جذب دختر مورد علاقه

قانون جذب زنان (جذب دختر مورد علاقه و دلخواه)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

قانون جذب زنان (جذب دختر مورد علاقه و دلخواه)

بسیاری از افراد قانون جذب را به عنوان روشی برای رسیدن به آرزوها و اهداف شخصی و حتی برای جذب عشق و زن موردعلاقه معرفی می‌کنند. دراقع معتقدند شما می‌توانید از قانون جذب زنان برای یافتن همسر دلخواه‌تان کمک بگیرید. با اینکه علمی بودن قانون جذب چندان مورد قبول نیست اما برخی از مفاهیمی که مطرح می‌کند، از نظر علمی قابل قبول و کاربردی است. بنابراین با آشنایی و بهره‌گیری از این مفاهیم قانون جذب شما می‌توانید فردی با ویژگی‌های دلخواه را جذب کنید و به رویای ازدواج با دختری ایده‌آل تحقق ببخشید. در صورتی که می‌خواهید بدانید مفاهیم کاربردی قانون جذب زنان چیست و چطور می‌توان از آن برای رسیدن به دختر مورد علاقه کمک گرفت، در این مقاله با ما همراه باشید.

قانون جذب زنان به چه معناست؟


یکی از مفاهیم قانون جذب بیان می‌کند تجربیات ما بر اساس افکار و احساساتِ اصلی‌مان، یعنی افکار و احساساتِ غالبمان، رقم می‌خورد. این بدان معنی نیست که تمام افکارِ آگاهانه، به واقعیت تبدیل می‌شوند، حتی به این معنی نیز نیست که اگر به شخصی یا چیزی خیلی فکر کنیم، به واقعیت تبدیل خواهد شد. آن‌چه مهم است افکار و احساسات غالب شماست. مثلا فرض کنید، شما به یک دختر خیلی علاقه دارید و اتفاقا خیلی هم به او فکر می‌کنید، اما فکرتان این است که هیچ‌وقت به او نمی‌رسم و احساس ناامیدی دارید. شما به با او بودن فکر می‌کنید و افکار غالبتان نیاز داشتن یا خواستن او است ولی محتوای افکارتان منفی است و همین افکار منفی روی احساسات و رفتارهای‌تان اثر منفی می‌گذارد و در عمل هم واقعا به او نمی‌رسید! بنابراین نحوه فکر کردن و خواستن هر چیزی از جمله زن دلخواه، اهمیت بسیاری دارد. برخی از تکنیک‌های قانون جذب به شما کمک می‌کند افکار و احساسات‌تان تغییر داده و به رفتارهای موثر تبدیل کنید تا در نهایت به خواسته‌تان برسید.

تکنیک‌های قانون جذب برای رسیدن به دختر ایده‌آل؟


تکنیک‌های قانون جذب برای رسیدن به دختر ایده‌آل

همان‌طور که گفته شد، قانون جذب به شما کمک می‌کند تجربیات‌تان را بر اساس احساسات و افکار متمرکزتان، یعنی چیزهایی که اکثرا به آنها فکر می‌کنید و احساساتی که اکثرا تجربه می‌کنید، رقم بزنید. در اینجا سوال این نیست که چگونه یک دختر خاص را به دست آورید، بلکه این است که چگونه به یک رابطه واقعی با یک دختر ایده‌آل برسید. برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید یک رابطه ایده‌آل را در ذهن خود تصور کنید. و سپس طوری زندگی و رفتار کنید که گویی این رابطه ایده آل اکنون وجود دارد. زمانی که کاملا با آرزوهایتان هماهنگ شده، یا افکار و احساساتتان را با آرزوهایتان تطبیق ‌دهید، قانون جذب نیز واقعیت را با آرزوهایتان هماهنگ می‌کند. هنگامی که بهترین فکرها و احساسات را برای خود داشته باشید، بهترین چیزها برایتان اتفاق خواهند افتاد.

در اینجا تعدادی از ترفندهای پنهانی و موثر آمده است که در جذب زنان بیشتر به شما کمک می‌کند:

خواسته تان را به صورت دقیق مشخص کنید

جذب دختر رویایی مانند زمانی است که می‌خواهید پول، ماشین جدید، شغل یا موفقیت‌های دیگری کسب کنید. اگر بخواهید پول جذب کنید، باید بدانید چقدر پول می‌خواهید، و چرا این مقدار پول را می‌خواهید. در مورد عشق نیز همین‌طور است.

کلید اصلی جذب، روشن‌سازی است. هرچه هدف واضح‌تر و شفاف‌تر باشد، بیشتر جذب خواهد شد. این بدان معنی است که خواسته خود را کاملا مشخص کنید. تا جایی که می‌توانید خواسته‌تان را مشخص سازید.دختر ایده‌آل خود، ظاهر او، ویژگی‌هایش، شخصیتش یا سرگرمی‌هایش را برای جهان هستی توصیف کنید .

