طلسم راضی شدن خانواده دختر یا پسر برای ازدواج

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

طلسم راضی شدن خانواده دختر یا پسر برای ازدواج

در برهه ای که شور رسیدن به محبوب و درد فراق، هوش و حواستان را برده است، بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد این است که با مخالفت عزیزانتان روبرو شوید و مجبور باشید با خانواده ها طرف شوید. در این مواقع شاید از هیچ کاری فروگذار نکنید. هر روشی غیر معمولی را هم امتحان کنید و به جایی نرسید. یکی از این روش های عجیب و غریب استفاده از طلسم، و ورد و جادو برای راضی شدن خانواده ها است. دعاها و طلسم هایی هستند که مخصوص راضی کردن خانواده با ازدواج نوشته می شوند. اگر شما هم دوست دارید در مورد این طلسم ها بیشتر بدانید ، در این مقاله از “همیار عشق” با ما همراه باشید.

طلسم راضی کردن خانواده دختر و پسر

گاهی ممکن است در گیر و دار مشکلات، استفاده از دعا و خواندن وردها و استفاده از طلسم ها برای راهگشایی، زیاد هم غلط به نظر نرسد و شما به پشتوانه اعتقاداتی که دارید، از این کار استقبال کنید. حتی افراد تحصیل کرده که از خرافات دوری می جویند و به ورد و طلسم اعتقادی ندارد، ممکن است در یک دوراهی عشق و جدایی به هر راه و روشی که به نظرشان برسد، پناه ببرند.
چهارچوب استفاده از طلسم ها و اساس کار دعانویس ها استفاده از وردهای مخصوص و گاهی آیات قرآن برای اهداف مشخص است. درواقع آن ها استفاده از دعاها و طلسم هایی را برای مشکلات خاصی تجویز می کنند.
برای مثال دعا نویس دعایی برایتان می نویسد که در پر شال پدر زنتان بگذارید یا در آب حل کنید و به خورد مادرخانم تان بدهید. یا روش های دیگری که احتمالا خودتان مطلع هستید!
در این مواقع ممکن است اینگونه خودتان را توجیه کنید که به هرحال این هم نوعی توسل به خداوند است و شما نیت پاک به آن عمل می کنید. اما وقتی زمان تسویه حساب با دعا نویس ها می رسد و مجبور می شوید آیات قران خدا را از آن ها بخرید شاید تلنگری برایتان باشد که این کار صرفا راهی برای سودجویی مالی است و هیچ پایه و اساس علمی و شرعی ندارد.

جالب است بدانید بسیاری از مراجع تقلید هم دعانویسی و طلسم را مردود می دانند. آن ها معتقدند که نوشتن آیات قرآن و گذاشتن آن در یک بسته و گذاشتن دعا نزد دیگران شیوه درستی نیست. درواقع عالمان دین دعانویسی و استفاده از طلسم و ورد را تایید نمی کنند و با اینکه به روایات و احادیث اشراف دارند، استفاده ابزاری از آن ها را جایز نمی دانند.

راضی کردن سریع، فوری و تضمینی خانواده همسر

 


سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چاره جوانی که با تمام وجود محبوبش را می خواهد و به شدت با مخالفت خانواده و عزیزانش روبرو شده است، چیست؟ وقتی راه به جایی ندارد و به هر راهی می رود به در بسته می خورد، باید چه کند؟
جادوی راهگشای شما همان راه چاره ای است که به کمک آن میتوانید با خانوادتان روبرو شوید. نیازی به دعانویسی و ورد و طلسم یا عبارات عربی پیچیده نیست. باید خودتان صورت مسئله را حل کنید. بررسی کنید که دلیل مخالفت خانواده با ازدواج شما چیست. و به این فکر کنید که چگونه می توانید رضایت آن ها را جلب کنید. در ادامه راه های اصولی راضی کردن خانواده برای ازدواج را بررسی می کنیم.

  از دوست شوهرم خوشم میاد (عاشق دوست همسرم شدم)

قبل از دیدار جزئیات را بپرسید

حتی والدینی که با ازدواج شما مخالف هستند ممکن است شانس یکبار دیدار را به شما بدهند. این دیدار را جدی بگیرید. قبل از اینکه با والدین فرد مورد نظرتان ملاقات کنید از حساسیت ها و سلایقشان سوال کنید. در دیدار اول طوری رفتار کنید که حساسیت ایجاد نشود. نیازی به رفتار ساختگی و غیر واقعی نیست. فقط سعی کنید تنش ایجاد نکنید. مثلا اگر می دانید که مادر همسرتان فرد تمیز و وسواسی است، آن روز خاص را سه وعده حمام کنید! یا اگر میدانید پدر همسرتان فرد جدی و منطقی است به هیچ عنوان در جلسه اول سعی نکنید با شوخی و لودگی توجهش را جلب کنید.

دیدار اول را جدی بگیرید

باز هم جای تاکید دارد که همیشه دیدار اول مهم ترین و موثرترین دیدار است. اگر می خواهید توجه والدین نامزدتان را جلب کنید، سعی کنید سر وقت برسید، دیر کردن بی احترامی و بی توجهی شما را می رساند. همچنین سعی کنید به لباس پوشیدن و طرز صحبت کردنتان توجه بیشتری داشته باشید و به قولی بیشتر مراقب رفتارتان باشید.

به حرف های شان گوش دهید

لازم نیست با اولین مخالفت خانواده با ازدواج، گارد بگیرید و فکر کنید که با دشمنانتان طرف هستید. پدر مادرها در نهایت دوست دارند شاهد خوشبختی و خوشحالی فرزندانشان باشند. به حرف ها و نگرانی هایشان گوش دهید. به صحبت هایشان فکر کنید. شاید حرف ناحقی نزنند و یا شاید بتوانید راهی پیدا کنید که از نگرانی آن ها کم کنید.

واقع بین باشید و ناامید نشوید

شاید انتظار داشته باشید که خانواده طرف مقابل حداقل با دلایل منطقی و قابل تدبیری با شما مخالفت می کنند. اما به جای آن با خانواده ای روبرو شوید که بی دلیل فقط شما را دوست ندارند. یا حتی واکنش احساسی دارند و نمی توانند رفتار درستی داشته باشند. به هر حال لازم است با آن ها سازش کنید و سعی کنید به هر شیوه ای که مناسب همان افراد و شرایط است با وضعیت روبرو شوید. اگر واقعا قصد ازدواج با معشوقتان را دارید، جلب رضایت خانواده او چالشی است که شما باید بتوانید آن را حل کنید.

خودتان را ثابت کنید

سعی کنید از موفقیت های دیروز و برنامه های بلند مدتی که برای آینده و خوشبختی فرزندشان دارید صحبت کنید. حتی اگر مشکلاتی هم بر سر راه شماست، فعلا در جلسه اول بر روی آن متمرکز نشوید. این کار باعث می شود که آن ها متقاعد شوند که شما انتخاب خوبی برای فرزندشان هستید. در بیشتر موارد مخالفت والدین با ازدواج از روی نگرانی است. فقط کافی است به آن ها نشان دهید که جایی برای نگرانی وجود ندارد.

  از خانواده همسرم متنفر هستم (کینه و نفرت از خانواده همسر)

نشان دهید پختگی و بلوغ عقلی لازم را دارید

بعضی وقت ها برای والدین سخت است که باور کنند که فرزندشان به اندازه ای پخته و بالغ شده است، که بتواندبرای خودش تصمیم بگیرد با چه کسی ازدواج کند. در این صورت شما باید بسیار تلاش کنید تا با کارها و رفتارهای منطقی و آینده نگرانه به آن ها ثابت کنید که بزرگ شده اید و می توانید از پس یک زندگی مستقل بربیایید. تنها طلسم و جادویی که در این مورد به شما کمک می کند رفتار منطقی و اصولی خودتان است.

لجباز نباشید

بازهم تاکید می شود، مهم ترین فاکتور رفتار منطقی و درست شماست. با رفتارهای بچگانه فقط به والدینتان نشان می دهید که درست فکر می کنند و شما صلاحیت و آمادگی تصمیم گیری را ندارید. پس حتی اگر با رفتارهای کودکانه و غیر منطقی از طرف والدینتان رو به رو شدید، باز هم سعی کنید با منطق و بدون تعصب و لجبازی با آن ها رو به رو شوید. شاید حتی جایتان عوض شود و شما مجبور شوید به عبارتی بزرگ منشانه رفتار کنید و والدینتان بی منطق و بچگانه برخورد کنند. به هر حال شما وجه تان را حفظ کنید. فراموش نکنید که خواسته ناحقی ندارید و باید با یک شیوه درست از حرف تان حمایت کنید.

عصبانی نشوید

در عصبانیت قطعا رفتار درستی نخواهید داشت. خشم تان را کنترل کنید و وقتی آرام شدید، شرایط را کنترل کنید. باید صبر داشته باشید و در مسیری که پیش رو دارید تنها با کمک نامزدتان موانع را پشت سر بگذارید. به هیچ عنوان از روی عصبانیت و با خشم رفتار نکنید و اجازه ندهید حرمت ها بین تان بشکنند. فراموش نکنید که این زندگی برای شماست و مسئله ای که با آن رو به رو شده اید چالش زندگی شماست. نحوه برخورد شما با این چالش آینده تان را می سازند و حتی شخصیت شما را نمایش می دهد.

