آیا ممکنه عشقم برگرده؟(آیا پسر یا دختری که رفته برمیگرده؟)

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

آیا ممکنه عشقم برگرده؟(آیا پسر یا دختری که رفته برمیگرده؟)

پس از جدا شدن و قهر کردن با کسی که دوستش دارید و چشیدن طعم تلخ شکست عشقی، ناگزیر لحظه‌ای می‌رسد که از خودتان می‌پرسید، آیا همه چیز تمام شده است یا هنوز احتمال دارد که شما و عشق سابق‌تان بتوانید مشکلات‌تان را حل کنید و دوباره کنار هم برگردید؟ در این مرحله اگر بخواهید دائماً در هر حرکتی به دنبال نشانه‌های پنهانی باشید که نشان دهد آیا عشق سابق‌تان دوباره نزد شما برخواهد گشت یا از شما می‌خواهد که دوباره با هم باشید یا نه، فقط خودتان را آزار خواهید دید.

 دراین مقاله نشانه‌هایی که حاکی از بالا بودن احتمال برگشتن یا برنگشتن او است توضیح داده شده است.

نشانه‌هایی که شما را به برگشتن عشق سابق‌تان در آینده امیدوار می‌کند


 اگر این 13 نشانه را مشاهده کردید، عشق سابق‌تان به احتمال زیاد هنوز به شما علاقه دارد و روزی نزدتان بازخواهد گشت.

ارتباط برقرار کردن از طریق پیام

اگر عشق سابق‌تان دوباره پیام زدن یا تماس گرفتن با شما را شروع کرد، و از این طریق ارتباط مستقیم و با کیفیتی را برقرار کرد، او احتمالاً می‌خواهد که دوباره شما را بشناسد تا شاید بعد از بررسی جوانب، دوباره به رابطه برگردد. ضمناً اگر این عشق‌تان است که اول پیام زدن را شروع کرده است و به سرعت هم به پیام‌هایتان جواب می‌دهد، می‌توانید  بیشتر امیدوار باشید.

باز کردن سفره‌ی دل و حرف زدن درباره‌ی مسائل شخصی

اگر عشق سابق‌تان فقط شب‌ها وقتی همه خوابند و تنها هستید، به شما پیام می‌دهد یا اگر صرفاً درباره‌ی آب و هوا و اوضاع مملکت با هم حرف می‌زنید، ممکن است این نشانه‌ها علامت برگشتن او نباشد. اما اگر دوست دختر یا دوست پسر سابق‌تان سفره‌ی دلش را پیش شما باز می‌کند، درباره‌ی خودش و زندگی شخصی‌اش با شما حرف می‌زند و متقابلاً از شما هم درباره‌ی زندگی‌تان می‌پرسد، احتمالاً او دارد سعی می‌کند تا دوباره ارتباطش را با شما برقرار کند.

سوال کردن درباره‌ی زندگی عاشقانه و پیدا کردن دوست جدید

اگر عشق سابق‌تان علاقه‌مند است بداند که آیا دوست دختر/ پسر جدیدی پیدا کرده‌اید، احتمالاً کنجکاو است که از وضعیت زندگی‌تان سر دربیاورد و متوجه شود که آیا تمایلی برای شروع دوباره‌ی رابطه دارید یا خیر. کنجکاوی دوست دختر/ پسر سابق درباره‌ی زندگی عاشقانه‌تان علامت امیدوارکننده‌ای است که نشان می‌دهد او هنوز هم به نحو خاصی به شما فکر می‌کند و می‌خواهد بداند که آیا هنوز هم شانسی برای برگشتن نزد شما دارد یا خیر.

حسادت کردن

اگر عشق سابق‌تان احساسی نسبت به شما نداشته باشد، از این که ببیند شما با فرد جدیدی آشنا شده‌اید، به هیچ وجه دچار حسادت نخواهد شد. اما اگر عشق سابق‌تان وقتی می‌بیند که توجه‌تان به سمت فرد دیگری جلب شده است، از حسادت آتش می‌گیرد، احتمالاً می‌خواهد نزدتان برگردد یا حداقل به این موضوع فکر می‌کند. آیا وقتی می‌خواهید با دوستان‌تان بیرون بروید، فرد جدیدی را ملاقات کنید یا با پسر/ دختر جدیدی در شبکه‌های مجازی حرف می‌زنید، نشانه‌های حسادت را در عشق سابق‌تان مشاهده می‌کنید؟ حسادت نشانه‌ی دلگرم کننده‌ای است که می‌گوید او هنوز اسیر شما است.

صحبت کردن درباره‌ی وضعیت زندگی عشقی

اگر عشق سابق‌تان به وضوح به شما می‌گوید که هیچ کس دیگری در زندگی‌اش نیست، احتمالاً می‌خواهد واکنش شما را ببیند و متوجه شود که آیا دوست دارید این خلأ را در زندگی‌اش پر کنید و دوباره نزدش برگردید. به همین ترتیب دوست دختر/ پسر سابقی که قلبش هنوز برای شما می‌تپد، هر جور شده به شما می‌فهماند که با کسی رابطه ندارد تا هم خیالش راحت باشد که شما از دستش ناراحت نخواهید شد و هم متوجه شوید که می‌توانید دوباره نزدش برگردید.

  از کجا بفهمم عشقم برمیگرده یا نه؟

ادامه دادن ارتباط در شبکه‌های مجازی

اگر متوجه شدید که عشق‌تان همچنان فعالیت‌های شما را در شبکه‌های مجازی دنبال می‌کند، مثلاً استوری اینستاگرام‌تان را می‌بیند یا تصادفاً یکی از پست‌های‌تان را لایک می‌کند، این نشانه حداقل نشان می‌دهد که او هنوز به شما فکر می‌کند. از طرفی وقتی به یادتان است، احتمالاً هنوز عشق‌تان در قلبش جای دارد.

