مشاوره روانشناسی ایرانیان خارج از کشور (مشاوره ایرانیان مقیم خارج)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

مشاوره روانشناسی ایرانیان خارج از کشور (مشاوره ایرانیان مقیم خارج)

ایرانیانی که به دلیل ادامه تحصیل و یا کار به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند ماه‌هاو سال‌ها درگیر چالش‌های مهاجرت می‌شوند. کشورهایی مثل امریکا، کانادا، استرالیا، آلمان و انگلیس به دلیل فرصت‌های شغلی و تحصیلی خوب از کشورهای منتخب ایرانیان برای مهاجرت هستند اما با وجود این فرصت‌های خوب زندگی در خارج از ایران سختی‌های خاص خودش را دارد از جمله دلتنگی برای خانواده، مشکلات مالی، مشکلات مربوط به زبان و از همه مهم‌تر مسائل فرهنگی که روابط عاطفی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این شرایط کمک گرفتن از یک روانشناس ایرانی که هم به فرهنگ مادری شما آشناست و هم به چالش‌ها و مشکلات ناشی از مهاجرت آشناست کمک بزرگی به شما می‌کند.

چرا ایرانیان خارج از کشور به مشاوره روانشناسی  نیاز دارند؟


دوری و دلتنگی از خانواده 

 یکی از مشکلات بزرگی که ایرانیان پس از مهاجرت با آن روبرو می‌شوند دلتنگی برای خانواده و دوستان خود در ایران است. بدلیل اینکه در فرهنگ ایران خانواده و روابط فامیلی از اهمیت بالایی برخوردار است و وابستگی بین اعضای خانواده زیاد است بعد از مهاجرت حتی با گذشت چند سال نیز همچنان این موضوع کیفیت زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بروی کار، تحصیل و روابط عاطفی فرد اثرات سو می‌گذارد.

بسیاری از جوانانی که برای ادامه تحصیل از ایران می‌روند نیز بدلیل مهاجرت مجبور به دور شدن از عشق و شریک عاطفی خود می‌شوند و یا حتی مجبور به تمام کردن رابطه‌هایشان می‌شوند و این موضوع دلتنگی و مشکلات زیادی را برایشان به همراه دارد که درصورتی که با یک فرد متخصص درباره ای موضوع مشورت نکنند تا مدت‌ها در شرایط نا به سامانی از لحاظ روحی باقی می‌مانند.

نکات طلایی در مورد بازگرداندن عشق

استرس و اضطراب ناشی از شروع جدید 

طبیعی است هر تغییر جدیدی در زندگی فرد باعث ایجاد هیجان و ایجاد استرس در او شود. مهاجرت و ترک سرزمین مادری نیز یک تغییر بزرگ و اساسی در زندگی فرد بحساب می‎‌آید که فشار روانی زیادی را به فرد تحمیل می‌کند نگرانی در مورد آینده، ترس از شکست و ..  همه و همه عامل استرس به فرد هستند. در این موقعیت اگر به کمک یک روانشناس تکنیک‌های تخلیه هیجانی را یاد بگیرید به خوبی می‌توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و استرس‌تان را مدیریت کنید.

  مشاوره اختلالات خواب با 9 راهکار روانشناسی، جایگزین انواع قرص خواب

زبان جدید 

زبان جدید یکی دیگر از چالش‌های مهاجرت است که دردسرهای زیادی به همراه دارد و مدت زمان نسبتا زیادی نیاز است تا فرد بطور کامل به زبان و اصطلاحات کشور جدید مسلط شود. در این بین اگر بخواهید با فرد جدید که ایرانی نیست آشنا شوید و یک رابطه عاطفی را شروع کنید این مشکل بیشتر خود را بروز می‌دهد چون بیان احساسات و جذب فرد مقابل سخت‌تر می‌شود.

نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج

مشکلات مالی 

مشکلات مالی 

مشکلات اقتصادی یکی دیگر از مشکلاتی است که ایرانیان مقیم خارج بعد از مهاجرت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند تا زمانی که به یک شرایط پایدار برسند. بسیاری از زوج‌ها بدلیل مشکلات مالی و عدم همکاری در شرایط جدید باهم دچار مشکل می‌شوند و حتی گاهی به مرحله جدایی و طلاق نیز می‌رسند. در این شرایط پرداخت هزینه‌های مشاوره نیز مطمئنا برای افراد مشکلی بر مشکلات قبلی‌شان است اما پیدا کردن یک مشاوره ارزان  کمک بزرگی به برطرف کردن مشکل می‌کند.

حتما بخوانید: طلاق بدلیل مشکلات مالی

تفاوت فرهنگی

تفاوت فرهنگی

شاید به جرات بتوان گفت بزرگترین مسئله‌ای که ایران خارج از کشور بعد از مهاجرت با آن روبرو می‌شوند مسئله تفاوت فرهنگ مادری‌شان با فرهنگ جدید است وفق دادن خود با فرهنگ جدید نیاز به زمان، صبر و دوری از تعصب‌های عقیدتی است. متاسفانه بخصوص زوج‌های جوانی که مقیم خارج از ایران هستند نسبت به این متفاوت بودن فرهنگ جدید بشدت آسیب پذیر هستند و دچار اختلافات و درگیری‌های بسیاری می‌شوند در این شرایط توصیه می‌شود حتما با یک مشاور ایرانی و فارسی زبان که با فرهنگ ایرانی و همچنین مسائل فرهنگی مهاجرت آشناست مشورت کنید.