زمانی که تصویری از دختر ایده‌آلتان در ذهن‌تان ایجاد شد، چشمان‌تان را بسته و او را همان‌طور که می‌خواهید تجسم کنید. موانع فقط در ذهن شما هستند. هرچه هدف شفاف‌تر باشد، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. البته فراموش نکنید این مرحله اول کار است و فعلا قرار است امید و انگیزه‌تان افزایش پیدا کند. باید بدانید همین که به چیزی فکر کنید، هرچقدر هم واضح و شفاف و مثبت، اما اگر برای آن خواسته و هدف قدمی برندارید، به آن نخواهید رسید. تجسم و تصویرسازی بخش مهمی از کار است اما همه آن نیست.

  نکاتی برای موفقیت در مدیریت رابطه از راه دور

با خودتان مکالمات درونی مثبت داشته باشید

از رابطه با زنان چه انتظاری دارید؟ آیا انتظار دارید در برقراری ارتباط با هر زنی که ملاقات می‌کنید ناموفق باشید؟ آیا انتظار دارید با ظاهر و ویژگی‌های ذهنی خود، زنان را ترسانده و فراری دهید؟ اگر چنین انتظاراتی دارید، همان نتایج مورد انتظارتان را کسب خواهید کرد.

با خودتان به شکل متفاوتی صحبت کنید، به خودتان روحیه بدهید و به خودتان بگویید که می‌توانید دختر بعدی که ملاقات کردید را جذب کنید. زمانی که شروع کنید با خودتان به شکل متفاوتی صحبت کنید، باورهایتان در مورد خودتان تغییر خواهد کرد، در برقراری ارتباط با زنان موفق خواهید شد و انتظار خواهید داشت که برخوردها و نتایج متفاوتی برایتان پیش آید. البته قرار نیست بدون توجه به واقعیت فقط مثبت فکر کنید، بلکه باید به واقعیت نیز توجه کنید. اگر واقعا ایرادی در رفتار و ظاهرتان هست، با تغییر نوع صحبت کردن‌تان با خودتان قرار نیست معجزه رخ دهد. بلکه اول باید ایرادات را رفع کنید و بعد انتظارات و افکارتان را هم متناسب با آن مثبت کنید.

آنچه به دست می‌آورید نتیجه‌ی چیزی است که انتظار داشته‌اید، چون شما مطابق با انتظارات و افکارتان فکر می‌کنید و قدم برمی‌دارید. اگر انتظار داشته باشید روابطتان با زن‌ها ناموفق باشد، بارها و بارها در رابطه با زنان زندگیتان تجربیات ناموفق خواهید داشت. بنابراین، تلاش کنید از خود و از روابطتان انتظارات بیشتر و بهتری داشته باشید تا نتایج بهتری کسب کنید و در عین حال بررسی کنید چرا انتظارات منفی در شما شکل گرفته‌اند.

ویژگی‌هایی که دوست دارید جذب کنید را در خود نیز ایجاد کنید

هر چقدر انرژی در این راه صرف کنید، نتیجه‌ی آن به خودتان باز خواهد گشت. بنابراین، اگر بدبین بوده و سخنانی همچون “تمام مردمِ شهرِ ما دغل باز هستند”، را به زبان ‌آورید، افراد دغل باز را نیز سر راه‌تان قرار خواهند گرفت، شما نه‌تنها باید به آن‌چه می‌خواهید فکر کنید، بلکه باید آن را زندگی کنید. بنابراین ویژگی‌هایی که می‌خواهید در خود تقویت کنید را یادداشت کنید و در راستای کسب آن قدم بردارید.

سپاسگزار باشید

گاهی اوقات وقتی خواهان مقدار بیشتری از چیزی هستیم، فراموش می‌کنیم که آن را داریم. بنابراین، آیا می‌توانید هم بخاطر شخصی که سر راهتان قرار گرفته و به شما نشان داده شده قدردان باشید و هم میل و اشتیاق برای جذب فردی دیگر داشته باشید؟ نه تنها این مورد، بلکه آیا می‌توانید از زنان زندگیتان، مثلا خواهر یا مادرتان قدردانی کرده و شادی و لذتی که احساس می‌کنید را به آنها نشان دهید. اجازه دهید بدانند برایتان چقدر ارزش دارند. قدردانی، قدردانی می‌آورد.

با اعتماد به نفس باشید

زنان، مردانِ دارای اعتماد به نفس و با ارزش‌ را می‌‌پسندند و برای اینکه به یک دختر نشان دهید این ویژگی های مثبت را دارید، تنها کافی است مثل یک آدم بااعتمادبه‌نفس عمل کنید. به جای این‌ که به دختر نزدیک شوید تا چیزی (مانند شماره تلفن) از او بگیرید، سعی کنید چیزی به او بدهید. اگر می‌توانید کاری کنید که او لبخند بزند یا روز خوبی داشته باشد. از آنها تعریف کنید بدون اینکه در عوض، انتظار و خواسته‌ای داشته باشید یا بخواهید نیازی را برایتان برآورده کنند. قبول این دیدگاه که بخشیدن یا دادن (در حالی که در عوضِ آن، هیچ نیازی ندارید) می‌تواند مردانِ دارایِ اعتماد به نفس و با ارزش‌ را از دیگران مجزا سازد.

