بالاخره منو دوست داره یا نه؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

بالاخره منو دوست داره یا نه؟

“نمی‌دونم هدفش چیه از این پیاما”

تا حالا شده به کسی علاقه‌مند باشید، اما ندونید که اونم شما رو دوست داره یا نه؟ تا حالا شده فکر کنید تو رابطه‌ای هستید که نمی‌دونید چه عنوانی داره؟ تا حالا شده تو رابطه‌ای باشید که فرد مقابلتون پیام‌های گیج کننده‌ای بفرسته و ندونید منظورش چیه؟ تا حالا شده فرد مقابلتون غیر مستقیم ابراز عشق کنه ولی هیچ قدمی برای شروع رابطه برنداره؟!

 رابطه گیج کنندست

اگه جوابتون به اکثر سوالاتی که پرسیده شد، “بله” هست، پس بهتره ادامه این مطلب رو بخونید، چون مخاطب این مطلب شمایید! خیلی وقت‌ها تو روابطی گیر می‌کنیم که نمی‌دونیم بالاخره نوع ارتباطمون با هم چیه؟ هر روز پیام‌های ضد و نقیضی دریافت می‌کنیم که گیج می‌شیم فرد مقابل دوستمون داره یا نه!

بالاخره که چی؟؟؟

ممکنه یه جا خسته بشید و با خودتون بگید: “بالاخره که چی؟ ما چه رابطه‌ای با هم داریم؟ از من خوشش میاد یا نه؟” … . اینجاست که عصبانی می‌شید و با خودتون می‌گید بگذار ببینم این رابطه براش چه عنوانی داره. فرض کنید این دو پیام، مکالمه شما دو نفر با هم باشه:

پیامی که من فرستادم

“سلام، من ازت خوشم اومده و فکر می‌کنم حس‌های خوبی بینمون وجود داره، اما واقعا نمی‌دونم که هدف تو از این رابطه چیه؟ نمی‌دونم که جایگاه من برای تو چیه و ارتباطمون چه عنوانی داره. راستش رو بخوای، من حتی نمی‌تونم بفهمم که آیا همونقدر که این رابطه برای من مهم هست، برای تو هم هست یا نه”

 پاسخش به پیام شما

“سلام، متوجه هستم که منظورت چیه و احساست رو هم درک می‌کنم. متاسفم اگه من همچین سردرگمی‌ای برای تو ایجاد کردم. الان اوضاع یکم قاطی شده. الان تازه متوجه شدم داستان چیه. امیدوارم که آخر هفته خوبی داشته باشی”

  8 تکنیک برای بهبود رابطه

چه جذاب!

ممکنه با خودتون فکر کنید که: “آخی، چه جذاب! چه پسر خوب و فهمیده‌ای. می‌گه احساسمو درک می‌کنه”؛ اما یه لحظه وایسید، شما جواب خودتون رو گرفتید؟؟؟ شما پرسیده بودید که عنوان این رابطه چیه ولی آیا پاسخی که به شما داده شد، جواب سوالتون بود ؟؟؟ معلومه که نه؛ تنها چیزی که شما دریافت کردید این بود که درک شدید.

این رابطه قراره به کجا بره

درسته که پیامی که به شما فرستاده شده دلنشینه، اما مساله اینه که باز هم تکلیفتون تو رابطه مشخص نشده و باز هم شما باید این سردرگمی رو داشته باشید. به نظرتون تا کی می‌تونید تو رابطه بلاتکلیف بمونید؟ واقعیتش رو که بخواید، پسری که تکلیفش با خودش مشخصه و دوستتون داره، هرگز چنین پیام‌های ضد و نقیضی برای شما ارسال نمی‌کنه.

منتظرم باش

چنین پیامی یعنی: “من خودمم هنوز نمی‌دونم از رابطه چی می‌خوام، اما از یه چیزی مطمئنم و اون اینه که انقدر برام اهمیت نداری که مشخص کنم نوع و عنوان ارتباط ما با هم چیه”. آدم‌ها از این پیام‌های ضد و نقیض استفاده می‌کنن تا برای خودشون وقت بخرن، چون احتمالا شما تا چند هفته‌ای دیگه در این مورد ازشون سوال نمی‌کنید.

منظور پسرها از پیام‌هاشون چیه

اگه دلتون می‌خواد بفهمید که منظور پسرها از پیام‌هاشون چیه و شما چه جوابی می‌تونید بهشون بدید، می‌تونید تو دوره آنلاین “جذب مرد با موبایل” شرکت کنید.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط