین می‌بینید و فکر می‌کنید که هر کس به داشتن رابطه عاشقانه و رمانتیک با شما تمایل دارد احتمالا مشکلی دارد. یک ویژگی عمومی بین افرادی که عزت نفس پایین دارند این است که آنها بیش از حد اغراق‌آمیز فکر می‌کنند. به عنوان مثال، اگر یک نفر درخواست قرار ملاقات از آنها داشته باشد آنها به دلایل متعدد تعجب می‌کنند مانند این که چرا او باید بخواهد با من قرار ملاقات داشته باشد؟ از من چه می‌خواهد؟ آیا شوخی می‌کند؟ به علاوه، افرادی که عزت نفس پایینی دارند در قطب مخالف افراد با عزت نفس بسیار بالا قرار دارند زیرا این افراد بلافاصله به دنبال خطاها و نقاط ضعف خود می‌گردند و دسته دیگر به دنبال خطاها و نقاط ضعف دیگران هستند.متأسفانه پایین بودن عزت نفس باعث می‌شود که شما از افرادی که می‌توانند گزینه‌های احتمالی برای دوستی یا ازدواج با شما باشند دور مانده و بخت شما باز نشود. حل این مشکل به سرعت امکان‌پذیر نیست زیرا به دست آوردن اعتماد به نفس یک جاده بلند و ناهموار است. با این حال، همیشه به خودتان یادآوری کنید که همه افراد شایسته دوست داشته شدن هستند.

  دعوای کثیف و غیر منصفانه در رابطه

شما خیلی مرموز هستید

این که کمی مرموز باشید جذاب است اما باید حد آن را حفظ کنید، هیچ کس جذب فردی که هیچ اطلاعاتی در مورد خودش نمی دهد، نمی‌شود. اگر شما می‌خواهید با افراد ارتباط عمیق‌تری داشته باشید باید اطلاعاتی بیشتری در مورد خود با دیگران به اشتراک بگذارید و جنبه‌های هویتی ناخوشایند خود را که باعث شکل‌گیری شخصیت شما شده‌اند نیز نشان دهید. شما نمی‌توانید بدون بذله‌گویی یا خجالت جذاب باشید و زندگی را تغییر دهید. شما باید مجادله گر باشید؛ بنابراین نشان دادن صریح جنبه‌های ناخوشایند برای یافتن فردی که قرار است شما را و فقط شما را انتخاب کند ضروری است.

شما خیلی مستقل هستید

رابطه دو طرف دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید وارد رابطه‌ای شوید بدون این که برخی از جنبه‌های فردی خود مانند زمان، برخی کارهای روزمره، رژیم غذایی و… را تعدیل کنید سخت در اشتباه هستید. اگر می‌خواهید طرف مقابلتان باور کند که می‌تواند با شما زندگی کند باید کمی انعطاف‌پذیر باشید. اگر شما بخواهید به طور کامل نظرات خود را اعمال کنید ممکن است رابطه از بین برود. یک رابطه نمی‌تواند دقیقاً آن چیزی باشد که شما می‌خواهید.

باز شدن بخت و ازدواج


برای باز شدن بخت و ازدواج از روش صحیح بخت‌گشایی کمک بگیرید، راهکارهایی که در ادامه ذکر می‌شود بخشی از مهارت‌هایی است که موجب می‌شود بتوانید هر چه سریع‌تر فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا کنید:

درهای قلبتان را به روی دیگران باز کنید

شما ممکن است بدون این که خودتان متوجه باشید راه‌های ایجاد روابط بالقوه با دیگران را مسدود کرده باشید. از خودتان بپرسید که چقدر در فضاهای عمومی مانند سوپر مارکت از برقراری ارتباط با افراد دیگر اجتناب می‌کنید؟ چقدر از برقراری ارتباط چشمی با فردی که در اتوبوس نشسته فرار می‌کنید یا آیا از شروع یک مکالمه با فردی که در کافه در کنار شما نشسته است یا همکاری که در میز نزدیک شما در محل کار مشغول به کار است اجتناب می‌کنید؟ اگر فکر می‌کنید که بختتان بسته شده، به جای باورهای خرافی مبنی بر وجود طلسم ازدواج، سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید. بیشتر لبخند بزنید، تماس چشمی برقرار کنید، با اطرافیان خود مهربان باشید و سعی کنید با همه گفتگو کنید.

قرارهای آشنایی را جدی بگیرید

پیدا کردن فرد مورد علاقه را می‌توان با شغل یابی مقایسه کرد. اگر شما از بیکاری ناراضی هستید، باید رزومه خود را آماده کنید، با دوستان خود صحبت کنید، در اینترنت جستجو کنید و مصاحبه کنید. خوب، فردی که از مجرد بودن ناراضی است هم باید کارهای مشابه را انجام دهد.برای باز شدن فوری و تضمینی بخت، بهترین راه این است که با فرد مورد علاقه خود برای بیرون رفتن از خانه برنامه‌ریزی کنید و از فرصت‌های اجتماعی استفاده کنید. در دوره‌های افزایش مهارت عاطفی و اجتماعی شرکت کنید، به جای این که حضور در این دوره‌ها را هدر دادن وقت بدانید به قرار ملاقات‌هایی که ممکن است پس از آن داشته باشید فکر کنید. برای یافتن قرار ملاقات‌ها و عشق حرکت کنید.

  چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

بهانه‌های سخت‌گیرانه نیاورید

اگر شما تا کنون مجرد مانده‌اید به خودتان شک کنید. برخی زنان تمایل دارند که وضعیت رابطه خود را توجیه کنند. “من کارهای مهم‌تر از پیدا کردن دوست دارم، من می‌خواهم قبل از این که با یک نفر آشنا شوم، ظاهر بهتری پیدا کنم، من به اندازه کافی خوب نیستم، من خیلی در انتخابم وسواس دارم و…”. اگر هر یک از این جملات برای شما آشنا است، باید این بهانه‌ها را کنار بگذارید.

دچار روزمرگی‌های نادرست نشوید

انجام دادن کارهای روزمره عادی و طبیعی است اما برنامه‌های روتین قابل پیش‌بینی می‌تواند شما را از ملاقات با افراد جدید بازدارد. اگر شما هر روز صبح از یک کافه، قهوه می‌خرید و سر کار می‌روید، همیشه در یک رستوران ناهار میل می‌کنید و سپس رأس ساعت 6 به باشگاه می‌روید ممکن است فرصت‌های بالقوه را از دست بدهید. ذهن خود را آزاد کنید و انعطاف‌پذیر باشید و از منطقه راحتی که برای خود ایجاد کرده‌اید خارج شوید. برای باز شدن فوری و تضمینی بخت لازم نیست برنامه‌های روزانه خود را دائماً عوض کنید اما کمی تغییر می‌تواند به شما کمک کند تا با افراد جدید که قبلا آنها را ندیده‌اید آشنا شوید.

روابط اشتباه را از زندگیتان حذف کنید

ممکن است درگیر الگوهای نامناسب شده باشید یا جذب فرد نامناسبی شده باشید. اگر چنین احساسی دارید، ممکن است مانند بسیاری تصور کنید که شاید بخت شما توسط فردی بدخواه بسته شده است؛ اما این خرافات حقیقت ندارد، به جای تلاش برای شکستن طلسم ازدواج یا یافتن طلسم ازدواج فوری تلاش کنید که از اشتباهات خود درس بگیرید. با تصدیق و یافتن دلیل قطع شدن روابط قبلی می‌توانید در آینده با درس گرفتن از اشتباهات گذشته، رفتاری متفاوت داشته باشید.غالباً بین افرادی که جذب شما می‌شوند تشابه وجود دارد. شناخت این تشابه و یافتن علت آن می‌تواند به شما کمک کند که دوباره در این دام نیفتید. تغییر دادن افرادی که جذب شما می‌شوند به کار کردن شما روی خودتان، خودآگاهی شما و این که شما چه مقدار خود را همان طور که هستید می‌پذیرید بستگی دارد. زمانی که شما به اندازه کافی برای خودتان ارزش قائل باشید می‌توانید هر چیزی یا هر کس که به شما احترام نمی‌گذارد و نیازهای شما را تأمین نمی‌کند را رد کنید.

اگر موفق به ازدواج نمی‌شوید، دلیل بر بسته بودن بخت شما نیست و شما نیازی به طلسم بخت‌گشایی ندارید. بلکه نیاز دارید دلایل اصلی مجرد ماندن را بشناسید و با آموختن مهارت‌های ارتباطی لازم برای ازدواج اقدام کنید.مجرد ماندن شما و باز نشدن بختتان ممکن است به این دلیل باشد که زیاد بیرون نمی‌روید و با دیگران تعامل برقرار نمی‌کنید، شخص دیگری از روابط گذشته فکر شما را درگیر کرده یا اینکه در انتخاب همسر بیش از حد سختگیری می‌کنید. عدم برقراری ارتباط عاطفی مناسب و رساندن آن به ازدواج  ممکن است به علت کمبود اعتماد به نفس یا داشتن اعتماد به نفس کاذب بیش از حد باشد. همچنین اگر بیش از اندازه مرموز و رازآلود باشید یا اینکه بیش از حد مستقل رفتار کنید و کسی را به حریمتان راه ندهید، باعث می‌شود افراد از نزدیک شدن به شما بترسند و از شما دوری کنند.برای باز شدن بخت و ازدواج بهتر است درهای قلبتان را به روی دیگران باز کنید، قرارهای آشنایی را جدی بگیرید، بهانه‌های سخت‌گیرانه نیاورید. همچنین دچار روزمرگی‌های نادرست نشوید و روابط اشتباه را از زندگیتان حذف کنید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام روزتون بخیر
    پسری که ۷ سال از من بزرگ تر بود و چن ماه قصد دوستی با من رو داشت و من به عبارتی با یه پا پس میزدم با یه پا پیش بعد از چن ماه با هم دوست شدیم ۳هفته دوست بودیم و خیلی راضی بود میگفت من فقط فکر میکردم که قیافت خوبه اما الان همه چیت خوبه مخصوصا اخلاقت توی کارش مشکل دات و خیلی عصبانی بود واسه همین چن روزی که خیلی به هم ریخته بود کمتر زنگ میزد و پیام میداد یه روز اصلا پیام نداد من زنگ زدم گفت خیلی اعصابم خرابه منم یکم حرف زدم و دیگه گفتم بزار راحت باشه فرداش زنگ نزدم اونم زنگ نزد و همه چی تموم شد به نظرتون من باید زنگ میزدم؟؟و الان یک ماه میگذره که خبری ازش نشده ولی استوریامو سریع میبینه ولی چیزی نمیگه به نظرتون بازم میاد؟؟

    • سلام دوست گرامی
      به نظر می رسد این رابطه به صورت یکطرفه از سمت شریک عاطفی شما تمام شده است چون هرچقدر هم درگیر مشکلات باشند در یک ماه باید حداقل پیامی ارسال شده باشد که جویای حال شما باشند .پس بهتر هست شما اقدامی نکنید و رابطه را تمام شده بدانید

مقالات مرتبط