نمیخواد متعهد بشه!

تاریخ آخرین بروزرسانی :

اشتراک گذاری

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

مشاوره

02122024728
رزرو نوبت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

نمیخواد متعهد بشه!

نمیخواد متعهد بشه!


درباره آینده رابطه صحبت نمیکنه

درباره آینده رابطه صحبت نمیکنه و اگر شما ازش بپرسین که رابطه‌مون به کجا میره، میگه:«فعلا که با هم هستیم، همدیگه رو دوست داریم و خوش میگذرونیم، ببینیم بعدا چی پیش میاد.»

درباره افکار و احساساتش صحبت نمیکنه

در رابطه‌های سالم و متعهدانه، دو طرف رابطه، درباره رابطه‌شون و اینکه چه احساسی درباره طرف مقابل دارن، گاهی با هم صحبت میکنن اما کسی که میترسه یا نمیخواد متعهد بشه، به سختی میتونه افکار و احساسات‌شو درباره شما و رابطه‌تون بروز بده.

در برنامه‌های آینده‌اش جایی ندارین

وقتی درباره آینده‌اش ازش بپرسین، هیچی درباره شما و رابطه‌تون نمیگه، فقط درباره آینده زندگی خودش، کار و خانواده‌اش صحبت میکنه.

چند روز غیب میشه!

ممکنه چند روز بی خبر بره و غیب بشه، جواب پیام‌ها و تماس‌هاتونو نده، پیگیرتون نشه و بعد از چند روز دوباره برگرده بدون هیچ توضیحی، انگار نه انگار که غیب شده بود!

مدام میره و میاد!

نمیتونه تصمیم قطعی‌شو بگیره که شما رو میخواد یا نه، میخواد رابطه رو ادامه بده یا نه! همش در حال رفت و آمده یعنی ممکنه یه روز رابطه رو به هر دلیلی تموم کنه اما بعدا دوباره برگرده و ادامه بده و به همین صورت، این چرخه سمی ادامه پیدا میکنه.

 

 

همیار عشق را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

  چگونه چالش‌های یک سال اول زندگی مشترک را حل کنیم؟

اشتراک گذاری مقاله

فیسبوک
تلگرام
توییتر
واتساپ

در کدام زمینه می‌تونیم کمکتون کنیم؟

رزرو نوبت مشاوره

مشاوره روانشناسی برای

ایرانیان خارج از کشور

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

عضویت در خبرنامه

پرسش و پاسخ کوتاه

برای پرسش و پاسخ کوتاه سوال خود را از طریق فرم زیر مطرح کنید. پاسخ، زیر این مقاله در سایت منتشر می شود و به ایمیلتان هم ارسال خواهد شد. برای گرفتن نوبت و مشاهده شرایط مشاوره و گفتگوی آنلاین یا تلفنی با مشاورین روانشناس رادیو عشق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط

8 درس طلایی از جدایی و طلاق

8 درس طلایی از جدایی و طلاق دنیای مجازی، قاتل رابطه هاست! تلفن همراه و دنیای مجازی میتونه رابطه هایتون رو نابود کنه. درواقع دنیای مجازی، قاتل خاموش رابطه هاست.

مطالعه»

چطور تو برخورد اول جذبش کنم؟

چرا برخورد اول انقدر مهمه؟ اولین برخورد همیشه خیلی خیلی مهمه و می‌تونه تاثیر زیادی روی آینده رابطه داشته باشه؛ به همین دلیل همیشه توصیه می‌شه که اون رو جدی

مطالعه»