اشتباهات پیامی در بازگرداندن عشق

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

اشتباهات پیامی در بازگرداندن عشق

پیام های اشتباه


برای بازگرداندن عشق تون، خیلی مهمه که بدونین چه پیام هایی باید بدین. پیام هایی هستن که بدتر او رو دورتر میکنه و حس بدی از شما در او ایجاد میکنه که این باعث میشه، براش جذاب نباشین و هیچ وقت نخواد برگرده. پس برای اینکه بدونین چه پیام هایی نباید بفرستین، پست رو دنبال کنین.

«ازت متنفرم!»

شما با فرستادن این نوع پیام ها، شانس های برگشتن او رو از بین می برین. طبیعیه که در این شرایط ازش عصبانی بشین ولی شانس بازگشتن او در این است که شما نباید در مواقعی که احساساتی هستین، عکس العملی از خودتون نشون بدین.

«قلبمو شکستی»

پیام هایی که نشون میدن شما بیش از اندازه احساساتی هستین، عشقتون رو دفع میکنه چون شما رو نیازمند نشون میده. پیام هایی مثله تو قلب منو شکستی! یا من دیگه نمیتونم کس دیگه ای رو دوست داشته باشم. با این پیام ها، شما جذابیتتون رو از دست میدین و عشق سابق تون هم کیلومترها از شما دور میشه.

«توروخدا برگرد»

فرایند بازگرداندن باید اصولی طی بشه. درواقع هر پیامی، این قدرت‌رو داره که اونو بهتون نزدیک‌تر یا دورتر کنه. دوره بازگرداندن عشق و ازدواج همیار عشق یک راهنمای جامع براساس اصول روانشناسی هست که  بهتون یاد میده برای اینکه عشق‌تون رو دوباره مجذوب و شیفته خودتون بکنید چکار باید انجام بدین. برای شرکت در دوره می‌تونید به دایرکت پیام بدین.

«دلم برات تنگ شده»

باید کارهایی انجام بدین که او دلش براتون تنگ بشه، نه اینکه شما به او پیام بدین که دلتون براش تنگ شده، اینطوری شما در موضع ضعف قرار میگیرین و جذابیتتون رو از دست میدین. برای اینکه جذاب به نظر برسین و دلش براتون تنگ بشه، باید روی زندگی تون تمرکز کنین و برای پیشرفتتون هر کاری که میخواین انجام بدین.

  چه عشقی را باید برگردانیم؟ (چه رابطه‌ای ارزش برگرداندن ندارد؟)

 «مبارکه خوشبخت بشی»

نباید عکس العمل نشون بدین و حتی براش پیام تبریک بفرستین و آرزوی خوشبختی کنین. اینطور فکر میکنه که شما میخواین بهش طعنه بزنین و بدتر از شما دور میشه. باید اینطور فکر کنین که او دیگه به شما ربطی نداره و زندگی خودش رو داره، شما هم زندگی خودتون رو بکنین.

 آهنگ احساسی فرستادن

هر آهنگی که یادآور روزهای خوب شما بوده یا کنایه آمیز هست رو براش نفرستین. درواقع براش چیزی نفرستین که به خودش یا وضعیت شما ربط داشته باشه.  اگر آهنگی گوش میدین که به یاد او می افتین، سریع آهنگ رو قطع کنین تا احساساتی نشین و بخواین بهش پیام بدین و با این کار، اونو از خودتون دور کنین.

 

 

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام.. من دوسه هفته پیش پیام دادم.. کسی جوابم نداد.. میشه جواب سوالم بدید.. لطفاً

مقالات مرتبط

ویژگی‌های مرد واقعی!

ویژگی‌های مرد واقعی! محکم و قویه! یک مرد واقعی حتی در شرایط سخت هم ناامید نمیشه و محکم و قوی به راهش ادامه میده. یک مرد واقعی، باانگیزه هست و

مطالعه»

با سرعت مجاز عاشق بشین!

با سرعت مجاز عاشق بشین! زود عاشق نشین شاید بگین که، خوب عاشق شدن که دست من نیست، کار دِله! اما بدونین که اگر بخواین، میتونین کنترل کنین. زود عاشق

مطالعه»

چرا مردها شنونده‌های خوبی نیستند؟

ویژگی‌های جذاب آقایون از نظر خانم‌ها توی پژوهشی که در آمریکا انجام شد، جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی آقایون «حس شوخ‌طبعی» و جذاب‌ترین مهارتشون «شنونده خوب بودن» ارزش‌گذاری شد. واقعا شنونده خوب

مطالعه»