یکی دیگر از راه های بالا بردن اعتماد به نفس در مقابل خانم‌ها این است که آگاهی و شناختتان را نسبت به روحیات جنس مخالف بالا ببرید. با آگاهی از نحوه‌ی تفکر زنان، آنچه زنان می‌خواهند و چرا شما برای این ارتباط مناسب هستید، به توانایی خود در جذب زنان اطمینان پیدا کرده و با کمک اطلاعاتِ خود، خواهید توانست در جذب زنان موفق شوید.

  دردسرهای ازدواج با زن یا مرد بچه‌دار (ازدواج با شخص دارای فرزند)

باور داشته باشید جذاب هستید

پیغام‌هایی که از طرف اجتماع به فرد می‌رسد، این باور را ایجاد می‌کنند که برخی مردان به اندازه کافی “پولدار”، “زیبا”، یا “اجتماعی” نیستند که بتوانند زنان را جذب کنند. اما در حقیقت تنها ویژگی این مردان که مانع جذب زنان می‌شود این است که تصور می‌کنند به اندازه کافی خوب نیستند. اگر مردان چنین باوری را نداشتند، در برخورد با زنان با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شده و قابل اعتماد بوده و در نتیجه جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

بنابراین، مهم‌ترین تغییری که هر مردی برای برقراری ارتباط با زن‌ها باید در خود ایجاد کند، باورهایش در مورد خودش است. شما چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ می‌توانید ابتدا از خود بپرسید “چرا زنان زیبا اینقدر مجذوب من میشوند؟” نیازی نیست به این سوال جواب بدهید، تنها این سوال را از خود بپرسید و اجازه دهید ضمیر ناخودآگاه به دنبال جواب بگردد. این کار به تخریب آن باورهای قدیمی که شما برای زنان جذاب نیستید، کمک می‌کند. همچنین این کار باورتان در مورد اینکه شما برای زنان جذاب هستید را نیز تقویت می‌کند.

نیازی نیست به زنان چیزی بگویید یا کار خاصی انجام دهید که دختری را وادار کنید شما را دوست داشته باشد. شما مردی فوق العاده و دوست داشتنی هستید. بنابراین، بجای اینکه تلاش کنید دختری را جذب خود کنید، سعی کنید از برقراری ارتباط با زنان لذت ببرید. از خودتان راضی باشید و اجازه دهید این رضایت درونی‌تان به زن‌ها نیز منتقل شود. طبیعتا با تمرکز بر ایجاد رضایت درونی، جذاب‌تر به نظر خواهید رسید.

غریزه های مردانه تان را بپذیرید

برخی از مردان، علاوه بر اینکه احساس می‌کنند به اندازه کافی خوب نیستند، بلکه یاد گرفته‌اند که غریزه جنسی خود را نیز از زنان مخفی کنند. آنها آن قدر از اینکه افرادی “تنفر انگیز” که تنها به دنبال “روابط جنسی هستند” نامیده شوند، می‌ترسند که توجه خود نسبت به زنان را پنهان می‌کنند. این کار باعث می‌شود رابطه این مردان با زنان به شکل دوستی خواهر برادری تبدیل شود.

چنین مردانی باید اجازه دهند زنان آنها را به شکل افرادی با نیاز جنسی ببینند. به یاد داشته باشید که زنان آن مجسمه‌های ظریف چینی نیستند که مردها تصور می‌کنند. آنها موجوداتی با نیازهای جنسی هستند که خواسته‌ها و نیازهای خود را دارند. بنابراین، از تحریکِ نیاز جنسیِ آنها و خودتان هراس نداشته باشید.

لباس متناسب بپوشید

پوشیدن لباس متناسب به معنی استفاده از آخرین مُدِ موجود نیست. در حقیقت، پوشیدن لباس متناسب دو معنی دارد:

لباسی بپوشید که مناسب شما باشد

پوشیدن لباس مناسب در حقیقت نُه دهم از خوب لباس پوشیدن است. برخی از مردان نمی‌دانند چه لباسی برای آنها “مناسب” است.

لباسی بپوشید که در آن راحت باشید

یک دهم از خوب لباس پوشیدن، پوشیدنِ لباسی است که آن را دوست داشته باشید، احساس خوبی به شما بدهد و نشان‌دهنده‌ی شخصیتتان باشد. هر مردی سبک خاصی برای لباس پوشیدن دارد. سبک لباس چندان اهمیتی ندارد. بلکه چیزی که اهمیت دارد این است که لباس نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست.

