از کجا عشق زندگیم رو پیدا کنم؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

از کجا عشق زندگیم رو پیدا کنم؟

من که کسی رو نمی‌شناسم

خیلی وقت‌ها وقتی در پست‌های مختلف در مورد جذب صحبت می‌شه، پیام‌هایی ارسال می‌شه مبنی بر اینکه: “من که کسی رو نمی‌شناسم که بخوام جذبش کنم!” یا “اصلا کسی تو زندگیم نیست که بخوام از این تکنیک‌ها برای جذبش استفاده کنم!”. در ادامه در مورد اینکه چطور می‌تونید عشق زندگیتون رو پیدا کنید، صحبت می‌کنیم.

گارد نباشید

قبل از هر چیز، یک نکته هست که بهتره در نظر داشته باشید و اون این هست که نسبت به آشنایی با افراد جدید گارد نباشید؛ البته منظور این نیست که استانداردهاتون رو نادیده بگیرید، اما اگر فرد موجهی وارد زندگیتون شد، به خاطر اینکه مثلا رنگ چشماش با اون چیزی که شما دوست دارید، یکی نیست کنارش نگذارید!

ارتباطات اجتماعی خودتون رو افزایش بدید

یادتون باشه با تو خونه نشستن شما نمی‌تونید کسی که دوست دارید رو پیدا کنید. بهتره سعی کنید در اجتماع حضور فعال‌تری داشته باشید. یادتون باشه، این ارتباطات کمکتون می‌کنه اولا شانس خودتون رو برای آشنایی با فرد مناسب بالاتر ببرید، دوما مهارت‌های ارتباطی رو در شما تقویت می‌کنه که اگه با کسی آشنا شدید، راحت‌تر جذبش کنید.

اگر دانشجو هستید …

یکی از مکان‌هایی که برای آشنایی بسیار مناسبه، دانشگاه‌هاست؛ چرا؟ چون در دانشگاه شما با کسانی که بیشتر شبیه خودتون هستند و اهداف نسبتا مشترکی دارید، در ارتباطید. سعی کنید ارتباطتون رو با همکلاسی‌ها افزایش بدید؛ مثلا می‌تونید گروه‌های مختلف درسی بگذارید یا … و اینطوری آشنایی خودتون رو با هم بیشتر کنید.

اگر شاغل هستید …

یکی دیگه از محیط‌هایی که می‌تونید دایره ارتباطاتتون رو گسترش بدید، محل کارتون هست. شما بیشتر وقت روز خودتون رو در محیط کاری به سر می‌برید، پس سعی کنید ارتباط خوبی با همکارانتون داشته باشید؛ به عنوان مثال پیشنهاد بدید گاهی بعد از کار، گروهی به یک کافه برید یا بعضی از آخر هفته‌ها یک دورهمی در رستوران مورد علاقتون داشته باشید.

  از کجا می‌توان فهمید یک رابطه رو به نابودی است؟

کلاس‌های آموزشی 

اگه نه دانشجو هستید نه شاغل، بهتره در کلاس‌های آموزشی مختلف (بسته به علاقتون) شرکت کنید. یادتون باشه، تو قدم اول هدف افزایش دایره ارتباطیه، پس حتما لازم نیست حتما در این مکان‌ها دنبال مرد/زن زندگیتون باشید. شرکت در این کلاس‌ها و یادگیری علم یا حرفه جدید به استقلال شما کمک می‌کنه که در جذابیتتون تاثیر زیادی داره.

گروه‌های مختلف

یکی دیگه از کارهایی که می‌تونید انجام بدید، شرکت در گروه‌های مختلف هست؛ بسته به علاقه‌ و توانایی‌تون سعی کنید در یک یا چند تا از این گروه‌های رسمی و معتبر شرکت کنید؛ به عنوان مثال، گروه‌های کتابخوانی، کوهنوردی، برد گیم‌ها، فرهنگسراها و … .

تورهای فرهنگی تفریحی

اگه براتون امکانش هست، سفر کردن و همراه شدن با تورهای مختلف هم، فرصت آشنایی شما رو با افراد مختلف فراهم می‌کنه. بهتره از تورهای یک‌روزه گشت‌زنی در شهر شروع کنید؛ بعد از مدتی احتمالا دایره ارتباطاتتون با افرادی که سلیقه مشابه شما دارند افزایش پیدا می‌کنه و بعد می‌تونید با اون‌ها تورها چند روزه و طولانی‌تر برید.

خانواده و دوستان را در جریان بگذارید

یکی دیگه از مواردی که می‌تونه به شما کمک کنه این هست که خانواده، دوستان و اطرافیانتون رو در جریان قرار بدید. گاهی ممکنه دیگران فکر کنند شما قصد ازدواج ندارید؛ به همین دلیل، بسته به نوع ارتباطی که دارید و میزان صمیمیتتون، به اینکه الان برای ازدواج آماده هستید، اشاره کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

    • دوست عزیز
      سلام

      شما سوالتون رو بسیار مختصر مطرح کردید؛ اما به هر حال به این سوالات در ذهن خودتون پاسخ بدید و ادامه جواب رو بخونید: آیا منظورشون از اینکه شما بچه هستید، سنتون هست یا رفتارهایی که دارید رو بچه‌گانه می‌دونند؟ اگر رفتار منظورشون هست، بهتره بررسی کنید و ببینید چرا همچین موردی رو به شما می‌گن؟ چه رفتارهایی داشتید که همچین نظری در مورد شما داشتند.
      شما می‌تونید عاشق بشید ولی اینکه آیا این عشق درسته یا نه، بستگی به عوامل مختلفی داره. به علاوه، شما ممکنه ویژگی‌هایی داشته باشید که از نظر فرد دیگه جذاب باشه ولی از نظر ایشون نباشه.
      پیشنهاد می‌کنم با روان‌شناسان همیار عشق به صورت آنلاین در ارتباط باشید تا ضمن بررسی موضوعی که مطرح کردید، با توجه به شرایطی که گفتیدف پاسخ و راهکار مناسبی به شما بدن.

مقالات مرتبط