رفتارهای نابودکننده رابطه!

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

رفتارهای نابودکننده رابطه!

رفتارهای نابودکننده رابطه!


بی‌توجه و بی‌تفاوت بودن

اگر مدت زیادیه که نسبت به شما و رابطه‌تون بی‌توجه شده و نگفته که دلیلش چیه، بهتره خودتون ازش بپرسین که مشکلی در زندگیش یا رابطه‌تون پیش اومده یا خیر و دلیل بی‌توجهیش چیه چون بی‌توجهی در درازمدت میتونه باعث خراب شدن رابطه‌تون بشه.

شما رو کنترل میکنه

اگر شریک عاطفی‌تون، کنترل‌گر و شکاکه، میتونه به مرور زمان به شما، احساسات و رابطه‌تون آسیب جدی وارد کنه. یکی از ویژگی‌های رابطه سالم، اینه که دو طرف رابطه به همدیگه اعتماد دارن و خودشونو صاحب عشق‌شون نمیدونن. اگر رابطه‌تون اینطور نیست، یک زنگ خطره!

به شما احساس گناه میده

افرادی که با نابود کردن شان و شخصیت و احساس گناه دادن به طرف مقابل، میخوان خودشونو در موضع قدرت قرار بدن، افراد ناسالمی هستن. اگر عشق‌تون هم چنین شخصیه، باید باهاش صادقانه صحبت کنین و دلیل این رفتارشو بپرسین. اگر نخواست توضیح بده، باید برای ادامه رابطه، تجدید نظر کنین!

بی‌احترامی میکنه

بی‌احترامی کردن، فقط فحش دادن و ناسزا گفتن نیست. اگر طرف مقابل به خط قرمزها و محدودیت‌های شما احترام نمیذاره، میخواد شما رو تغییر بده و مجبورتون میکنه که همیشه باب میلش رفتار کنین، درواقع بهتون بی‌احترامی میکنه. یادتون باشه احترام، لازمه یک رابطه هست!

بیش از حد وابسته هست

اگر احساس میکنین که طرف مقابل بیش از حد به شما وابسته هست و شما رو موظف به برآورده کردن تمام نیازهاش میدونه، لازمه که باهاش صحبت کنین و حد و مرزهاتونو مشخص کنین چون وابستگی زیاد، باعث نابود شدن رابطه میشه.

  برای بررسی رابطه‌تون، این سوالات رو از خودتون بپرسین

رابطه‌تونو نجات بدین!!

بعضی از مشکلات با گفتگو، دعوا و بحث و… حل نمیشن. در این صورت میتونین از روانشناسان مجرب همیار عشق کمک بگیرین. برای تعیین نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین، لطفا در واتساپ یا تلگرام به شماره 09035714068 پیام بدین یا با شماره 021-46015870 تماس بگیرین.

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

آیا در رابطه درستی هستم؟؟

آیا در رابطه درستی هستم؟؟ با هم وقت میگذرونین؟ در طول روز با هم صحبت میکنین؟ در طول هفته همدیگه رو ملاقات میکنین؟ اگر بله، نشونه خوبیه. یادتون باشه که

مطالعه»