به آراستگی تیپ ظاهری توجه کنید

آراستگی ظاهری نیز مانند پوشیدنِ لباس مناسب، بیش از آنچه تصور می‌کنید اهمیت دارد. اگر بخواهیم ظاهر آراسته را به شکل ساده توصیف کنیم می‌توان گفت: مرتب (حداقل هر شش هفته یک‌بار) موهایتان را کوتاه کنید. قبل از اینکه برای گذراندن شب بیرون بروید، دوش گرفته و اصلاح کنید. صاف ایستاده و لبخند بزنید. با اعتماد به نفس رفتار کنید.

این‌ها برخی از کارهایی هستند که هر مردی می‌تواند از امشب انجام آنها را شروع کند تا شانس بُرد در این بازی را افزایش دهد.

در جمع دوستان بدرخشید

می‌دانید چه کسی بیشترین توجه را به خود جذب می‌کند؟ مردانی که به صورت گروهی سفر می‌کنند، اجتماعی هستند، اوقات خوشی را با دیگران می‌گذرانند و احساس خوبی در دیگران ایجاد می‌کنند. وقتی برای گذراندن شب بیرون می‌روید، می‌خواهید با افرادی باشید که همان انرژی مثبتی که شما می‌دهید را آنها نیز به شما بدهند. زنان بیشتر جذب چنین افرادی می‌شوند و ترجیح می‌دهند با آنها صحبت کنند. این یکی از مهم‌ترین رموز جذب زنان است.

  سوالات برای آشنایی دختر و پسر (سوالاتی برای شناخت طرف مقابل)

برای آشنایی پیش قدم شوید

در نهایت شما نیز باید فعالیت‌هایی انجام دهید تا افکار و تصورات مثبت‌تان به رفتار تبدیل شود. از زنی که به او علاقه پیدا کرده‌اید، صمیمانه دعوت بکنید. هنگامی که بیرون از منزل رفته و قصد ملاقات با زنان، صحبت با آنها و دعوت آنها را دارید، راحت و رو راست باشید. اجازه دهید زنان بفهمند که شما به دنبال یافتن همسر ایده‌آلتان هستید.

یکی از چیزهایی که برای زنان جذاب نیست، مردانی هستند که تردید داشته و اقدامی نمی‌کنند. از این نوع مردان نباشید. در عوض سعی کنید مردی با اعتماد به نفس باشید که پس از اینکه زنی به نظرش جذاب آمد، فورا به او نزدیک شده و با او صحبت می‌کند. هرچه بیشتر برای صحبت با زنی صبر کنید، موفقیت برایتان مشکل‌تر خواهد شد.

شنونده خوبی باشید

یکی از چیزهایی که گهگاهی می‌شنویم این است که زنان نمی‌توانند مردی که به حرف‌هایشان گوش نمی‌کند را تحمل کنند. برای زنان گوش کردن مهم است و شما باید شنونده خوبی باشید. به آنچه او می‌گوید توجه کنید، در چشمانش نگاه کرده و چیزی بگویید که متوجه شود به او توجه می‌کنید. این کار واقعا خیلی سخت نیست، اما اکثر مردان آن را انجام نمی‌دهند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، ملاقات خوبی خواهید داشت.

در رابطه عاطفی سکان دار و هدایت کننده باشید

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد علاقه زنان که به راحتی می‌توان آن را ثابت کرد، قدرت مدیریت و رهبری است. زنان، مردانی را دوست دارند که زمام امور را در دست گرفته و هدایت و رهبری را انجام دهد. هنگامی که یک مرد مسئولیتِ هدایت و رهبری را به عهده می‌گیرد، در حقیقت فرصتی به زن می‌دهد تا راحت نشسته، استراحت کرده و لذت ببرد.

بهترین زمان برای اثبات قدرت مدیریت، زمانی است که می‌خواهید رابطه را تا مرحله بعد پیش برید. به جای این که منتظر بمانید تا زن حرکت اول را انجام دهد، (یا بخواهید به او بفهمانید که نوبت او است که کاری انجام دهد)، خود شجاعت به خرج داده و امیال خود را بیان کنید.

اجازه دهید او بفهمد که دوستش دارید یا می‌خواهید با او آشنا شده و ازدواج کنید. در اینجا برای جذب زنان هیچ رمز و رازی وجود ندارد، فقط باید شجاع بوده و آنچه در ذهنتان است را به زبان آورید. اگر بدون احساس خجالت، برای کسب آنچه دوست دارید تلاش کنید، خواهید توانست آن قدرت مدیریت و رهبری که برای زنان قابل احترام است را اثبات کرده و طبیعتا جذب آنها شوید.

