جذب پسر با تکنیک روان‌شناسی وارونه

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

جذب پسر با تکنیک روان‌شناسی وارونه

ازش خوشم میاد

ممکنه شما هم در آشنایان یا دوستانتون، پسری باشه که ازش خوشتون میاد، اما ندونید که چطوری باید جذبش کنید. کسانی که در حوزه جذب و ارتباطات عاشقانه فعالیت می‌کنند عموما اعتقاد دارند که بهتره دخترها اول به صورت غیرمستقیم کسی که دوست دارند رو جذب کنند؛ اما چطوری؟

. دوستت دارم رو تو ذهنتون وارونه کنید! 

شاید براتون سوال باشه که چرا بیشتر آدم‌هایی جذب من می‌شن که خیلی ازشون خوشم نمیاد و برعکس کسی که دوستش دارم، از من خوشش نمیاد. یکی از مهم‌ترین دلایلش اینه که شما تلاش می‌کنید کسی رو که دوست دارید به دست بیارید و احتمالا هم روشتون گاها اشتباهه و هم اینکه مضطرب می‌شید و … .

به همین دلیل، برای کاهش این اضطراب شما می‌تونید جمله دوستت دارم رو در مورد خودتون وارونه کنید و به جاش بگید: “اون منو دوست داره!”. این اولین تکنیک وارونه، برای جذب کسی هست که دوست دارید. با این روش، اضطراب شما در مقابل کسی که دوست دارید کم می‌شه؛ اما چرا؟

ما با هم برابریم

وقتی کسی رو دوست دارید، مغزتون ناخودآگاه ترجیح می‌ده تمام چیزهای مثبت دنیا رو به اون فرد نسبت بده؛ این افکار خودش باعث می‌شه که از اون آدم تو ذهنتون یه بت بسازید و مضطرب بشید که آیا این آدم فوق‌العاده اصلا عاشقتون میشه یا نه و اگر نشه چی؟! وقتی جمله رو برگردونید، شما در یک موضع برابر قرار می‌گیرید که یعنی هردو خوبید!

دوست داشتن رو تو ذهنش ایجاد کنید 

گاهی وقت‌ها پسرها انقدر درگیر زندگی هستند که شاید این فکر به ذهنشون نرسیده باشه که بهتون علاقه‌مند هستند یا نه! شما می‌تونید با کمک تکنیک طنز، این مساله رو در ذهنشون ایجاد کنید که بهتون فکر کنند؛ البته این تکنیک خیلی به نوع رابطتون بستگی داره و در روابط رسمی خیلی کاربرد نداره.

  ازدواج با مرد سن بالا (ازدواج دختر جوان با پیرمرد پولدار)

اگر تا حدود زیادی با هم آشنا هستید، ولی رابطه عاشقانه‌ای ندارید می‌تونید از این تکنیک استفاده کنید؛ مثلا با شیطنت و طنز بهش بگید: “چرا انقدر نگام می‌کنی، نکنه عاشقمی؟!”. البته یادتون باشه، این حرف رو نباید جدی بگید، رمزش اینه که با شوخی و خنده گفته بشه.

باهام مسابقه بده 

یک تکنیک وارونه دیگه که می‌تونه در جذب کمکتون کنه این هست که حس رقابت و چالش رو تو فرد مقابل ایجاد کنید؛ طوری که خودش احساس کنه باید با شما رقابت کنه؛ به عنوان مثال: “به نظرم یه بار بریم کارتینگ تا ببینی رانندگی خانم‌ها بهتره یا آقایون!”

باهام مسابقه بده

این روش چندتا مزیت داره، اولا که شما مستقیما درخواست بیرون رفتن ندادید و فقط طرح موضوع کردید و اگه اون بخواد با شما ارتباطش رو بیشتر کنه، خودش باید ازتون برای کارتینگ دعوت کنه. دوما معمولا دخترها این پیشنهاد رو نمی‌دن که تو کارتینگ و ماشین‌سواری با پسری رقابت داشته باشن و این شما رو متفاوت می‌کنه.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام شبتون بخیر
    من چند ماهه ک متوجه شدم یه اقایی توی محل کار از من خوشش میاد.خیلی ب من توجه میکرد جوری که بقیه هم متوجه شده بودن و ازون ادمای سرسنگین و جدی هم بود.حضورا خیلی خوب بود با من و صحبت میکرد باهام اما من خجالتی بودم و از حرف زدن باهاش ترس داشتم و درست نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.تا اینکه خودم اینستاشو فالو کردم و بهش پیام دادم و اونم خیلیی خوب بود و شمارمو گرفت و حتی پرسید مجردم یا نه که مطمئن بشه.منتها ازون موقع ک شمارمو گرفت فقط ی بار ی پیام داد و بعد پاکش کرد فورا.حدود یک هفته شده و دیگه واقعا هییییچ خبری ازش نیست.من باید چیکار کنم؟ ایندفعه نوبت اونه ک ب من پیام بده من ک نمیتونم هربار بهش پیام بدم.علت این منفعل بودن و تردید داشتنش چیه و من تا کی صبر کنم ب نظرتون؟

    • سلام.
      اول باید مطمئن شد که شما درست متوجه این موضوع شدین که ایشون به شما علاقه دارن یا اصلا این علاقه جدی هست یا نه. اگر هم اینطور باشه تردید ایشون میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که بدون بررسی نمیشه نظر داد. بهتره شما فعلا عادی و مثل قبل رفتار کنید و دیگه بهشون پیام ندید تا کمی فرصت داشته باشن.

    • دوست عزیز
      سلام

      در حال حاضر تنها سیستم مشاوره آنلاین ما برقرار هست و برای اینکار می‌تونید وارد لینک نوبت‌دهی آنلاین زیر بشید. برای اینکار اینجا کلیک کنید.

  • من دختر ۲۴ ساله، با یه آقا ۲۹ ساله توی اینستا آشنا شدم، دوبار همو دیدیم البته نه به عنوان دوست دختر، من به ایشون علاقه مند شدم و احساس می‌کنم اونم از من خوشش میاد ، اما بهم پیشنهاد دوستی داد ولی من چون اهل دوستی با پسر نبودم گفتم فقط با اجازه پدرم می‌تونه منو ببینه در غیر این صورت نمیتونیم همو ببینیم ،اونم گفت اوکی هرچی خواستی به بابات بگی قبلش بهم بگو، ولی بعد از چند روز گفت نگو(من راحت نیستم) و منم گفتم پس ببخشید نمی‌تونم بپذیرم همو ببینیم ، اونم دیگه پیام نداد، فکر کردم دیگه نمیاد اما اومد آیدی جدیدشو بهم داد و بعد از اونم سرد رفتار کرد منم دیدم پیام نمی‌ده دیگه بهش پیام ندادم.
    اون هنوز استوری ها و پستای منو میبینه یعنی پیش خودش چی فکر می‌کنه ، و اینکه من دلم می‌خواد رابطه جدی داشته باشم ، چطور می‌تونم اینو بهش بفهمونم

    • دوست عزیز
      سلام

      این خیلی خوبه که شما برای خودتون مرزهایی قائل هستید و بهشون پایبندید.
      در مورد ارتباط با این آقا، باید بگم که شما نظر خودتون رو راجع به آشنایی به ایشون گفتید و فعلا ایشون این موضوع رو نپذیرفتن. حالا تصمیم با شماست که با استفاده از تکنیک‌های جذب، برای به دست آوردن دل ایشون تلاش کنید یا نه. اما به هر حال باید این موضوع رو در نظر داشته باشید که ممکنه ایشون همچنان مرزهای شما رو برای ارتباط نپذیرند.

مقالات مرتبط