نکات طلایی جذب خواستگار خوب

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

نکات طلایی جذب خواستگار خوب

نکات طلایی جذب خواستگار خوب


چه معیارهایی در نظر دارین؟

قانون زندگی اینه که اگر ندونین چی میخواین و به دنبال چه چیزی هستین، هیچ وقت نمیتونین چیز درست رو پیدا و جذب کنین. پس اول باید بدونین که دنبال چه مردی هستین؟ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟ یادتون باشه که شما چیزی رو جذب میکنین که در ذهن‌تون، تصورش میکنین.

معیارهاتونو اولویت‌بندی کنین

مثلا اگر معیارهایتون اینه که طرف مقابل باید صادق، وفادار، مهربان، خوش‌اخلاق، قدبلند، با ایمان و… باشه، مشخص کنین که اول کدوم یک از اینها برای شما مهم‌تره و بعد کدومش و… به ترتیب روی کاغذ بنویسین.

ازدواج با شما، چه مزایایی داره؟ (1)

مثلا اگر یکی از ویژگی‌های شما این باشه که اهل سفر کردن و کسب تجارت جدید هستین، کسی که با شما وارد رابطه بشه، از این ویژگی شما لذت خواهد برد و شما میتونین به کمک این ویژگی که دارین، در رابطه هیجان و تنوع لازم رو ایجاد کنین تا خسته‌کننده نشه.

ازدواج با شما، چه مزایایی داره؟ (2)

یادتون باشه که هر کسی نقاط قوت و ویژگی‌های خاص خودشو داره. شما هم میتونین با خودشناسی، ویژگی‌های خاص‌تونو بشناسین تا بتونین به این سوال جواب بدین که ازدواج با من چه مزایایی برای طرف مقابل خواهد داشت و بعد روی ویژگی‌های مثبت‌تون کار کنین و تقویت‌شون کنین!

از زندگی‌تون لذت ببرین

آقایون جذب خانم‌هایی میشن که شاد و سرزنده هستن، میتونین از زندگی لذت ببرن و انرژی مثبت از خودشون ساطع میکنن. پس خودتون و       زندگی‌تونو دوست داشته باشین، از زندگی‌تون نهایت لذت رو ببرین، مثبت‌نگر باشین تا بتونین شخص مناسب رو به خودتون جذب کنین.

  توقعات دردسرساز در رابطه

با افراد مناسب، معاشرت کنین

کسی که شما رو از بیرون میبینه و قضاوت میکنه، به اطرافیان‌تون هم توجه میکنه و ممکنه از روی اونها هم شما رو قضاوت کنه. سعی کنین با افرادی معاشرت کنین که شبیه شما هستن تا شخصی که از روی دوستان‌تون، شما رو قضاوت میکنه، قضاوت درستی درباره شخصیت و ویژگی‌های شما بکنه و مجذوب‌تون بشه.

روی زبان بدن‌تون کار کنین

حالت چشم‌ها و نگاه، نوع پوشش، حالت ایستادن و نشستن شما، لحن و تن صداتون و… از شخصیت شما به طرف مقابل اطلاعاتی میدن. مثلا برای اینکه جذاب و مقتدر دیده بشین، باید صاف بایستین، سرتونو بالا بگیرین، با صدای رسا صحبت کنین تا با اعتماد به نفس و جذاب دیده بشین.

بدونین آقایون به دنبال چی هستن

شناخت درست و علمی از آقایون خیلی مهمه. تصورات و باورهای اشتباهی که خیلی رواج دارن رو از ذهن‌تون بیرون کنین و از طریق منابع معتبر درباره مردان، ویژگی‌های طبیعی و ذاتی‌شون و خواسته‌هایی که دارن، تحقیق کنین تا بتونین ارتباط درست و موثری برقرار و درک‌شون کنین.

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

راز و رمز جذابیت خانم‌ها

راز و رمز جذابیت خانم‌ها هیچ کس به صورت مادرزادی، جذاب متولد نشده! اگر میخواین خانم با وقار، جذاب و متشخص باشین، باید تلاش کنین و روی خودتون کار کنین.

مطالعه»