صحبت کردن درباره‌ی خاطرات شیرین گذشته

اگر شما و عشق‌تان از هم جدا شده‌اید، اما دائماً درباره‌ی گذشته و خاطرات شیرین آن روزها صحبت می‌کنید، احتمالاً عشق سابق‌تان می‌خواهد که آتش عشق زیر خاکستر را دوباره شعله‌ور کند. اگر دوست دختر/ پسر سابق‌تان در شبکه‌های مجازی اشاره‌های ظریفی به گذشته‌ی عاشقانه‌تان می‌کند، احتمالاً می‌خواهد غیرمستقیم به شما بگوید که دوست دارد دوباره به رابطه برگردد و امیدوار است که شما هم متوجه منظورش بشوید. شاید عشق سابق‌تان می‌ترسد که خودش برای آشتی و شروع دوباره پیشقدم بشود.

عشق‌ سابق‌تان دائماً دنبال بهانه‌ای برای صحبت کردن با شما می‌گردد

اگر هر از گاه چنین پیام‌هایی دریافت می‌کنید: “همبرگرای اینجا فوق‌العاده اس، حتماً امتحان کن” یا “یه رستوران تایلندی خوب میشناسی؟” این پیام‌های تصادفی نشانه‌ی این است که عشق سابق‌تان دنبال راهی برای حرف زدن با شما می‌گردد. وقتی این پیام‌های غیرمنتظره را دریافت می‌کنید، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ خوشحال می‌شوید یا کلافه و ناراحت؟ بر مبنای احساس‌تان عمل کنید.

او سعی می‌کند حسادت شما را تحریک کند

در حالی‌که برخی ترجیح می‌دهند تا به عشق سابق‌شان اعلام کنند که هیچ کس در زندگی‌شان نیست و برای شروع دوباره آماده‌اند، عکس این قضیه گاهی مصداق پیدا می‌کند، یعنی دوست دختر/ پسر سابق‌تان سعی می‌کند به هر روشی که شده حسادت شما را تحریک کند تا به فکر بیفتید و دوباره نزدش برگردید. حتی ممکن است در جمع و در شبکه‌های مجازی به نحوی رفتار کند که نشان دهد شما را کاملاً فراموش کرده است و با فرد جدیدی آشنا شده است، اما این تلاش به شاد نشان دادن خود هم می‌تواند سرپوشی برای احساس قلبی او باشد که امیدوارانه می‌خواهد شما نزدش برگردید.

او از شما می‌خواهد که با هم درباره‌ی علت شکست خودن رابطه‌تان گفتگو کنید

اگر عشق سابق‌تان از شما خواست که با هم درباره‌ی علت شکست خوردن رابطه‌تان صحبت کنید، بدانید که می‌خواهد پرونده‌ی این رابطه‌ی عشقی را برای همیشه ببندد یا می‌خواهد بررسی کند که آیا ارزشش را دارد تا دوباره از نو شروع کنید و رابطه‌تان را با هم ترمیم کنید یا خیر. شاید عشق سابق‌تان در این مدت جدایی روی خودش کار کرده است، می‌خواهد از شما به خاطر رفتار ناپسندش عذرخواهی کند یا فقط می‌خواهد توضیح بدهد که در این مدت چه اتفاقاتی برایش افتاده است. درهر حال تمایل برای حرف زدن با یکدیگر درباره‌ی علل به پایان رسیدن رابطه، شانس شروع مجدد را افزایش می‌دهد. توصیه می‌شود پادکست صوتی زیر را گوش دهید تا عامل اصلی جدایی‌تان را پیدا کنید.

او وسایلش را نزد شما به امانت می‌گذارد

اگر عشق سابق‌تان وسایلش را نزد شما به امانت می‌گذارد و هر چقدر هم به که او یادآوری می‌کنید تا بیاید و وسایلش را ببرد، دنبال آن‌ها نمی‌آید، بدانید که این وسیله یک بهانه است و او امیدوار است تا به این ترتیب راه ارتباط را باز نگه دارد تا شاید بتواند در شرایط بهتری با شما صحبت کند. در واقع او با تحویل نگرفتن وسایلش می‌خواهد این پیام را به شما بدهد که هنوز همه چیز تمام نشده است. او در را اندکی برای خودش باز نگه می‌دارد تا در آینده بهانه‌ای برای صحبت کردن با شما داشته باشد.

  برگرداندن زن سابق بعد از طلاق (چطور زنم رو بعد از جدایی برگردونم)

قبول مسئولیت

اگر رابطه‌تان به پایان رسیده است، اما عشق سابق‌تان مسئولیت کارهای اشتباه خودش را که باعث این شکست شده، قبول می‌کند، احتمالاً او واقعاً برای شما ارزش قائل است و نمی‌خواهد که شما را از دست بدهد. به علاوه این رفتار نشان می‌دهد که او می‌خواهد هنوز شانسی با شما داشته باشد، تا وقتی خودش را به گونه‌ای تغییر داد که شایسته‌ی شما بشود، بتواند نزد شما برگردد. دیگر با خود شما است که تصمیم بگیرید، آیا می‌خواهید به او فرصت دوباره بدهید یا خیر.

از دوستان‌تان درباره‌ی شما پرس و جو می‌کند

اگر عشق‌تان درباره‌ی وضعیت زندگی‌تان کنجکاو است و از دوستان‌تان درباره‌ی شما پرس و جو می‌کند، می‌توانید این را نشانه‌ای برای برگشت او تلقی کنید. اگر هنوز اسم شما در گفتگو با دوستان مشترک‌تان به میان می‌آید، پس او هنوز به شما علاقه دارد یا می‌خواهد که نزدش برگردید. اگر با فرد جدیدی قرار می‌گذارید و از اطرافیان می‌شنوید که او کنجکاوانه درباره‌ی این رابطه‌ی جدید از دوستان‌تان سوال می‌کند، احتمالاً او در غم حسرت و پشیمانی از دست دادن شما می‌سوزد ـ در واقع باید هم ناراحت باشد.

اگر متوجه هر کدام از این رفتارها از سوی عشق سابق‌تان شدید، بدانید و آگاه باشید که او امیدوار است هنوز احساس عاشقانه‌ای میان‌تان باقی مانده باشد؛ پس شاید ارزشش را داشته باشد که به این رابطه یک فرصت دوباره بدهید. البته قبل از جواب دادن باید خوب فکر کنید. قبل از این که دل‌تان را به دریا بزنید و دوباره رابطه را شروع کنید، اول از احساس‌تان مطمئن شوید.

