وقتی بازی تمامه ولی ما به بازی برمی‌گردیم!

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

وقتی بازی تمامه ولی ما به بازی برمی‌گردیم!

وقتی بازی تمامه ولی ما به بازی برمی‌گردیم!


موبایلش ناموسشه!

هرگز نمیذاره شما تو موبایلش چیزی ببینید. حتی زمانی که گوشی دست خودشه. این مورد، یک زنگ خطره. نشون‌دهنده اینه که ازتون چیزی رو پنهان میکنه. حداقل چیزی که میشه گفت اینه که نباید به چنین فرد ناموس‌پرستی اعتماد کنید.

وقتی ازش میپرسین:«روزت چطور گذشت؟»

مضطرب و آشفته میشه. طبیعیه که بعضی از کارهاشو بدون اینکه شما پیشش باشین، انجام بده اما اگر نمیگه که چه کارهایی انجام میده، شک‌برانگیزه. منظورمون اینه که چطور میتونین به چنین شخصی اعتماد کنین که هیچوقت و تحت هیچ شرایطی نمیگه وقتی پیشش نیستین، چیکار میکنه؟؟ البته شاید کلا بدون شما روزش نمیگذره این عاشق زار!

مرتب حرف‌شو عوض میکنه

مثلا فرض کنین درباره روزی که گذشته، چیزهایی براتون تعریف کرده اما بعدا حرف‌شو عوض میکنه و چیزهای دیگه‌ای تعریف میکنه. حقیقت، هیچ وقت تغییر نمیکنه! اگر نمیتونین به حرف‌هاش اعتماد کنین، پس خودش هم شخص قابل اعتمادی نیست.

شما رو تحقیر میکنه

بعضی از افراد، از اینکه شما رو تحقیر و به اصطلاح کوچیک کنن، خوششون میاد و با این کار، احساس خوبی نسبت به خودشون پیدا میکنن. این، یک رفتار سمی هست! اگر طرف مقابل‌تون هم اینطوره، نباید باهاش رابطه رو ادامه بدین. حذف کنید این غده متورم سرطانی رو…

من رابطه جنسی میخوام و گرنه…

شاید براتون پیش اومده باشه، کسی که باهاش در رابطه بودین، ازتون درخواست رابطه جنسی رو داشته و وقتی شما درخواست‌شو رد کردین، ازتون ناراحت شده، قهر کرده و شما را در آمپاس قرار داده. این، یک زنگ خطر خیلی بزرگ و جدیه! نشون‌دهنده اینه که شما رو فقط برای سرگرمی و برآورده کردن نیازهاش میخواد! آیا باید با آدمی که این فکر تو مغزش میچرخه: آمپاس.. آمپاس… آمپاس… رسیدن به هدف… رها کردن شما… رابطه را ادامه بدید؟

  راضی کردن پسر برای ازدواج (چکارکنم دوست پسرم بیاد خواستگاریم)

دوست نداره با اطرافیان‌تون وقت بگذرونه

اگر اون شخص دوست نداره با خانواده و دوستان‌تون وقت بگذرونه یا براشون ارزش و احترام قائل نیست، درواقع نشون میده که، برای شما هم ارزش و احترام قائل نیست! این، یک زنگ خطره و نشونه اینه که براتون شخص مناسبی نیست.

اشتباها‌تشو گردن شما میندازه

اونه که در انجام دادن کاری اشتباه کرده یا شکست خورده اما این شما هستین که باید متاسف باشین یا حتی معذرت‌خواهی کنین!! اگر طرف مقابل، اشتباهات‌شو گردن شما میندازه و در برابر اشتباهاتش مسئولیت‌پذیر نیست، پس برای شما مناسب نیست. ادامه رابطه با چنین شخصی، باعث میشه که اعتماد به نفس‌تون پایین بیاد. در بیارید این گردنبند رو…

رابطه‌تون عنوان و هدف خاصی نداره!

اگر بیشتر از سه ماهه که با کسی در ارتباط هستین اما هنوز رابطه‌تون عنوان، معنی و هدف خاصی نداره، نشون میده که اون شخص، متعهد نیست. هیچ چیز خوبی قرار نیست در آینده اتفاق بیفته چون اون، اصلا نمیدونه چی میخواد!

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط