رازهایی درباره مردان

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

رازهایی درباره مردان

رازهایی درباره مردان


بیشتر با عمل، ابراز علاقه میکنن

مردان ترجیح میدن دوست داشتن شونو با عمل نشون بدن و ثابت کنن. مثلا ممکنه خیلی با کلام ابراز علاقه نکنن اما زمانی که کامپیوترتون خراب بشه یا نیاز به کمک در کاری داشته باشین، فورا خودشو میرسونه تا به شما کمک کنه.

به خوبی، حرف‌هاتونو میشنوه

خانم‌ها زمانی که به صحبت کسی گوش میدن، معمولا با تکان دادن سر یا گفت کلماتی مثل «آهان»، «آره» و… نشون میدن که در حال گوش دادن هستن اما مردان اینطوری نیستن یعنی سکوت میکنن و گوش میدن اما سکوت‌شون نشونه این نیست که حواس‌شون به حرف‌هاتون نیست، بلکه نشونه اینه که به حرف‌هاتون فکر میکنن و گوش میدن.

مردان نیاز به خلوت و تنهایی دارن

ممکنه خیلی از کارها و فعالیت‌های موردعلاقه‌شو در کنار شما و با شما انجام بده اما گاهی نیاز داره که به تنهایی به فعالیت‌های موردعلاقه‌اش بپردازه یا حتی تنها بشینه و فقط فکر کنه درباره مشکلات کاری، آینده‌تون و…. اگر هر یک از زوج‌ها، به دیگری فرصتی برای تنها بودن بدن، قطعا رابطه بهتر و قوی‌تری خواهند داشت!

مردان مثل پدرهاشون عمل میکنن

اگر میخواین بدونین که یک مرد در رابطه با شما چطور برخورد خواهد کرد، به رفتار پدرش با مادرش دقت کنین، به احتمال زیاد، خودش هم همون رفتار رو با شما خواهد داشت چون اون از پدرش الگوبرداری میکنه.

واکنش مردان سریع‌تره

ممکنه زمانی که شما بخواین دوباره درباره بحث دیشب باهاش صحبت کنین، به خوبی یادش نباشه که بحث درباره چی بود، اما این مورد طبیعیه و نشونه اهمیت ندادن به شما یا رابطه‌تون نیست. معمولا واکنش مردان سریع‌تره یعنی اون همه حرف‌هاشو همون موقع میزنه و تموم میشه اما خانم‌ها فرصت میخوان تا فکر کنن تا بعدش دوباره درباره همون موضع صحبت کنن.

  8 تکنیک برای بهبود رابطه

مردان هم گاهی حوصله ندارن

شاید اینطور تصور کنین که هر موقع که به مردتون عشق بورزین و محبت کنین، اون هم در همون لحظه احساساتش رو بروز خواهد داد و مثل شما محبت میکنه و…. اما مردان هم گاهی حوصله‌شو ندارن چون ممکنه اون لحظه خسته باشه یا هنوز تحت تاثیر استرس و اضطراب در محل کارش باشه و…

مردان هم نیاز به محبت دارن

بعضی از خانم‌ها فکر میکنن چون مردان خیلی قوی و بااستقامت دیده میشن، نیازی به محبت و توجه ندارن یا حتی میگن مردان احساس ندارن! اما کاملا اشتباهه. مردان هم گاهی از فشار زندگی و کاری خسته میشن و نیاز به محبت، توجه، قدردانی و…. دارن. همه آدم‌ها احساس و نیاز به توجه دارن، چه مرد باشن و چه زن!

مردان کلی‌نگر هستن

مردان کلی‌نگر هستن و به خاطر همینه که ممکنه گاهی متوجه تغییرات جزئی نشه. نباید از این موضوع دلخور بشین چون زاویه دیدش با شما فرق میکنه و طبیعیه.

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

عشقم بهم خیانت میکنه؟؟

شلوارش دو تا شده؟؟ در دسترس شما نیست اگر قبلا همیشه با شما وقت میگذروند اما حالا دیگه کمتر با شما بیرون میره، وقتی بهش پیام میدین خیلی دیر جواب

مطالعه»