راه‌های جذب زن متولد…

عده‌ای برای جذب و عاشق کردن زن مورد علاقه خود به‌دنبال طالع بینی ماه تولد او هستند مثلا راه‌های جذب زن متولد تیر، فروردین، مهر، آبان، اسفند و ….. هستند. با توجه به اینکه هر فردی روحیه و ویژگی‌های فردی خاص و منحصر به فرد خود را دارد برای جذب دختر مورد علاقه‌تان فارغ از اینکه او متولد اردیبهشت است یا خرداد بهتر است برای شناخت خلق و خوی خود او تلاش کنید و راه‌های نفوذ به قلب او را یاد بگیرید.

برای جذب دختر مورد علاقه با قانون جذب لازم است ابتدا خواسته تان را به صورت دقیق مشخص کنید. اجازه ندهید افکار منفی بر شما غلبه کند و با اعتماد به نفس باشید. باور داشته باشید جذاب هستید و غریزه‌های مردانه‌تان را بپذیرید. برای موفقیت در جذب زنان، لباس متناسب بپوشید و به آراستگی تیپ ظاهری توجه کنید. جرات به خرج دهید و برای آشنایی پیش قدم شوید. هنگام صحبت با خانم ها شنونده خوبی باشید و در رابطه عاطفی سکان دار و هدایت کننده باشید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام تشکر از مطالب خوبتون .
    من 24سال سن دارم ودانشجو هستم وسه سال پیش به یکی از دختر فامیل که اونم دانشجو بود پیام میدادیم ورفت امد خونوادگی بود وبیشتر اوقات که چت میکردیم فقط خوشحال کردن همدیگه بود وخنده بود و کم کم بهش ابراز علاقه کردم و وابستش شدم وهربار که میگفتم دوستت دارم فقط کلمه مرسی رو میگفتن حتی درخواست ازدواج دادم رد کردن ودلیلشو هم هیچ نمیگن جواب سربالا میدن .
    من به خاطر این اونو انتخاب کردم که دختر پاک وسر به زیر ودر ردهی خودم واکثر رفتارامون مثل هم اند وقتی جواب رد شنیدم یه مدت پیام ندادم بعدش دیدم یکم گرم شده وچت هامون در حد سلام واحوال پرسی بودن ومن به خاطر اینکه دوستش داشتم از دوباره در خواست ازدواج کردم که بازم جواب نه شنیدم و الانم به هم پیام میدیم ولی خیلی کم و درباره مسایل روز با هم صحبت میکنیم وخنده وجک واین چیزاست
    حالا اگه میسه راهنمایی بفرمایید دوباره درخواست بدم یا کلا دیگه بیخیال شم

    • سلام دوست گرامی
      زمانی که جواب رد می‌شوید باید علت آن را متوجه شوید تا اگ رعلت منطقی است، دیگر ابراز علاقه و درخواست نکنید.
      بنابراین پیش از درخواست مجدد، از او علت را جویا شوید؛ شاید یک سوءتفاهم باشد و یا ترس خاصی داشته باشد.

  • سلام ممنون از اصلاعات خوبی که در دست ما قرار می دهید .خوب من یک سال از دختری خوشم اومده خوب این دختر تو محل مون زندگی می کنه و من شناخت زیادی در مورد اون ندارم و همچنان او منو نمیشناسه
    خوب چطوری میتونم با اون آشنا شوم
    منظورم حرف زدن و دوست شدن است
    ‌فقط ‌موقع اومدن به خونه ‌رفتن صبح وقت به کار اونو میبینم ومن هیچ تجربه در ارتباط برقرار کردن با دخترها ندارم
    به خدا نیت من خیره

    • سلام دوست گرامی
      به سن خودتان اشاره نکردید.
      تا چه میزان از ایشان اطلاعات دارید؟ ابتدا دلایل خود را که باعث شده است از او خوشتان بیاید را برای خودتان تشریح کنید. سپس با توجه به اینکه سابقه‌ای در برقراری ارتباط ندارید، مهارت‌هایی مانند ارتباط موثر را یاد بگیرید.
      در مسیر یادگیری مهارت‌ها می‌توانید از مشاوران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

  • سلام من 19 سالمه میخوام برم دانشگاه و عاشق یه دختر کوچک تر از خودم شدم
    حدود 1ی2 سال کوچک تر و یکسال میبینمش دو بار رفتم جلو سلام کرد جواب میداد
    تا اینکه رفتم بهش گفتم یه چیزی میخوام بگم گفت بگو گفتم ازتون خوشم اومده دیگه هیچی رفت
    از اون به بعد حرف نمیزد با من و منو میدید فقط زل میزد تو چشام منم با بی محلی رد میشدم
    میگید چیکار کنم
    تو خوابم اومده و بهش فکر میکنم
    برم بهش چجوری بگم اشنا شم باهاش

    • سلام دوست گرامی
      تناقضی که وجود دارد این است که بعد از ابراز علاقه، او به شما نگاه می‌کرد و شما با بی‌محلی رد می‌شدید؟
      شما با افزایش موفقیت‌ها و یادگیری مهارت‌های بیشتر می‌توانید توجه او را جلب کنید. چون سن هردوی شما کم است و جدی گرفته نمی‌شوید.