از خودتان دفاع کنید

ممکن است مدام تحت مخالفت و انتقاد قرار بگیرید. لازم نیست جدال کنید اما از طرفی نباید خودتان را گم کنید. سعی کنید محترمانه و با منطق حرفتان را بزنید و از خودتان دفاع کنید. لازم است شجاع باشید و در جمعی که با شما مخالف هستند محترمانه نظرتان را بگویید. اجازه ندهید حرف و عقیده شما در بین عقاید مخالف نادیده گرفته شود.

از مشاور کمک بگیرید

در هر مرحله مراجعه به یک مشاور می تواند کمک کننده باشد. او حتما با تجربه ای که دارد می تواند راهکارهای مناسب تری برای مقابله با مخالفت والدین با ازدواج به شما ارائه بدهد. کمترین مزیت این کار این است که با حرف زدن با مشاور سبکتر میشوید و برای روزهای سخت دیگری که در پیش دارید، آماده می شوید.

  دعا برای عزیز شدن نزد شوهر (چگونه برای همسرم عزیز شوم)

از واسطه کمک بگیرید

از کسی که می دانید حرفش برش دارد کمک بگیرید تا با والدینتان صحبت کند. صحبت های یک فرد پخته و قابل اعتماد می تواند کم کم آن ها را نرم کند و وادار کند تا بیشتر به شما و نظرتان فکر کنند.

دلسوز و مهربان باشید

والدین تان فقط خوشبختی شما را می خواهند. سعی کنید با آرامش با آن ها برخورد کنید. ممکن است فردی که انتخاب کرده اید با ایده آل های آن ها سنخیت نداشته باشد. یک توصیه جدی این است که طرزفکر و دیدگاهی که طی سال ها به آن پایبند بوده اند و الان مخالف انتخاب شماست را نقد نکنید، بلکه فقط از کنار آن بگذرید و بحث راه نیندازید. صبر کنید تا آن ها آرام آرام قبول کنند که می خواهید جور دیگری که شاید با دیدگاه آن ها کاملا همخوانی ندارد ولی در عین حال اشتباه هم نیست، زندگی کنید. به آن ها فرصت بدهید تا این تفاوت شما را بپذیرند.

صبر داشته باشید

در نهایت اگر می خواهید دل خانواده ها به دست بیاورید، بهتر است عجله نکنید. آن ها زمان لازم دارند تا خودشان را با تصمیم شما وقف دهند و مطمئن شوند که بر سر حرفتان هستید. شاید برنامه هایتان به هم بخورد و مجبور شوید مدت بیشتری را دور از عشق تان بمانید. اما با کمی زمان می توانید نظر موافق خانواده ها را جلب کنید و با خیال آسوده و آرامش با فرد مورد نظرتان ازدواج کنید.

در یک کلام
هیچ طلسمی برای راضی کردن خانواده وجود ندارد که به صورت جادویی بتواند مشکلات شما را حل کند. کسانی هستند که ادعا می کنند می توانند با یک ورد مشکل لاینحلتان را حل کنند اما این افراد قطعا به دنبال منفعتی برای خودشان هستند و می خواهند از ضعف شما استفاده کنند. بهتر است به جای اینکه وقت تان را با این عناوین هدر بدهید، به این فکر کنید که دلیل اصلی مخالفت خانواده ها چیست و چطور می شود آن را حل کرد. دیدار اول را جدی بگیرید، قبل از دیدار جزئیات را بپرسید، به حرف هایشان گوش دهید، واقع بین باشید و ناامید نشوید تا خودتان را ثابت کنید . به خانواده ها نشان دهید پختگی و بلوغ عقلی لازم را دارید، لجباز نباشید و سعی کنید بدون عصبانیت از خودتان دفاع کنید. شما میتوانید برای حل این مشکل از واسطه و یا یک متخصص و مشاور کمک بگیرید. نهایتا دلسوز و مهربان باشید و صبر داشته باشید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

سندرم دختر خوب چیست؟

دختر خوب چه دختریه دختر خوب دختریه که مهربون باشه، مودب باشه، خوشرو و خوش‌برخورد باشه، به فکر اطرافیانش باشه و … اینا ویژگی‌های خوبی هستن اینجوری میتونید رابطه گرم

مطالعه»

چطور براش گوش شنوا باشم؟

چطور براش گوش شنوا باشم؟ شنیدن حرفاش خیلی اهمیت داره؟ بله، برای خانم‌ها خیلی مهمه که به حرف‌هاش گوش کنین. خانم‌ها زیاد درد و دل میکنن و با این کار،

مطالعه»