شیفته و مجنون شدین اگر…

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

شیفته و مجنون شدین اگر…

شیفته و مجنون شدین اگر…


مدام گوشی‌تونو چک میکنین

چرا این، نشونه عاشق بودنه؟ چون نشون میده که شما، دلتنگش شدین و منتظرین که باهاتون تماس بگیره یا حداقل پیامی براتون بفرسته. نشونه جدی‌تر اینه که وقتی گوشی‌تونو چک میکنین، بدون هیچ دلیلی لبخند بزنین. این یعنی عشق و احساس! اگر ببینین که پیام‌تونو دیده اما جواب نداده یا خیلی طول بکشه تا جواب‌تونو بده، احساس بدی بهتون دست میده.

حتی نفس کشیدن‌تون هم عشق‌تونو به یادتون میاره!

یعنی وقتی در آیینه خودتونو نگاه میکنین، تصویر عشق‌تونو تصور میکنین. وقتی بیرون میرین و قدم میزنین، هر لحظه منتظرین که مرد مورد علاقه‌تونو ببینین یا وقتی به فروشگاه میرین، فکر میکنین که شخصی که روبه روی شماست عشق‌تونه. اگر جایی برین که با هم قبلا رفته بودین، عشق‌تون میاد در  ذهن‌تون. نشونه جدی‌تر اینه که وقتی به یادش می‌افتین، لبخند روی لب‌تون بیاد.

پیام‌های قبلی‌شو بارها و بارها میخونین

همه پیام‌هاتونو نگه داشتین و گاها وقتی کاری برای انجام دادن ندارین، پیام‌هاشو دوباره میخونین و خاطرات‌تونو مرور میکنین و حتما در این حین، لبخند هم میزنین. این هم یکی از نشونه‌های عاشق شدنه، مخصوصا اگر بعد از خوندن این اسلاید، با خودتون گفتین «آره، درسته»!

وقت گذروندن با عشق‌تون، از همه چی مهم‌تره

اگر این فرصت رو داشتین که میتونستین هروقت که دل‌تون میخواد، زمان رو نگه دارین تا نگذره، چه زمانی این کار رو میکردین؟؟ اگر عاشق باشین، حتما جواب‌تون اینه که، دوست دارین وقتی که با عشق‌تون هستین، زمان بی حرکت بمونه! وقتی با عشق‌تون هستین، فکر نمیکنین که زمان‌تون تلف میشه، بلکه اینطور فکر میکنین که این بهترین زمانیه که خدا بهتون داده، حتی اگر باهاش به یک مکان ساده مثلا فروشگاه برین.

  غار تنهایی مردان (عشقم میگه تنهام بذار، حوصله ندارم! چیکار کنم؟)

وقت گذروندن باهاش، هیچ وقت کافی نیست!

هر موقع که در کنارش هستین، آرزو میکنین که ای کاش زمان به کندی بگذره یا حتی دوست دارین که زمان نگذره و ثابت بمونه. هیچ وقت، وقت گذروندن باهاش براتون کافی نیست، همیشه بیشتر و بیشتر میخواین…

ازش دفاع میکنین

مثلا وقتی دوستاتون درباره عشق‌تون چیزهای منفی و بدی میگن، شما از مرد مورد علاقه‌تون دفاع میکنین و نمی‌خواین حرف دوستاتونو باور کنین چون گاهی دوستان میخوان بیشتر درباره طرف مقابل بدونن و درواقع میخوان شما رو آگاه و هشیار کنن اما اگر عاشق باشین، حرف‌هاشونو باور نمیکنین اما اگر درباره‌اش چیزهای مثبت بگن، حتما خوش‌تون میاد و لبخند میزنین.

تمرکزتونو از دست میدین

یعنی در کلاس، حواس‌تون نیست که استاد چی میگه یا حواس‌تون به کارتون نیست، دلیلش هم اینه که فکرتون جای دیگست! درواقع در ذهن‌تون رویای عشق‌تونو میبینین که در کنار شماست. هرچقدر هم که سرتون شلوغ باشه، در جلسه با شخص مهمی باشین و… وقت دارین که موبایل‌تونو چک کنین و ببینین آیا جواب‌تونو داده یا نه. هرچقدر هم در حال انجام دادن کار سختی باشین، وقت دارین بهش پیام بدین و منتظر جوابش باشین.

نشونه خیلی مهم

نشونه خیلی مهم دیگه‌ای هم هست. اینه که، وقتی این پست رو خوندین کی اومد در ذهن‌تون؟؟ اون شخص، همونیه که شما عاشقشین!

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام وقتتون بخیر
    ممنون میشم من رو تو یه موضوع خیلی مهم راهنمایی کنید
    من دختری ۲۴ ساله هستم که چندماهی هست تو یه شرکتی مشغول بکار شدم راستش یکی از همکاران واحدمون به شدت من رو جذب خودش گرده و توجه و احترام زیادش به من خیلی درگیرم کرده و همیشه حواسش هست که مشکلی نداشته باشم و اینکه خیلی از وقت ها با لبخند من رو نگاه میکنن و احساس میکنم نگاهشون یه جور خاصی هست مثلا روزی که فقط من و ایشون از واحدمون تو شرکت بودین برای کار ایشون خیلی بیشتر از روزهای دیگه هوامو داشتن و همه چیز تابع نظر و خواسته من بود و خیلی بیشتر و راحت تر از روزهای دیگه باهم حرف زدیم. راستش همش فکر میکنم شاید بخاطر اینکه تنها خانم واحدمون تو شرکت هستن این رفتارو دارن و هوامو دارن و یا اینکه چون روابط عمومی خیلی قوی و بالایی دارن و با همه همکاران صمیمی هستن شاید با همکاران خانم دیگه هم مثل همین رفتار با من رو داشته باشند. ایشون بسیار فرد محترم و خوش برخوردی هستن و ۱۲ سال از من بزرگترن، متاسفانه یا خوشبختانه من به شدت جذب خودشون و اخلاق و شخصیتشون شدم و روز به روز هم علاقم بهشون بیشتر میشه و احساس میکنم نگاهامون به هم یه طور خاصی شده و بیشتر این نگاها درگیرم کرده همش میگم شاید نگاهای خواهرانه و دوستانه و یا حتی به عنوان یه همکار باشه یا احساس میکنم شاید به عنوان یه بچه نگاهم میکنن ولی واقعا رفتار و حرکات من به گفته بقیه همکاران حتی بیشتر و پخته تر از سنم هست. موندم نمیدونم اصلا این حس دو طرفه هست یا نه چون ایشون اصلا حرفی نزدن حتی گاهی فکر میکنم شاید خودشون کسی رو داشته باشن ولی توی تماس و رفتارشون نشون نمیده حتی یه روز به همکار دیگمون میگفتن من دلم جای دیگه ای نیست خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین چون واقعا کار کردن کنار کسی که یه طرفه دوستش داری با این شرایط برام سخت شده چون من تو اینجور مسائل خیلی کم رو و سنگنین هستم و تجربه ای ندارم و واقعا نمیدونم معنی نگاهاشون و لطف و توجهاتشون چیه و یا اینکه اصلا ایشونم حسی به من دارن یا نه. پیشاپیش غدرخواهی میکنم بابت طولانی شدن سوالم و خیلی ممنون میشم نسبت به این موضوع راهنماییم کنین🙏

مقالات مرتبط

«چرا عشقم ازم فاصله گرفته؟»

«چرا عشقم ازم فاصله گرفته؟» از احساسات خودش ترسیده یکی از مهم‌ترین دلیل اینکه مردتون ازتون فاصله گرفته، اینه که از احساساتش ترسیده. قبل از اینکه شما رو ملاقات کرده

مطالعه»