آزمون سنجش احتمال بازگشت پس از جدایی

[WpProQuiz 3]

برای بازگرداندن رابطه منطقی تصمیم بگیرید؟


اگر باور دارید که شروع مجدد رابطه با او به نفع‌تان نیست، به ندای عقل‌تان گوش کنید. درها را قفل کنید، سعی کنید با او روبرو نشوید و به زندگی خودتان ادامه دهید. اگر فکر می‌کنید، او ممکن است تهدیدی برای ایمنی، سلامت جسمی یا روحی‌تان باشد، به او بگویید که از شما فاصله بگیرد. نیازی نیست برای آشتی کردن و بهبود رابطه‌ای تلاش کنید که از ابتدا می‌دانید به کجا ختم می‌شود. اگر دوست دارید می‌توانید شانس خود را با افراد دیگر امتحان کنید. اما اگر فکر می‌کنید هنوز امیدی وجود دارد، عجولانه تصمیم نگیرید. افراد به دلایل مختلفی نزد عشق سابق‌شان برمی‌گردند:

  • رابطه جنسی
  • احساس گناه
  • او آه در بساط ندارد و به شدت به پول نیاز دارد.
  • عذرخواهی کردن و ادامه دادن رابطه مانند دو دوست
  • دادن یک فرصت دوباره به عشق
  • او به شدت دلش برای شما شده، می‌خواهد از وضعیت زندگی‌تان باخبر شود و … شما را با خاطره‌ای خوش ترک کند.
  • می‌خواهد ببیند که آیا هنوز هم می‌تواند شما را بازی بدهد
  • زندگی‌اش به هم ریخته و شما آخرین امیدش برای داشتن یک زندگی بهتر هستید
  • می‌خواهد از شما شماره تلفن یکی از دوستان‌تان را بپرسد

شتاب‌زده به این نتیجه نرسید که او آمده تا قلبتان را تصاحب کند و شما  را خوشبخت کند. به حرفهایش گوش بدهید، عاقل و باملاحظه باشید و همان رفتار محترمانه‌ای را که دوست دارید، با خودتان داشته باشند، نسبت به او نشان دهید. او را تشویق کنید که حرف دلش را بزند، یک فنجان چای یا قهوه برایش بریزید و در یک کلام کاری کنید که خاطره‌ی بدی در ذهنش به جای نگذارید و این تلاش برای آشتی کردن را به تجربه‌ی مثبتی تبدیل کنید. وقتی از دلیل برگشتش مطمئن شدید و اطلاعات کافی کسب کردید، درباره‌ گام بعدی تصمیم بگیرید.

  ترمیم رابطه سرد یا خراب شده میان زن و شوهر

چطور احساساتم را کنترل کنم تا بتوانم منطقی تصمیم بگیرم؟

 همیار عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج، به شما آموزش می‌دهد چطور احساس درد، رنج و ناامیدی‌تان را کنترل کنید، زخم ناشی از جدایی را التیام دهید، اعتماد به نفس‌تان را بازسازی کنید، در جنبه‌های مختلف زندگی پیشرفت کنید و در نهایت از جایگاه قدرت و اعتماد به نفس تصمیم بگیرید آیا بازم هم می‌خواهید او را به زندگی‌تان برگردانید یا خیر؟ با تغییرات مثبتی که در دیدگاهتان نسبت به زندگی بوجود می‌آورید یاد می‌گیرید چطور برای خوشبخت بودن نیازمند رابطه نباشید. تنها در این صورت است که می‌توانید انتخاب کنید به رابطه برگردید، نه اینکه صرفا از سر وابستگی و نیاز این کار را انجام دهید.

جهت ارتباط با کارشناسان همیار عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02122024728 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

نشانه‌هایی که می‌گوید عشق‌تان هرگز نزد شما برنخواهد گشت


هر چقدر هم بخواهیم به خودمان امید بدهیم که روزی عشق سابق‌مان دوباره برمی‌گردد، باید قبول کنیم که همیشه این‌طور نمی‌شود و هیچ تفکر مثبت یا امیدوارانه‌ای، هر چقدر هم قوی این حقیقت تلخ را تغییر نمی‌دهد.

اگر نشانه‌های زیر را در عشق سابق‌تان مشاهده می‌کنید، باید بدانید که احتمال برگشت او بسیار کم و نزدیک به صفر است:

  • او هیچ ارتباطی با شما برقرار نمی‌کند و به هیچ کدام از تماس‌ها یا پیام‌هایتان جواب نمی‌دهد.
  • عشق سابق‌تان شما را در تمام شبکه‌های مجازی بلاک می‌کند. این حرکت گام بزرگی است که نشان می‌دهد او دیگر نمی‌خواهد هیچ کاری با شما داشته باشد.
  • او وارد یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی جدی و جدید می‌شود.
  • در شبکه‌های مجازی و نزد دوستانش از شما بدگویی می‌کند و دائماً از این که شما زندگی‌اش را خراب کرده‌اید، حرف می‌زند.
  • او به شما خیانت کرده، با ناراحتی شدید و بعد از یک دعوای آتشین از هم جدا شده‌اید و هیچ راهی برای فراموش کردن چنین کار ناپسندی وجود ندارد.

