ازدواج با مردی که طلاق گرفته

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

ازدواج با مردی که طلاق گرفته

ازدواج با مردی که طلاق گرفته


دلسوزی و ترحم ممنوع!

اگر فقط براساس احساس ترحم و دلسوزی باهاش وارد رابطه بشین، شاید اوایل احساس بدی نسبت بهش نداشته باشین اما کم کم این احساسات از بین میرن و احساس تنفر به شما دست میده. به علاوه، شما درمانگر نیستین که بتونین بهش کمک کنین زخم و آسیب‌هایی که داره ترمیم بشه، پس اصلا فقط برای کمک کردن، دلسوزی و ترحم وارد رابطه نشین!

علت طلاقش رو بپرسین

ازش بپرسین که چرا همسرش رو طلاق داده. از جوابش تقریبا میتونین متوجه بشین که چه ویژگی‌های اخلاقی داره چون ممکنه در جواب بگه:«اصلا خانم خوبی نبود. از رابطه‌مون راضی نبودم، آخرش خسته شدم و خواستم ازش جدا بشم.» این جواب، حاوی این پیامه که همه اشتباهات و تقصیرها رو گردن خانمش انداخته، در حالی که حتما خودش هم اشتباهاتی داشته.

تحقیق کنین

فقط به حرف‌ها و توضیحاتش درباره زندگی مشترک قبلی‌اش اکتفا نکنین. درباره خودش، علت طلاقش و…. تحقیق و بررسی‌های لازم رو انجام بدین چون ممکنه حرف‌هاش دروغ باشه یا دلایل اصلی رو به شما نگه یا خودشو بی‌تقصیر جلوه بده.

رسما طلاق داده یا قصد طلاق داره؟

این دو مورد خیلی با هم فرق میکنه. اگر هنوز طلاق نداده و میگه قصد طلاق داره و فعلا با هم در رابطه باشین تا تکلیف زندگی‌شو مشخص کنه، نباید قبول کنین اما اگر رسما خانمش رو طلاق داده و مطلقه هست، با انجام بررسی‌های لازم میتونین وارد رابطه بشین اگر شخص مناسبیه.

فرزند داره؟

اگر فرزند داشته باشه، کار کمی سخت‌تر میشه چون با توجه به اینکه قصدتون از رابطه با این مرد جدی هست، باید بتونین ارتباط خوبی با فرزندانش داشته باشین و بتونین با هم زندگی کنین. حتی اگر فرزندانش باهاش زندگی نمیکنن هم باید اونها رو عضوی از خانواده بپذیرین چون طبیعیه که گاهی بخواد بچه‌هاش رو ببینه یا باهاشون صحبت کنه و…

  با گفتن این جملات میتونین، قند تو دل مرد آب کنین!

چه مدت از طلاق گذشته؟

حتی اگر به همسرش علاقه‌ای هم نداشته باشه اما به هر حال طلاق یکی از تلخ‌ترین اتفاقات هست. بنابراین اگر مدت کمیه از طلاق‌شون گذشته، ممکنه حالش بد باشه یا حتی برای فراموش کردن همسر قبلیش با شما ارتباط برقرار کرده باشه. پس حتما باید مدت زیادی از طلاق گذشته باشه و طرف مقابل به روال زندگی عادی برگشته باشه.

هر مرد مطلقه‌ای لزوما مرد پخته و مناسبی نیست!

بعضی از افراد تصور میکنن چون مرد مطلقه قبلا تجربه زندگی مشترک رو داشته و خونه، ماشین و شغل مناسبی داره، پس حتما شخص پخته، بالغ و مناسبیه اما لزوما اینطور نیست. اولا پول، خونه و ماشین رو نباید در اولویت اول قرار بدین وگرنه ازدواج ناموفق خواهید داشت، دوما ممکنه اون شخص خصوصیات بد و نامناسبی داشته باشه، پس باید حتما بررسی کنین.

از روانشناس کمک بگیرین

حتما برای بررسی طرف مقابل، رابطه‌تون و حل مشکلات، از روانشناس کمک بگیرین تا رابطه خوب و موفقی داشته باشین.
برای همین موضوع، میتونین از مشاوره غیرحضوری (تلفنی یا آنلاین) استفاده کنین و مشکلات‌تونو با روانشناسان مجرب همیار عشق در میان بذارین. برای تعیین نوبت مشاوره به دایرکت پیام دهید.

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

ویژگی‌های مرد واقعی!

ویژگی‌های مرد واقعی! محکم و قویه! یک مرد واقعی حتی در شرایط سخت هم ناامید نمیشه و محکم و قوی به راهش ادامه میده. یک مرد واقعی، باانگیزه هست و

مطالعه»

چطور در قلب یک خانم نفوذ کنم؟

چطور مخ دخترا رو بزنیم؟ ظاهر آقایون ظاهر برای تاثیرگذاری مخصوصا در قرار اول ملاقات خیلی مهمه چون اولین چیزی که طرف مقابل رو جذب میکنه، ظاهر هست. خانم‌ها دوست

مطالعه»