چطوری به یه پسر بگم ازش خوشم میاد؟

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

چطوری به یه پسر بگم ازش خوشم میاد؟

توجهشو جلب کنید

ممکنه پسری رو در یک دورهمی ببینید و احساس کنید که ویژگی‌هایی داره که براتون جذابه، اما خب چطوری بهش نشون بدید که ازش خوشتون اومده؟ قبل از هر اقدامی اول سعی کنید توجهشو به خودتون جلب کنید. شما می‌تونید با نگاه کردن بهش، لبخند زدن، کمی نزدیک شدن یا غیره، بهش نشونه‌هایی بدید.

متوجه من نمی‌شه؟!

بعضی وقت‌ها، علی‌الرغم تموم سیگنال‌هایی که می‌فرستید، ممکنه که پسر متوجه شما نشه یا جلو نیاد. خب این دلایل زیادی داره؛ مثلا، خجالتیه، سیگنال‌های شما رو نگرفته، شاید تو رابطه باشه یا … . چیزی که مهمه اینه که آقایون اکثرا وارد ارتباط با دختری نمی‌شن، مگر اینکه مطمئن باشن جواب رد نمی‌گیرن.

سر صحبت رو باز کنید

اگه خود پسر برای آشنایی جلو نیومد، شما می‌تونید خودتون اقدام کنید. سعی کنید یه راهی برای صحبت کردن باهاش پیدا کنید؛ مثلا اگه قرار بود بازی گروهی انجام بدید با کمی شوخی و لبخند بگید: «به نظرم رامین بازیش خوبه، من می‌خوام تو تیم اون باشم». به طور کلی، بین شوخی و جدی باید حرف‌هاتون نوسان داشته باشه.

چی بگیم؟

سعی کنید تو گفت و گوهاتون سه نکته رو در نظر بگیرید: اعتماد به نفس داشتن؛ به چالش کشیدنش تو بحث کردن و در نهایت نشون دادن شخصیتتون. همه آدم‌ها در رابطه به دو مساله فکر می‌کنن، یکی هیجانی که همین الان تو رابطه دارن و یکی هم آرامش و آینده‌ای که ممکنه با اون فرد داشته باشن، با این سه روش، شما به هر دوی این نیازها پاسخ می‌دید.

هیجان و لذت بردن از گفت‌و‌گوی در لحظه

با کمک حس طنزتون و به چالش کشیدن فرد مقابل، نشون بدید که آدم سرزنده‌ای هستید و قراره که فرد مقابل از کنار شما بودن لذت ببره و بهش خوش بگذره. این مساله به خصوص اوایل رابطه خیلی مهمه؛ چون همون اول خیلی کمتر افراد به آینده و خوشی‌هایی که بعدا قراره داشته باشن، فکر می‌کنن.

  ازدواج با مرد سن بالا (ازدواج دختر جوان با پیرمرد پولدار)

آرامش و لذتی که در آینده خواهد داشت

درسته که لحظه خیلی مهمه، اما شما می‌تونید با اعتماد به نفستون و نشون دادن خود واقعیتون (نه ماسک زدن)، به این فرد نشون بدید که می‌تونه به شما به عنوان همراهش در آینده فکر کنه. درسته که شاید بعضی رفتارها و تریک‌ها همین الان جواب بده و فرد مقابل سریع بهتون پیشنهاد آشنایی بده، اما به احتمال کمتری به رابطه متعهدانه فکر می‌کنه.

موضوعی برای ادامه بحث پیدا کنید

تو گفت‌وگوهاتون ببینید که چه موضوعی بین شما و ایشون مشترکه؛ به عبارت دیگه، چه موضوعی هست که بحث بینتون رو گرم کرده؟ مثلا اگه بین دو تیم ورزشی با هم کل‌کل دارید (البته بهتره همچنان شوخ‌طبعی و ظرافت رو تو چالش‌هاتون حفظ کنید)، بهش بگید: «پس فردا که تو مسابقه بردیم، می‌بینی!». اینطوری راهی پیدا می‌کنید که بحثتون رو در روزهای بعد ادامه بدید.

از موبایلتون استفاده کنید

اگه بتونید راهی برای گفت‌وگوی بعدی پیدا کنید، موبایل قطعا خیلی به کارتون میاد. چون اینطوری می‌تونید با کمک دوره «جذب مرد با موبایل»، یاد بگیرید چطور سر صحبت رو تو روزهای بعد باز کنید و اون رو به سمت خودتون جلب کنید.

از دوستان مشترکتون کمک بگیرید

اگه متوجه شدید که به ارتباط با شما علاقه داره، ولی خب شاید به خاطر خجالتی بودن یا بلد نبودن، هنوز بهتون پیشنهاد آشنایی نداده، سعی کنید از دوستان مشترکتون استفاده کنید تا بهش کمک کنن؛ مثلا به دوستتون توضیح بدید که از این آدم خوشتون اومده و ازش بخواید بدون اینکه بفهمه این علاقه از سمت شما بوده، با فرد مقابل صحبت کنه.

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

تیپ‌های شخصیتی افراد عاشق

تیپ‌های شخصیتی افراد عاشق مهمه که تیپ شخصیتی خودتون و عشق‌تونو بدونین 18 تیپ شخصیتی برای آدم عاشق در علم روانشناسی داریم. شما و کسی که باهاش در رابطه هستین

مطالعه»

مرد از زن چی میخواد؟

مرد چی میخواد از زن؟ فقط نیاز فیزیکی نیست خیلی از خانم‌ها فکر میکنن که آقایون فقط میخوان که نیازها فیزیکی و غریزی‌شون برآورده بشه و دیگه به هیچ چیز

مطالعه»