اگر کسی که قبلا با او در رابطه بودید به شما پیام ‌می‌دهد، اخبار مهم مربوط به خودش را به شما می‌گوید، در مورد اینکه هنوز مجردید یا وارد رابطه شده‌اید سوال می‌پرسد، در شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال می‌کند، در مورد گذشته صحبت می‌کند، هربار به بهانه‌ای سر صحبت را باز می‌کند، نسبت به افرادی که اطرافتان هستند حسادت می‌کند یا سعی می‌کند حسادت شما را تحریک کند به این معنی است که تمایل دارد دوباره سمتتان برگردد. در این مواقع هیاجان‌زده نشوید چون افراد با مقاصد مختلف قصد برگشتن دارند عده‌ای فقط دنبال رابطه جنسی هستند یا میخواهند تنهایی‌شان را پر کنند و یا قصد سو استفاده مالی دارند حتما از نیت مثبت او برای برگشتن مطمئن شوید. اگر نفر قبلی زندگیتان شما را بلاک کرده است،هیچ تماسی با شما نمی‌گیرد و با شخص دیگری وارد رابطه جدی و متعهدانه شده‌است، احتمال اینکه دوباره سمت شما برگردد کم است.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  • دوست عزیز سلام. در توضیحات شما چند نکته مهم وجود داشت. اولین نکته اعتقاد بر سحر و جادو بود، این موضوع باعث میشه شما نخواید و نتونید به صورت علمی و اصولی رابطه تون رو بررسی کنید ایراداتش رو پیدا کنید تا فکر راه حل براش باشید. حتی برای انتظار در باره اینکه آیا ایشون بر میگردن یا خیر معتقدید اگه برگردن سحر و جادوشون از بین رفته. این تصور باعث میشه شما در مدت زمان انتظار برگشت ایشون منفعل بمونید کارهای لازم رو انجام ندید. از طرف دیگه یکی از سوالات شما اینه که با وجود اینهمه خواستگار منتظر ایشون بمونید یا خیر، خوب هدف شما از ارتباط با ایشون چیه؟ آیا شما از رابطه فقط به دنبال ازدواج هستید؟ اگر اینچنین هست آیا ملاک هاتون برای ازدواج مشخصه؟ و ایشون ملاک های شما رو دارند؟ از همه مهم تر آیا دلایل ایشون برای ترک کردن شما منطقی بوده؟ به نظر میاد ایشون هم از دلایل هیجانی برای تصمیم گیری در مورد رابطه تون استفاده کردند. بنابراین باید در درجه اول روی خودتون، ماک هاتون و اهدافتون بیشتر متمرکز بشید و بعد از اون خود ایشون هم باید اهدافشون رو بیشتر بررسی کنند و موانع ازدواجتون به درستی شناسایی بشه.

  • سلام
    من ۱۹ سالمه و من حدود ۶ ماه با یک فرد بودم و خیلی ایشون رو دوست داشتم و اونم منو خیلی دوست داشت و حتی منو نامزد خودش میدونست اما یک شب به من گفت که شرایط بودن با من رو نداره و از من جدا شد.
    من خیلی دوست دارم برش گردونم باید چیکار کنم؟
    (چند باری هم به من زنگ زد و من خواب ندادم)

  • سلام وقت بخیرسال ۹۵باپسری دوست شدم خودم ۲۵سالم بود اقا ۲۷سال.اوایل متوجه خیانت شدم ولی میگفت شکاکی تا سال ۹۶ دختره رو رو کردم باز هم قبول نکرد یکسال کات بودیم.وقتی بازم اشتی کردیم ‌من یواشکی شماره دختره رو برداشتم.بهش زنگ زدم که گمشه ولی خب رابطه خراب شدباز تا سال ۹۷ باز کات کردیم تا ۹۸.همینطور مدام کات تا ۹۹.آذر که خودم کامل گذاشتمش کنار ولی هنوز بادخترس دختره رو فقط سه بار دیده.نمیدونم همش فکر میکنم ایرادم چیه عصبی شدم کلا بدبین شدم

    • مرجان عزیز سلام
      به نظر میرسه شما و این آقا بدون حل مشکل اصلی رابطه تون و بررسی اون فقط تلاش می کریدن باهم باشین و هدف مشخصی از رابطه نداشتین. اصلی ترین جزء یک رابطه تعهد هست که متاسفانه در رابطه شما وجود نداشته و از طرف ایشون جدی گرفته نشده. مساله ای که توجه من رو جلب کرد اینه که شما خودتون رو برای خیانت های ایشون مقصر می دونید و میگید نمی دونم ایرادم چیه. این موضوع باید در شما بررسی بشه که چرا با وجود خیانت دیدن اصرار بر ادامه یک رابطه داشتید و مقصر هم خودتون می دونید، پیشنهاد می کنم حتما با یک مشاور صحبت کنید عزیزم.

  • سلام پسری هستم ۳۳ سال سن دارم با دختری که ۲۲ سال سن داره دوست شدیم هر دوی ما نامزاد داریم و دختر از نامزدش راضی نیست با من دوست بود من دوستش داشتم ولی او رفتارش گواه میداد که دوستم دارد ولی اعتراف نمیکرد وقتی که پیام نمیدادم خیلی افسرده میشد و یا قهر میکردم فوری پیش امد میکرد و عذر خواهی میکرد و از نظر مالی خوب نبود و همرایش کمک های مالی زیادی میکردم مانند شهریه دانشگاه و شارژ و همچنین بهترین کادو ها را برایش میخریدم و در این اواخر سرد شده با من و هر روز سرد تر شد و چندین بار کات کرد ولی من التماس کردم برگرداندم ولی دفعه اخر گفت ما بدرد هم نمیخوریم و با من کات کرد و بعد از کات کردن میبینم خانه ما میاد و لوازم که از خانه کسی دیگه گرفته برای من پیام میدهد که لوزام را اوردم و اینجوری و لی من هم با هاش هیچ وقت حرفی نگفتم و تا حالا هم همرایش هر کمکی بیاید میکنم نمیدانم با انکه این رابطه سر انجام ندارد و وقتی پیشنهاد میکنم که دوست معمولی باشیم او قبول نمیکند و میگوید کسیکه ادعای عاشقی کند نمیتوانم باهش دوست معمولی باشم میگم مثل سابق باشیم و هر مشکلی است حل کنیم باز هم قبول نمیکند و وقتی که تصمیم میگیرم که فراموشش کنم باز سر راهم سبز میشود ولی باز غیب میشود و وقتی گفتم هنوز دوستش دارم گم میشود به مشاوره شما نیاز دارم فعلا ساکن قزاقستان هستم خیلی خیلی به مشوره نیاز دارم تشکر

    • علی عزیز سلام
      با توجه به اینکه هر دوی شما در رابطه ای باهم بودید که تکلیفش مشخص نبوده و نیمه کاره رها شده و هردویتان وارد رابطه جدی دیگری شدید که به نامزدی رسیده، میشه گفت هر دوی شما دقیقا نمی دونید از رابطه چه چیزی می خواهید. توصیه می کنم قبل از اینکه حتی اقدامی با نامزد جدید انجام دهید یک مشاوره بگیرید تا با جزئیات دقیق شخصیت شما این موضوع رو برری کنه. چون با توجه به توضیحاتتون لازمه که با جزئیات بیشتری شرایط شما بررسی بشه.

  • سلام وقت به خیر 3 ماه و نیم پیش با یه پسری 31 ساله اشنا شدم خودم 29 سالمه پسره خیلی مودب و با شخصیت بود خیلی بهم احترام میگذاشت و تا اخرین روز جدایمون هم بهم بی احترامی نکرد همیشه هر کاری میکرد باهام مشورت میکرد اما من یه ادم عصبی بودم خیلی گیر میدادم به هر چیزی گیر میدادم
    اوایل که دوسش نداشتم خیلی تلاش کرد تا بهش محبت کنم و هیییچ وقت محبتشو ازم دریغ نکرد
    بیکار بود الان یک هفته ست مغازه باز کرده و منم شروع کردم غر زدن سرش که نه تو صبح تا عصر تو مغازه میری و منم تنهام و باید از هم جدا بشیم و این حرف من باعث شد بهش بر بخوره و خیلی از حرفم عصبی شد و گفت که دوست داره 12 ساعت کار کنه من اینکارو میکنم چون پول خوبی داره,
    خلاصه الان یک هفته ست ازم جدا شده اما هنوز نه بلاکم کرده نه هیچی عین قبلا فقط دیگه باهام حرف نمیزنه میخوام بدونم امکان داره برگرده ؟ من ازش معذرت خواهی کردم اما واقعا ازم دلخور بود 😟 بازم میگم تو کل رابطه 1 بارم منو نرنجوند

    • سلام دوست گرامی
      برای ایننکه بتوانید شانس دوباره‌ای به این رابطه بدهید، باید ابتدا مسائلی که باعث شده این رابطه به سرانجام نرسد را رفع کنید. اگر ضعفی در اخلاق شما وجود دارد( مثل گیردادن‌های بی مورد) آن را حل کنید.
      برای این کار و اصلاح مسائلی که پیش آمده، می‌توانید از همراهی مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره‌تان را رزرو کنید.

  • سلام من۲۵سالمه ۸سال پیش بایه آقایی هم سن خودم توفضای مجازی آشناشدم اون موقع هردو۱۸سالمون بود وتصمیمی برای آینده نداشتیم یه رابطه کاملا عادی ولی رفته رفته این رابطه صمیمی ترشد وهردوبه هم علاقه مندشدیم وقرارشدایشون بعدازسربازی به خواستگاری بیان منم باتمام علاقه ایی که بهشون داشتم به خواستگارام جواب منفی دادم وبعدازسربازی ایشون دلیل آوردن که شرایط ازدواج روندارن نه خونه ونه کاردارن ومن بازم دلایلش روپذیرفتم چون منطقی بود ولی حالا هم خونه داره وهم کار حالا بادرآمدبالا نه ولی بازم میگه که من میترسم نتونم خوشبختت کنم وتو به پای من بسوزی هربارهم که میگم تکلیف این رابطه رومشخص کن میگه
    توداری عجله میکنی اینم بگم که هردوخانواده ازاین رابطه مطلع هستن ودوست دارن که این ازدواج سربگیره میخواستم بدونم ادامه این رابطه کاره درستیه یانه؟باتشکر

    • سلام دوست گرامی
      ممکن است این رفتار از طرف مقابل شما به علت ترس و یا اضطراب باشد. شما حق دارید که دوست داشته باشید که این رابطه به نتیجه برسد و تکلیف خودتان را روشن کنید.
      دو راهکار به شما توصیه می‌شود:
      1) مراجعه به مشاور پیش از ازدواج
      2)زمان دقیق مشخص کردن برای طرف مقابل برای مثال:” 4 ماه زمان داری که روی این رابطه دقیق فکر کنی و تصمیم بگیری”

  • سلام ما ۴ سال باهم در رابطه بودیم
    الان دو هفته است که کات کردیم
    دوست پسرم یه چیز خیلی با ارزش که میدونه دوسش دارمو نگه داشته و میگه که گم کردم بهم نمیده میگه پیدا کردم میارم برات یا پیدا نشد پولشو میدم
    دیگه قاعدتا دوهفته گذشته باید یه اتفاقی میفتاد
    بنظر شما برای اذیت بوده یا برگشت؟
    چند درصد ممکن پسری که بدونی واقعا دوست داره ولی یکم زده شده برگرده
    هیچ ارتباطی نبوده بعد از تمام شدن و من که برای کار خودم پیام دادم مودبانه جواب دادن لطفا کمکم کنین

    • سلام دوست گرامی
      به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید.
      مدت زمان زیادی در رابطه بودید و باید علت این جدایی را مطرح کنید که بدانیم آیا امیدی به بازگشت هست یا خیر؟
      اگر واقعا آن وسیله خیلی باارزش است و نمی‌توانید از آن بگذرید، می‌توانید مجدداً پیگیری کنید تا جواب ایشان را ببینید.
      برای نظر دادن و پاسخ به سوال شما نیاز به جزییات بیشتری وجود دارد تا کیفیت رابطه دقیقا بررسی شود.
      برای دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید نوبت مشاوره دریافت کنید.

    • سلام وقت بخیرسال ۹۵باپسری دوست شدم خودم ۲۵سالم بود اقا ۲۷سال.اوایل متوجه خیانت شدم ولی میگفت شکاکی تا سال ۹۶ دختره رو رو کردم باز هم قبول نکرد یکسال کات بودیم.وقتی بازم اشتی کردیم ‌من یواشکی شماره دختره رو برداشتم.بهش زنگ زدم که گمشه ولی خب رابطه خراب شدباز تا سال ۹۷ باز کات کردیم تا ۹۸.همینطور مدام کات تا ۹۹.آذر که خودم کامل گذاشتمش کنار ولی هنوز بادخترس دختره رو فقط سه بار دیده.نمیدونم همش فکر میکنم ایرادم چیه عصبی شدم کلا بدبین شدم.دلیل کات پسره خیانت میکرد

      • مرجان عزیز سلام
        به نظر میرسه شما و این آقا بدون حل مشکل اصلی رابطه تون و بررسی اون فقط تلاش می کریدن باهم باشین و هدف مشخصی از رابطه نداشتین. اصلی ترین جزء یک رابطه تعهد هست که متاسفانه در رابطه شما وجود نداشته و از طرف ایشون جدی گرفته نشده. مساله ای که توجه من رو جلب کرد اینه که شما خودتون رو برای خیانت های ایشون مقصر می دونید و میگید نمی دونم ایرادم چیه. این موضوع باید در شما بررسی بشه که چرا با وجود خیانت دیدن اصرار بر ادامه یک رابطه داشتید و مقصر هم خودتون می دونید، پیشنهاد می کنم حتما با یک مشاور صحبت کنید عزیزم.