 

رزرو نوبت اینترنتیرزرو نوبت تلفنیرزرو نوبت در واتساپرزرو نوبت در تلگرام

برای رزرو نوبت می‌توانید:

با شماره تلفن 02122024728 تماس بگیرید.

  مشاوره روانشناسی در کانادا (روانشناس ایرانی در تورنتو، مونترال، ونکوور)

به شماره 09035714068 در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

و یا بصورت اینترنتی نوبت خود را در روز و ساعت دلخواهتان رزرو کنید.

اهمیت مشاور ایرانی برای ایرانیان مقیم خارج


همانطور که گفته شد مشکلات مربوط به زبان و فرهنگ جدید بعد از مهاجرت از بزرگترین مشکلاتی هستند که ایرانیان خارج از کشور با آن روبرو هستند برای حل مشکلات فردی، خانوادگی و زوج درمانی بهتر است با روانشناسی صحبت کنید که به زبان مادری شما مسلط است و حرف‌های شما را بخوبی درک می‌کند و البته که به فرهنگ و ارزش‌هایی که با آن بزرگ شدید نیز آشناست بهمین خاطر مشاوره گرفتن از یک روانشناس ایرانی و فارسی زبان به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان و به بهترین شکل به مشکلات خود غلبه کنید.

خدمات مشاوره روانشناسی همیار عشق به ایرانیان خارج از کشور


دسترسی راحت 

از آنجایی که بخش زیادی از مراجعین همیار عشق ایرانیان خارج از کشور هستند، بهمین منظور ترتیبی اتخاذ کردیم تا مراجعین مقیم خارج به راحتی بتوانند با روانشناسان خود به راحتی از طریق تماس صوتی در واتساپ و یا بصورت آنلاین (چت در واتساپ) مکاتبه داشته باشند.

امکان مشاوره در ساعات مختلف شبانه روز 

بدلیل اختلاف زمانی بین کشورهای مختلف دنیا ما در همیار عشق امکانی را فراهم کردیم تا در ساعاتی که برای مراجعین عزیز خارج از کشور مناسب است بتوانند به راحتی با مشاور روانشناس خود جلسه مشاوره داشته باشند.

نوبت دهی سریع

قابل درک است که زمانی فرد دچار مشکلی در زندگی‌اش می‌شود صبر و شکیبایی‌اش کم می‌شود و می‌خواهد در اسرع وقت با مشاور روانشناس خود صحبت کند و از او راهنمایی  بگیرد، بنابراین بخش پشتیبانی و نوبت دهی همیار عشق تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مراجعین‌ بخصوص ایرانیان خارج از کشور جلسه مشاوره برگزار کند.

 

پرداخت از طریق PayPal

 علاوه بر اینکه مراجعین عزیز خارج از کشور می‌توانند در همیار عشق با هزینه کمتری نسبت به خارج از کشور از جلسات مشاوره استفاده کنند به منظور رفاه حال این عزیزان امکان پرداخت از طریق حساب پی‌پال نیز فراهم شده است.

  مهارت حل مساله (مشکلات و تعارضات رابطه را چطور حل کنم؟)

مشاوره آموزش محور 

 اساس فعالیت ما در همیار عشق براساس مشاوره آموزش محور است به این ترتیب که به منظور بالا بردن سطح کیفیت مشاوره و صرفه جویی در زمان و هزینه بسیاری از مهارت و تکنیک‌های لازم را از طریق فایل‌‌های آموزشی در اختیار مراجعین قرار داده‌ایم که به راحتی می‌توانند آن‌ها را تهیه و دانلود کنند.

  • بازگرداندن رابطه: که شامل 7 ساعت فایل صوتی است که در آن تمام اطلاعات و مهارت‌هایی که برای بازگرداندن یک رابطه تمام شده نیاز دارید با مثال‌های کاربردی آموزش داده شده است. (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)
  • زندگی پیروزمندانه پس از جدایی و طلاق: که در آن به شما آموزش داده می‌شود چطور آسیب‌هایی که بعد از جدایی و طلاق در شما بوجود آمده است را ترمیم کنید و دوباره اعتماد به نفس‌تان را بدست بیاورید و یک زندگی شاد و موفق را آغاز کنید. (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)
  • جذب عشق از آشنایی تا ازدواج: که در آن به شما آموزش داده می‌شود چطور ابتدا جذابیت‌های خودتان را رشد دهید و سپس فرد مناسب و دلخواهتان را مجذوب خودتان کنید و یک رابطه پایدار و منجر به ازدواج بسازید. (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)
  • جذب مرد با موبایل: این آموزش شامل 3 ساعت فایل صوتی است که به شما آموزش می‌دهد که بعنوان یک خانم با اعتماد به نفس و جذاب چطور به فرد مقابل‌تان پیام دهید طوری که او مشتاق به ادامه ارتباط شود و جذب ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیت‌تان شود. (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

ارائه خدمات به ایرانیان ساکن کشورها و شهرهای مختلف دنیا 

همیار عشق با افتخار به ایرانیان خارج از کشور در تمام نقاط دنیا خدمات مشاوره روانشناسی ارائه می‌دهد:

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط