چطور براش گوش شنوا باشم؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

چطور براش گوش شنوا باشم؟

چطور براش گوش شنوا باشم؟


شنیدن حرفاش خیلی اهمیت داره؟

بله، برای خانم‌ها خیلی مهمه که به حرف‌هاش گوش کنین. خانم‌ها زیاد درد و دل میکنن و با این کار، خودشونو از استرس و فشارهای کاری و زندگی و… خالی میکنن. اونها با حرف زدن، مشکلات‌شونو حل میکنن. پس خیلی مهمه که براش گوش شنوا باشین. نیاز نیست همیشه راه حل بدین، گاهی فقط شنیدن کافیه.

خودتونو مسئول بدونین

شما مسئول گوش کردن به شریک عاطفی‌تون هستین. وقتی او حرف میزنه، نفس عمیق بکشین و اصلا سعی نکنین مشکلو رفع کنین. تلاش کنین دنیا رو از دید اون نگاه کنین. حرف زدن درباره‌ی مشکلات برای خانم‌ها عادیه. خودتونو مسئول مشکلاتش ندونین، بلکه خودتونو مسئول گوش دادن به حرف‌هاش بدونین.

چرا وقتی حرف میزنه، عصبانی میشم؟

شما از صحبت کردن و درد و دل کردن شریک عاطفی‌تون عصبانی میشین چون فکر میکنین او شما رو برای بوجود آمدن مشکلش، مقصر میدونه. شما عصبانی میشین چون میخواین حتما راه حل بدین و نمیدونین در اون موقعیت چه راه حلی مناسبه.

درکش کنین

نصیحتش نکنین. وقتی از احساساتش حرف میزنه، اونها رو اصلاح نکنین. فقط بهش گوش بدین. نگین:«این که چیزی نیست. حل میشه حتما.» اون نیاز به شنیدن اینجور حرف‌ها نداره، فقط نیاز داره شنیده بشه. اینطور شما نشون میدین که به احساساتش اهمیت میدین.

تایید کنین

وقتی حرف‌هاش تموم شد، سریع ازش دور نشین و سراغ کارهاتون نرین. یکم پیشش بشینین و براش زمان بذارین. درسته که کارتون مهمه اما احساسات شریک عاطفی تون مهم‌تره. گاهی باید درک کردن احساساتش رو در اولویت اول کارهاتون قرار بدین.

  چگونه با مردان صحبت کنیم؟ (جذب مرد با حرف زدن)

دلیل رو نپرسین

وقتی شریک عاطفی‎تون به شما میگه میخواد چند دقیقه باهاتون صحبت کنه، نگین:«چرا؟ مگه مشکل خاصی پیش اومده؟» درک کنین که نیاز خانم‌ها به شنیده شدن، یک نیاز اساسی و مهمه. اگر این نیاز رو به خوبی برآورده کنین، به رابطه‌تون آرامش، عشق و علاقه، نزدیکی و صمیمیت بیشتری اضافه میشه.

کار دیگه‌ای نکنین

صحبت کردن خانم‌ها دقیقا مثل نیاز شما به خلوت و تنهایی در زمان مشکلات است. در این مواقع کنارش بشینین و به حرف‌هاش گوش بدین، وقتی هم که تموم شد، نیازی نیست کار دیگه‌ای بکنین. همین که بشینین و بهش با گوش دادن توجه کنین، یعنی اونو آروم کردین.

براتون خسته‌کننده است؟

طبیعیه که صحبت کردن طولانی شریک عاطفی‌تون، براتون خسته‌کننده باشه اما اگر میخواین اونو بیشتر به سمت خودتون جذب کنین، میخواین عشق و علاقه‌تونو نشون بدین و رابطه‌تونو حفظ کنین، باید یک سری تغییراتی در ذات‌تون بوجود بیارین تا بتونین مهم‌ترین نیازش رو برآورده کنین.

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

تیپ‌های شخصیتی افراد عاشق

تیپ‌های شخصیتی افراد عاشق مهمه که تیپ شخصیتی خودتون و عشق‌تونو بدونین 18 تیپ شخصیتی برای آدم عاشق در علم روانشناسی داریم. شما و کسی که باهاش در رابطه هستین

مطالعه»

چرا روابطم دووم نداره؟

روابط عاطفی من کوتاه مدته! ممکنه شما هم جز دسته آدم‌هایی باشید که ارتباطاتتون بیشتر از یکی دوماه دووم نداره و بعد از اون همیشه به هم می‌خوره. احتمالا از

مطالعه»
زن بی دست و پا

زنم بی عرضه و بی دست و پاست

همه ما ایده‌آلهایی برای ازدواجمان داریم، برخی ایده‌آل‌ها ظاهری هستند، برخی مالی، برخی اعتقادی و … . این ایده‌آل‌ها با یکدیگر متفاوت است اما خب به احتنال زیاد کسی دوست

مطالعه»