  • من 24 سالمه و 9 ماه با پسری رابطه دوستانه و فوق العاده خوب و عاشقانه داشتم. الان دو هفتس که کاملا دوستانه و توافقی جدا شدیم.
    مادرش قبل جدایی اومد خونه ما و رفت و گفت نه تفاوت سنیتون زیاده.من 75 و ایشون 66 هستن و ما خودمون دو تا اصلا باهم هیچ مشکلی نداشتیم.
    مادرش مخالفت کرد و بین ما جدایی انداخت.
    الان من اصلا اوضاع خوبی ندارم و حالم بده اونم خیلی غمگینه چون استوری ناراحت کننده میزاره منم نشون دادم که دلم واسش تنگ شده و ناراحتم از این جدایی.میخواستم ببینم امکان برگشتش هست؟چون جفتمون عاشق هم دیگه ایم،له له میزنیم واسه دیدن همدیگه ولی خب من میگم اون باید پیش قدم شه چون اون بود که گفت چون جفتمون احساسی ایم اینجوری تو بلاتکلیفی بمونیم بدتر میشه همه چی…
    حالا برمیگرده یعنی؟خیلی دلتنگشم

    • سلام دوست گرامی
      مخالفت خانواده‌ها گاهی منطقی است و گاهی غیرمنظقی است.
      تفاوت سنی به خودی خود باعث مشکل نمی‌شود،اما اگر این مساله واقعا برای مادر ایشان مهم است، ممکن است این مخالفت بعدها هم برای شما دردسرساز شود. چون یک خشمی در فرد مخالفت کننده وجود دارد و هر اختلافی بین شما بوجود بیاید، آن را به مساله سن ربط می‌دهند.
      بنابراین خودتان هم به این مخالف و دلیل آن بهتر و منطقی‌تر فکر کنید.

  • سلام. رابطه ی ما مدت 3 ماه است که کات شده به دلیل خیانت طرف مقابلم. اما خیلی تمایل دارم برگرده. البته هیچ یک از علائم برگشت که شما اینجا نوشتید وجود نداره جز اینکه استوری هام رو خیلی شدید دنبال میکنه و یک بار هم ریپلای داد که پاسخ ندادم. سوال بنده اینه که استوری گذاشتن من اصلن کار درستی هست ؟ یا اینکه ایشون باید کاملن از من بی خبر باشه و در جریان امور زندگی من نباشه؟ و دیگه اجازه ندم با این استوری ها از من باخبر باشه و آیا این استوری گذاشتن ها جلو دلتنگ شدنش رو میگیره؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام دوست گرامی
      چه مدت زمانی شما با ایشان در رابطه بوده‌اید؟ چون اشاره کردید ایشان به شما خیانت کرده و رابطه قطع شده است، باید ابتدا بررسی کنید که انگیزه شما برای برگرداندن ایشان چیست؟ آیا فقط دلتنگ او هستید؟ آیا غیر از ریپلای کردن استوری‌ها و یا دیدن استوری‌های شما حرکت دیگری انجام نداده است؟ اگر در طی این 3 ماه کات شدن، استوری‌های شما درباره ایشان است و به طور غیرمستقیم با هم در رابطه هستید، باید آن را قطع کنید تا طرف‌مقابل متوجه عدم حضور شما شود و برای شما دلتنگ شود. چون شما با این استوری‌ها اجازه دلتنگ شدن را به ایشان نمی‌دهید. برای قدم برداشتن درست در مسیر برگرداندن عشق و رابطه، حتماً از مشاوره رادیوعشق استفاده کنید.

  • سلام.چن ماه پیش من با یه پسری یه مدت اشنا شدیم.همش از اینده حرف میزدن و از ازدواج.بعد اومدن خواستگاری.خیلی هم مشتاق هم خودشون هم خانوادشون.بعد خواستگاری هم جوابشون مثبت بود.
    منو هم علاقه مند خودشون کردن.اصلا علاقه نداشتم بهشون.ولی بعدا به وجود اومد.
    ولی بعد چند روز نظرشون عوض شد.گذاشتن رفتن.بدون هیچ دلیل وتوضیح منطقی.
    هیچ چیزی هم نمیفرستم و نمیفرسته.
    چیکار کنم؟احتمال بازگشتشون هست؟

    • سلام دوست گرامی
      قطعا حس خوبی نیست وقتی یک رابطه بدون دلیل منطقی بهم میخورد. اما باید بررسی کنیم که از چه زمانی فرایند سرد شدن ایشان و تمام شدن رابطه اتفاق افتاده است؟ برای تحلیل رابطه عاطفی خود با خواستگارتان و شیوه درست برگرداندن ایشان لطفا از مشاوره همیار عشق وقت مشاوره تلفنی و یا آنلاین بگیرید.

    • سلام وقت بخیر،من یک سال با یه پسر در ارتباط بودم اولش قصد ازدواج داشت مادرهامون هم از رابطمون اطلاع داشتن،اما یک هفته نزدیک به سالگرد گفت که دیگه نمیتونه این رابطه رو ادامه بده و حسی بهم نداره،اما هنوزم میگه که برام بیشتر از همه ارزش داری،توی فضای مجازی هم همدیگرو بلاک کردیم ولی بعضی وقتا اون به بهونه های الکی پیام میده،میخواستم ببینم چقد امکان برگشتش وجود داره؟خودش که بهم میگه اصلا امیدوار نباش ،مشکل از من بود یکی دو ماه آخر خیلی اذیتش میکردم…درضمن من ۲۲ سالمه و اون آقا پسر ۲۰ سالشه ولی هیچ مشکلی با سن همدیگه نداریم..
      ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار باید بکنم ،چقد امکان برگشتش هست؟؟

      • سلام دوست گرامی
        مکن است شما مشکلی با سن نداشته باشید، اما مساله اینجاست بسیاری از تصمیمات هیجانی این مقطع سنی باعث می‌شود که نتواند به طور مناسبی تصمیم بگیرد.
        در ضمن دلیل اینکه او نتوانست رابطه را ادامه بدهد را اشاره نکردید.