  • سلام من یه پسر 14 ساله هستم عاشق یه دختر 16 ساله شدم یهبار بهم جواب منفی داد ولی من دوباره دنبالشم اینبار خودش حرف میزنه میشه بگید چطوری دلشو بدست بیارم از 12 سالگی دوستش دارم همسایه مونه میشه بوید چطوری دلشو به دست بیارم به خدا میمرم بدون اون دختر

  • سلام با تشکر از مقاله خوبتون یه دختر هست 3 ساله دنبالشم یا بگم روش کراش زدم مغروره و…. قبلا زیاد بهش توجه میکردم و اونم هی تلافی میکرد چند وقت پیش اون به من توجه میکرد و جدیدا هی میاد به خوابم چیکار کنم بهش برسم؟

    • سلام دوست گرامی
      دلیل اینکه به خواب شما می‌آید این است که در بیداری دائما به او فکر می‌کنید.
      برای رسیدن به او باید ابتدا جزییات این علاقمندی یعنی اینکه چرا از او خوشتان می‌آید؟ او چه شرایطی دارد؟ سن شما و ایشان چقدر است؟ بررسی کنید و سپس برای جذب ایشان وارد عمل شوید.

  • سلام.من 17 سالمه و عاشق دختر دختر عمم شدم اون هم سن منه ما زیاد به خونشون رفت و آمد نداریم.
    من اون رو خیلی دوست دارم و فکر میکنم که اون هم منو دوست داره ولی زیاد مطمعا نیستم.ولی نمیدونم چطوری بهش ابراز علاقه کنم و بهش بگم که دوستش دارم.

    • سلام دوست گرامی
      علاقه در سن نوجوانی نمی تواند پایدار باشد، بلکه فقط به شما انگیزه می دهد تا بتوانید هدفمندتر زندگی کنید. دوست داشتن حس زیبایی است و بهتر است مقدمات بودن ایشان در زندگی خود را فراهم کنید، البته مدت زمان زیادی باید سپری شود که مقدمات حصور ایشان در زندگی شما فراهم شود. برای بررسی بیشتر این حس علاقمندی می توانید از مشاوران همیار عشق وقت مشاوره آنلاین یا تلفنی دریافت کنید.

  • باسلام مجدد و تبریک سال جدید و آرزوی توفیق روافزون و سلامتی مطلق برای تمام ملت عزیز کشورم و خصوصأ دست اندر کاران عزیز همیار عشق.
    درباره نگرانی های عدم قبول پیشنهاد ازدواجم با خانم مورد علاقه ام طبق پیشنهاد همیار عشق باهم صحبت کردیم،و علت نهایی و تاحدودی بدست آوردم و اونم اینکه اگه رابطه ما رسمی و به ازدواج ختم بشه ایشون بخاطر ازدواج پیشین خودشون احتمال میدن در خانواده من تحقیر بشن چونکه بعضی اقوام و ذهنیت حاکم بر آداب و رسوم اون منطقه مزید بر علت هستش،و چون ایشون از نظر درآمدی مستقل هستن و با خانواده خودشون زندگی میکنن تاکید به توان 2 داشتن ک من بخاطر علاقه و عشقی ک بهشون دارم فداکاری کنم و اجازه بدم ک بقول خودشون نفس بکشن،و شدیدأ معتقد هستن که اگه رابطه رسمیشون با بنده کلید بخوره اگه کوچکترین مشکلی پیش بیاد ایشون دیگه نابود میشن ودر خودشون این توان شروع دوباره رو نمیبینن،به زبون ساده تر،{شروع نکرده،از ته ماجرا حرف میزنن}یه جور جدایی غیر مستقیم و خاتمه یافته در صحبت ایشون موج میزنه.حالا واقعأ سوالات زیادی به سمت بنده حمله ور میشن،ک آیاد اینا دلایل قانع کننده ای هستن؟؟؟
    آیا ممکنه ایشون فردی توی زندگیشون باشه؟و این موضوع عدم پاشخ مثبتون باشه؟

  • با سلام و سپاس فراوان بخاطر حضور قشنگ متخصصین روانشناسی این سایت.
    بنده 33 سالمه.6 ساله ب همکار خودم علاقمندم.و ارتباط ما از حیطه کارمون شکل گرفت و روز ب روز بنده در مستحکم شدن و واقعی شدنش حسابی زمان و فکر و حمایت از ایشون هزینه کردم.و الان تحت هیچ شرایطی نمیخوام از دستش بدم چون خیلی زیاد همدیگه رو خوب میشناسیمم..ایشون سابقه یک ازدواج ناموفق داشتن و برای ازدواج مجدد در کالبد اون زندگی و تبعاتش هنوز باقی موندن.امسال ب ایشون پیشنهاد ازدواج دادم ولی ایشون جواب رد دادن.ممنوم میشم کمکم کنید ک بتونم نظرشو بطور کامل نسبت ب ازدواج با خودم جلب کنم.

