پیشنهاد قرار ملاقات به یک خانم، به سبک علی کریمی و کریم باقری

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پیشنهاد قرار ملاقات به یک خانم، به سبک علی کریمی و کریم باقری

پیشنهاد قرار ملاقات به یک خانم، به سبک علی کریمی و کریم باقری


تلاش کنین همیشه خوب به نظر برسین

خانم‌ها، آقایونی رو دوست دارن که از لحاظ ظاهری خوب به نظر میرسن البته اشتباه نکنین، منظورمون این نیست که باید چهره خوبی داشته باشین، منظورمون اینه که باید تلاش کنین خوب به نظر برسین. خانم‌ها، تلاش کردن رو دوست دارن یعنی مهم نیست که شما خوش‌تیپ‌ترین مرد باشین، مهم اینه که یه جوری نباشین که انگار تازه از خواب بیدار شدین. درسته که شما نمیتونین ژنتیک‌تونو تغییر بدین اما میتونین تلاش کنین خوب به نظر برسین. زمانی رو برای رسیدگی به خودتون اختصاص بدین و بهداشت رو رعایت کنین و لباس مناسب بپوشین و…

با اعتماد به نفس باشین (1)

اگر اون خانم ببینه که شما مضطرب و آشفته هستین، احتمالا تصمیم‌شو میگیره که با شما ارتباطش رو ادامه نده، حتی قبل از اینکه یک کلمه حرف بزنین! پس اگر میخواین بعد از مطرح کردن درخواست‌تون، به شما جواب مثبت بده، باید با اعتماد به نفس باشین.
این کارها رو انجام ندین:
1) موقع صحبت کردن، بیش از حد دست‌هاتونو تکون ندین
2) سرتونو پایین نندازین و به زمین خیره نشین
3) شونه‌هاتونو پایین نندازین
4) موقع صحبت کردن، مِن و مِن نکنین

با اعتماد به نفس باشین (2)

این کارها رو حتما انجام بدین:
1) باهاش ارتباط چشمی برقرار کنین
2) لبخند بزنین، شاد و پرانرژی به نظر برسین
3) با آرامش صحبت کنین
4) صاف بایستین

لباسی که میپوشین خیلی مهمه

لازم نیست لباس گرون‌قیمت و مارک‌دار بپوشین، فقط باید این نکات رو رعایت کنین. لباس‌تون باید تمیز و اتو زده باشه، کفش‌هاتون هم باید تمیز باشه و مطمئن بشین که لباس‌هاتون خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشن. نیازی نیست خیلی رسمی بپوسین، لباس مرتب و تمیزی که براتون مناسب باشه، کافیه.

  20 نشانه علاقه دختر به پسر(ازکجا بفهمم دختری دوستم داره)

از قبل باهاش پاسکاری کنین

کارتون آسون‌تر میشه اگر از قبل باهاش ارتباط برقرار کرده باشین و اون خانم بدونه که شما آقای خوب و قابل اعتمادی هستین. بهش نشون بدین که شما مرد خوبی هستین. یه دو تا پاس بدین ببینین اصلا اون پاس میده یا نه؟

کریم باقری یا علی کریمی؟

سعی کنید خیلی موضوع رو جدیش نکنین و خودتون را در جایگاه آزمایش شدن قرار ندین. انگار منتظر نتیجه یه آزمایش هستین که اگه بهش بگم میاد یا نمیاد، عکس‌العملش چیه؟ میشه در حاشیه یه رویداد آروم آروم بهش نزدیک بشین و ازش بازخورد بگیرین. اگر تو دانشگاه هستین در در حاشیه یه امتحان یا پروژه و اگر همکار هستین در حاشیه یه نمایشگاه یا جلسه. اینها خودش قرار ملاقاته… اونها رو غنیمت بشمارید. مثل علی کریمی یکم دریپل بزنین یکم پاس بدین به دروازه نزدیک بشین و گل بزنین. اگر از وسط زمین اقدام به شوت زدن کنین احتمال گل نشدنش زیاده مگر اینکه کریم باقری باشین!

ممکنه توپ گل نشه!

ممکنه همه چی تحت کنترل خودتون باشه اما با این حال، ازش «نه» بشنوین، خیلی طبیعیه. تصور نکنین که با رد شدن درخواست‌تون، دنیا رو سرتون خراب شده و همه شانس‌هاتونو از دست دادین! بعد از شنیدن «نه»، مثل یک مرد سرتونو بالا بگیرین، لبخند بزنین و قبول کنین. این موقعیت ممکنه برای همه پیش بیاد. گمان نکنین که شما مشکل یا ایرادی دارین. اجازه ندین که این شرایط، اعتماد به نفس تونو پایین بیاره.

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

روانشناسی رنگ در روابط عاشقانه

شاید خودتان متوجه نباشید، اما رنگ بر خلق و خو و انتخاب‌هایتان اثر می‌گذارد. در واقع بسیاری از برندهای بزرگ برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان‌شان، از روانشناسی رنگ در

مطالعه»