  • یک پسر عرب منو عاشق خودش کرد بعد اکی داد بعد یه مدت مادرم فهمید گفت باهاش کات کن بهش گفتم بعدش اون رفتارش سرد شد ولی اونم مشکل خانوادگی داشت عرب بود باید اجازه میگرفت بعد من گیر دادم هی صبور نبودم گفت نه تموم کن نشد التماس کردم همکلاسی هستیم و عرب هست هرروز میبینمش و این اذیتم میکنه مردم از گریه خانوادش نه گفتن به خاطر فرهنگ ولی فک کنم دروغ میگه اونقد بهش گیر دادم ترسید الانم عین غریبه ها شده یه جوری خسته هس و خجالت زده من یه مدت محل نذاشتم بعد اینکه نه گفت ناراحت شد الان داره ادای خودمو تکرار میکنه ولی یه استوری گذاشت که مفهومش این بود که تو همه چیو خراب کردی ولی من فقط تو رو دوست دارم نه دختر دیگه .ولی باز صبح که کلاس میبینمش باز به صورتم نگاه نمیکنه .بهش پیام فرستادم که من فقط به خاطر اینکه گریم میگیره به صورتت نگاه نمیکنم و باهات قهر نیستم ولی دلمو بد شکستی جواب نداد سین زد بعدشم که به زور سلام میده و یه بارم گفتم چرا دروغ گفتی همیشه باهامی گفت نمیخوام صحبت کنم راجع به این موضوع شبت بخیر ….دارم دیوونه میشم چیکار کنم از اینستا و واتس اپ هم بلاک نمیکنه کاش میکرد تکلیفمو میدونستم اخه استوری های اینستامو سین نمیرنه ولی بلاکمم نمیکن اوایل میزد بعد دعوا ولی چون دید همش به اون یه چیزایی میرسونم دیگه سین نمیزنه چیکار کنم دق کردم خودمونم ایران نیستیم

    • سلام دوست عزیز
      درسته کنار اومدن با این موضوع به شدت براتون سخته ولی باید بدونید خواهش کردن و پیام دادن‌های مکرر مشکلی رو حل نمی‌کنه و حتی شرایط رو بدتر هم می‌کنه. بهتره یه کم کنار بکشید و یه فاصله‌ای ایجاد کنید. ضمن اینکه موضوع تفاوت فرهنگی و مخالفت خانواده‌ها موضوع بسیار مهمیه و خیلی ساده نمی‌شه ازش چشم‌پوشی کرد. پیشنهاد می‌کنم حتما با سیستم مشاوره تلفنی صحبت کنید.

  • سلام خسته نباشيد
    نامزديم را به دلايلي بهم زدم ولي دوباره روابط شكل گرفت ولي اين دفعه خودش بهم زد و بينمون از طرف ايشون خيلي بي احترامي و حرفا شكل گرفت و ايشون هميشه با حالت توهين و بي حرمتي باهام حرف ميزدن تا اينكه دفعه آخر خيلي حرفاي بدي زدند، قبل ماه محرم خودش از مشهد پيام داد كه نائب الزياره هستم و اول محرم هم مادرشون تماس گرفتند حلاليت ازم گرفتند و عذرخواهي كردند و دو روز بعد دوباره خودش بهم پيام داد كه خواب مادر خدابيامرزتو ديدم و احوال پرسي كرد و اينكه چيكارا مي كني و…… بعد گفت موندم كه تو با اين همه بي احترامي و توهين و حرفا كه ازم ديدي چطوري جوابمو ميدي؟ مگه ميشه؟ خودت ميدوني كه من آدم قابل اعتمادي نيستم و با توجه به عدم اطميناني كه نسبت به دفعات قبلي بهم داري چطور ميشه كه جوابمو ميدي؟
    الان من نميدونم هدف ايشون برگشت دوباره هست يا فقط براي اينكه بگن خواب مادرمو ديدن بهم پيام دادن و همينجوري به عنوان يه آشنا پيام دادن و برگشتي وجود نداره؟
    و سوال دومم اينكه درباره سوال و حرفايي كه بهم زد، منظورش گذشت كردن و خوب بودن منه يا ساده بودنم؟ واقعا جملات آخرشو متوجه نشدم.
    ممنون ميشم راهنماييم بفرماييد

    • دوست عزیز
      سلام

      گاهی مثل شرایطی که شما گفتید، مهمه که به جای بررسی علت بازگشت ایشون، به این فکر کنید که آیا شما واقعا دلتون می‌خواد به ایشون فرصت دوباره بدید یا نه؛ چون به هیچ‌وجه نمی‌شه قصد و نیت ایشون رو متوجه بشید. حالا شما فکر کنید، حتی اگه ایشون برگشته باشند هم حاضرید دوباره رابطه رو با ایشون شروع کنید؟! براساس جوابی که تو ذهنتون هست اقدام کنید. البته این رو هم در نظر داشته باشید که ممکنه ایشون ممکنه اخلاقشون رو تغییر داده باشن، اما چطور می‌تونید از این موضوع مطمئن بشید؟ بهتره اگر هم خواستن که ارتباطشون رو با شما از سر بگیرن، شرط بگذارید که حتما باید پیش روان‌شناس برید و با بررس کامل و نظر روان‌شناس متخصص خانواده جلو برید.