    • سلام
      خیلی خوبه که برایرابطه‌تون وقت و انر›ی می‌گذارید. به نظر میرسه همون‌طور که گفتید ایشون هنوز نگرانی‌هایی به خاطر ازدواج قبلیشون دارن. بهتره به ایشون بابت ازدواج فشار نیاید. فقط در یک فرصت مناسب باهاشون صحبت کنید و بگید دوست دارید این رابطه رسمی و در قالب ازدواج باشه. با اینحال درک می‌کنید ممکنه ایشون نگرانی‌هایی داشته باشه . پس ازشون بخواهید درباره این نگرانی‌های با هم صحبت کنید. خیلی مهمه از زبون خودشون بشنوید که علت نه گفتنشون چیه؟ و بعد براش راهکار پیدا کنید. همچنین می‌تونید بهشون پیشنهاد بدین باهم به مشاوره پیش از ازدواج برید تا نظر یک متخصص رو هم درباره رابطه‌تون بدونید.

  • سلام و تشکر بابت سایت خوبتون،من 6ساله توی فکر یه دختر هستم ، خیلی هم مغروره ،3 سال پیش به یه بهونه بهش پیام دادم و بعد 3 روز چت کردن بهش گفتم دوسش دارم.اونم گفت نمیدونم ، گفت تو منو نمیشناسی پس نمیتونی منو دوست داشته باشی.چند ساعت بعد از این پیام گفت اگه میشه دیگه پیام نده و منم گفتم باشه.حالا میخوام دوباره شانسمو امتحان کنم وبهش پیام بدم.توروخدا بگین چجوری باهاش حرف بزنم که نظرش جلب شه؟واینکه خیلی میترسم دوباره ضایع شم چون بعده قطعا باهاش رو در رو میشم!

    • دوست عزیز
      سلام

      اول از همه بررسی کنید و ببینید چه موردی باعث شده که از این دختر خوشتون بیاد؟ چقدر می‌شناسیدش؟ اصلا هدفتون از ارتباط با ایشون چیه و آیا فکر می‌کنید براتون مناسب هست یا نه؟
      به این سوالات خوب فکر کنید و بعد بهشون پیام بدید و بگید به این دلایل، تمایل دارید که باهاشون بیشتر آشنا بشید و … .
      اگه باز هم جواب رد بهتون دادند، بهتره انتخاب و نظرشون رو بپذیرید ولی اگه بهتون اجازه دادند که بیشتر آشناشید، سعی کنید یک جلسه حضوری داشته باشید تا بیشتر در مورد ارتباطتون صحبت کنید.

      این مقاله هم می‌تونه بهتون کمک کنه:
      چطوری به دختر مورد علاقم پیام بدم؟

  • سلام ، مشکل من از جايي شروع شد که من چند وقت پيش تصميم گرفتم بيرون تو پارک ورزش کنم، چند روز که شد مرتبا يک خانم رو ميديدم و از ايشون خيلي خوشم اومد ولي راستش تا حالا اصلا دور دختر بازي و اين چيزها نبودم و اصلا براي پيشنهاد دوستي بلد نيستم که چي بگم، لطفا کمکم کنيد چي بگم که احتمال زياد بشه که قبول کنه من 20 سالمه و ايشون از من بزرگتره و مجرد فقط لطفا نگيد بيخيال شوه واقعا نميتونم و اينم بگم قصدم فعلا دوستيه.

    • دوست عزیز
      سلام

      قبل از هر چیز، باید نکته ای رو در نظر بگیرید؛ شما بدون هیچ شناخت قبلی‌ای و احتمالا بیشتر از روی ظاهر از خانمی خوشتون اومده و بنابراین حتما باید این مساله رو مد نظر داشته باشید که علاقه بدون شناخت فقط اول ماجراست.
      اما بریم سراغ پیشنهاد دادن، بهتره که اول سر صحبت رو با ایشون به نحوی باز کنید؛ مثلا یک موضوع مشترکی که در پارک وجود داره رو ازشون سوال کنید یا … .بعد که کمی با هم آشنا شدید بهشون خیلی صادقانه توضیح بدید که چرا از ایشون خوشتون اومده و قصدتون چیه؟ مثلا: «من چندباری شما رو تو پارک دیدم و حس مثبتی به شما دارم. خواستم ببینم اگه امکانش هست با شما بیشتر آشنا بشم!»

  • سلام. وقت بخیر. من پسری 29 ساله هستم که حدود یک ساله از یکی از همکلاسی هام خوشم اومده ولی رابطه خاصی نداریم، بعضی وقتا در حد بیرون رفتن بعد از کلاس. تنها چیزی که باعث میشه نتونم پا پیش بزارم و جلو برم این هست که قدم یکمی از اون کوتاهتر هست و این اعتماد به نفسمو پایین آورده، میشه راهنمایی کنید لطفا؟!

    • دوست عزیز
      سلام

      بگذارید چند تا سوال از شما بپرسم، آیا تا به حال به این فکر کردید که یه دختر می‌تونه از چه ویژگی‌های شما خوشش بیاد؟ آیا تا به حال کسی رو دیدید که همه چیز تموم باشه؟ یعنی تمام ویژگی‌های که داره مطابق استانداردها باشه؟ اصلا بگذارید دقیق‌تر بشم، اصلا استاندارد خاصی وجود داره؟ بعضی‌ها عاشق دخترهای چشم آبی می‌شن، بعضی‌ها دخترایی که چشماشون مشکیه رو ترجیح می‌دن. بعضی‌ها دوست دارن همسر آیندشون عاشق سفر و طبیعت باشه تا همیشه بتونن با هم تفریح کنن، بعضی‌ها هم ترجیح می‌دن یه زندگی آروم داشته باشن که نهایت آخر هفته‌ها دو نفری برن یه کافه بشینن و تو سکوت با هم کتاب بخونن!
      با این همه تنوعی که وجود داره، آیا به نظرتون ممکنه که همه آدم‌ها از همدیگه خوششون بیاد؟

      شما توی ذهن خودتون استانداردی ساختید که هیچ پایه‌ای نداره، چون چهار نفر گفتن پسر باید بلندتر باشه، شما توی ذهن خودتون این داستان رو ساختید که اگه پیشنهاد بدم به خاطر این موضوع حتما رد می‌کنه!
      بله، ممکنه رد کنه. اما خب دیگه اینجا شما انتخاب می‌کنید که تسلیم این داستان‌های ساخته شده و الگوهای کلیشه‌ای بشید و شانستون رو برای یک رابطه عاطفی با کسی که دوست دارید رو از دست بدید یا اینکه جرات‌مندانه و با اعتماد به نفس حرفتون رو بزنید!

  • سلام ممنون از این سایت خوبتون من همیشه از نکات سایتتون استفاده میکنم یه سوال الآن چندوقتیه که از یه دخترخانمی خوشم اومده اما نمیدونم که این خانم مناسب من هست یانه و نکته دوم اینکه نمیدونم چجوری درخواستمو مطرح کنم اصلا میترسم از اینکه به ایشون ابراز احساسات کنم لطفا راهنمایی ام کنین ممنونم

    • سلام دوست گرامی
      ابتدا لازم هست این موضوع بررسی شود که این علاقه شکل گرفته ظاهری و سطحی هست یا با شناخت ایشان؟
      ایا خود ایشان در جریان علاقه شما هستند یا نه؟
      برای اینکه تکلیف احساستون مشخص شود باید با خود ایشان مستقیم صحبت کنید و با رعایت حد و مرزها از ایشان بپرسید که علاقه ای به شما دارند یا نه؟
      در صورتی که علاقه وجود داشته باشد باید بدون اینکه درگیر احساسات و هیجانات شوید در مورد ایده ال ها ،خواسته ها خودتون صحبت کنبد و در مورد ایشان اطلاعات کسب کنبد تا به مرور به شناخت درست برسید

  • پسری 21 ساله هستم و از دختری که همکلاسی دانشگاهم بود خیلی خوشم اومده و اینطور که از دوستانش متوجه شدم ایشون هم به سمت من متمایل هست و میخواد که من پیش قدم بشم. من از نوجوانی ورزش میکردم و همین دو سال قبل ،یک حادثه ای در حین ورزش برام اتفاق افتاد که باعث شد من آسیب ببینم و مشکل حرکتی در یکی از دست هام بوجود بیاد .بخاطر همین جرئت نزدیک شدن به او و ابراز علاقه ام را ندارم چون میخوام که حالش بخاطر من بد نشه و زندگی شادی داشته باشه. الان احساس میکنم وسط برزخم و نمیدونم چیکار کنم.

    • دوست عزیز
      سلام

      این خیلی خوبه که شما براتون خوشبختی و حال خوب فرد مقابلتون اهمیت داره؛ اما باید خودتون برای خودتون هم احترام قائل بشید. یک مشکل حرکتی در دست‌ها دلیلی برای بدبخت کردن دختر مورد علاقتون نیست. همه آدم‌ها پر از ویژگی‌های مختلف هستند که لزوما هیچ کدومش بد یا خوب نیست، بلکه بستگی به نظر فرد مقابل داره. شما دو تا راه دارید، یا همینطور توی برزخ باقی بمونید و پیشنهاد آشنایی ندید یا خیلی قدرت‌مند و با اعتماد با اعتماد به نفس پیشنهادتون رو مطرح کنید. شما می‌تونید هم به خودتون و هم دیگران نشون بدید که چیزهایی دارید که به خاطرش ارزشمند هستید و لزوما یه مشکل ساده دلیل بر این نمیشه که شما نتونید رابطه عاطفی خوبی داشته باشید.

مقالات مرتبط