  • سلام خسته نباشيد
    سه سال پيش نامزديمون به دلايلي بهم زدم ولي بعدش دوباره روابط شكل گرفت ولي اين دفعه خودش بهم زد و بينمون خيلي بي احترامي و حرفا شكل گرفت و ايشون هميشه با حالت توهين و بي حرمتي باهام حرف ميزدن تا اينكه دفعه آخر خيلي حرفاي بدي زدند، قبل ماه محرم خودش از مشهد پيام داد كه نائب الزياره هستم و اول محرم هم مادرشون تماس گرفتند حلاليت ازم گرفتند و عذرخواهي كردند و دو روز بعد دوباره خودش بهم پيام داد كه خواب مادر خدابيامرزتو ديدم و احوال پرسي كرد و اينكه چيكارا مي كني و…… بعد گفت موندم كه تو با اين همه بي احترامي و توهين و حرفا كه ازم ديدي چطوري جوابمو ميدي؟ مگه ميشه؟ خودت ميدوني كه من آدم قابل اعتمادي نيستم و با توجه به عدم اطميناني كه نسبت به دفعات قبلي بهم داري چطور ميشه كه جوابمو ميدي؟
    الان من نميدونم هدف ايشون برگشت دوباره هست يا فقط براي اينكه بگن خواب مادرمو ديدن بهم پيام دادن و همينجوري به عنوان يه آشنا پيام دادن و برگشتي وجود نداره؟
    و سوال دومم اينكه درباره سوال و حرفايي كه بهم زد، منظورش گذشت كردن و خوب بودن منه يا ساده بودنم؟ واقعا جملات آخرشو متوجه نشدم.
    ممنون ميشم راهنماييم بفرماييد

    • سلام. با پسر یه اشنای خانوادگی ۲ سال اشنایی داشتم.رابطمون خیلی عالی بودو کاملا قصد هردومون ازدواج بود.برای ازدواج بامن لحظه شماری میکرد.و خانوادش هم خوشحال بودن. چند ماه پیش یه تلفنی بهش شد که زندگی مارو بهم زد و درگیری و دعوا پیش اومد .
      قبلا از یه دختری خوشش میومده ک نتونسته بهش بگه و طرف ازدواج کرده و طرف ازین موضوع اطلاع نداره . و الان تماس گرفته چون میخواسته این اقابرای اتاق بچش پوستر بزنه .و این اقا بعد این تماس یادش میوفته و ناراحت میشه… و من باهاش درگیر شدم ک چرا جوابشو دادی و الان ناراحتی؟ بهش گفتم مگه ناراضی هستی الان؟ گفت نه
      خلاصه دعوامون شد و کات کرد.
      ولی میدونم ک خیلی دوستم داره اما مشکل داره ..ایا برمیگرده؟؟

      • سلام دوست گرامی
        این مساله نشان می‌دهد که طرف مقابل شما هنوز پرونده رابطه قبل را نبسته بوده و همین تلفن باعث شده است که تا این حد ناراحت شود.
        اما نوع واکنش شما که از روی عصبانیت و یا غم بوده است، نیز شرایطی فراهم کرد که نتوانید این مساله را همراه هم حل کنید.
        توصیه می‌کنیم تا در «دوره بازگرداندن عشق و ازدواج» همیار عشق شرکت کنید تا مشاور شما بتواند مسیر صحیح برگشت به رابطه را به شما آموزش دهد.

        • سلام من با ی پسری 4 سال ارتباط داشتم و اون خیانت کردورفت با ی زن مطلقه ایا امکانش هست که برگرده؟

          • سلام دوست گرامی
            اطلاعات مختصری درباره خودتان و طرف مقابل گفتید اما نکته مهم‌تر از بازگشت ایشان، این است که به چه دلیل می‌خواهید او برگردد؟
            تمایل شما به بودن در این رابطه، حتما باید به صورت دقیق بررسی شود. این بررسی توسط مشاور انجام خواهد شد.

        • میخواستم بپرسم که کسی که بعد ۴ سال رابطه کاملا عاشقانه بعد یک بحث که البته من از اینکه منو درک نمیکرد خیلی عصبانی شدم و دادو بیداد کردم میگه من خسته شدم و ول کردم همه چیزو و بعد هم گذاشت و رفت دیگه برنمیگرده؟ و اینکه واقعا اون به همه خاطرات و عشق و آینده ای که میخواستیم باهم بسازیم فکر نمیکنه و بی تفاوت هست واقعا یا نه؟
          اخرین بار همچنین گفت که من وجدانم راحته البته من حرفی بهش نزدم در برابر اینها چون ناراحت شدم و فکر کردم بعد مدتی برمیگرده و من اونوقت مبتونم باهاش صحبت کنم
          اين اقا خيلي توی رابطه مشتاق بود
          البته ۲ بار هم اینطور بعد ناراحتی من گذاشت رفت که من بعد ۱ ماه پیام دادم اما ایمیار دیگه نمیخوام اینکارو کنم چون اصلا به اشتباهاتش فکر نمیکنه و خیلی هم بی تفاوت به نظرم میاد دقیقا برعکس موقعی که توی رابطه بودیم اصلا نمیفهممش و خودم خیلی اذیت میشم و همش برام سواله که یعنی واسه اون راحته اینقدر و براش مهم نیست ؟! چطور ممکنه؟!!!
          الان نزدیک ۳ ماهه که رفته ایا برمیگرده؟ ایا دوباره خودم باید برم صحبت کنم باهاش؟

          • سلام دوست گرامی
            اشاره کردید پیش از این اتفاق نیز 2 بار دیگر این اتفاق افتاده بوده است! بنابراین این رابطه کاملاً عاشقانه نبوده و قطعا مشکلاتی وجود داشته است.
            به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. همچنین برای بازگشت به یک رابطه باید این سوالات را از خود بپرسید:
            1. دلیل اینکه می‌خواهید به رابطه برگردید چیست؟
            2. آیا طرف مقابل نیز به اندازه شما مایل به بازگشت هست؟
            3. آیا مشکلاتی که باعث قطع رابطه شده بود، حل شده است یا همچنان پابرجاست؟
            قبل از هرگونه اقدام مجدد برای این رابطه، حتما توسط مشاور رابطه خودتان را به درستی و دقیق ارزیابی کنید.

مقالات مرتبط

چطور سر صحبت رو باز کنم؟

چطور سر صحبت رو باز کنم؟ «سلام، چطوری؟» این پیام خوبی برای باز کردن سر صحبت نیست چون نشون میده که شما حوصله‌تون سر رفته یا حرفی برای گفتن ندارین.

مطالعه»